Klantenbeoordelingen van Materiel-velo.com

Vertrouwenscertificaat
9,7 /10
Algemene beoordeling: 9,7 van 10
Gebaseerd op 12 749 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De belangrijkste positieve thema’s zijn productkwaliteit en conformiteit: klanten melden dat producten voldoen aan de beschrijving en precies overeenkomen met de bestelling, met sierlijke details zoals betrouwbare materialen, licht, comfortabel en esthetisch. Levering en levertijden komen telkens terug als zeer snel en zonder problemen, met zorgvuldige verpakking en betrouwbare opvolging. Klantenservice en betrouwbaarheid worden geprezen door snelle verwerking van bestellingen, duidelijke site, goede adviezen bij aankoop en hulpverlening bij garantie, wat bijdraagt aan een consistente, probleemloze winkelervaring.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Alexis N.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/09/2025
De voorbereidingstijd en verzending van de bestelling was te lang zodat ik mijn bestelling niet op de geplande datum in de winkel kon ophalen. Het verzoek tot annulering per telefoon is niet bevestigd. Ik wacht nog steeds. Tenminste een week verloren voor producten die ik snel nodig had.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Wij betreuren oprecht dat de voorbereidingstijd van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. Het is een geïsoleerd geval dat we zeer serieus nemen. We doen ons best intern om onze levertijden te verbeteren en dit soort situaties te voorkomen.

Wat betreft uw annuleringsverzoek, onze klantenservice heeft het nodige gedaan voor de volledige terugbetaling die sinds 25/09 effectief is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen op 04 74 694 694 of via ons online formulier voor verdere precisering.

Dank u voor uw begrip.
Het team van Materiel-velo.com
C
Claude M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/09/2025
Bestelling geleverd door DPD op een afhaalpunt dat niet samenwerkt met DPD. Daardoor heb ik het pakket niet ontvangen voor mijn vertrek (5 dagen na de bestelling) en ik zal niet terug zijn voordat het van het andere afhaalpunt wordt teruggestuurd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Wij zijn oprecht sorry voor dit leveringsprobleem. Het is een geïsoleerd voorval, onafhankelijk van onze wil, gerelateerd aan een fout in de verzending door de vervoerder. We hebben de informatie al doorgegeven aan DPD om te voorkomen dat dit zich herhaalt.

Uw pakket is goed aan ons geretourneerd en uw bestelling is volledig terugbetaald.

Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele aanvullende vragen, via ons contactformulier of telefonisch op 04 74 694 694.

Dank u voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
W
Wlm V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/09/2025
Ik heb het product gekocht bij het bedrijf. Ik ben Belg en ik heb de btw in Frankrijk betaald, terwijl het een intracommunautaire aankoop was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Wij bevestigen u dat de btw die op uw bestelling is toegepast, overeenkomt met het geldende tarief in België, in overeenstemming met de Europese regelgeving voor intracommunautaire verkopen aan particulieren. Dit tarief wordt automatisch aangepast op basis van het land van levering dat tijdens de bestelling is opgegeven.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u meer informatie of hulp wilt bij uw volgende bestellingen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
A
Alain M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/09/2025
Ik heb vragen gesteld over een retourartikel maar geen antwoord...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
We bevestigen dat ons team uw verzoek over de retour goed heeft beantwoord. Aarzel niet om uw spam te controleren of om opnieuw contact met ons op te nemen indien nodig.
Bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
O
Olivier H.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/09/2025
Nog steeds geen pakket ontvangen sinds 14 dagen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Na controle is uw oorspronkelijke pakket door de vervoerder aan ons geretourneerd vanwege een niet-claim binnen de gestelde termijn bij het afhaalpunt of een weigering van het afhaalpunt. Zodra het in onze lokalen is ontvangen, hebben we een herverzending uitgevoerd, en we constateren dat het sindsdien zonder problemen is opgehaald.

We blijven uiteraard tot uw beschikking voor eventuele aanvullende vragen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
N
Nicolas D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/09/2025
Te lange levertijd aangekondigd van 1 tot 2 dagen, uiteindelijk meer dan 1 week
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback en willen ons verontschuldigen voor de geconstateerde vertraging.

Uw bestelling was op tijd in de winkel aangekomen, maar een fout van onze kant heeft de update van de status "geleverd" vertraagd, wat verwarring heeft kunnen veroorzaken. Het spijt ons oprecht.

Dank u voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
J
Jean Louis R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/08/2025
Zeer tevreden over de bestellingen geplaatst bij Materieel fiets. Ontvangen artikelen komen overeen met de beschrijving. Website die ik aanbeveel. Hoge verzendkosten echter voor leveringen naar overzeese gebieden.
Vertaalde beoordelingen
J
Jeremy G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/08/2025
Fles lek en pakket vol met minerale olie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Jeremy,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht teleurgesteld te horen dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is waardevol en we zullen ervoor zorgen dat we de situatie rectificeren. Aarzel niet om direct contact met ons op te nemen om dit probleem op te lossen op 04 74 694 694 of via het contactformulier. Uw vertrouwen is onze prioriteit en we zetten ons in om u kwaliteitsproducten te bieden.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
J
José D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/08/2025
Shimano remblokken geleverd in onacceptabele plastic zakken!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We begrijpen dat het ontbreken van de originele verpakking twijfels kan oproepen.
Weet echter dat het product helemaal nieuw is en dezelfde garantie heeft als een artikel dat in de originele verpakking wordt verkocht.
Aarzel niet om contact op te nemen als u andere vragen heeft,
Het team van Materiel-velo.com
A
Agnès C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/08/2025
Leveringstermijnen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw terugkoppeling.
Het spijt ons dat de leveringstermijn niet is nageleefd. Het komt voor dat er vertragingen optreden, vooral bij aanvulling of problemen met de vervoerder.
Wij doen ons best om deze situaties te beperken en de betrouwbaarheid van onze termijnen te verbeteren.
Bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
E
Emmanuel R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/08/2025
Het ontvangen Shimano-materiaal is al gebruikt (zeer zichtbare mont traces), beschadigd (belangrijke krassen en beschadigde schroeven), zonder de originele Shimano-verpakking maar in plastic hersluitbare zakken. Het betreft een Dura Ace remklauw, nieuw verkocht door uw instelling. Een tweede product - CeramicSpeed BB86 coated trapasbehuizing - is incompleet ontvangen. Beide producten zijn dus geretourneerd, met verzoek om terugbetaling. Het is waarschijnlijk dat ik alle bestellingen op de site Materiel Velo zal stopzetten, het is echt jammer want ik bestel regelmatig op uw site en ik ben ook klant van de Materiel Velo winkel in Dijon. Met vriendelijke groet. Emmanuel Remenant
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Wij bevestigen de goede ontvangst en verwerking van uw retour. Een terugbetaling is in gang gezet.

Wat betreft de remklauw, erkennen wij dat het een nieuw onderdeel was van een tentoonstellingsfiets, dat als zodanig had moeten worden aangegeven. Onze excuses voor deze fout.

Voor de CeramicSpeed-behuizing waren de genoemde onderdelen inderdaad aanwezig, de stofkappen waren vooraf geïnstalleerd.

Wij betreuren deze ervaring en hopen in de toekomst uw vertrouwen terug te winnen.
Het team van Materiel-velo.com
S
Silvain K.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/08/2025
Nog niet ontvangen! Besteld op 24 augustus. Zeer slechte ervaring
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht en we zijn echt sorry voor dit ongemak.
Er was een fout met de status van uw bestelling, die als 'geleverd' was aangegeven terwijl dat niet het geval was. De situatie is inmiddels opgelost, en we danken u voor uw geduld.
We hopen u een betere ervaring te kunnen bieden bij uw volgende bestelling en zullen uw vertrouwen waarderen.
Nogmaals bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
R
Romain F.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/08/2025
Een fles was gebroken in de doos, omdat er geen bescherming was om de verzending te waarborgen, zonder de producten binnenin te beschadigen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We zijn erg sorry voor de gebroken fles door een gebrek aan bescherming tijdens de verzending.
Gelukkig kon de situatie worden opgelost met een tegoedbon, en we hopen dat dit de overlast heeft gecompenseerd.
We nemen uw opmerking mee om onze verpakkingen in de toekomst te verbeteren.
Bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
T
Thierry D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/08/2025
De artikelen zijn niet in de originele verpakking; dit heeft me aan het twijfelen gebracht ondanks het uitlegpapier
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We begrijpen dat het ontbreken van de originele verpakking twijfels kan oproepen.
Weet echter dat het product helemaal nieuw is en dezelfde garantie heeft als een artikel dat in de originele verpakking wordt verkocht.
Aarzel niet om contact op te nemen als u andere vragen heeft,
Het team van Materiel-velo.com
L
Laurent D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/08/2025
Ik heb mijn pakket niet ontvangen op de dag die door de vervoerder (de Post) is vermeld!! U bent waarschijnlijk niet verantwoordelijk voor dit probleem!? Maar het is behoorlijk vervelend wanneer je je materiaal moet voorbereiden voor het weekend. Misschien kunt u de informatie doorgeven aan de vervoerder?? Met vriendelijke groet, L.D
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
We zijn sorry te horen dat de levering niet heeft plaatsgevonden zoals gepland, vooral wanneer dit invloed heeft op de voorbereiding van uw uitjes.

Ter informatie, het pakket wordt door La Poste als geleverd aangegeven op 23/08. We hebben helaas geen bericht van u ontvangen over een mogelijk leveringsprobleem, anders hadden we sneller bij de vervoerder kunnen ingrijpen.

Aarzel niet om ons rechtstreeks te contacteren in geval van problemen - we zijn er om u te helpen.
Bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
C
Christophe M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/08/2025
Dit sokkenmodel valt extreem klein, je moet 1 maat of zelfs 1,5 maat groter rekenen. Ik heb het paar teruggestuurd en wacht op mijn terugbetaling om mijn bestelling opnieuw te plaatsen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
Inderdaad, sommige modellen kunnen klein vallen afhankelijk van de merken, en we nemen uw opmerking ter harte om onze maatadviezen op de site aan te passen.
Wat betreft uw retour, zodra het product in onze diensten is ontvangen, zal de terugbetaling snel worden uitgevoerd. U wordt per e-mail geïnformeerd zodra dit is gedaan.
Bedankt voor uw vertrouwen,
Het team van Materiel-velo.com
D
Daniel S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/08/2025
Ik ben tevreden over het materiaal en de levertijd
Vertaalde beoordelingen
T
Thomas G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/08/2025
2 Sterren waarom. Wanneer ik naar een winkel ga voor een mogelijke retour van fietsaccessoires, zeggen ze me dat ik de stappen online moet doen. Hetzelfde probleem voor een aanvraag van een specifieke onderdeel. Dus, ik stel de vraag, waar zijn de franchisewinkels voor? Een ander onderwerp, een jaar geleden heb ik een gereviseerde fiets aangeschaft, ik heb alleen maar problemen gehad met deze fiets en duidelijk, ik ben als een duif behandeld. Als u wilt, kan ik meer tijd nemen om hierover te praten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht en voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen.

Wat betreft de retouren, het is inderdaad noodzakelijk om dit via uw klantaccount aan te vragen, maar onze winkels kunnen u ook helpen bij deze procedure als u het liever ter plaatse doet. We zullen intern een punt maken om dit met onze teams in de winkel te verduidelijken.

Wat betreft de gereviseerde fiets, zijn we oprecht sorry voor de problemen die u heeft ondervonden. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. We nodigen u uit om rechtstreeks contact op te nemen met de winkel waar de fiets is gekocht, zodat er zo snel mogelijk een oplossing kan worden gevonden.

We staan natuurlijk tot uw beschikking als u verder wilt praten.
Het team van Materiel-velo.com
S
Sylvain A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/07/2025
Veel tijd om de bestelling te verwerken, moeilijkheden om het niet-beschikbare product te kennen, slechte opvolging van de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We zijn sorry voor de ongebruikelijke vertraging bij de verwerking van uw bestelling.
In deze periode heeft onze leverancier ASSOS logistieke moeilijkheden ondervonden, wat de aanvullingstermijnen heeft verlengd tot meer dan de aanvankelijk aangekondigde 4 tot 6 dagen.
We begrijpen dat de opvolging niet aan uw verwachtingen voldeed en we werken actief aan het verbeteren van de communicatie en transparantie over onze termijnen.
Bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
E
Eric M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/08/2025
De aangekondigde onderdelen als beschikbaar op Dijon waren helemaal niet beschikbaar! 1 tot 2 werkdagen om ze te krijgen, die zijn veranderd in 4-5 dagen... Kortom, ik zal de volgende keer anders doen dan Materiel-velo.com...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
We zijn oprecht sorry voor de discrepantie tussen de beschikbaarheidsmelding en de werkelijke termijn. Het komt in zeldzame gevallen voor dat een product dat als beschikbaar in de winkel wordt weergegeven, in afwachting van aanvulling is, wat de verwerking van de bestelling kan vertragen.
We doen ons best om de betrouwbaarheid van de online weergegeven informatie te verbeteren, en we bieden onze excuses aan voor dit ongemak.

Bovendien moet voor de termijn rekening worden gehouden met het feit dat een weekend binnen de door u aangegeven termijn valt. We verzenden geen bestellingen in het weekend en de winkels heropenen op dinsdag.
Bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
C
Christophe L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/08/2025
Om tevreden te zijn, zou het pakket binnen de geplande data moeten aankomen. Dus om tevreden te zijn heb ik ergens anders gekocht. Ik ben echt niet blij.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw reactie.
Na controle van uw bestelling hebben we uw pakket de volgende dag na uw bestelling verzonden. Uw pakket is binnen 24 uur na verzending geleverd. We begrijpen uw ontevredenheid dus niet.

Wij blijven tot uw beschikking
Het team van Materiel-velo.com
G
Gilles R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/08/2025
Hallo, de levering was gepland volgens DPD Frankrijk op 13/08, het pakket arriveerde op 19/08. Dit is mijn 2e slechte ervaring met deze bezorger die ik niet meer zal gebruiken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
Het spijt ons voor deze vertraging in de levering. Het is helaas een incident dat buiten onze controle ligt, gerelateerd aan de vervoerder.
We begrijpen uw frustratie volledig en zullen dit soort feedback doorgeven aan onze logistieke partner om de service te verbeteren.
Bedankt voor uw begrip.
A
Antoine B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/07/2025
De beschikbaarheid van producten op de site is niet gegarandeerd. De gekochte headset was niet meer beschikbaar, de tweede ter vervanging ook niet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw terugkoppeling.
Het spijt ons voor deze ervaring. Sommige van onze producten zijn inderdaad in herbevoorrading, en er is een vermelding hierover op het moment van de bestelling.
Het kan in zeldzame gevallen voorkomen dat een artikel uiteindelijk niet beschikbaar is op het moment van herbevoorrading. We doen ons best om dit soort situaties te vermijden en de nauwkeurigheid van de weergegeven voorraden te verbeteren.
Bedankt voor uw begrip.
B
Bernard L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/07/2025
De BPM-zender die ik u heb gestuurd werkt nog steeds niet, ondanks de instructies die zijn gegeven door het Bryton-team, met betrekking tot het bijwerken van de teller en het vervangen van de batterij na 3 minuten wachten. Wat te doen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
Het spijt me te horen dat uw BPM-zender nog steeds niet werkt, ondanks de uitgevoerde handelingen. Dit is een probleem dat onder de klantenservice valt. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via ons contactformulier, zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.
Bedankt voor uw begrip.
N
Noël C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/08/2025
lange levertijden, defect product, retourkosten voor rekening van de klant. Vervanging van het product, datum onbekend
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Noël,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met uw bestelling. Uw feedback is waardevol en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze service. We hebben vastgesteld dat uw retour is verwerkt en een terugbetaling is in gang gezet.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
R
Raphael J.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/07/2025
leveringstermijn van 12 dagen in plaats van de aangekondigde 2 tot 4 dagen, producten beschikbaar op de site terwijl dat niet het geval was! mijn bestelling was dringend (vertrek op vakantie) dus heb ik hetzelfde product bij een andere leverancier besteld die het binnen 48 uur heeft geleverd. Ik heb nu dus een extra set pedalen! met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
C
Charles M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/08/2025
Een van de aangekochte producten heeft een defect. Dit zijn dingen die gebeuren, ik hoop gewoon dat dit geval goed wordt afgehandeld. Dank u
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Charles,

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat een van uw producten een defect vertoont. Wees gerust dat we alles in het werk zullen stellen om u te helpen bij het oplossen van dit probleem. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor snelle hulp.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
B
Bernard G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/07/2025
Levertijd iets te lang
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Bernard,

Bedankt voor uw feedback en we begrijpen uw frustratie over de levertijd. We doen ons best om onze diensten voortdurend te verbeteren en nemen uw opmerkingen ter harte. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor vragen of hulp.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
B
Bernard V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/07/2025
Onacceptabele levertijd Nooit meer een bestelling op de site Geen klachten over de verkopers winkel van de Motte Servolex
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Bernard,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We zijn sorry te horen dat uw leverervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Inderdaad, we hebben eind juli een vertraging gehad. Uw feedback is waardevol en helpt ons onze service te verbeteren. We zijn er zeker van dat we het de volgende keer beter kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
T
Thierry R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/07/2025
Nieuw product niet geleverd in originele verpakking niet aangegeven bij aankoop
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt voor uw feedback.
We willen u verzekeren dat het product dat u heeft ontvangen nieuw is en onder garantie valt.

In sommige gevallen worden bepaalde componenten in grote hoeveelheden geleverd, zonder individuele verpakking. Dit vereist dus een zorgvuldige herverpakking van onze kant voordat we het verzenden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft of hulp nodig heeft.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
L
Laurent D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/07/2025
Het model is teruggestuurd, we wachten op de terugbetaling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
We hebben moeite om uw beoordeling van 1 * te begrijpen, aangezien het gewoon een retour van uw kant is.
Dit is snel verwerkt en de terugbetaling is uitgevoerd.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
B
Bernard M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/07/2025
Geen opmerkingen, product conform en levertijd gerespecteerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Bedankt voor uw beoordeling, u heeft 1 ster geselecteerd terwijl uw beoordeling positief lijkt.
J
Jerome S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/07/2025
Het pakket is beschadigd geleverd, en ik ben nog steeds aan het inspecteren of het product beschadigd is of niet. Het is schandalig om een kwetsbaar product van bijna 1000€ in zo'n verpakking te versturen!!!
Vertaalde beoordelingen
S
Sebastien V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/07/2025
De helft van de bestelling is terugbetaald omdat de producten niet beschikbaar zijn
Vertaalde beoordelingen
H
Henri T.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/07/2025
Te lang in vergelijking met de indicatieve tijd bij de aankoop
Vertaalde beoordelingen
H
Hervé R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/07/2025
De 5 mm wig is perfect op tijd aangekomen en voldoet precies aan mijn verwachtingen, maar hij is aangekomen zonder de bijbehorende schroeven. Ik heb ze dus besteld volgens de aanbevelingen van de klantenservice, opnieuw de verzendkosten betaald, en... ze zijn te lang en zijn onbruikbaar. Ik raad u aan om bij de start de juiste schroeven mee te leveren, in de juiste maat om veel frustraties te voorkomen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt voor uw feedback.

We zijn blij te horen dat de ontvangen wig aan uw verwachtingen voldeed, maar we betreuren de frustratie die is veroorzaakt door het probleem met de schroeven.

We willen echter benadrukken dat, zoals aangegeven in de productomschrijving, de verhogingswigs zonder schroeven worden geleverd. Dit komt door de modulariteit van deze wiggen, die in verschillende configuraties (hoogtes en stapeling en soorten pedalen) kunnen worden gebruikt, waardoor het onmogelijk is om een universele schroefset te leveren.

Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice als we u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Théo
Klantenservice – Materieel-Velo.com
T
Thierry R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/07/2025
Levering op een andere afhaalpunt dan gekozen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Thierry,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen en uw ervaring te delen. Onze excuses voor deze wijziging in de levering die niet aan uw verwachtingen voldoet.

Inderdaad, deze zomerperiode is uitzonderlijk en het komt soms voor dat vervoerders besluiten om het adres van het afhaalpunt tijdens de levering te wijzigen, vanwege de sluiting van het afhaalpunt dat u aanvankelijk had gekozen.

Deze wijziging is noodzakelijk om de levering van uw bestelling zo snel mogelijk te garanderen.

Wij blijven tot uw beschikking.
Het team van materiel-velo.com
F
François N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/07/2025
Materialen komen niet overeen met de beschrijving
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt voor uw beoordeling.

Het spijt ons te horen dat het ontvangen materiaal volgens u niet overeenkwam met de beschrijving. Tot op heden kunnen we helaas geen ruil van uw kant over dit onderwerp terugvinden, wat ons niet in staat stelt om de situatie precies te traceren of een passende oplossing te bieden.

We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice met de details van uw bestelling, zodat we dit samen kunnen verifiren en, indien nodig, corrigeren wat gecorrigeerd moet worden.

Onze prioriteit blijft uw tevredenheid, en we staan klaar om u zo goed mogelijk te helpen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice - Materieel Fiets
E
Eric L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/06/2025
Ik heb een onderdeel in de garantie besteld voor mijn XLC AZURA fietsdrager en ik heb een model ontvangen dat niet overeenkomt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt voor uw reactie.

Het spijt ons voor de initifout bij het verzenden van het garantieonderdeel voor uw XLC Azura fietsdrager. Dat gezegd hebbende, zijn we blij dat onze uitwisselingen hebben geleid tot een bevredigende oplossing, met de implementatie van een volledige standaardruil van de fietsdrager.

We hopen dat deze oplossing u volledig tevreden stelt, en blijven tot uw beschikking voor eventuele vragen.

Met vriendelijke groet,
Tho
Klantenservice - Materieel-Fiets.com
G
Gil V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/07/2025
in tegenstelling tot mijn eerste bestelling van een paar Bontrager wielen, verpakt en verzonden onder de beste omstandigheden. Mijn tweede bestelling, ook voor een paar Vision wielen, was daarentegen voorbereid met een schreeuwend gebrek aan professionaliteit!!! Slechts één doos (niet geschikt voor 2 wielen) en een as die 5 cm uit de papieren envelop steekt! Gevolg: de as van het achterwiel heeft over de grond geschraapt of is tijdens het transport geschokt en is helemaal afgesleten. Bovendien stonden de wielen binnenin onder spanning tegen elkaar. Dit gebrek aan voorbereiding en controle voor verzending is gewoonweg treurig.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.

Het spijt ons te horen dat uw tweede bestelling u niet volledig tevreden heeft gesteld, en we begrijpen heel goed uw teleurstelling gezien de staat waarin u uw Vision wielen heeft ontvangen.

We willen echter verduidelijken dat de verpakking die u heeft ontvangen die is die rechtstreeks door het merk Vision wordt geleverd. Het is een standaardverpakking die door de fabrikant wordt gebruikt, waar we helaas geen invloed op hebben, behalve bij specifieke verzoeken of uitzonderlijke herverpakking. Dat gezegd hebbende, blijft uw situatie een geïsoleerd geval onder een groot aantal wielen die in hun originele verpakking zijn verzonden, zonder incident.

We zullen uw opmerking echter doorgeven aan onze logistieke dienst, evenals aan het merk, om dit soort problemen te melden en de verpakking indien nodig te verbeteren.
We hebben hierover telefonisch en per e-mail gecommuniceerd en uiteindelijk samen een regeling gevonden.

We blijven uiteraard tot uw beschikking voor eventuele vragen of aanvullende ondersteuning.

Met vriendelijke groet,
Théo
Klantenservice – Materiaal-Velo.com