Klantenbeoordelingen van Materiel-velo.com

Vertrouwenscertificaat
9,7 /10
Algemene beoordeling: 9,7 van 10
Gebaseerd op 12 748 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De belangrijkste positieve thema’s zijn productkwaliteit en conformiteit: klanten melden dat producten voldoen aan de beschrijving en precies overeenkomen met de bestelling, met sierlijke details zoals betrouwbare materialen, licht, comfortabel en esthetisch. Levering en levertijden komen telkens terug als zeer snel en zonder problemen, met zorgvuldige verpakking en betrouwbare opvolging. Klantenservice en betrouwbaarheid worden geprezen door snelle verwerking van bestellingen, duidelijke site, goede adviezen bij aankoop en hulpverlening bij garantie, wat bijdraagt aan een consistente, probleemloze winkelervaring.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
J
Jean-François G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/01/2026
Ik heb Mavic Instant 360D wielnaaldlagers besteld. Een lager schuurde, helaas merkte ik dit pas toen het wiel gemonteerd was. Niet geweldig, een lager dat kapot is in een originele Mavic verpakking. Gewoonlijk ben ik tevreden over het fiets materiaal.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Wij danken u voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons oprecht te horen dat u een probleem heeft ondervonden met uw bestelling. Aarzel niet om ons rechtstreeks te contacteren via het contactformulier van de klantenservice zodat we dit ongemak kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
J
Jean Louis G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/01/2026
BESTELLING NIET VOLLEDIG
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet compleet was. U heeft contact opgenomen met onze klantenservice om het probleem op te lossen. Aarzel niet om ons rechtstreeks te contacteren zodat we u kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
K
Kevin L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/01/2026
niet praktisch de aankoopervaring en ze leveren zelfs de geschikte schroeven niet om op de voet te gaan, ik ga daar ver mee komen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We begrijpen uw frustratie over het ontbreken van schroeven, en we verontschuldigen ons voor dit ongemak. Houd er echter rekening mee dat het op de productpagina vermeld stond dat deze voetstukken niet worden geleverd met de schroeven.


Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
P
Patrick-Danielle G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/01/2026
De pomp kop komt niet overeen met de beschrijving die aangeeft "een automatische pomp kop". Terwijl dat niet het geval is? Heeft u een oplossing om deze pomp kop te vervangen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback en het spijt ons te horen dat de pomp kop niet aan uw verwachtingen voldoet. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we willen u helpen dit probleem snel op te lossen. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice, die u graag een passende oplossing zal aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
S
Sébastien B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/01/2026
Ik had artikelen besteld die niet beschikbaar bleken te zijn. Ik moest contact met u opnemen om dit te vernemen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons te horen dat u problemen met de beschikbaarheid van uw bestelling heeft ondervonden. De periode na de feestdagen kan sommige levertijden van onze leveranciers verlengen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor andere vragen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
V
Virginie E.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/01/2026
De brillen komen niet overeen met mijn bestelling, de pootjes zijn bovendien krom...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de brillen niet overeenkomen met uw bestelling en dat de pootjes krom zijn. Om dit probleem op te lossen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice, die u graag zal helpen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
G
Gotteland J.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/01/2026
Nooit binnen de aangekondigde termijnen, en geen informatie over de wachtende bestellingen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Op het moment van uw bestelling was het bestelde artikel aangegeven als verzonden binnen 2-4 dagen. We hebben een vertraging in de bevoorrading ondervonden en de verzending vond pas na 8 dagen plaats, waarvoor onze excuses. Dit is een gebeurtenis die buiten onze controle ligt en we zijn er zeker van dat we het de volgende keer beter zullen doen.

Wij blijven tot uw beschikking.
Het team van Materiel-velo.com
T
Thibault W.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/01/2026
Na een bestelling van meer dan 300 euro vind ik het meer dan een grens om de retour van een product dat niet geschikt is te moeten betalen. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met uw bedrijf, zowel online als in de winkel... mooie fietsen te koop op uw site is niet alles, de service is essentieel als je een handelaar bent. Echt heel teleurgesteld, ik zal helaas niet terugkomen in uw winkels of op uw site. Erg jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We begrijpen uw teleurstelling over de retourkosten en het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met onze service, zowel online als in de winkel. Uw feedback is waardevol en zal ons helpen om ons aanbod te verbeteren.
Het is echter gespecificeerd in onze voorwaarden dat de retouren, tenzij in specifieke gevallen, voor rekening van de klant zijn. We hopen in de toekomst de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen en staan tot uw beschikking.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
P
Pascale P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/01/2026
Zeer teleurgesteld omdat de bestelling op 8 januari is geplaatst en het pakket op 23 januari door DPD is geleverd, terwijl er werd aangegeven dat de levering binnen 2/3 werkdagen zou zijn. DPD heeft me nooit gebeld om een oplossing te vinden voor de levering en kon zogenaamd niet leveren bij het Super U afhaalpunt dat me was voorgesteld om te selecteren als afhaalpunt. De hometrainer lijkt een goed product te zijn na een eerste gebruik. Weinig geluid en gemakkelijk te installeren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Pascale,

Bedankt voor uw feedback en het spijt ons te horen dat uw leveringservaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en nemen uw opmerkingen zeer serieus. We hebben ons best gedaan bij DPD om de situatie te verhelpen die buiten onze controle lag.

Wat betreft de hometrainer, we zijn blij dat u het gemakkelijk te installeren en stil vond. Als u aanvullende hulp nodig heeft of vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan tot uw beschikking om uw tevredenheid te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
G
Guillaume B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/01/2026
te lange levertijd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons te horen dat de levertijd niet aan uw verwachtingen voldeed. Het bestelde artikel was aangegeven als verzonden binnen 2-4 dagen bij uw bestelling.
We hebben uw bestelling verzonden zodra we de aanvulling ontvingen, die helaas met enkele dagen vertraging is aangekomen. De levering vond plaats binnen 48 uur na verzending.

We doen ons best om onze levertijden tot een minimum te beperken om u tevreden te stellen en zijn er zeker van dat we het de volgende keer beter kunnen doen.


Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
D
De Bellis F.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/11/2025
Ik heb nog niet alles ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons te horen dat er een aanzienlijke vertraging is opgetreden bij de levering. Inderdaad, uw pakket is ongeveer tien dagen door de Zwitserse douane vastgehouden. Dit is een gebeurtenis die buiten onze controle ligt, maar we hebben vastgesteld dat uw bestelling vandaag is geleverd.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
L
Ludovic O.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/01/2026
De levertijd was te lang (meer dan 15 dagen), terwijl er 2-4 dagen werd aangegeven op het moment van mijn bestelling. De klantenservice legde me uit dat er een onderdeel ontbrak, maar dat was niet op de site aangegeven. Ik werd zeer slecht behandeld aan de telefoon in de winkel toen ik belde om te vragen waar mijn bestelling was: "Het heeft geen zin om te bellen, zolang je geen bericht hebt ontvangen van mei". Het bleek echter dat de bestelling al in de winkel was aangekomen en dat ik daar niet van op de hoogte was gesteld. Hij heeft zich uiteraard niet verontschuldigd. Ik zal niet meer bij Materiel Velo bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Het spijt ons voor deze abnormaal lange vertraging. Het komt zelden voor dat de termijn van 2-4 dagen iets wordt verlengd vanwege de vertraging van onze leverancier.
Het spijt ons dat uw eerste ervaring bij ons negatief was en we staan tot uw beschikking per e-mail of telefoon 04 74 694 694. We zijn ervan overtuigd dat we u kunnen bewijzen dat het een geïsoleerd geval was en u tevreden kunnen stellen bij een volgende ervaring bij Materiel-velo.com

Het team van Materiel-velo.com
D
Didier R.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 11/01/2026
Onvoldoende duidelijke melding en onmogelijk om op de zadelpen te bevestigen. Het rubber is bovendien gescheurd. Trouwe klant van Materieel Fiets, ik ben teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback en zijn sorry te horen dat uw ervaring met dit product niet aan de verwachtingen voldeed. We hebben geen vergelijkbare terugkoppeling over dit product ontvangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via het SAV-formulier, zodat we u een oplossing kunnen bieden waar mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materieel Fiets
G
Georges C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/01/2026
Snelle levering van producten in Guyana
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Georges,

Wij danken u voor uw feedback en zijn blij te horen dat u de snelheid van onze levering in Guyana op prijs stelt. U heeft echter één ster gegeven op vijf, wat niet echt overeenkomt met uw mening.
Zou u dit alstublieft kunnen aanpassen?


Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
S
Steeve B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/12/2025
Te lang de verwerking van een ruil ...met productretour
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
U heeft een paar schoenen zonder de originele verpakking geretourneerd, wat normaal gesproken de retour niet conform onze retourvoorwaarden maakt.

U heeft ons vervolgens laten weten dat u een ruil voor een andere maat wenste, waarbij u ons de keuze liet tussen twee verschillende maten. We hebben u daarom benaderd om te vragen welke specifieke maat u wenste, maar er is geen reactie van u ontvangen ondanks ons bericht.

Bij gebrek aan een reactie van uw kant gedurende vijftien dagen, en om het dossier af te sluiten, hebben we een vervangende bestelling verzonden.

We willen ook uw aandacht vestigen op het feit dat uw verzoek betrekking had op een wijziging van maat die meer dan twee maten overschrijdt, wat niet onbelangrijk is en doorgaans een expliciete goedkeuring van de klant vereist, gezien de beschikbaarheids- en maatconsistentiebeperkingen.

We zijn oprecht sorry als u een onbevredigende behandeling van onze klantenservice heeft ervaren. Desondanks zijn we van mening dat we het nodige hebben gedaan om positief op uw verzoek te reageren, ondanks een aanvankelijk niet-conforme situatie met betrekking tot de retourvoorwaarden.

We blijven uiteraard tot uw beschikking voor verdere informatie.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
J
Jean Paul R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/12/2025
termijn niet gerespecteerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging bij de levering van uw bestelling en voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Deze vertraging is onafhankelijk van onze wil. Inderdaad, de verkeersomstandigheden zijn sterk verstoord door de recente sneeuwval, waaraan de logistieke moeilijkheden zijn toegevoegd die verband houden met de grote drukte van zendingen tijdens de feestdagen aan het einde van het jaar. Deze uitzonderlijke omstandigheden hebben helaas de verzending van pakketten in het hele transportnetwerk vertraagd.
Y
Yannick S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/12/2025
Bestelling van een kettingafgeleide. Het leidt alleen af! Er is niets voorzien om de as vast te zetten
Vertaalde beoordelingen
M
Martial C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/12/2025
Ik ben ontevreden over het product omdat het niet plakte, dus het was erg moeilijk om aan te brengen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Bedankt voor uw mening, uw feedback is belangrijk. Het spijt ons dat dit product u niet volledig tevreden stelt. Tot nu toe hebben we geen klachten over dit product ontvangen. Onze klantenservice staat ook tot uw beschikking per e-mail of rechtstreeks per telefoon (04 74 694 694).
C
Claudio A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/12/2025
Product niet geleverd in zijn originele doos, Pirelli p zero 700x28 NOOIT kopen!!! Onmogelijk om op de velg te monteren!!! Ze houden de druk niet vast.
Vertaalde beoordelingen
P
Patrick P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/12/2025
Pakket nog steeds niet ontvangen ...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Uw pakket is naar ons teruggestuurd vanwege een onmogelijkheid tot levering en we hebben u op 09/01 een e-mail gestuurd om u voor te stellen het opnieuw te verzenden.
In afwachting van uw reactie blijven we tot uw beschikking op 04 74 694 694 of via het contactformulier.
T
Thomas G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/12/2025
Bestelling geplaatst op 02/12, ontvangen op 31 en niet volledig. Anders is de klantenservice bereikbaar.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Thomas,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat je bestelling niet volledig is geleverd vanwege een tekort bij onze leverancier en we hebben het ontbrekende deel terugbetaald. Wees gerust dat we ons best doen om onze diensten te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
R
Richard T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/12/2025
Perfect ik ben erg blij
Vertaalde beoordelingen
E
Emmanuel M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/12/2025
Ik ben tevreden over het fietsproduct, maar niet over de vervoerder DPD wiens service beschamend is.
Vertaalde beoordelingen
P
Pierre P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 20/12/2025
5
Vertaalde beoordelingen
L
Lukas A.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 16/12/2025
De verzendkosten zijn te hoog
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We begrijpen dat de verzendkosten een punt van zorg kunnen zijn en we zijn voortdurend op zoek naar oplossingen om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Houd er echter rekening mee dat de kosten die u heeft betaald slechts een bijdrage zijn aan de werkelijke kosten, die veel hoger zijn.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
M
Michaël H.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/12/2025
Te lange levertijd (2 weken)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat de levertijd van 2 weken frustrerend kan zijn. Een levertijd van 2-4 dagen werd aanvankelijk aangegeven, maar deze is enigszins verlengd vanwege een vertraging in de levering van onze leverancier. We doen ons best om onze diensten te verbeteren en deze tijden te verkorten.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
T
Thierry L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/12/2025
Niet conform aan mijn verzoek. In een afhaalpunt in een andere stad op 20 km van het oorspronkelijke punt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat de levering van uw pakket heeft plaatsgevonden in een afhaalpunt anders dan het gevraagde. U kunt een waardebon vinden in uw klantenaccount als compensatie, hoewel dit een gebeurtenis is die buiten onze controle ligt.
Uw feedback is waardevol om onze diensten te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor verdere ondersteuning.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
C
Charles Q.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/11/2025
Het pakket is meer dan een week te laat aangekomen (dat is niet erg). Maar vooral is het over mijn poort (1m70) gegooid in mijn afwezigheid en zonder dat de vervoerder DPD mij heeft gewaarschuwd. Het is een kerstcadeau. Ik hoop dat de hometrainer goed functioneert.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Wij zijn oprecht sorry voor de leveringsomstandigheden van uw pakket en voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Het feit dat het pakket op deze manier is afgeleverd, zonder uw aanwezigheid of notificatie, is inderdaad niet in overeenstemming met de verwachte leveringsnormen, en daarvoor bieden wij onze excuses aan. Het is een geïsoleerd geval en uiteraard onafhankelijk van onze wil.

Wij hopen uiteraard dat de hometrainer in perfecte staat van werking is.

Het team van Materiel-velo.com staat tot uw beschikking indien nodig.
S
Serge L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/12/2025
Michelin band 700/28 die op Campagnolo Hyperon 31mm was gemonteerd. Dus niet tevreden met de onjuiste afmetingen van Michelin.
Vertaalde beoordelingen
A
André R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/12/2025
Nooit de zending ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo André,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat u uw pakket niet heeft ontvangen.
Toch geeft de tracking van het pakket aan dat het op 11/12 is geleverd.
We nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat we u zo goed mogelijk in deze situatie kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
L
Lionel L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/11/2025
HEEL GOED
Vertaalde beoordelingen
C
Christophe V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/11/2025
Lange levertijden, zeer lange, met waarschijnlijk een product dat niet op voorraad is (maar niet gespecificeerd op het moment van bestellen) en wachtend op aanvulling van de leverancier... Maar zonder communicatie van de verkoper, jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Christophe,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We doen ons best om de communicatie over onze producten en hun beschikbaarheid te verbeteren.
We hebben inderdaad een probleem gehad met de bevoorrading van de Wahoo home trainers.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
P
Patrick P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/11/2025
Materiaal geleverd in Bordeaux in plaats van Ste Luce
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Patrick,

Bedankt voor je feedback. We zijn er verdrietig om te horen dat je bestelling op de verkeerde plaats is geleverd. De situatie is sinds vorige week opgelost. We zullen dit zeldzame probleem onderzoeken om te voorkomen dat het zich herhaalt.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
R
Romain L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/12/2025
Zeer ontevreden over mijn bestelling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Romain,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we zouden graag beter begrijpen welke problemen u heeft ondervonden met uw bestelling. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen, we staan voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
P
Philippe G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/12/2025
Betrouwbaar en snel
Vertaalde beoordelingen
H
Hugo T.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/12/2025
Afgeleverd in een afhaalpunt meer dan 10 km van mijn oorspronkelijke afhaalpunt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Hugo,

Bedankt voor je feedback. We zijn er verdrietig om te horen dat je levering niet is verlopen zoals gepland. Dit is een beslissing die rechtstreeks door de vervoerder is genomen en niet door onze wil. We zullen je feedback doorgeven aan ons team om onze service te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor vragen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
P
Patrick V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/12/2025
perfect
Vertaalde beoordelingen
G
Gérard R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/11/2025
Perfect
Vertaalde beoordelingen
P
Philippe G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/12/2025
Verandering van afleverpunt zonder onze mening te vragen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Philippe,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. We zijn er verdrietig om te horen dat een verandering van afleverpunt het initiatief van Colissimo was. Je feedback is waardevol en we nemen het mee om onze service te verbeteren.

Aarzel niet om direct contact met ons op te nemen als je aanvullende vragen of zorgen hebt.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
R
Richard B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/12/2025
Pakket te laat geleverd. Ik heb gevraagd en een levering in een afhaalpunt opnieuw ingepland. Het pakket arriveerde de maandag van de volgende week.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Richard,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. We zijn er verdrietig om te horen dat je pakket te laat is geleverd en we begrijpen je frustratie. Je feedback is waardevol en zal ons helpen om onze leveringsservice in de toekomst te verbeteren.

Aarzel niet om direct contact met ons op te nemen als je andere vragen of zorgen hebt.

Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com