9.4/10
★★★★★
op 3173 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Correcte levering

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. We nemen nota van uw opmerkingen en zullen ernaar streven onze verzenddiensten te blijven verbeteren om u in de toekomst een bevredigende ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt. Bedankt voor het plaatsen van je bestelling bij LOFT ATTITUDE.
3 /5
★★★☆☆

Snelle verwerking en ontvangst van bestellingen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor je feedback over onze LOFT ATTITUDE online shop. Wij maken er een erezaak van om de bestellingen van onze klanten snel te verwerken en zijn blij dat dit merkbaar is. We hopen dat u ook tevreden bent met de producten die u heeft besteld. Tot snel op onze site!
2 /5
★★☆☆☆

Geen commentaar

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor je feedback. We luisteren altijd naar onze klanten en houden rekening met je opmerkingen om je winkelervaring op onze LOFT ATTITUDE website te verbeteren. Bedankt voor je vertrouwen en nog een fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

De weergave in visu is niet zo goed als op de foto's, een beetje teleurgesteld door de kwaliteit, verder goed verpakt product, goede tracking van de levering.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Het spijt ons te horen dat het product qua kwaliteit niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We nemen nota van uw feedback en zullen met onze leveranciers samenwerken om de communicatie te verbeteren, zodat de foto's de werkelijkheid van het product zo goed mogelijk weergeven. We zijn echter blij dat de verpakking naar tevredenheid was en dat de levering probleemloos is verlopen. We danken je voor je feedback en hopen je snel weer op onze site te zien.
3 /5
★★★☆☆

Console niet kwalitatief gezien de prijs. Kartonnen doos heel erg beschadigd bij alle verwijderen van de levering te controleren. Dus voor een cadeau, niet geweldig.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw aankoop. We hebben nota genomen van uw opmerking over de kwaliteit van de console en zullen deze informatie doorgeven aan onze leverancier. We willen u ook bedanken voor uw feedback over de staat van de doos. We zullen er samen met onze leverancier voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt om te garanderen dat de levering in de best mogelijke omstandigheden plaatsvindt. Bedankt voor uw vertrouwen en loyaliteit.
2 /5
★★☆☆☆

2 maanden wachten op verzending van het artikel, zogenaamd omdat het niet op voorraad was, terwijl het product altijd in de aanbieding is geweest met het product beschikbaar voor levering in 15 dagen tijdens de wachttijd van 2 maanden, geen antwoord op de gebreken van het product (zie hieronder).

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We bevestigen dat we uw foto hebben ontvangen en hebben doorgestuurd naar onze leverancier. We wachten op hun antwoord voordat we u een antwoord geven. Vanwege de opsluiting was de levertijd iets meer dan een maand in plaats van de aangekondigde 15 dagen, aangezien de bestelling op 24/03 werd geplaatst en op 07/05 werd ontvangen. Onze excuses hiervoor. Vanaf maandag gaan we weer contact opnemen met onze leverancier, die zich in een hoogrisicogebied bevindt en gedeeltelijk is ontsmet. Ze werken van 9 tot 13 uur, dus de verwerkingstijd is langer dan normaal.
Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3 /5
★★★☆☆

Fijn

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze LOFT ATTITUDE website. We zijn blij dat u genoten heeft van uw winkelervaring bij ons. Aarzel niet om bij ons terug te komen als je iets nodig hebt.
3 /5
★★★☆☆

De bestelling ging verloren, maar toen ik weer contact opnam, werd het verzoek in behandeling genomen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, het spijt ons dat je bestelling bij Colissimo verloren is gegaan en dat je deze opnieuw moest versturen. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bedankt voor je feedback en je vertrouwen.
3 /5
★★★☆☆

De rest is prima.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor je opmerking over onze levertijd. Het spijt ons dat dit een ongemak voor u was. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen ons best doen om onze service te verbeteren. We zijn echter blij dat de rest van uw ervaring positief was. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u andere suggesties of opmerkingen hebt. Tot snel op LOFT ATTITUDE!
2 /5
★★☆☆☆

De lamp de neiging heeft om te zakken. Aan de andere kant is het jammer dat je de lengte van de steel niet kunt aanpassen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben zojuist kennis genomen van uw opmerkingen en het klopt dat u een van de pinnen heel hard moet aandraaien om de positie te vergrendelen (soms zelfs met een tang om meer kracht te krijgen). Onze klantenservice zal desondanks telefonisch contact met u opnemen. Aarzel de volgende keer niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen op +33 (0)4 94 79 82 12. Onze klantenservice helpt je graag verder bij eventuele problemen. Met vriendelijke groet Het LOFT ATTITUDE team
3 /5
★★★☆☆

Levertijd een beetje lang, maar dat was te verwachten omdat de bestelling werd geplaatst tijdens de feestdagen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw feedback, het spijt ons voor de langere levertijd vanwege de feestdagen. We hopen dat u tevreden was met uw bestelling.
3 /5
★★★☆☆

Ik ben niet blij, ik had beter verwacht.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden bent met uw product van LOFT ATTITUDE. We zullen ons best doen om onze producten te verbeteren in samenwerking met onze leveranciers. Aarzel niet om ons uw suggesties te sturen, zodat we deze kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor uw feedback.
3 /5
★★★☆☆

De gedetailleerde specificaties werden niet vermeld en de foto was een vreselijke afschrikking, dus ik moest bellen om het zeker te weten. Ik werd heel goed ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback over onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden tijdens uw zoektocht. We hebben nota genomen van uw opmerkingen en zullen ons uiterste best doen om de presentatie van onze producten te verbeteren. We zijn blij om te horen dat u goed bent ontvangen tijdens uw telefoongesprek. We hopen dat onze producten u zullen bevallen.

Hoogachtend
Het LOFT ATTITUDE team.
2 /5
★★☆☆☆

Komt niet overeen met de afbeeldingen in het artikel.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We zijn zojuist op de hoogte gebracht van uw opmerkingen en onze klantenservice zal contact met u opnemen om u een oplossing te bieden. We hebben sinds 2014 al meer dan 500 stuks van deze ophanging verkocht. Als het product niet overeenkwam met de afbeeldingen, zouden we al lang gestopt zijn met de distributie ervan. Aarzel niet om contact met ons op te nemen op +33 (0)4 94 79 82 12. Onze klantenservice helpt u graag bij eventuele problemen. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE
3 /5
★★★☆☆

Het pakket werd goed ontvangen en correct verpakt, maar het product is middelmatig gezien de prijs.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw aankoop. We nemen nota van uw feedback en zullen samen met onze leveranciers ons best doen om de kwaliteit te verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met Loft Attitude.
2 /5
★★☆☆☆

Ik belde nadat ik de schommelstoel met gaten op 3 plaatsen had ontvangen en stuurde foto's van de doorboorde zitting. De persoon legde heel vriendelijk uit dat ze me meer dan 2 maanden later een andere stoel zouden sturen en na verschillende telefoontjes heb ik nog niets ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We kunnen bevestigen dat we uw foto's pas afgelopen zaterdag hebben ontvangen en hebben doorgestuurd naar onze leverancier Kare Design. We wachten nu op de ontvangst van een nieuwe stoel voordat we de omruiling kunnen uitvoeren. Maakt u zich geen zorgen, we zijn u niet vergeten. Onze klantenservice blijft volledig tot uw beschikking op 0494798212. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, LOFT ATTITUDE klantenservice.
3 /5
★★★☆☆

Zeer goed armatuur met uitzondering van de lampenkap die veel markeringen en lijmgebreken heeft

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw mening en feedback over onze armatuur. Het spijt ons te vernemen dat de lampenkap lijmfouten en markeringen vertoont. We zullen deze informatie doorgeven en de lampenkap op onze kosten vervangen. We hopen dat u ondanks deze problemen tevreden bent over het licht en dat het u volledige voldoening geeft in uw interieurdecoratie. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen en tot snel op onze site!
3 /5
★★★☆☆

Identieke kleur maar labelmarkering op de fluwelen zitting (een beetje teleurgesteld) om te zien of deze na verloop van tijd zal verdwijnen ....

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat u een product heeft ontvangen met een labelvlek op de fluwelen zitting. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice om dit probleem op te lossen. We hopen dat u ondanks dit ongemak tevreden zult zijn met uw aankoop. Prettige dag verder."
3 /5
★★★☆☆

Snellere levering zou zeer gewaardeerd zijn!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw feedback. We hebben uw opmerking in aanmerking genomen en doen ons uiterste best om onze levertijden te verbeteren met onze dienstverleners Colissimo en DB Schenker. We hopen dat u volledig tevreden zult zijn met uw volgende aankopen op onze site. Met vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆

De artikelen in de uitverkoop zijn te modern, er is niet veel keuze en ik had gehoopt wat originele hebbedingetjes te vinden, maar het zijn dezelfde spullen die je overal vindt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Naar aanleiding van uw bestelling van een kauwgombal begrijpen wij dat onze artikelen te modern voor u zijn en dat onze catalogus slechts 3705 referenties biedt, maar wij verplichten niemand om op onze website te bestellen. Hartelijk dank voor uw begrip. Hoogachtend, LOFT ATTITUDE Klantenservice
3 /5
★★★☆☆

Levering op tijd. RAS

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de levering van onze LOFT ATTITUDE website. We zijn blij dat uw bestelling op tijd is geleverd. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u verdere hulp nodig heeft. Bedankt voor het kiezen van LOFT ATTITUDE.
3 /5
★★★☆☆

Geen commentaar

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij LOFT ATTITUDE niet aan uw verwachtingen voldeed. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u suggesties hebt om ons te helpen onze diensten te verbeteren. We hopen je snel weer te zien op onze site.
2 /5
★★☆☆☆

Zie opmerkingen hieronder

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Kunt u ons meer vertellen over de elementen die niet aan uw verwachtingen voldeden? We houden rekening met elke opmerking om onze service te verbeteren en we willen u een bevredigende ervaring bij LOFT ATTITUDE bieden. Bij voorbaat dank voor uw waardevolle opmerkingen. Met vriendelijke groet, het LOFT ATTITUDE team.
3 /5
★★★☆☆

Het zou geweldig zijn als de levering goed was. Als ik een ladekast bestel, verwacht ik dat die goed verpakt aan de voet van mijn gebouw wordt afgeleverd, maar niet vastgebonden op een pallet! Schenker lijkt me niet geschikt voor leveringen aan particulieren.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen uw standpunt en willen graag een paar punten verduidelijken over onze leveringsmethoden.

Onze producten worden op de pallet vastgezet met stretchfolie om ervoor te zorgen dat ze in perfecte staat aankomen. Deze folie kan gemakkelijk worden verwijderd met een beitel of mes. We zijn verplicht om op pallets te leveren vanwege het gewicht en de afmetingen van bepaalde producten, waardoor ze beter beschermd zijn tijdens het transport en schade wordt voorkomen.

Hoewel deze methode voor ons extra kosten met zich meebrengt, zorgt het ervoor dat het product onbeschadigd aankomt, wat onze prioriteit is. We hebben voor Schenker gekozen vanwege zijn betrouwbare leveringsdiensten en zijn vermogen om grote en zware zendingen te verwerken, zelfs voor leveringen aan particuliere klanten.

Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor verdere vragen of hulp.

Met vriendelijke groet, het team van LOFT ATTITUDE.
3 /5
★★★☆☆

Goed ontworpen site

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Product kwam te laat aan en raakte zoek op het postkantoor -colissimo.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Het spijt ons zeer voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de vertraging in de levering van uw bestelling door onze leverancier en het daaropvolgende verlies en de recuperatie van uw pakket door het postkantoor. We zijn echter dagelijks dicht bij u gebleven en hebben u op de hoogte gehouden van de voortgang van het onderzoek tot de uiteindelijke ontvangst van uw bestelling.
We hopen de kans te krijgen je weer te zien op onze website om je te bewijzen dat deze slechte ervaring slechts een uitzondering is en dat we er alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3 /5
★★★☆☆

Ik zag niet op de foto dat het tafelblad van glas was, ik dacht dat het allemaal oranje gelakt metaal was, net als het onderste blad en de poot, dus ik ben een beetje teleurgesteld omdat het er niet hetzelfde uitziet. Ik weet niet of het in de productomschrijving stond, ik kan het me niet herinneren...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/01/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Loft Attitude perfecte aankoop en zeer snel (en bedankt voor de leuke lolly) maar nul levering geen pakket tracking het was ik die zich zorgen moest maken en het pakket was niet eens op de juiste naam???? wat een puinhoop bij colissimo !!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb er 2 gezet voor de snelheid van de zeep, maar voor de rest is het niet meer waard.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het is waar dat dit geen grote fauteuil is, maar de afmetingen staan duidelijk aangegeven op onze site en een volwassene kan er zonder probleem in zitten. Wij bevestigen dat wij uw retourzending hebben ontvangen en het volledige bedrag van uw bestelling op uw bankpas hebben teruggestort. Het spijt ons oprecht dat deze fauteuil niet aan uw verwachtingen voldeed en wij hopen u terug te zien op onze site om te bewijzen dat wij serieus zijn en onze klanten tevreden willen stellen. Hoogachtend LOFT ATTITUDE Klantenservice
2 /5
★★☆☆☆

Goederen niet gecontroleerd voor verzending. De ladekast die ik heb ontvangen is mooi, maar de poot is beschadigd. Ik houd hem toch omdat hij niet in een drukke kamer staat en hij kan staan. Maar ik zou Loft Attitude niet opnieuw aanbevelen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/10/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben zojuist uw bericht ontvangen en willen graag bevestigen dat we uw bestelling hebben gecontroleerd voor verzending. We hebben de doos aan beide kanten geopend en, zoals u kunt zien, hebben we de bescherming versterkt met kartonnen hoeken en polystyreenhoeken zonder het probleem met de poot op te merken. Misschien is de poot beschadigd tijdens het transport?
Misschien is de poot dan beschadigd tijdens het transport? Houd er rekening mee dat u ons ook foto's kunt sturen en onze klantenservice kunt informeren op 0494798212 als u dit soort problemen tegenkomt. Het spijt ons oprecht voor het ongemak. Bedankt voor uw opmerkingen en begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE klantenservice
3 /5
★★★☆☆

Teleurgesteld

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/10/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben zojuist uw bericht gelezen, bedankt voor het sturen van dit soort informatie, aangezien we tot nu toe nog nooit een probleem hebben gehad met dit artikel. Houd er rekening mee dat u onze klantenservice ook kunt informeren op 0494798212 als u dit soort problemen ondervindt. Het spijt ons voor het ongemak. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE klantenservice
3 /5
★★★☆☆

Een van de items is niet beschikbaar en zal worden terugbetaald bij de laatste automatische incasso als onderdeel van een betaling in drie termijnen. Waarom niet bij de bestelling zeggen dat het niet beschikbaar is in plaats van het in rekening te brengen? Een product dat voor altijd niet beschikbaar is, zou niet op de site moeten verschijnen - het is er vandaag nog steeds.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons zeer voor het ongemak, maar op onze website staat duidelijk in rood aangegeven dat de VOODO meshouders niet op voorraad zijn en op de productpagina : Availability: OUT OF STOCK, PLEASE CONTACT Us AT +33 (0)4 94 79 82 12 U zou daarom contact op kunnen nemen met onze klantenservice voordat u uw bestelling plaatst. Deze VOODO messenhouder zal echter volledig worden terugbetaald zodra uw laatste betaling is voldaan en we hopen de leverancier van dit artikel ooit te vinden. Nogmaals bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
2 /5
★★☆☆☆

VOOR MIJ IS ER EEN GEBREK AAN CONTROLE VOOR HET VERZENDEN VAN DE VERF TRAP EN VERF DRUIPT IK BEN TELEURGESTELD MET MIJN BESTELLING

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons zeer voor dit ongemak en we bevestigen dat we het volledige bedrag van uw bestelling hebben teruggestort op uw bankrekening. We hebben onze leverancier SOCADIS op de hoogte gebracht van dit gebrek aan controle omdat, zoals we u telefonisch hebben verteld, deze leverancier de producten alleen rechtstreeks naar onze klanten stuurt. We hebben deze referentie ook uit de verkoop gehaald. We hopen de kans te krijgen om u weer te zien op onze website om u onze ernst en onze wens om onze klanten tevreden te stellen te laten zien.
Hartelijk dank voor uw begrip. LOFT ATTITUDE klantenservice
2 /5
★★☆☆☆

Klantenservice al gecontacteerd, ook uw leverancier voor niet-kwaliteit van het product en nog steeds geen reactie! Levering en transport conform.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Wij bevestigen dat wij uw foto's hebben ontvangen en hebben uw klacht reeds doorgestuurd naar onze leverancier. Wij zijn van plan om morgen opnieuw contact op te nemen met onze leverancier om later deze week over te gaan tot de vervanging van uw barkruk. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Onze klantenservice blijft tot uw beschikking op 04 94 79 82 12 Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Customer Service
3 /5
★★★☆☆

In tegenstelling tot de vorige aankoop is er geen informatie over de datum van verzending van het pakket.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/06/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Snelle levering

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/03/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Op het eerste gezicht is de kinderkluis een goed product, maar de sleutel zat in de kluis en het opgegeven codenummer was niet de juiste. Het had een goede grap kunnen zijn, maar de kluis had last van een onvoorziene openingsmethode.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij hebben zojuist uw bericht gelezen, jammer, u had onze klantenservice moeten bellen op 0494798212 dan hadden wij u de oplossing gegeven om uw spaarpot te openen zonder deze te beschadigen. Wij blijven volledig tot uw beschikking. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE klantenservice
3 /5
★★★☆☆

Geen problemen met levering of verpakking. Is er een mogelijkheid tot terugbetaling of retournering? Ik ben erg ontevreden over het product

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/01/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, We hebben zojuist uw bericht gelezen en u heeft tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de tijd om het product dat u niet volledig tevreden stelt terug te sturen in ruil voor een creditnota of een volledige terugbetaling. Onze klantenservice blijft volledig tot uw beschikking op 04 94 79 82 12 voor eventuele verdere informatie. Bedankt voor uw begrip.
Hartelijk dank voor uw begrip. LOFT ATTITUDE klantenservice
3 /5
★★★☆☆

- Er wordt geen thuisbezorging aangeboden, alleen aan de onderkant van het gebouw.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer lange levertijd. De persoon met wie ik sprak was echter erg vriendelijk.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2017
Vertaalde beoordeling