Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 2187 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Zeer belangrijke vertraging in de levering zonder enige communicatie!!! Het heeft meerdere herinneringsmails en waarschuwingen voor een klacht gekost om gelijk te krijgen!!!
Ik heb een bestelling geplaatst voor 4 pannen, maar ik heb slechts 2 ontvangen. De andere 2 zijn vervangen door pannen die ik niet heb besteld en tot nu toe heb ik geen nieuws ontvangen over mijn klacht. Ik hoop snel nieuws te krijgen, anders zal ik erg teleurgesteld zijn.
Artikelen aangekomen, bijna 1 maand na de bestelling!!!!
Verkoper niet serieus die niet uitgaan van deze voorraad fouten Ik ging akkoord met € 6 verzendkosten te betalen voor twee items maken € 19 volgens hen op voorraad en uiteindelijk krijg ik dat een item op € 9 de andere is niet op voorraad Ik zou nooit betalen € 6 verzendkosten voor een item op € 9.
Bestelling gedeeltelijk verkeerd. Contact opgenomen met de klantenservice om een oplossing te vinden. 0 reactie in een week.
Ik ontving een defecte mok die ik niet cadeau kon geven (hoewel de fout van hun kant zichtbaar was voor verzending - onuitwisbare vlekken - ondersteund door foto's). Voor de schade boden ze slechts 60% restitutie van het product (exclusief verzendkosten). Ik bleef achter met een onbruikbaar product en verloor 40% van de prijs van de mok (plus verzendkosten). In dit soort gevallen moet je een omruiling aanbieden op kosten van de verkoper of een volledige terugbetaling inclusief verzendkosten. Geen bericht terug ondanks verschillende herinneringen aan de site.
Tot nu toe heb ik mijn pakket niet altijd ontvangen Erg teleurgesteld eigenlijk
Ik heb nooit mijn bestelling of het geld terug ontvangen
Ik heb op 1/12 voor het eerst op jullie site besteld. De levertijden werden aangegeven als 4 tot 6 dagen. Ik ontving het product op 14/12, wat al een vertraging in de levering is. Toen ik het pakket opende, was het product bovendien kapot en onbruikbaar. Ik heb verschillende e-mails met foto's gestuurd, maar tot op heden is er geen antwoord gekomen. Daarom onderneem ik juridische stappen met mijn rechtsbijstand om een reactie op mijn e-mails te krijgen en mijn geld terug te krijgen, want het product is onbruikbaar. Ik raad deze website absoluut niet aan.
Mijn agenda is beschadigd aangekomen
1. Ik schreef een bericht om mijn bestelling te annuleren op de dag van bestelling. Het pakket werd toch verzonden. 2. Ik heb 3 producten besteld en er maar 1 ontvangen. Geen uitleg. 3. Ik moest 9,9 bezorgkosten betalen voor de bestelling. Dit is volstrekt onredelijk omdat ik eigenlijk maar een deel van de bestelling heb ontvangen. In een normaal geval worden de leveringskosten terugbetaald. 4. Ik heb al deze problemen aangekaart en mijn ontevredenheid geuit. Geen reactie van uw kant. Kortom, een vreselijke winkelervaring.
Vandaag heb ik gevraagd om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten. 1 maand later nog steeds niet geleverd
Ik heb tot nu toe geen levering ontvangen en ondanks herhaaldelijk navragen geen antwoord gekregen.
Noch de pakketdienstverlener, noch een Duits trackingnummer werd verstrekt. Er werd ook niet gereageerd op talrijke vragen. De telefonische hotline heeft alleen een eindeloze band boodschap. Ze reageerden alleen door een paypal-case te openen. Ik zou er nooit meer kopen.
Wij willen u graag informeren dat uw pakket is overgedragen aan de Franse vervoerder La Poste, samen met een trackingnummer dat beschikbaar is op hun website. Nadat La Poste het pakket heeft overgenomen, zijn uw telefoonnummer en e-mailadres doorgestuurd naar DPD, die verantwoordelijk is voor de bezorging van uw pakket. Normaal gesproken neemt DPD via e-mail en telefoon contact met je op om de bezorging te regelen. Als DPD echter geen contact met je heeft opgenomen, zijn wij hier niet verantwoordelijk voor. Wij zijn echter wel beschikbaar om eventuele problemen met de bezorging op te lossen.
Het trackingnummer van DPD is later door de vervoerder aan je verstrekt. Houd er rekening mee dat we niet elk pakket van elke klant afzonderlijk kunnen volgen, aangezien dit de verantwoordelijkheid is van de vervoerder.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Maxxidiscount
Nul service na verkoop. Ik wacht al meer dan 15 dagen op een reactie van de klantenservice.
Ik heb nog geen 6 maanden geleden een onbreekbare zuigfles gekocht. Hij is net vandaag kapot gegaan en ik heb een e-mail gestuurd met de factuur omdat er nog garantie op zat.
Parfum gekocht en leeg ontvangen! Ik heb contact opgenomen met het bedrijf, maar geen antwoord na 1 week.
Er is 1 glas gebroken op 6.maxxidiscount heeft nog niet gereageerd over hoe te handelen voor een terugbetaling of nieuwe zending. vriendelijk
Het product dat ik heb ontvangen kwam totaal niet overeen met mijn bestelling! Zeer teleurgesteld. Ik zal niet langer bij deze site bestellen.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen! Waar is het? Is dit oplichterij?
Hallo, ik zal deze site niet meer gebruiken. Ik dacht dat ik 8 notitieboeken had gekocht (2 sets van 4) maar uiteindelijk kreeg ik maar 2 notitieboeken. De presentatie op de site was misleidend omdat er 4 notitieboeken werden weergegeven terwijl er maar één was. Het stond ook niet in de advertentie. Dat is niet erg. Ik ben één keer voor de gek gehouden, maar geen twee keer. Het allerbeste.
Het spijt me te horen dat uw winkelervaring op onze site onbevredigend was. We begrijpen het belang van duidelijkheid en nauwkeurigheid in productpresentatie en bieden onze oprechte excuses aan voor het misverstand dat mogelijk is opgetreden.
We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen zeer serieus. We streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren en klanttevredenheid te garanderen.
Om deze situatie op te lossen, zal de klantenservice contact met u opnemen om de nodige stappen te ondernemen om de fout te herstellen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen in de toekomst uw vertrouwen terug te winnen.
Met vriendelijke groet
Maxxidiscount
Mijn pakketje dat ik ontving was verborgen, ik stuurde u het bericht en de foto maar u reageerde niet. Hier walg ik echt van. Ik heb zelfs besloten om nooit meer bij jullie te bestellen. Ik heb de couscousier heel duur gekocht.
Ik bestelde latex dummy's en kreeg sillicone.
Ik bestelde een agenda, betaalde ervoor, wachtte tot hij aankwam en toen vertelden ze me dat hij uitverkocht was, dus heb ik de bestelling geannuleerd. Ik denk niet dat ze serieus zijn in het verkopen van artikelen die ze niet eens op voorraad hebben. Ik ben echt teleurgesteld.
Uitermate teleurgesteld !!!!!! Ik kocht een schooltas voor mijn dochter die goed voor haar spullen zorgt... Al na twee dagen scheurde de voering !!!!!!!
Een heel slechte ervaring voor mij... Omdat ik in het ziekenhuis lag, plaatste ik de bestelling online vanaf de plek waar ik was, zodat alles klaar zou zijn voor de terugkeer van mijn zoon naar school. Omdat ik niet kon bewegen of lopen, zei ik tegen mezelf dat alles bij mijn terugkomst zou aankomen, gezien de informatie op de site... Er werd geen bestelling verzonden, ondanks dat er een verzendvolgsysteem was ingesteld, zonder verdere informatie, en vervolgens werd de bestelling 8 dagen nadat deze was geplaatst geannuleerd. Als enige uitleg, sorry maar alle bestellingen zijn op ... Dus het duurt 8 dagen om aan te kondigen dat de goederen niet beschikbaar zijn... Ik vraag me af waarom er een vervolgorder was, dat is mijn vraag...? In ieder geval zal ik deze site zeker niet aanbevelen aan mijn vrienden en familie gezien mijn mislukte ervaring!
Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de onaangename ervaring die u onlangs heeft gehad. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is dat de back-to-school bestelling van uw zoon soepel verloopt en het spijt ons zeer dat dit niet het geval was.
We hebben uw situatie zorgvuldig overwogen en begrijpen uw frustratie. De omstandigheden rondom uw bestelling vallen in het niet bij het serviceniveau dat wij nastreven. We begrijpen uw vraag over het volgen van de zending ondanks de annulering van de bestelling, en dit verdient een verklaring.
Tracering wordt automatisch gegenereerd zodra een bestelling wordt aangemaakt en kan een verwerkingsstadium aangeven, zelfs als de artikelen niet meer beschikbaar zijn. Dit komt door het geautomatiseerde logistieke proces. We erkennen echter dat dit verwarrend kan zijn en we doen er alles aan om onze communicatie in dit stadium te verbeteren.
Het annuleren van je bestelling acht dagen nadat deze is geplaatst is onacceptabel en we verontschuldigen ons voor de vertraging. Dit weerspiegelt op geen enkele manier onze toewijding aan onze klanten. We begrijpen dat dit een teleurstellende en frustrerende ervaring is geweest en we beloven dat we het in de toekomst beter zullen doen.
We nemen uw feedback zeer serieus en zullen deze ervaring gebruiken om onze interne processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat soortgelijke situaties zich in de toekomst niet meer voordoen. Uw vertrouwen in ons bedrijf is belangrijk voor ons en we kijken uit naar de mogelijkheid om uw vertrouwen in de toekomst opnieuw te verdienen.
Als teken van onze diepe spijt willen we graag met u bespreken hoe we deze situatie kunnen goedmaken. Neem contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 01 39889785 zodat we een oplossing kunnen vinden die bij je past.
We hopen dat u onze excuses accepteert en dat we samen kunnen werken om deze situatie naar tevredenheid op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Maxxidiscount
Twee van de drie artikelen zijn niet de juiste, retourzending in behandeling met onzekerheid over wat er nu gaat gebeuren. Slechte winkelervaring...
Product gekocht, maar verkoop een paar dagen later geannuleerd vanwege voorraadtekort. Het werd echter terugbetaald. Maar waarom de verkoop registreren zonder voorraad? Het was dringend voor mij, dus ik verloor enkele dagen. Het is een schande.
Geen antwoord op mijn telefoontjes en het pakket is nog steeds niet aangekomen met nog 3 dagen te gaan voor het begin van het schooljaar ...
Ik ontving de helft van de levering gebroken. Ik stuurde een bericht naar maxi discount support en kreeg geen reactie.
We sincerely apologize for the inconvenience caused by your partial delivery and the lack of response from our support department. We understand how frustrating this can be, and are committed to resolving this issue quickly for you.
We assure you that we take this situation very seriously, and will immediately investigate what happened with your order. Please bear with us while we carefully review your case.
In the meantime, we recommend that you check your spam or junk mail folders in case our reply to your message ended up there. If possible, please also check that you used the website to contact us, as we haven't received any mail from you.
We also regret that you were unable to reach us by phone.
We're in a busy period and it's difficult to respond at this time. We will be taking steps to improve our availability and responsiveness so that this does not happen again in the future.
We are determined to resolve this problem and provide you with a satisfactory solution as soon as possible. Your satisfaction as a customer is our top priority, and we will do everything in our power to rectify this situation.
Thank you for your understanding and patience. A member of our support team will contact you as soon as possible to resolve the problem and inform you of the action to be taken.
If you have any further questions or concerns, please let us know. We're here to help you and to ensure that your shopping experience with us is pleasant and trouble-free.
Once again, we apologize for any inconvenience. We hope to regain your trust and remain at your entire disposal.
Yours faithfully
The Maxxidiscount.com team
Niet super goede kwaliteit
Bedankt voor het delen van uw mening over uw recente aankoop bij ons.
Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van het product dat u hebt ontvangen.
Klanttevredenheid is onze topprioriteit en we nemen alle feedback van klanten zeer serieus.
We willen ervoor zorgen dat u altijd producten van hoge kwaliteit van ons ontvangt.
Om de problemen die je hebt ondervonden met de kwaliteit van het product beter te begrijpen, moedigen we je aan om ons meer details te geven over de specifieke problemen die je hebt opgemerkt.
Zo kunnen we de juiste maatregelen nemen om de situatie op te lossen en ons productaanbod te verbeteren.
Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen u graag een oplossing bieden die voor u werkt.
We nodigen je uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via onze klantenservice op de contactpagina van onze website, en we zullen ons best doen om het probleem naar je volledige tevredenheid op te lossen.
Nogmaals onze excuses voor deze teleurstellende ervaring en we kijken uit naar de mogelijkheid om uw vertrouwen te herwinnen.
Hoogachtend
Het Maxxidiscount-team
Neemt de telefoon niet op Ik heb een probleem met mijn tas uit 6 telefoontjes kreeg ik één keer iemand aan de lijn die me vertelde dat ik een e-mail moest sturen. Sindsdien heb ik verschillende keren gemaild en gebeld.
Zeer teleurgesteld, niet voor herhaling vatbaar
Het spijt ons te horen dat u erg teleurgesteld was over uw recente aankoop bij ons.
Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn vastbesloten om deze situatie voor u op te lossen.
Om de redenen van je ontevredenheid beter te begrijpen, raden we je aan om ons te vertellen over de specifieke problemen die je hebt ervaren met het product.
We willen rekening houden met al je feedback om ons aanbod te verbeteren en je een positieve winkelervaring te bieden.
We willen graag de kans krijgen om u volledig tevreden te stellen en uw vertrouwen terug te winnen.
Om dit te doen, nodigen we je uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via de contactpagina van onze website om ons te vertellen wat je er niet goed aan vond.
https://www.maxxidiscount.com/fr/contactez-nous
We zullen je verzoek met de grootst mogelijke zorg behandelen en er alles aan doen om een oplossing te vinden die is afgestemd op jouw behoeften.
We willen je ervan verzekeren dat we je mening waarderen en alle feedback van klanten zeer serieus nemen. Je winkelervaring bij ons moet positief zijn en we zullen er alles aan doen om de situatie recht te zetten.
Nogmaals, het spijt ons dat u een teleurstellende ervaring met ons heeft gehad. We kijken uit naar de mogelijkheid om u in de toekomst een betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groet
Het Maxxidiscount-team
Pakket onvolledig ontvangen, geen antwoord van de verkoper, toen ik de claim indiende was ik zeer teleurgesteld
However, we do not have any record of your emails on the support.
An email should be sent to :
https://www.maxxidiscount.com/fr/contactez-nous
or to [email protected]
When you made your claim on paypal you found that you were refunded within the hour and we apologized to you.
thank you
Sincerely,
Maxxidiscount
Jammer dat ik geen 0 kan zetten aangezien het pakket nooit ontvangen is!
We thank you for your notice.
Your order has been shipped within the deadline. You contacted us because the order did not reach you, so we opened a dispute with the carrier and the package seems to have been misplaced by their service.
Your order was subsequently refunded in full.
Thank you for your understanding.
Yours faithfully
The Maxxidiscount.com team
Ik heb op 25 februari 2023 een meter van 5 meter besteld en per abuis een meter van 8 meter ontvangen. Ik stuurde op contact, een verzoek om uitleg, maar tot op heden 12 maart heb ik nog geen antwoord ontvangen. Ik heb geen goede indruk van deze verkoper. Ik ben bereid de beoordeling aan te passen als hier contact over is.
Ik bestelde maat 140 en kreeg maat 90, dus ik zou het niet gebruiken en mijn zoon is ook teleurgesteld.
Following our phone call, you will find enclosed the return form allowing you to send us the comforter cover La Patrouille so that we can manage the manufacturing defect. A new comforter cover, which we hope will brighten up your son, will then be sent to you.
Our team remains at your disposal for any information.
Kind regards
The Maxxidiscount.com team
Ik had me al vergist in de bestemming van mijn bestelling en moest 5€ extra betalen voor de levering. Nu zijn we 3 weken verder en mijn bestelling is nooit aangekomen.
We thank you for your opinion 🙂
However, there was no error of destination on our part for your order. You have placed an order for delivery to France but you live in Martinique. The shipping costs involved are really not the same. We have therefore offered you, rather than cancel your order, to ship it to Martinique if the consequent shipping costs were rules, which you have accepted.
The order has been shipped and as confirmed by the tracking of your package, it is being delivered.
Thank you for your understanding.
Kind regards
The Maxxidiscount team
Onprofessioneel, zeer teleurgesteld door de verkregen antwoorden...
We thank you for your opinion.
An answer was brought to you by e-mail and a refill was sent to you for the ordered pen 🙂
Kind regards
The Maxxidiscount team
Geen zeep ooit geleverd en geen geluid, geen beeld om voor weg te lopen
You placed an order with us on December 7, 2023 and it is noted shipped to your home since December 9, 2023.
You have contacted us to dispute the delivery and the order has been refunded in full.
Kind regards
The Maxxidiscount team
- 1
- 2