Klantenbeoordelingen van Materiel-velo.com

Vertrouwenscertificaat
9,7 /10
Algemene beoordeling: 9,7 van 10
Gebaseerd op 12 748 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De belangrijkste positieve thema’s zijn productkwaliteit en conformiteit: klanten melden dat producten voldoen aan de beschrijving en precies overeenkomen met de bestelling, met sierlijke details zoals betrouwbare materialen, licht, comfortabel en esthetisch. Levering en levertijden komen telkens terug als zeer snel en zonder problemen, met zorgvuldige verpakking en betrouwbare opvolging. Klantenservice en betrouwbaarheid worden geprezen door snelle verwerking van bestellingen, duidelijke site, goede adviezen bij aankoop en hulpverlening bij garantie, wat bijdraagt aan een consistente, probleemloze winkelervaring.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
D
Dominique G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/07/2025
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Dominique,

Wij danken u voor uw feedback, we veronderstellen dat de 1 ster een klikfout is, als u de mogelijkheid heeft om dit te wijzigen bij gelegenheid.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
P
Pascal G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/07/2025
De bevestigingsriemen voor het stuur ontbreken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons voor deze omissie. Uw verzoek is goed opgepakt door onze klantenservice, en een nieuwe tas is naar u verzonden.

Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen indien nodig, we staan tot uw beschikking.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
J
Julien R.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/07/2025
Te lange wachttijd na de bevestigde bestelling. Verzending 6 dagen later via colissimo
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt voor uw feedback.

We begrijpen uw opmerking over de verzendtijd. Ter informatie, de Pirelli-banden die u heeft besteld, waren inderdaad aangegeven met een verzendtijd van 2 tot 4 werkdagen op het moment van aankoop. Uw bestelling is binnen deze termijn voorbereid en verzonden via Colissimo, zoals gepland.

We doen ons best om betrouwbare en transparante levertijden te garanderen, en het spijt ons als dit te lang heeft geleken van uw kant.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor vragen, we staan tot uw beschikking.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
L
Laurent B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/07/2025
Ontvangen bestelling niet conform
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Het spijt ons te horen dat u een product heeft ontvangen dat niet overeenkomt met uw bestelling.

Na controle kunnen we helaas geen ruil of verzoek van uw kant vinden bij onze klantenservice. Ons team is echter beschikbaar en gemobiliseerd om dit soort situaties zo snel mogelijk op te lossen.

We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via ons contactformulier of per telefoon, zodat we het probleem kunnen identificeren en u een passende oplossing kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
C
Clement D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/06/2025
Product op voorraad op het moment van de bestelling, maar daarna niet meer op voorraad.... bijna een maand wachten zonder nieuws... geen excuses...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Wij danken u voor het delen van uw ervaring en het spijt ons oprecht voor de ongemakken die u heeft ondervonden.

Inderdaad, het product was op voorraad met een geschatte levertijd van 2 tot 4 dagen op het moment van uw bestelling. Helaas heeft onze leverancier een onverwachte vertraging in zijn eigen logistiek ervaren, wat onze bevoorradingstermijn aanzienlijk heeft verlengd.

Tijdens deze periode hebben we geprobeerd u verschillende alternatieve oplossingen aan te bieden (terugbetaling, omruiling of een ander gelijkwaardig product), maar geen enkele kon voldoen, wat we volledig begrijpen.

We betreuren oprecht het gebrek aan communicatie dat u heeft ervaren en het ontbreken van excuses van onze kant. Wees verzekerd dat we uw opmerkingen zeer serieus nemen en dat we elke dag werken aan het verbeteren van de kwaliteit van onze klantenservice.

In de hoop u de kans te geven om een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
K
Karim N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/06/2025
Leveringstermijnen niet gerespecteerd en de levering is niet aangekondigd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback en het spijt ons te horen dat uw bestelling u niet volledig tevreden heeft gesteld.

De vertraging in de levering die u heeft ervaren is te wijten aan een gebeurtenis buiten onze controle: ons bevoorradingspakket, dat de benodigde onderdelen voor uw bestelling bevatte, is helaas enkele dagen vastgehouden bij de douane. Deze situatie heeft onze verwerkingstijden beïnvloed, ondanks al onze inspanningen om dit snel op te lossen.

Wat betreft het ontbreken van een leveringsmelding, bieden wij ook onze excuses aan. We zullen uw opmerking doorgeven aan onze vervoerder om dit punt te verbeteren voor toekomstige leveringen.

Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en hopen de kans te krijgen om u beter tevreden te stellen bij een volgende bestelling.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
A
Alain C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/07/2025
Levering gepland en BETAALD om bij mij thuis te worden uitgevoerd, echter, de DPD-bezorger heeft anders besloten...! Dus: vertraging en verplaatsing naar een afhaalpunt alleen na mijn tussenkomst bij deze incompetenten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

We zijn oprecht sorry voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij de levering van uw bestelling. Helaas blijft dit soort incident, hoewel onafhankelijk van onze wil, onaanvaardbaar en begrijpen we volledig uw frustratie.

Om u te compenseren, is er een aankoopbon ter waarde van de verzendkosten op uw klantenaccount gecrediteerd. U kunt deze vrij gebruiken bij een volgende bestelling.

We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en danken u voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Het team van Materiel-velo.com
B
Bruno N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/07/2025
Na de aankoop van 2 Vittoria Corsa Pro tube type 700/26c banden ben ik teleurgesteld over mijn bestelling omdat ze op mijn Corima carbon 32ws zijn gemonteerd en de diameter pijnlijk 24 mm meet (gegeven voor 26). Na navraag bij de klantenservice van Vittoria is het belangrijk om een velg van 19 mm interne maat te hebben. De mijne is 16 mm, wat de reden is voor de 24 in plaats van de 26. Op geen enkel moment in de beschrijving van Materieel Velo.com is deze particulariteit vermeld. Jammer voor mij.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.

Het spijt ons te horen dat de Vittoria Corsa Pro banden niet aan uw verwachtingen voldoen qua breedte zodra ze op uw velgen zijn gemonteerd. Uw opmerking is volkomen begrijpelijk: de effectieve breedte van een band kan inderdaad variëren afhankelijk van de interne breedte van de velg, zoals u heeft ontdekt door contact op te nemen met de klantenservice van Vittoria. We hebben hetzelfde besproken tijdens ons telefoongesprek.

We begrijpen uw teleurstelling en staan tot uw beschikking als u hulp nodig heeft om u te begeleiden naar een model dat beter past bij uw huidige velgen.

Sportieve groeten,
Het team van Materieel Velo