Loft Attitude levert volgens klanten optionele kwaliteiten zoals nauwkeurige beschrijving en hoogwaardige producten die zorgvuldig verpakt en beschermd verzonden worden, waardoor artikelen in perfecte staat aankomen. De service valt op door snelle levering, duidelijke communicatie en uitstekende klantenondersteuning, met responsieve medewerkers die helpen bij vragen en leveringen begeleiden. Verzenders en bezorgers worden beschreven als efficiënt, attent en professioneel, en het bedrijf levert op tijd met respect voor deadlines en zorgvuldige verpakking, wat levert vertrouwen en herhaalaankopen op. Het assortiment en maatwerkervaringen trekken klanten aan, met voorbeelden van zorgvuldig opgebouwde meubels en mooi ontworpen lampen die aansluiten bij verwachtingen en wensen.
Alle beoordelingen
M
Mireille G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/06/2022
SNELLE LEVERING GOED BESCHERMD ITEM. SUPER VERPAKKING. NIETS TE ZEGGEN
Vertaalde beoordelingen
B
Benoit D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/06/2022
Product is conform en levering op tijd Ik raad deze site aan
Alles verliep soepel: bestelling, betaling en levering.
Vertaalde beoordelingen
E
Emmanuel S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/06/2022
Snelle, efficiënte, zeer goed verpakte bestelling
Vertaalde beoordelingen
V
Vieille V.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/06/2022
Geweldige site, boordevol cadeau-ideeën!
Vertaalde beoordelingen
S
Sabine M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/06/2022
Ik ben erg tevreden over de levering en de navigatie op uw site.
Ik ben echter teleurgesteld dat ik geen "kortingen " voor trouwe klanten ontvang.
De code "happy10" werkt niet vanaf de 2e bestelling!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Beste klant, Om onze trouwe klanten te bedanken, hebben we het aantal gebruiksmogelijkheden van de code HAPPY10 verhoogd. We hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en u snel op onze website te zien. Met vriendelijke groet, Loft Attitude Klantenservice
M
Marvine N.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/06/2022
Bestelling met zorg verpakt en snel verzonden. Levering door transporteur verliep perfect!
Vertaalde beoordelingen
P
Philippe L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/06/2022
Levering de dag na bestelling!
Vertaalde beoordelingen
S
Serge B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/06/2022
Altijd zeer tevreden met Loftattitude, zeer snelle levering 2 dagen na mijn bestelling, het pakket is al aangekomen, zeer breekbaar item, volledig conform en zeer goed verpakt.
Vertaalde beoordelingen
S
Samantha A.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/05/2022
Zeer snel, nette verpakking, het is perfect!
Vertaalde beoordelingen
G
Guy C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/05/2022
Afgezien van het feit dat de moeren om de poten vast te zetten en de sluitringen (die ik in een doe-het-zelfzaak moest kopen) ontbreken, zitten er op verschillende plaatsen krassen op de verchroomde stalen frames!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Bedankt voor je feedback, Guy. Het spijt ons voor het ongemak dat je hebt ervaren. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan onze leverancier zodat zij er rekening mee kunnen houden om de kwaliteit van hun producten te verbeteren. We wensen je veel plezier met je Loft Attitude product.
A
Anthony P.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/05/2022
Zeer efficiënt: bestelling geplaatst op zondag, geleverd op woensdag op een relaispunt. Zeer professioneel en snel.
Vertaalde beoordelingen
D
Delphine P.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 16/05/2022
Zeer snelle levering, bevestigde onze bestelling
Vertaalde beoordelingen
S
Serge B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/05/2022
Item zoals beschreven en zeer snelle levering, geleverd in slechts 2 dagen! Zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
S
Sophie B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/05/2022
Uitstekend Perfect!
Vertaalde beoordelingen
M
Murielle V.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/03/2022
Zeer goed. Zeer responsieve klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
M
Muriel S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 31/03/2022
super levering, onberispelijke service na verkoop
Vertaalde beoordelingen
V
Valérie T.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 18/04/2022
Ik raad deze site aan, die prachtige artikelen aanbiedt die anders zijn dan andere winkelsites.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/03/2022
Perfect, heel erg bedankt.
Vertaalde beoordelingen
S
Serge B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/04/2022
heel goed
Vertaalde beoordelingen
B
Barreau D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 31/03/2022
eenvoudig bestellen en snelle levering
Vertaalde beoordelingen
E
Elisabeth Y.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/03/2022
Zeer tevreden met mijn bestelling - snelle levering en perfect verpakt product
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/03/2022
Van bestelling tot levering, geen zorgen... snelle doorlooptijd en conform...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/03/2022
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 05/03/2022
top klantenservice
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/03/2022
Zeer tevreden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/03/2022
bestelling op tijd ontvangen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 02/03/2022
snelle levering correcte prijs
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/03/2022
Ik had een klein berichtje bij mijn pakket gevoegd dat er niet in zat. Levering 4 dagen na bestelling terwijl er 48 uur staat.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Beste klant, Ter informatie: u hebt uw bestelling geplaatst op 01/03/2022 om 17.30 uur. Uw pakket kon dus niet dezelfde dag nog vertrekken, aangezien pakketten vóór 16.00 uur moeten worden afgeleverd bij het logistieke centrum van de Post. Uw pakket vertrok dus de volgende dag en werd 48 uur later, op 4/03/2022, geleverd bij de PICKUP CONSIGNE die u had gekozen. Wat het bericht betreft: we hadden geen bericht, behalve een verzoek om een cadeauverpakking te maken voor een huwelijkscadeau, maar helaas bieden we deze service om technische en logistieke redenen niet aan. We hopen dat je er begrip voor hebt dat we ons best hebben gedaan om je tevreden te stellen en een relatief kwetsbaar product zo snel mogelijk in perfecte staat te leveren. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 15/02/2022
Zeer tevreden met mijn bestelling voor een zeer groot tapijt. Zonder problemen geleverd en zeer goed verpakt. Zou het aanbevelen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/02/2022
Snelle reactie, efficiënte levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/01/2022
Gemakkelijk online te bestellen. Originele producten en erg blij met de ontvangen artikelen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 25/01/2022
Goede navigatie. Levertijd zeer goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/02/2022
Zeer ernstige .commende ontvangen onder 72 h en vooral sens probleem
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/02/2022
Items correct en op tijd ontvangen. Goed beschermd in het polystyreen omhulsel.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/02/2022
zeer goed
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/01/2022
GOEDE ONTVANGST BIJ BOEKING INTERESSANTE SITE
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 08/02/2022
Perfect, bestelling zeer snel ontvangen, enige minpuntje, de site geeft een duurdere prijs weer over 24 uur terwijl het betalingssysteem de dag ervoor plat ligt. Zonde, ondanks een reactie geen nieuws van het bedrijf.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/10/2021
Lang wachten op het product, maar goede communicatie en informatie van Loftattitude. Levering zoals verwacht.
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.