De belangrijkste positieve thema’s zijn productkwaliteit en conformiteit: klanten melden dat producten voldoen aan de beschrijving en precies overeenkomen met de bestelling, met sierlijke details zoals betrouwbare materialen, licht, comfortabel en esthetisch. Levering en levertijden komen telkens terug als zeer snel en zonder problemen, met zorgvuldige verpakking en betrouwbare opvolging. Klantenservice en betrouwbaarheid worden geprezen door snelle verwerking van bestellingen, duidelijke site, goede adviezen bij aankoop en hulpverlening bij garantie, wat bijdraagt aan een consistente, probleemloze winkelervaring.
Ik heb gevraagd om de levering van mijn pakket in de winkel, ik heb nooit de sms ontvangen die me liet weten dat het beschikbaar was. Pakket arriveerde halverwege de week, ik heb contact opgenomen met de klantenservice die niet in staat was om me te vertellen of het pakket beschikbaar was in de winkel. Ik ben begin de week daarna naar de winkel gegaan, het wachtte op me, wat een tijdverspilling voor een simpele vergissing.
Vertaalde beoordelingen
J
Jean François V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/04/2026
Bestelling van een korte mouwen fietsjersey Assos Equipe RS S11 wit (zeer teleurstellend) Doos van de bibshort goed beschadigd En toch bestel ik regelmatig op deze site, het is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben
Vertaalde beoordelingen
D
Daniel J.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/04/2026
Bestelling geplaatst op 14 april Vandaag is het 30 april en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen Na meerdere telefoontjes kunnen jullie me niet vertellen wanneer ik mijn pakket zal ontvangen Ik ben zeer ontevreden en zal in de toekomst niets meer bij jullie kopen
Vertaalde beoordelingen
R
Romain D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/04/2026
Aangekondigde levertijd 1/2 dagen in de winkel. Bestelling ontvangen een week later. Na een telefoontje naar de winkel om de beschikbaarheid te controleren, met een negatieve reactie, ontvang ik 15 minuten later een melding dat het is aangekomen.
Vertaalde beoordelingen
E
Erwan G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/04/2026
de schroef van de steiger is losgekomen tijdens het vastdraaien
Vertaalde beoordelingen
J
Jean Pierre P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 15/04/2026
RAS - Alles is OK
Vertaalde beoordelingen
P
Pelloux J.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/01/2026
De verkoper biedt geen garantie op het product bij een storing, zoals vermeld in artikel 1603 van het burgerlijk wetboek, en vraagt u om rechtstreeks met de fabrikant contact op te nemen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
We begrijpen uw onvrede over de afhandeling van uw product.
In sommige gevallen, met name voor elektronische accessoires, vragen verschillende fabrikanten om rechtstreeks contact te hebben met de consument. Deze aanpak stelt hen in staat om technische informatie zonder tussenpersoon te ontvangen en de storing effectiever te analyseren. Het komt ook voor dat bepaalde handelingen of controles, uitgevoerd rechtstreeks met hun ondersteuning, het mogelijk maken om de situatie snel op te lossen zonder dat een productretour nodig is.
Ons doel blijft uiteraard om u zo goed mogelijk te ondersteunen, en we blijven beschikbaar indien nodig om uw communicatie met de fabrikant te vergemakkelijken of u aanvullende hulp te bieden.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
R
Romain F.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/03/2026
De levertijd is helemaal niet gerespecteerd en er is ook geen commerciële geste aangeboden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Romain,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de levertijd niet is gerespecteerd. We zijn afhankelijk van de levertijd van onze leveranciers voor bepaalde artikelen.
We zullen dit waarderen bij een volgende bestelling. Aarzel niet om ons rechtstreeks te contacteren per telefoon op 04 74 694 694 of via het formulier.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
O
Olivier R.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/03/2026
De producten zouden zogenaamd op voorraad zijn, maar komen 1 week te laat, slechte ervaring.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Onze excuses voor deze iets verlengde vertraging. We hebben een vertraging in de bevoorrading van uw handschoenen ondervonden (oorspronkelijk aangegeven als verzending binnen 4-6 werkdagen) en niet op voorraad.
We staan tot uw beschikking voor verdere assistentie.
H
Herve V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/03/2026
op tijd geleverd en goed verpakt bedankt
Vertaalde beoordelingen
M
Marc B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/03/2026
ik heb een spuit met kraan en zadel besteld, maar deze is niet geleverd, komt niet overeen met de foto's
Vertaalde beoordelingen
S
Serge P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/03/2026
Snelle levering, maar het pakket was zeer beschadigd, zelfs ingedeukt, gelukkig bevatte het banden, anders had ik het geweigerd. Ik betreur dat u mijn banden van 25 niet wilde terugnemen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Serge,
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat de levering snel was, maar we verontschuldigen ons voor de staat van het pakket bij aankomst. Helaas hebben we geen controle over de behandeling van het pakket zodra het bij de vervoerder is.
We zullen deze informatie doorgeven aan hen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
A
Alexandre D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/03/2026
Een beetje teleurgesteld over mijn ervaring. Het pakket is in een behoorlijk slechte staat aangekomen, wat doet vermoeden dat het niet met veel zorg is behandeld, hetzij tijdens de voorbereiding, hetzij tijdens het transport (DPD). Niets te zeggen over de ontvangen textiel, dat in goede staat was en voldeed aan mijn verwachtingen. Echter, dat kan niet gezegd worden van de rest van de bestelling: een tube kettingolie had een gebroken dop, en de tube keramische vet was doorboord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Alexandre,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn oprecht bedroefd te horen dat je pakket in een slechte staat is aangekomen en dat sommige artikelen niet aan je verwachtingen voldeden. Je feedback is waardevol en helpt ons onze diensten te verbeteren.
We zullen deze situatie onderzoeken met ons logistieke team en met DPD om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
We sturen je een directe e-mail om snel een oplossing te vinden.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
L
Laurent J.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/03/2026
Delivery is definitely causing a lot of problems, the package arrived somewhere else than at my place, but now it's a habit... Yet everything is well indicated...
Vertaalde beoordelingen
F
Félude M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/03/2026
No, because I mistakenly ordered the wrong Cannondale stem model for the bike.
Vertaalde beoordelingen
E
Eric B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/02/2026
Zeer teleurgesteld over deze bestelling omdat deze een maand na de verwachte datum arriveert. Een beetje communicatie zou alles veranderd hebben, want een bestelling « fiets » is nooit urgent. Bovendien is de bezorger nooit bij mij langsgekomen, terwijl ik aanwezig was; hij heeft het pakket bij een winkelier achtergelaten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht bedroefd te horen dat uw bestelling niet op tijd is aangekomen en dat de levering niet optimaal was. Uw feedback is waardevol en stelt ons in staat om onze communicatie en diensten te verbeteren.
Helaas hebben we problemen ondervonden met de bevoorrading, met name met een van de producten van uw bestelling.
Aarzel niet om ons rechtstreeks te contacteren bij een volgende bestelling of project, zodat we een gebaar kunnen waarderen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
R
Roland N.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 09/03/2026
Ik heb me de eerste keer vergist omdat ik de verkeerde bandbreedte niet heb genomen. Ik heb het teruggestuurd voor ruil. Bij de tweede zending heb ik de juiste breedte ontvangen, maar in een bruine kleur. Ik heb besloten ze te behouden omdat het duurder zou zijn geweest om ze terug te sturen dan om nieuwe banden te kopen. Aangezien dit de enige site is waar ik me vergis, concludeer ik dat het beter gepresenteerd zou kunnen worden om deze fouten te voorkomen.
Vertaalde beoordelingen
A
Arthur V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/03/2026
De doos is beschadigd aangekomen. De as van het achterwiel kwam er een beetje uit, en het uiteinde dat de juiste asafstand mogelijk maakt, is tijdens het transport verloren gegaan, waardoor ik ze niet op mijn frame kon monteren. Gelukkig heeft de winkel naast me het onderdeel voor me gevonden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Arthur,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat uw bestelling in een ontevredenstellende staat is aangekomen. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze verpakkingen om dit soort ongemakken te voorkomen.
We zijn blij dat u snel een oplossing heeft kunnen vinden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor hulp of klachten, we zijn er om u te helpen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
P
Pauline D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/03/2026
Het shirt was vuil bij de mouw en er zat een kleine bruine vlek op
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Pauline,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat het shirt dat u heeft ontvangen niet aan uw verwachtingen voldeed. Dit weerspiegelt niet onze kwaliteitsnormen. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen zodat we deze situatie kunnen rechtzetten.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
E
Eric G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/02/2026
Hallo, de bestelling niets op aan te merken, het enige probleem was de levering met een dag vertraging.
Vertaalde beoordelingen
F
Francisco José D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/02/2026
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het is nu 3 weken geleden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo, goedemorgen ;
We nemen contact met u op naar aanleiding van uw bericht om u te informeren dat u goed weet wat de status van uw bestelling is, die op tijd is verzonden en die vastzit bij de douane in afwachting van de procedure die daar wordt uitgevoerd, waardoor we het onterecht vinden om zo'n opmerking te maken, wetende dat het buiten onze bevoegdheden ligt.
J
Jean Marcellin L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 10/02/2026
Te lange wachttijd
Vertaalde beoordelingen
S
Stephanie P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/02/2026
Snelle levering maar nog niet geserveerd omdat het voor een cadeau is
Vertaalde beoordelingen
Y
Yannick B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/02/2026
Alleen maar positief
Vertaalde beoordelingen
Y
Yannick G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/02/2026
Slechte beschrijving op de site en gebrek aan communicatie
Vertaalde beoordelingen
T
Thomas N.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/02/2026
Te lang om te ontvangen !!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw mening te delen. Het spijt ons te horen dat de levertijd van uw bestelling niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hebben een vertraging in de levering van de remblokken in uw bestelling ervaren. We zijn afhankelijk van de levertijden van leveranciers die in uitzonderlijke gevallen langer kunnen zijn, zoals in uw geval. Dit zijn geïsoleerde situaties.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
V
Vidal Roger F.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/02/2026
Hallo, Het is erg moeilijk of zelfs onmogelijk om een product terug te sturen. De informatie en de retourvoorwaarden zijn moeilijk (onmogelijk te vinden). Er wordt niets gemeld over de kosten wanneer we proberen terug te sturen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Vidal Roger,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met het retourproces. Uw ervaring is belangrijk voor ons en we zullen werken aan het verbeteren van de duidelijkheid van de informatie hierover. U kunt de retourvoorwaarden rechtstreeks vinden in het tabblad onderaan de pagina van de site of rechtstreeks via uw bestellingsruimte.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice, die u graag zal helpen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
A
Alain D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/02/2026
Omdat ik afwezig was tijdens de levering, heeft de bezorger het pakket in een afhaalpunt in een nabijgelegen dorp achtergelaten. Ik heb een week lang geen informatie ontvangen. Pas na een verzoek aan uw diensten heeft u me geïnformeerd over waar ik mijn pakket kon vinden, dat ik net op tijd heb opgehaald voordat het werd teruggestuurd. Uw diensten zijn goed, maar de bezorger ... Het materiaal komt overeen met mijn verzoek.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Alain,
Bedankt voor uw beoordeling en we zijn blij te horen dat het materiaal aan uw verzoek voldoet. We begrijpen uw frustratie over de levering en nemen uw opmerkingen zeer serieus. Het komt voor dat bezorgers besluiten om pakketten in een afhaalpunt achter te laten wanneer de oorspronkelijke levering niet mogelijk is. Dit is echter een geïsoleerd voorval en onafhankelijk van onze wil.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
G
Gaetan P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/02/2026
Het is onmogelijk om gewoon een maatwisseling te doen na een fout in de maat
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden bij het ruilen van uw product. Uw feedback is waardevol en zal ons helpen onze service te verbeteren. Het is echter goed mogelijk om een ruil te regelen wanneer de voorraad het toelaat. Aarzel niet om direct contact met ons op te nemen zodat we u kunnen helpen bij uw verzoek.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
J
Jamie C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/02/2026
Banden zonder binnenband besteld Banden zonder binnenband ontvangen…
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat u ongepaste banden heeft ontvangen. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zullen ervoor zorgen dat deze situatie snel wordt rechtgezet. We hebben u een e-mail gestuurd om dit probleem te constateren en op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
P
Pascal L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/02/2026
Volledige tevredenheid.
Vertaalde beoordelingen
G
Gerard M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/02/2026
Perfect. Nikkel voor al uw medewerkers
Vertaalde beoordelingen
L
Lionel S.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/02/2026
Super snel en efficiënt. Bravo
Vertaalde beoordelingen
E
Eric L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/02/2026
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
S
Sébastien M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 31/01/2026
Een beetje moeilijk met Mavic
Vertaalde beoordelingen
P
Pascal M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/01/2026
De levertijd was veel te lang ondanks een overschrijving. Ik ben niet tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat de levertijd niet aan uw verwachtingen voldeed.
Houd er rekening mee dat bestellingen via bankoverschrijving doorgaans langer duren in behandeling dan een bestelling die direct met een creditcard is betaald.
Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen voor vragen of aanvullende ondersteuning.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
G
Gerard P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/01/2026
Probleem met levering, het afleverpunt is veranderd en ik bevond me midden in Lyon, wat een ellende!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Gérard,
Wij danken u voor uw feedback en het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de levering. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Dit voorval is uiteraard onafhankelijk van onze wil.
We zullen de informatie doorgeven aan de vervoerder.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
R
Regine F.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/01/2026
Maat te klein Ik heb het teruggestuurd maar ik heb geen terugbetaling is dat normaal
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt dat u uw ervaring heeft gedeeld. Het spijt ons te horen dat de maat niet geschikt was. Retourzendingen worden snel verwerkt, maar het kan soms even duren. We raden u aan uw bankrekening opnieuw te controleren, de terugbetaling is gisteren uitgevoerd.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
A
Alain B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/01/2026
Ik heb kamer 700x35 gevraagd, behalve de kamers die ik heb ontvangen 700x32
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Alain,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons, maar bij het opnieuw bekijken van ons voorbereidingsproces merken we geen fout op met de luchtkamers. Als je foto's hebt van de verpakkingen van de kamers, kun je deze via het contactformulier opsturen. We kunnen een oplossing vinden.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
J
Jacky P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/01/2026
GOED
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.