Klantenbeoordelingen van Mangatori

Vertrouwenscertificaat
4,7 /5
Algemene beoordeling: 4,7 van 5
Gebaseerd op 2 577 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Mangatori levert snelle en zorgvuldige verzending met pakketten die in goede staat aankomen en producten die overeenkomen met de beschrijving. Klanten roemen proactieve en luisterende klantenservice en duidelijke communicatie, met snelle oplossingen en betrouwbare vervangingen wanneer artikelen ontbreken of beschadigd zijn. De site blijkt een breed assortiment te bieden en klanten genieten van nette verpakking, extra cadeaus en tevreden gezichten van verzamelaarfans. Consumenten geven aan dat ze terugkeer naar Mangatori overwegen vanwege de positieve ervaringen met levering, kwaliteit van figuren en vriendelijke service.

Beoordelingen 1, 2, 3 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
E
Enzo V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/05/2025
Fout bij ontvangen product - Verkeerde hoed gestuurd Hallo, Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen, maar tot mijn grote verbazing hebben jullie de verkeerde hoed gestuurd. Ik heb versie 2 ontvangen (tegen een prijs van 16,49 €), terwijl ik versie voor 91,49 € had besteld. Foto's zijn gestuurd om dit te bewijzen, maar sindsdien heeft niemand gereageerd. Geen klantenservice, geen terugkoppeling. Berichten zijn gepost op sociale media, maar ook daar geen reactie.
Vertaalde beoordelingen
N
Noël M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/10/2025
Het ontvangen pakket komt niet overeen met mijn bestelling (ander artikel ter waarde van 30€ in plaats van een bestelling van 85€) Geen reactie van de site ondanks mijn e-mails + klantenservicenummer niet toegewezen.
Vertaalde beoordelingen
V
Valentin L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/06/2025
Het is onmogelijk om met u te communiceren, ik heb om annulering van mijn bestelling gevraagd, na 5 herinneringen en 1 maand wachten kreeg ik een antwoord, maar de bestelling is toch ontvangen en gebroken in de doos. Terwijl ik meerdere keren om annulering heb gevraagd. Ik zal nooit meer bij u bestellen, ik betaal liever meer voor mijn product elders.
Vertaalde beoordelingen
N
Nelly P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/09/2025
Ik heb de bestelling niet op tijd ontvangen en mijn e-mails hierover blijven onbeantwoord! Als ik 0 sterren kon geven, zou ik het doen!
Vertaalde beoordelingen
R
Ribeiro E.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/05/2025
Deze beoordeling kan misschien veranderen, afhankelijk van de reactie van de klantenservice van Mangatori/1001 Hobbies die ik zal krijgen, als ik er ooit een krijg. Ik heb in juli een figuur van Mao Mao van de apothekersnotities en de collector's editie van deel 15 van de apothekersnotities bij hen gepreorderd. Vorige week ontvang ik een melding dat mijn pakket is verzonden, 2 dagen later ontvang ik een e-mail dat mijn pakket beschadigd is tijdens de levering, waardoor de doos van de figuur beschadigd is omdat de artikelen niet zijn opgevuld in de dozen, geen bubbeltjesplastic, niets. Laten we dat voorbijgaan, ik kan begrijpen dat het helaas de risico's van de levering zijn. Het meest frustrerende is dat toen ik mijn pakket ophaalde, ik dacht dat het vreemd was dat de doos klein was gezien de artikelen die ik had besteld. Ik open mijn pakket in de auto en merk dat in plaats van de collector's editie van deel 15, ik de basis editie van deel 15 heb, die van 7,95€ van de apothekersnotities. Een fout in de bestelling kan gebeuren, maar het feit dat we proberen contact met hen op te nemen en geen enkele reactie krijgen is bijzonder frustrerend. Ik heb e-mails gestuurd, ik heb geprobeerd te bellen, ik heb een klacht ingediend op hun website en zelfs een bericht gestuurd via Messenger, maar geen enkele terugkoppeling. Ik wacht op de komende dagen in de hoop een reactie te krijgen, maar ondertussen raad ik sterk af.
Vertaalde beoordelingen
M
Mehdi K.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/09/2025
Klantenservice niet bereikbaar na ongeveer twintig oproepen, geen antwoord op mijn e-mails, gekozen afhaalpunt niet gerespecteerd bij de levering
Vertaalde beoordelingen
E
Eric M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 28/08/2025
Duidelijke site, snelle levering. Let echter op de staat van de pakketten. Doos beschadigd zonder schade aan de figuur (fragiel).
Vertaalde beoordelingen
L
Leo B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/08/2025
Slechte klantenservice, bestelling nog steeds in afwachting van ontvangst, ik wil mijn bestelling eigenlijk niet meer maar goed gezien het niveau van de klantenservice vraag ik me af of de retourprocedures de moeite waard zullen zijn, we zullen wel zien of ik het pakket ooit ontvang
Vertaalde beoordelingen
M
Munoz G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/12/2024
Uw verkoopvoorwaarden zijn niet in overeenstemming met de prijs die we voor de producten betalen. Misschien moeten ze worden herzien, dit is te gemakkelijk. Een compensatie van 10 euro, laat me lachen. Zeker dat ik niet meer zal bestellen en u niet zal aanbevelen. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
J
Josselin P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/08/2025
onjuiste informatie door te zeggen dat de artikelen klaar waren om te verzenden op het moment van de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
T
Thomas M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/06/2025
Jammer dat de site aangaf dat het artikel 'op voorraad' was op het moment van mijn bestelling, terwijl het in werkelijkheid een 'pre-order' was. Dit leidde tot een onverwachte wachttijd. Aan de andere kant wil ik de kwaliteit van de klantenservice benadrukken: snelle, duidelijke en professionele antwoorden, met een zeer vriendelijke en luisterende team. Geen opmerkingen van die kant. Verder geen problemen.
Vertaalde beoordelingen
M
Mahin V.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/06/2025
Het figuurtje is goed aangekomen, correcte verpakking, figuurtje is niet beschadigd, enige minpunt is de levering die enorm vertraagd was, maar afgezien daarvan zeer goede service.
Vertaalde beoordelingen
G
Guillaume G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/06/2025
2 maanden wachten om geleverd te worden op een bestelling die zogenaamd beschikbaar was, Geen klantenservice, ontving een standaardantwoord, Te vermijden als je snel geleverd wilt worden, Ze hebben geen voorraad. Als je niet gehaast bent, niets aan de hand.
Vertaalde beoordelingen
Q
Quentin J.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 10/05/2025
Pakket niet genoeg beschermd naar mijn mening, maar de service is reactief en heeft heel snel op mijn vragen geantwoord, ondanks mijn ongeduld om mijn pakket te ontvangen. Over het algemeen tevreden.
Vertaalde beoordelingen
M
Mégane R.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/04/2025
het figuurtje is gebroken aangekomen, ik ben zeer teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
J
Juliette F.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/04/2025
Ik heb mijn pakket goed ontvangen, maar ik moest een bericht via de site sturen om de stappen vooruit te laten gaan (ik heb gepreorderd, maar alles was geblokkeerd op niveau 1, zelfs na de release van de collector), maar zeer goede reactietijd.
Vertaalde beoordelingen
C
Chiara C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/05/2025
Zeer weinig reactie van de klantenservice en zeer weinig informatie over de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
M
Michael R.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/05/2025
Eerste bestelling geplaatst en eerste teleurstelling. Bestelling van drie figuren die op voorraad waren en binnen 48 uur geleverd zouden worden. Bestelling geplaatst op 26/05 en ontvangst gepland op 28 of 29/05, maar op 29/05 was de status van de bestelling nog steeds in behandeling. Verzend een e-mail op 29/05 omdat contact opnemen per telefoon onmogelijk was aangezien mijn bestelnummer niet bestond en ontvang dezelfde dag een e-mail waarin staat dat mijn verzoek goed is geregistreerd en snel zal worden behandeld en dat ze contact met mij zullen opnemen om een oplossing te vinden. Op 02/06 ontvang ik een e-mail waarin ik wordt gevraagd om geduld te hebben, dat mijn bestelling in voorbereiding is en binnenkort zal worden verzonden. Op 05/06, een nieuwe e-mail waarin staat dat mijn bestelling is verzonden. Ontvangst van een pakket met 2 figuren van de 3 op 10/05 terwijl op de details van de bestelling en het pakket alles aanwezig zou moeten zijn. Controle op de site en geen informatie die aangeeft dat er een figuur ontbreekt. Bel naar het nummer dat op de site staat en daar wordt me verteld dat er een langere levertijd is voor een van de figuren en dat ze hebben besloten om de 2 figuren die op voorraad zijn te verzenden. Ik had echter een e-mail moeten ontvangen die dit aangeeft, die nooit is verzonden, bevestigd door de persoon aan de telefoon. Vandaag wacht ik dus op mijn 3e figuur, omdat ik heb gekozen om de bestelling daarvan te behouden in plaats van een terugbetaling.
Vertaalde beoordelingen
K
Kanha P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/05/2025
Leveringstermijn helemaal niet in overeenstemming met de leveringsvoorspelling bij de aankoop van het artikel ... + 2 weken ... Volledig vage antwoorden van de telefonisten die zich achter het logistieke punt verstoppen dat blijkbaar onderbezet is ... Punt van levering bij het afhaalpunt, het pakket is verzonden zonder mijn gegevens, dus het was onmogelijk om het op te halen, ik moest 2 uur wachten op de bezorger voor het afhaalpunt omdat ze het zouden ophalen met een retour naar de verzender, dus potentieel 1 maand extra wachten ... Eerste en laatste ervaring op deze site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo,

Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

De langere leveringstijd dan verwacht en de moeilijkheden bij de levering zijn te wijten aan logistieke beperkingen, met name een tijdelijke onderbezetting in ons magazijn. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest.

Wat betreft de fout met de leveringsgegevens, bieden wij onze oprechte excuses aan. Het is echter uw verantwoordelijkheid om te controleren of de gegevens die bij de bestelling zijn opgegeven correct zijn. Van onze kant wijzigen we geen adres zodra de bestelling aan de vervoerder is overgedragen, die dan volledig verantwoordelijk wordt.

Het lijkt ons ook belangrijk om te benadrukken dat onze klantenservice zeer beschikbaar is geweest en dat we meerdere keren contact hebben opgenomen met Chronopost om de benodigde code te verkrijgen, die u aangeeft nooit te hebben ontvangen.

We nemen uw opmerkingen zeer serieus en werken actief aan het verbeteren van onze organisatie om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.

Dank u voor uw begrip,
Het 1001Hobbies-team
P
Pierrick H.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 22/04/2025
Artikel geleverd met meerdere weken vertraging, door de leverancier.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo meneer,

We betreuren oprecht uw mening en bieden u nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.

We betreuren deze situatie, die ook voor ons zeer vervelend is. We zijn ons er volledig van bewust dat de levertijden te lang zijn geweest, en we begrijpen dat.

Echter, onze werkwijze stelt ons in staat om zeldzame of moeilijk te vinden producten te verkrijgen, wat soms kan leiden tot extra vertragingen. We doen ons best om dit proces te verbeteren en de wachttijd voor onze klanten te beperken.

We danken u voor uw geduld en staan tot uw beschikking voor eventuele aanvullende vragen.

Met vriendelijke groet,
Het Mangatori-team






F
Fabrice T.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 10/02/2025
ontvangen product, communicatie over eventuele vertragingen van producten regelmatig. aangepaste verpakking.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

We zijn blij dat u uw product goed heeft ontvangen en dat u tevreden bent over de opvolging van uw bestelling en de verpakking. We hechten veel waarde aan regelmatige communicatie over eventuele vertragingen om u zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

We kijken ernaar uit u weer op onze site te zien!

Met vriendelijke groet,
Het Mangatori-team
M
Maïa A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/05/2025
Ik heb niet ontvangen wat ik heb besteld en geen reactie van het bedrijf....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo,

Het spijt ons te horen dat u het juiste product niet heeft ontvangen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.

Onze klantenservice staat tot uw beschikking om deze situatie op te lossen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] met uw bestelnummer, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen corrigeren.

Bedankt voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,
Het Mangatori-team
D
Dorian J.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 16/04/2025
De figuur is goed aangekomen maar een beetje gebroken, waarschijnlijk door het transport, maar de figuur blijft ongelooflijk en heel mooi voor de prijs.
Vertaalde beoordelingen
M
Marie Claire R.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/03/2025
Zeer lange wachttijd voor de levering
Vertaalde beoordelingen
S
Steve L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/12/2024
Te lang gewacht op het pakket, ik kreeg het na 3 maanden.
Vertaalde beoordelingen
R
Richard T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/03/2025
Hallo, ik had een bericht gestuurd over een bestelling waar ik nooit een antwoord op heb gekregen. Na een tijdje merkte ik dat deze was geannuleerd en vervolgens terugbetaald zonder verdere informatie, terwijl het een pre-order was. Ik vind dat niet erg professioneel. Met vriendelijke groet,
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo meneer Tallone,
A
Alexandre L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/01/2025
Wij danken u voor uw bericht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Wij willen u informeren dat we een voorraadprobleem hebben ondervonden met betrekking tot de volgende twee producten: Fire force deel 34 (collector's sleeve). Onze leverancier heeft ons namelijk niet genoeg producten geleverd om aan alle bestellingen te voldoen.
M
Morgane L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/12/2024
Ik heb niet het volledige product en met 2 maanden vertraging
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo mevrouw LE BIHAN,
B
Bérénice M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 06/02/2025
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, dus het is mogelijk dat de beoordeling verandert nadat de bestelling is ontvangen. De site is praktisch en gemakkelijk om te navigeren, te zoeken en te bestellen. Het is echter zeker geen essentiële aankoop, maar het had een cadeau kunnen zijn, dus met een deadline. Een deadline is niet erg. Het is vervelend als een product wordt vermeld als beschikbaar terwijl het dat eigenlijk niet is, maar dat kan elke verkoper overkomen. Aan de andere kant heb ik op 6 februari drie producten besteld die allemaal beschikbaar waren. Van een vierde heb ik afgezien, juist omdat het niet meteen beschikbaar was en de verzending gegroepeerd is (het is trouwens heel goed om dit aan te geven als je koopt). Vandaag is het echter 21 februari. Het is dus al twee weken geleden dat mijn bestelling speciaal voor mij werd besteld bij de leveranciers en hij staat op het punt om aan te komen in het magazijn. Alleen heb ik gemerkt dat in de tussentijd alle drie de producten op de site geïdentificeerd blijven als "beschikbaar". Wanneer een bestelling wordt geplaatst en je realiseert je dat je geen voorraad meer hebt, hoef je dit alleen maar aan te geven bij de producten op het moment dat je de bestelling plaatst bij de leveranciers. Eerlijkheid en transparantie geven klanten vertrouwen. Op dit moment weet ik niet zeker of ik een cadeau van jullie zou kopen als ik het voor die en die datum zou moeten ontvangen. Kortom, we zullen zien wat er verder gebeurt :)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Bedankt voor je gedetailleerde feedback en voor je geduld. We begrijpen uw frustratie over deze situatie volledig. Je hebt inderdaad drie producten besteld op 6 februari, die allemaal vermeld stonden als "beschikbaar". We betreuren het dat het langer dan verwacht heeft geduurd voordat sommige producten in ons magazijn aankwamen. Het is belangrijk om te specificeren dat er twee concepten zijn op onze site: "Product beschikbaar": beschikbaar op onze site, maar te bestellen bij onze leverancier. "Product beschikbaar, vandaag verzonden": geeft aan dat het product op voorraad is in ons logistieke magazijn en binnen 3 dagen verzonden kan worden. We doen ons best om transparante informatie te garanderen, maar het kan voorkomen dat bepaalde producten tijdelijk niet op voorraad zijn zonder dat dit onmiddellijk wordt bijgewerkt. Onze excuses voor dit ongemak en dat we niet binnen de gewenste termijn aan je verwachtingen kunnen voldoen. Om commerciële redenen hebben we besloten je bestelling op te splitsen. Je ontvangt eerst de artikelen die beschikbaar zijn en daarna de artikelen die nog moeten arriveren van onze leverancier. We doen ons uiterste best om onze communicatie over voorraden in real time te verbeteren. We danken je voor je begrip en blijven tot je beschikking voor eventuele vragen of follow-up. We hopen dat de rest van uw ervaring bevredigender zal zijn. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
E
Emmanuelle A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/12/2024
Ik heb op 11/12/2024 een bestelling geplaatst. Tot op heden heb ik mijn artikel nog steeds niet ontvangen. Ik heb een bericht gestuurd waarop ik nooit een antwoord heb ontvangen. Ik wil mijn geld zo snel mogelijk terug.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo mevrouw, Wij betreuren uw mening en verontschuldigen ons voor de vertraging in de verwerking van deze bestelling. We willen u graag informeren dat dit product nog steeds in voorbestelling is, zoals aangegeven in uw orderbevestiging. Pre-ordering is een service waarmee u uw exemplaar van tevoren kunt kopen en ontvangen zodra het beschikbaar is. Houd er rekening mee dat de releasedatum die op onze website wordt weergegeven, wordt verstrekt door de fabrikant en zonder voorafgaande kennisgeving kan worden gewijzigd in geval van productievertragingen. Helaas kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden voor dergelijke wijzigingen. Omdat deze producten vaak in beperkte hoeveelheden beschikbaar zijn, is vooraf bestellen de beste manier om te garanderen dat je het artikel ontvangt zodra het wordt uitgebracht. Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking mocht u vragen hebben. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
A
Alexandra C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 31/01/2025
Ik ben erg blij met de service en het product.
Ik heb alleen 4 sterren gezet omdat op een artikel ( display kayou spyxfamily) of op de titel staat 18boosters 5 kaarten (hangt er vanaf hoe je het interpreteert, het was niet erg duidelijk), maar het zijn 4 boosters van 5 kaarten en 1 topper in werkelijkheid. Voor de rest was ik tevreden met de bestelde artikelen en ik raad deze site aan!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback! We zijn blij dat je bestelling snel en in goede staat is aangekomen. We hebben nota genomen van uw opmerking over de beschrijving van de Kayou Spy x Family display om de duidelijkheid van de informatie te verbeteren. Bedankt voor je vertrouwen en je aanbeveling!
M
Manuel A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/01/2025
Ik bestelde de Buste de naruto six paths bij toynami voor 1900 euro, ik deed de aankoop 's ochtends om 7.30 uur en vreemd genoeg stuurden ze me een bericht dat de betaling niet was voltooid om 10.25 uur en dus moest ik annuleren, hoewel de bestelling was gevalideerd Bizar genoeg waren er op het moment van de bestelling 3 exemplaren op voorraad en na het annuleren van mijn bestelling zijn er meer exemplaren Dus in plaats van te zeggen dat er een voorraadfout was zeggen ze liever dat er een betalingsprobleem was en annuleren ze Niet erg eerlijk, naar mijn mening moeten dit soort sites plastic figuurtjes blijven verkopen voor 30 euro en niet in hars gaan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo meneer, Wij betreuren uw ervaring en bieden u onze excuses aan. Toen u ons belde over dit probleem, heeft ons klantenserviceteam onmiddellijk gereageerd op uw verzoek door u het bewijs te leveren dat de betaling in 4 termijnen was mislukt. Dit bewijs is naar u verzonden om de situatie op te helderen. Wat betreft de beschikbaarheid van het product, onze klantenservice heeft op geen enkel moment melding gemaakt van een probleem met de voorraad. Dit soort waardevolle artikelen wordt om voor de hand liggende redenen niet opgeslagen in ons logistieke magazijn. Het wordt rechtstreeks door onze leverancier verzonden. Kortom, je bestelling is nooit betaald vanwege een betalingsfout, waardoor we de bestelling niet konden valideren bij onze leverancier. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
B
Bernard V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/12/2024
service pares vente nul personne pour vous répondre silence radio
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Wij betreuren deze opmerking en verontschuldigen ons voor dit incident. Na controle moeten wij u helaas meedelen dat wij geen e-mail van u hebben ontvangen, noch via ons contactadres, noch als reactie op de nieuwsbrieven die u ontvangt. Als u wel een e-mail hebt gestuurd, zouden wij het op prijs stellen als u ons het ontvangstnummer van dit bericht zou willen meedelen, dat vermeld staat in de ontvangstbevestiging die u moet hebben ontvangen. Wij staan tot uw beschikking per e-mail op contact@1001hobbies of per telefoon. Nogmaals onze excuses en begrip voor het feit dat wij uw e-mails niet hebben ontvangen. Met vriendelijke groeten
M
Marine B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/12/2024
Ik heb meer dan 10 dagen geleden een bestelling geplaatst en deze is nog steeds niet verzonden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo mevrouw Bonhomme, Wij betreuren deze opmerking en bieden onze oprechte excuses aan voor dit incident. We begrijpen uw teleurstelling over de levertijd. Dit product werd rechtstreeks bij onze leverancier besteld en zou momenteel op 4 januari 2025 bij ons logistieke platform aankomen. Zodra we het hebben ontvangen, versturen we je bestelling, die je binnen 3 tot 4 dagen zou moeten bereiken. Wij danken u voor uw geduld en verontschuldigen ons voor de vertraging bij het voorbereiden van uw bestelling, die geen afspiegeling is van de kwaliteit van de service die wij nastreven. Hoogachtend, De klantenservice
N
Nicolas S.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/12/2024
Betalen voor expreslevering zodat het geen expreslevering is ... De e-mail werkt niet en hun reactie op Messenger na ontvangst van het pakket is niet professioneel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo meneer Sauvage, Wij betreuren deze opmerking en bieden u onze excuses aan. Na het nodige onderzoek kunnen we bevestigen dat we helaas geen e-mail van u hebben gevonden. We begrijpen uw ongeduld voor de feestdagen, maar we willen u graag informeren dat u uw bestelling op vrijdagavond 17 december hebt geplaatst. Uw pakket werd klaargemaakt op zaterdag 18 december 2024 en verzonden op maandag 21 december 2024 door Chronoposte. We willen u erop wijzen dat de platforms van de vervoerders tijdens deze periode bijzonder overbelast zijn. We erkennen dat Chronoposte twee dagen extra nodig had om uw pakket te verwerken, maar we willen benadrukken dat het op 24 december 2024 werd geleverd, zoals gepland. We verontschuldigen ons voor de vertraging als gevolg van de uitzonderlijke omstandigheden op dat moment. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
C
Charlotte S.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/12/2024
Ik ontving de bestelling op tijd, maar het ontwerp verdween toen ik het de eerste keer waste.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, We betreuren deze opmerking en bieden onze excuses aan. We kunnen bevestigen dat onze klantenservice je foto's heeft ontvangen en je een antwoord heeft gestuurd. Heeft u dit antwoord ontvangen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, De klantenservice
Z
Zk -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/12/2024
item gekocht voor kerst op de 17e gemarkeerd geleverd voor kerst resultaat we zijn op de 27e nog steeds niets ik contact opnemen met de klantenservice geen nieuws in het kort ik niet aanraden op alle ik adviseer u om te gaan naar de concurrentie beacoup beter bediend!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo mijnheer Marchini, Wij betreuren deze beoordeling ten zeerste en bieden onze excuses aan voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. Het product One Piece Grandista Nero Trafalgar Law 29cm - W94 werd rechtstreeks besteld bij onze leverancier in Duitsland. Helaas kan deze leverancier niet leveren in minder dan 2 weken. We willen je graag informeren dat je bestelling vandaag is verzonden en dat je deze zo snel mogelijk zou moeten ontvangen via de vervoerder die je hebt gekozen: Colissimo. We hopen dat u begrip heeft voor ons standpunt en bieden nogmaals onze excuses aan voor dit incident. Hoogachtend, De klantenservice
A
Annie V.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 01/12/2024
Het artikel is perfect aangekomen.
Het gebrek aan communicatie is verwarrend!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat het artikel in perfecte staat is aangekomen. We begrijpen dat het gebrek aan communicatie verwarrend kan zijn en we verontschuldigen ons voor dit ongemak. We zullen je opmerking meenemen om onze service te verbeteren. Tot snel!
S
Sébastien T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/12/2024
Het bestelde artikel zou op 1 december beschikbaar zijn, maar na 2 herinneringen per e-mail zou het artikel misschien op 13 en daarna op 31 december beschikbaar zijn voor verzending... leuk voor een kerstcadeau! Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug, maar geen cadeau! Trouwens, voor het geval je jezelf probeert te ontslaan van je verantwoordelijkheid om je bestellingen uit te voeren binnen de aangekondigde deadlines, het was geen voorbestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Wij betreuren uw mening en bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging. Aangezien het hier om voorbestellingen gaat, hebben wij geen controle over de vertragingen, omdat deze afhankelijk zijn van de beslissingen van de fabrikant, die de data kan aanpassen op basis van hun productie- of leveringsvertragingen. Na onderzoek hebben we de bron van het probleem geïdentificeerd: toen je je bestelling plaatste, konden we dit product bestellen bij onze leverancier. Maar door uw bestelling op 01/12/2024 konden we ons helaas niet op tijd positioneren voor dit artikel. Zoals vermeld in de algemene voorwaarden van onze website, plaatsen we bestellingen specifiek voor elke klant. We hopen dat u begrip heeft voor onze situatie en blijven tot uw beschikking mocht u vragen hebben. Met vriendelijke groet, Het Mangatori-team.