★★★★★
op 3177 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
- Er wordt geen thuisbezorging aangeboden, alleen aan de onderkant van het gebouw.
Zeer lange levertijd. De persoon met wie ik sprak was echter erg vriendelijk.
Goede site, maar je zou buitenlandse klanten er ook op kunnen wijzen dat de douanerechten vrij hoog zijn
Traag en ongeorganiseerd
Bedankt voor je begrip, met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE klantenservice
35 Zwitserse frank extra aan douanerechten bij aankomst. Bovenop de transport- en leveringskosten verdubbelde dit de prijs van mijn aankopen.
Vriendelijke groeten Loft Attitude klantenservice
De site is gebruiksvriendelijk
Geen problemen met de levering, maar slecht advies over het gebruik van het product.
Mooi artikel maar het lijkt wel een showmodel want de hoorn is beschadigd bij de lak, een teleurstellende .....
Het gedrag van de koerier was schandalig. Hij liet het pakket gewoon voor het gebouw liggen zonder iemand iets te zeggen en vertrok toen. Gelukkig was de conciërge in de buurt om het pakket op te halen, want het had gestolen kunnen worden.
Goede en zeer goede klantenservice
De persoon met wie ik aan de telefoon sprak was zeer professioneel. Ik denk dat het een bevoorradingsprobleem is dat uw imago schaadt.
Bestelling verbroken bij aankomst en levertijd niet gerespecteerd
We verontschuldigen ons voor het ongemak en onze klantenservice staat tot uw beschikking op 03 26 47 72 81. We hopen u snel op onze website te zien om u te laten zien hoe serieus we zijn en hoe graag we u tevreden willen stellen.
Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet Loft Attitude klantenservice
Teleurgesteld
Op onze website staat echter duidelijk in de beschrijving dat de 50 capsules die geplaatst kunnen worden "Nespresso" zijn; omdat de "Dolce Gusto" capsules groter zijn, is het normaal dat u er niet zoveel kunt plaatsen. Je kunt de lades echter stapelen om ruimte te maken voor een tweede. We hebben ook de afmetingen van de lade bijgevoegd, zodat je de capaciteit kunt beoordelen voordat je koopt.
Houd er rekening mee dat je tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd hebt om een product waarover je niet helemaal tevreden bent terug te sturen, in ruil voor een tegoedbon of volledige terugbetaling. Bedankt voor je begrip. Loft Attitude klantenservice.
Verpakking beschadigd bij aankomst zeer teleurstellend omdat de klok niet toonbaar genoeg is om aangeboden te worden ....
Onze klantenservice staat tot je beschikking op 03 26 47 72 81 of per e-mail op [email protected] Oprecht Loft Attitude Klantenservice
Zachte houding
Het product is anders dan op de foto. In de beschrijving staat dat het ook geschikt is voor de dolce gusto. Ik vind dat het er niet voor gemaakt is omdat er maar drie in passen en er een paar millimeter mist om een vierde rij in te passen.
Ik dacht dat ik mijn product had gevonden, maar ....
Snelle levering. Tevreden met mijn aankoop.
Met vriendelijke groet, Loft Attitude [email protected] http://www.loftattitude.com +33 (0)326 477 281
Levering. Ik schrok van de staat van de doos.
Ik heb mijn bestelling voor een Z design bijzettafel in het wit ontvangen. Het model is erg mooi, maar ik was teleurgesteld omdat ik denk dat het beschadigd was en niet goed verpakt.
INTERESSANTE SITE
De verzendkosten worden geadverteerd op 99 euro, maar toen ik een promotiecode invoerde, werden er verzendkosten in rekening gebracht - dat is niet commercieel
Niet makkelijk te gebruiken... de klantenservice die ik aan de telefoon had was top!
Mooie site, maar hij komt niet overeen met de werkelijkheid. Een echte doorn in het oog.
Te lange levertijden
Lamp moeilijk te vinden, moeilijk te vervangen, zeer zwak licht
We zullen zien hoe je reageert op mijn probleem ...
Hallo. Ik ben niet blij met de levering. Er stond dat mijn artikel binnen maximaal 72 uur geleverd zou worden. Ik heb het op 22 maart besteld. Vandaag is het 29 maart en ik wacht nog steeds op de levering. Niemand heeft contact met mij opgenomen. Houd er alstublieft rekening mee voordat u beloftes doet. Bedankt Vriendelijke groeten,
Correct
De items zijn relatief duur
Snelle levering, maar ik ontving de tandenborstel met gebroken glas aan de binnenkant, hoewel het pakket intact was.... de verpakking moet worden herzien....
Ingewikkelde site voor een vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
Een product dat begin februari is besteld en half april is ontvangen.....
Wat dan ook...
Moest opnieuw bellen om te horen wanneer het artikel zou worden geleverd. Geen telefoontje van de bezorger om te horen wanneer de levering zou plaatsvinden... Goede producten tegen redelijke prijzen, maar de bezorgketen moet helemaal op de schop...
De prijzen voor Sompex kaarsen zijn op 1 januari sterk gestegen op de Loftattitude website, terwijl de prijzen voor dezelfde artikelen op de Sompex directe website in Duitsland ongewijzigd bleven. Loftattitude heeft de deal slim vermomd met een tijdelijke korting, maar het voelt echt als een afzetterij. Helemaal niet goed.
De beschrijving van de ophanging op de site is niet duidelijk. De lamp is niet wat we verwacht hadden. We hebben al een review op de site gezet die niet verschijnt, vreemd .... Kan het zijn dat de reviews gesorteerd zijn?
De artikelen die ik heb gekocht zijn van "gemiddelde" kwaliteit. De verzendkosten zijn hoog.
Een hoop gedoe om producten van slechte kwaliteit te verkopen.
Ik heb een snoepautomaat besteld en het bevalt me niet dat hij leeg wordt geleverd. Waarschijnlijk was het genoteerd en heb ik het niet gezien, maar dit verplicht me om er een paar te bestellen met extra bezorgkosten (die ik dus twee keer ga betalen), wat ik een beetje beperkend vind.