★★★★★
op 3172 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De lampen zijn minuscuul... Ik had het niet opgemerkt...
Beschadigde onderkant en markering op een van de voeten
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te delen. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met het Kare Design bankje niet aan uw verwachtingen voldeed.
We waarderen uw feedback. Om de situatie beter te begrijpen, kunt u ons enkele foto's van de defecten sturen naar [email protected]. Dit zal ons in staat stellen om onze leverancier Kare Design zo snel mogelijk te informeren.
Wij blijven tot uw beschikking en danken u bij voorbaat voor uw feedback.
Met vriendelijke groeten
Het team van Loft Attitude
De verkoopafdeling was erg vriendelijk en behulpzaam, maar de kleur van de twee tafeltjes die we ontvingen leek in niets op wat op de website stond.
Bedankt voor je feedback en opmerkingen over onze verkoopafdeling. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van ons team. Wat betreft de kleur van de tafels, het spijt ons dat ze niet aan uw verwachtingen voldeden. Kunt u ons alstublieft wat foto's sturen, zodat we deze kunnen doorsturen naar onze leverancier KARE Design in Duitsland. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor verdere hulp.
Met vriendelijke groet
Het LOFT ATTITUDE team
Console een beetje scheef. Je moet het glazen blad met kracht op zijn plaats duwen.
Het spijt ons te horen dat je console enigszins vervormd is en dat je hem moet forceren om het glazen blad te plaatsen. Zodat we dit probleem aan onze leverancier SOCADIS kunnen melden, kunt u ons alstublieft enkele foto's sturen naar [email protected].
Hartelijk dank voor uw medewerking en bij voorbaat dank voor uw begrip.
De bestelling zou op de 10e tussen 9.00 en 17.00 uur aankomen, maar kwam niet aan en de hele dag wachtte ik op de volgende dag. Ik belde het agentschap en ze vertelden me dat ze de bestelling niet konden vinden en twee dagen later wachtte ik nog steeds en het lijkt erop dat het op de 12e zal aankomen.
Vertraagde levering en verkeerd afhaalpunt! Heel pijnlijk, ik wilde een cadeau geven. Ik twijfel om nog een bestelling te plaatsen
Te lange levertijd
Product voldoet aan de bestelling, maar de levertijd is vrij lang.
ERG TELEURGESTELD DOOR DE KWALITEIT VAN DE BAL
Zeer snelle verzending, maar de verpakking moet worden herzien. Toen ik het pakket opende, hoewel het niet beschadigd leek, rolden de schroeven in de bodem van de doos en was de lampenkap beschadigd, ook al was deze in een andere doos verpakt.
Levering te laat en naar een ander afleveradres Zeer teleurstellende site waar ik nooit meer zal bestellen
Mooie tafel ..... jammer dat op 2 van de poten het roestvrij staal vervormd is of stoten heeft gehad en dat is te zien (vergrootglas effect)
Afgezien van het feit dat de moeren om de poten vast te zetten en de sluitringen (die ik in een doe-het-zelfzaak moest kopen) ontbreken, zitten er op verschillende plaatsen krassen op de verchroomde stalen frames!
Ik had een klein berichtje bij mijn pakket gevoegd dat er niet in zat. Levering 4 dagen na bestelling terwijl er 48 uur staat.
Zeer mooie console. Het glas beweegt de hele tijd, het kwam aan in een vreselijke staat, erg vies, en er zijn wat krassen te zien. Ondanks mijn klacht, stuurde ik foto's en sindsdien geen nieuws.
Bestelling snel ontvangen, maar de bestelde poef is niet conform. Hij wordt verkocht als 65 cm in diameter en is minder dan 55 cm in diameter. Ik heb de winkel gebeld en het enige antwoord was dat dit de afmetingen waren die hun leverancier had opgegeven en dat ze het niet hadden gecontroleerd... niet professioneel.
Mijn zus kocht hem in Nice, ik vond hem geweldig. Ik zocht hem op het net met een salontafel van goud glas en roestvrij staal, en bam ik vond hem, ik was dolgelukkig en bestelde hem.
Ik ben erg ontevreden omdat een van de schroeven er niet goed in gaat, dus de montage is niet perfect. Ook is er op de foto op de website geen gat te zien onder het tafelblad, terwijl dat er wel is.
Gemiddelde producttevredenheid
Levering verwacht 2 dagen later, een week later weten we niet waar het pakket is. dus na talloze telefoontjes vinden we het pakket op magische wijze.
Geen reactie op klacht of terugbetaling product
Eén poot is slecht gelast, ik wacht op een antwoord op mijn e-mail met foto's omdat het onmogelijk is om hem te monteren zoals hij nu is.
Het pakket van 45 kg werd afgeleverd bij de poort van het gebouw en niet bij de flat ... Hoe te bereiken: ????
Zeer teleurgesteld
Ik wil me meer richten op de spiegel zelf ...
De bestelde stoelen kwamen aan met lijmvlekken... voor meer dan 600 euro mag je beter verwachten...
Zeer ontevreden we vragen de annulering van de bestelling Ik stuurde 3 mail geen reactie en nu verwacht ik mijn terugbetaling!!!! Zeer teleurgesteld
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
Niets te klagen op de site van loflattitude, alles verliep vlot. We waren echter erg teleurgesteld over de levering. We vonden het pakje bij toeval in een hoekje aan de achterkant van ons huis. De chauffeur heeft het daar achtergelaten zonder ons op de hoogte te stellen (geen telefoontje, geen sms, geen bericht in de brievenbus). We weten niet hoe lang het pakket daar al ligt, we hadden geluk dat het niet gestolen is, want onze woning is niet omheind! LEVERING WORDT HERZIEN!
DE STOEL IS NET AANGEKOMEN... HIJ IS GEWOON PRACHTIG, MAAR WAT IK HELEMAAL NIET KON WAARDEREN IS DAT IK 82,-- FRS (ONGEVEER 75 EURO EXTRA) MOEST BETALEN OM HET PAKKET TE ONTVANGEN, TERWIJL IK AL 99,90 EURO HAD BETAALD VOOR DE LEVERING!!!!!! DAT IS HEEL ERG DUUR OM TE VERSTUREN!!!! ZO ERG TELEURGESTELD
Bestelling op de site zonder enig probleem, het was de levering die langer duurde dan verwacht, en geen e-mail met informatie over de vertraging in de levering die 2 telefoontjes zou hebben vermeden, te verbeteren! aan de andere kant zeer goed telefonisch contact voor informatie over de levering 1 maand later, goed ontvangen het item en goed verpakt.
Goed.
Bug op de site om het artikel te bestellen en problemen met de betaling. De betaling met American Express liep vertraging op.
Het object is decoratief, maar het is niet gemaakt van hout maar van mdf (geplette houtvezels), dus het ziet er niet zo goed uit als ik had gehoopt. Bovendien was de verpakking niet beschadigd (afgezien van de hoeken), maar toen ik het opende was een van de elementen gebroken. De bestelling en levering werden zeer snel en zonder problemen afgehandeld! Het is jammer, maar uiteindelijk ben ik toch teleurgesteld.
Hallo, Zeer snelle levering. De schroeven zijn echter te lang en de kapstok kan niet stevig vastgezet worden. Erg jammer gezien de betaalde prijs!
LATE LEVERING
Serieuze site en snelle levering. Maar de kwaliteit van het product is niet geweldig met veel quickdraws en ruwe randen.
Nou
Ik ben heel blij met mijn aankoop, dit had ik niet verwacht.
Nadat ik een spiegel had gekocht, die kapot bij me werd afgeleverd en ik de staat ervan niet binnen 20 minuten kon controleren, zoals u aanbeveelt, heb ik gedaan wat nodig was om hem te repareren. Ik had graag een commercieel gebaar gehad, maar niets. Ik ben nog steeds 350 euro kwijt voor de aankoop en 150 euro voor de reparatie.
Als een van de producten beschadigd is, vermeldt u dit op de afleverbon en maakt u foto's, zodat u ons binnen 24 uur uw klacht per e-mail kunt sturen.
U heeft een wettelijke termijn van 15 minuten om uw goederen te controleren als de bezorger niet wenst te wachten teken dan niet op de afleverbon want dan is er geen verhaal mogelijk. En zoals we u telefonisch hebben gezegd is er niets gedaan volgens de regels geen controle geen melding op de afleverbon, vooral omdat het een spiegel betrof en dat het karton was geplet. Het was absoluut noodzakelijk om het pakket te controleren en te weigeren zodat de transporteur de schade die tijdens het transport was ontstaan meenam. Hartelijk. LOFT ATTITUDE
Gebrek aan informatie over het volgen van bestellingen
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet genoeg informatie hebt ontvangen over het volgen van je bestelling. We zullen rekening houden met je feedback en onze communicatie op dit gebied verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.