De belangrijkste positieve thema’s zijn productkwaliteit en conformiteit: klanten melden dat producten voldoen aan de beschrijving en precies overeenkomen met de bestelling, met sierlijke details zoals betrouwbare materialen, licht, comfortabel en esthetisch. Levering en levertijden komen telkens terug als zeer snel en zonder problemen, met zorgvuldige verpakking en betrouwbare opvolging. Klantenservice en betrouwbaarheid worden geprezen door snelle verwerking van bestellingen, duidelijke site, goede adviezen bij aankoop en hulpverlening bij garantie, wat bijdraagt aan een consistente, probleemloze winkelervaring.
Goede ervaring, echter de winkel in Toulouse la Roseraie is extreem moeilijk bereikbaar vanwege de werkzaamheden. Bovendien biedt dezezelfde winkel echt geweldig materiaal aan.
Vertaalde beoordelingen
R
Romain F.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/08/2025
Een fles was gebroken in de doos, omdat er geen bescherming was om de verzending te waarborgen, zonder de producten binnenin te beschadigen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We zijn erg sorry voor de gebroken fles door een gebrek aan bescherming tijdens de verzending.
Gelukkig kon de situatie worden opgelost met een tegoedbon, en we hopen dat dit de overlast heeft gecompenseerd.
We nemen uw opmerking mee om onze verpakkingen in de toekomst te verbeteren.
Bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
T
Thierry D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/08/2025
De artikelen zijn niet in de originele verpakking; dit heeft me aan het twijfelen gebracht ondanks het uitlegpapier
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We begrijpen dat het ontbreken van de originele verpakking twijfels kan oproepen.
Weet echter dat het product helemaal nieuw is en dezelfde garantie heeft als een artikel dat in de originele verpakking wordt verkocht.
Aarzel niet om contact op te nemen als u andere vragen heeft,
Het team van Materiel-velo.com
L
Laurent D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/08/2025
Ik heb mijn pakket niet ontvangen op de dag die door de vervoerder (de Post) is vermeld!! U bent waarschijnlijk niet verantwoordelijk voor dit probleem!? Maar het is behoorlijk vervelend wanneer je je materiaal moet voorbereiden voor het weekend. Misschien kunt u de informatie doorgeven aan de vervoerder?? Met vriendelijke groet, L.D
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
We zijn sorry te horen dat de levering niet heeft plaatsgevonden zoals gepland, vooral wanneer dit invloed heeft op de voorbereiding van uw uitjes.
Ter informatie, het pakket wordt door La Poste als geleverd aangegeven op 23/08. We hebben helaas geen bericht van u ontvangen over een mogelijk leveringsprobleem, anders hadden we sneller bij de vervoerder kunnen ingrijpen.
Aarzel niet om ons rechtstreeks te contacteren in geval van problemen - we zijn er om u te helpen.
Bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
C
Christophe M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/08/2025
Dit sokkenmodel valt extreem klein, je moet 1 maat of zelfs 1,5 maat groter rekenen. Ik heb het paar teruggestuurd en wacht op mijn terugbetaling om mijn bestelling opnieuw te plaatsen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
Inderdaad, sommige modellen kunnen klein vallen afhankelijk van de merken, en we nemen uw opmerking ter harte om onze maatadviezen op de site aan te passen.
Wat betreft uw retour, zodra het product in onze diensten is ontvangen, zal de terugbetaling snel worden uitgevoerd. U wordt per e-mail geïnformeerd zodra dit is gedaan.
Bedankt voor uw vertrouwen,
Het team van Materiel-velo.com
R
Rose-Marie C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/08/2025
Mijn pakket is niet geleverd op het juiste afhaalpunt
Vertaalde beoordelingen
D
Daniel S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/08/2025
Ik ben tevreden over het materiaal en de levertijd
Vertaalde beoordelingen
T
Thomas G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/08/2025
2 Sterren waarom. Wanneer ik naar een winkel ga voor een mogelijke retour van fietsaccessoires, zeggen ze me dat ik de stappen online moet doen. Hetzelfde probleem voor een aanvraag van een specifieke onderdeel. Dus, ik stel de vraag, waar zijn de franchisewinkels voor? Een ander onderwerp, een jaar geleden heb ik een gereviseerde fiets aangeschaft, ik heb alleen maar problemen gehad met deze fiets en duidelijk, ik ben als een duif behandeld. Als u wilt, kan ik meer tijd nemen om hierover te praten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht en voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen.
Wat betreft de retouren, het is inderdaad noodzakelijk om dit via uw klantaccount aan te vragen, maar onze winkels kunnen u ook helpen bij deze procedure als u het liever ter plaatse doet. We zullen intern een punt maken om dit met onze teams in de winkel te verduidelijken.
Wat betreft de gereviseerde fiets, zijn we oprecht sorry voor de problemen die u heeft ondervonden. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. We nodigen u uit om rechtstreeks contact op te nemen met de winkel waar de fiets is gekocht, zodat er zo snel mogelijk een oplossing kan worden gevonden.
We staan natuurlijk tot uw beschikking als u verder wilt praten.
Het team van Materiel-velo.com
S
Sylvain A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/07/2025
Veel tijd om de bestelling te verwerken, moeilijkheden om het niet-beschikbare product te kennen, slechte opvolging van de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We zijn sorry voor de ongebruikelijke vertraging bij de verwerking van uw bestelling.
In deze periode heeft onze leverancier ASSOS logistieke moeilijkheden ondervonden, wat de aanvullingstermijnen heeft verlengd tot meer dan de aanvankelijk aangekondigde 4 tot 6 dagen.
We begrijpen dat de opvolging niet aan uw verwachtingen voldeed en we werken actief aan het verbeteren van de communicatie en transparantie over onze termijnen.
Bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
W
William Z.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/08/2025
Goede site, ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
E
Eric M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/08/2025
De aangekondigde onderdelen als beschikbaar op Dijon waren helemaal niet beschikbaar! 1 tot 2 werkdagen om ze te krijgen, die zijn veranderd in 4-5 dagen... Kortom, ik zal de volgende keer anders doen dan Materiel-velo.com...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
We zijn oprecht sorry voor de discrepantie tussen de beschikbaarheidsmelding en de werkelijke termijn. Het komt in zeldzame gevallen voor dat een product dat als beschikbaar in de winkel wordt weergegeven, in afwachting van aanvulling is, wat de verwerking van de bestelling kan vertragen.
We doen ons best om de betrouwbaarheid van de online weergegeven informatie te verbeteren, en we bieden onze excuses aan voor dit ongemak.
Bovendien moet voor de termijn rekening worden gehouden met het feit dat een weekend binnen de door u aangegeven termijn valt. We verzenden geen bestellingen in het weekend en de winkels heropenen op dinsdag.
Bedankt voor uw begrip,
Het team van Materiel-velo.com
R
Romain T.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/08/2025
Pakket ontvangen met 4 dagen vertraging
Vertaalde beoordelingen
C
Christophe L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/08/2025
Om tevreden te zijn, zou het pakket binnen de geplande data moeten aankomen. Dus om tevreden te zijn heb ik ergens anders gekocht. Ik ben echt niet blij.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw reactie.
Na controle van uw bestelling hebben we uw pakket de volgende dag na uw bestelling verzonden. Uw pakket is binnen 24 uur na verzending geleverd. We begrijpen uw ontevredenheid dus niet.
Wij blijven tot uw beschikking
Het team van Materiel-velo.com
G
Gilles R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/08/2025
Hallo, de levering was gepland volgens DPD Frankrijk op 13/08, het pakket arriveerde op 19/08. Dit is mijn 2e slechte ervaring met deze bezorger die ik niet meer zal gebruiken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
Het spijt ons voor deze vertraging in de levering. Het is helaas een incident dat buiten onze controle ligt, gerelateerd aan de vervoerder.
We begrijpen uw frustratie volledig en zullen dit soort feedback doorgeven aan onze logistieke partner om de service te verbeteren.
Bedankt voor uw begrip.
A
Antoine B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 29/07/2025
De beschikbaarheid van producten op de site is niet gegarandeerd. De gekochte headset was niet meer beschikbaar, de tweede ter vervanging ook niet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw terugkoppeling.
Het spijt ons voor deze ervaring. Sommige van onze producten zijn inderdaad in herbevoorrading, en er is een vermelding hierover op het moment van de bestelling.
Het kan in zeldzame gevallen voorkomen dat een artikel uiteindelijk niet beschikbaar is op het moment van herbevoorrading. We doen ons best om dit soort situaties te vermijden en de nauwkeurigheid van de weergegeven voorraden te verbeteren.
Bedankt voor uw begrip.
T
Thierry B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 09/08/2025
Perfect
Vertaalde beoordelingen
B
Bernard L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/07/2025
De BPM-zender die ik u heb gestuurd werkt nog steeds niet, ondanks de instructies die zijn gegeven door het Bryton-team, met betrekking tot het bijwerken van de teller en het vervangen van de batterij na 3 minuten wachten. Wat te doen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
Het spijt me te horen dat uw BPM-zender nog steeds niet werkt, ondanks de uitgevoerde handelingen. Dit is een probleem dat onder de klantenservice valt. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via ons contactformulier, zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.
Bedankt voor uw begrip.
N
Noël C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 07/08/2025
lange levertijden, defect product, retourkosten voor rekening van de klant. Vervanging van het product, datum onbekend
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Noël,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met uw bestelling. Uw feedback is waardevol en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze service. We hebben vastgesteld dat uw retour is verwerkt en een terugbetaling is in gang gezet.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
C
Christophe D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/08/2025
Bevestigde kettingbevestiging. Modderbescherming beschadigd. Op mijn kosten teruggestuurd. Materiel vélo stuurt me een andere. Verzendkosten voor hun rekening die ik heb onderhandeld
Vertaalde beoordelingen
R
Raphael J.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/07/2025
leveringstermijn van 12 dagen in plaats van de aangekondigde 2 tot 4 dagen, producten beschikbaar op de site terwijl dat niet het geval was! mijn bestelling was dringend (vertrek op vakantie) dus heb ik hetzelfde product bij een andere leverancier besteld die het binnen 48 uur heeft geleverd. Ik heb nu dus een extra set pedalen! met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
C
Charles M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 04/08/2025
Een van de aangekochte producten heeft een defect. Dit zijn dingen die gebeuren, ik hoop gewoon dat dit geval goed wordt afgehandeld. Dank u
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Charles,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat een van uw producten een defect vertoont. Wees gerust dat we alles in het werk zullen stellen om u te helpen bij het oplossen van dit probleem. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor snelle hulp.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
Y
Yves T.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/08/2025
Ik ben niet geïnformeerd dat mijn bestelling in de winkel was aangekomen, ik moest me verplaatsen. Gelukkig was de bestelling al 3 dagen aangekomen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Yves,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We zijn teleurgesteld te horen dat u geen informatie heeft ontvangen over de aankomst van uw bestelling in de winkel. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Uw feedback is waardevol en we zullen werken aan het verbeteren van onze communicatie om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u andere vragen of zorgen heeft.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
C
Cyril L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/08/2025
Catastrofale levering. Klantenservice niet erg snel. Maar probleem opgelost.
Vertaalde beoordelingen
B
Bernard G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/07/2025
Levertijd iets te lang
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Bernard,
Bedankt voor uw feedback en we begrijpen uw frustratie over de levertijd. We doen ons best om onze diensten voortdurend te verbeteren en nemen uw opmerkingen ter harte. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor vragen of hulp.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
F
Frédéric M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/07/2025
Product komt overeen met mijn verwachtingen en mijn bestelling, geen problemen met het product. Echter, bestelling geplaatst op 23/07, ik moest de klantenservice bellen op 28/07 omdat mijn bestelling nog steeds in behandeling was terwijl de producten op voorraad waren. Ik ontving mijn bestelling op 30/07. Gewoonlijk zijn de levertijden veel korter, ik neem aan dat dit te maken heeft met de zomerperiode.
Vertaalde beoordelingen
E
Erik R.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 31/07/2025
-
Vertaalde beoordelingen
B
Bernard V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/07/2025
Onacceptabele levertijd Nooit meer een bestelling op de site Geen klachten over de verkopers winkel van de Motte Servolex
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Bernard,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We zijn sorry te horen dat uw leverervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Inderdaad, we hebben eind juli een vertraging gehad. Uw feedback is waardevol en helpt ons onze service te verbeteren. We zijn er zeker van dat we het de volgende keer beter kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
T
Thierry R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/07/2025
Nieuw product niet geleverd in originele verpakking niet aangegeven bij aankoop
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We willen u verzekeren dat het product dat u heeft ontvangen nieuw is en onder garantie valt.
In sommige gevallen worden bepaalde componenten in grote hoeveelheden geleverd, zonder individuele verpakking. Dit vereist dus een zorgvuldige herverpakking van onze kant voordat we het verzenden.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft of hulp nodig heeft.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
P
Pierre M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/07/2025
De pomp heel goed, de reactietijd van Materiel-vélo heel goed. De levering kan echter beter. De aangekondigde 48 uur zijn snel veranderd in een week. Op zich is een week prima voor mij, ik heb niet de drang om alles meteen te hebben, maar wanneer een prestatie wordt aangekondigd, moet men zich eraan houden. Dat heet professionaliteit, het is niet alleen maar commercieel gebabbel. Ik heb de indruk dat DPD hier een gewoonte van maakt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Pierre,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening over uw ervaring met onze site te delen. We zijn blij dat de pomp en onze service aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zijn echter teleurgesteld te horen dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen het belang van de aangekondigde termijnen en nemen uw opmerkingen zeer serieus. We zullen uw feedback doorgeven aan onze bezorgpartner om dit punt te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw begrip en vertrouwen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-Velo.com
J
Jean-Paul C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 29/07/2025
Snelle levertijd Kartonnen rechthoekige verpakking zonder enige bescherming van de fiets
Vertaalde beoordelingen
L
Laurent D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 30/07/2025
Het model is teruggestuurd, we wachten op de terugbetaling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
We hebben moeite om uw beoordeling van 1 * te begrijpen, aangezien het gewoon een retour van uw kant is.
Dit is snel verwerkt en de terugbetaling is uitgevoerd.
Met vriendelijke groet,
Het team van Materiel-velo.com
H
Harrison I.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/06/2025
Ik heb de verkeerde kettingblad ontvangen, ik moest 52/36 hebben, ik heb mijn fiets ontvangen met een 50/34 helaas.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
We zijn sorry voor de fout met de montage van de crankset bij de levering van uw fiets. Nadat we uw klacht hebben ontvangen, hebben we de bijbehorende kettingbladen voor 52/36, die oorspronkelijk besteld waren, verzonden om deze situatie snel te corrigeren.
We hopen dat deze oplossing u volledig tevreden heeft gesteld, en staan uiteraard tot uw beschikking voor verdere vragen.
Met vriendelijke groet,
Théo
Klantenservice – Materieel-Velo.com
B
Bernard M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/07/2025
Geen opmerkingen, product conform en levertijd gerespecteerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Bedankt voor uw beoordeling, u heeft 1 ster geselecteerd terwijl uw beoordeling positief lijkt.
A
Alain T.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/07/2025
Levering op tijd. Ik had graag mijn Shimano-artikel in de Shimano-verpakking ontvangen, vooral omdat er ruim voldoende ruimte in de doos was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat de levering op tijd is uitgevoerd, maar we begrijpen uw teleurstelling over de verpakking. We zullen ervoor zorgen dat we dit punt in de toekomst verbeteren om een betere klantervaring te garanderen.
Wij blijven tot uw beschikking.
Het team van Materiel-velo.com
J
Jerome S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/07/2025
Het pakket is beschadigd geleverd, en ik ben nog steeds aan het inspecteren of het product beschadigd is of niet. Het is schandalig om een kwetsbaar product van bijna 1000€ in zo'n verpakking te versturen!!!
Vertaalde beoordelingen
S
Sebastien V.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 18/07/2025
De helft van de bestelling is terugbetaald omdat de producten niet beschikbaar zijn
Vertaalde beoordelingen
H
Henri T.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/07/2025
Te lang in vergelijking met de indicatieve tijd bij de aankoop
Vertaalde beoordelingen
H
Hervé R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/07/2025
De 5 mm wig is perfect op tijd aangekomen en voldoet precies aan mijn verwachtingen, maar hij is aangekomen zonder de bijbehorende schroeven. Ik heb ze dus besteld volgens de aanbevelingen van de klantenservice, opnieuw de verzendkosten betaald, en... ze zijn te lang en zijn onbruikbaar. Ik raad u aan om bij de start de juiste schroeven mee te leveren, in de juiste maat om veel frustraties te voorkomen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We zijn blij te horen dat de ontvangen wig aan uw verwachtingen voldeed, maar we betreuren de frustratie die is veroorzaakt door het probleem met de schroeven.
We willen echter benadrukken dat, zoals aangegeven in de productomschrijving, de verhogingswigs zonder schroeven worden geleverd. Dit komt door de modulariteit van deze wiggen, die in verschillende configuraties (hoogtes en stapeling en soorten pedalen) kunnen worden gebruikt, waardoor het onmogelijk is om een universele schroefset te leveren.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice als we u verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Théo
Klantenservice – Materieel-Velo.com
T
Thierry R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/07/2025
Levering op een andere afhaalpunt dan gekozen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo Thierry,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen en uw ervaring te delen. Onze excuses voor deze wijziging in de levering die niet aan uw verwachtingen voldoet.
Inderdaad, deze zomerperiode is uitzonderlijk en het komt soms voor dat vervoerders besluiten om het adres van het afhaalpunt tijdens de levering te wijzigen, vanwege de sluiting van het afhaalpunt dat u aanvankelijk had gekozen.
Deze wijziging is noodzakelijk om de levering van uw bestelling zo snel mogelijk te garanderen.
Wij blijven tot uw beschikking.
Het team van materiel-velo.com
F
François N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/07/2025
Materialen komen niet overeen met de beschrijving
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Materiel-velo.com
Hallo,
Bedankt voor uw beoordeling.
Het spijt ons te horen dat het ontvangen materiaal volgens u niet overeenkwam met de beschrijving. Tot op heden kunnen we helaas geen ruil van uw kant over dit onderwerp terugvinden, wat ons niet in staat stelt om de situatie precies te traceren of een passende oplossing te bieden.
We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice met de details van uw bestelling, zodat we dit samen kunnen verifiren en, indien nodig, corrigeren wat gecorrigeerd moet worden.
Onze prioriteit blijft uw tevredenheid, en we staan klaar om u zo goed mogelijk te helpen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice - Materieel Fiets
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.