Klantenbeoordelingen van Kiwi Saint Tropez

Vertrouwenscertificaat
9,3 /10
Algemene beoordeling: 9,3 van 10
Gebaseerd op 1 510 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De meeste klanten roemen de snelle en betrouwbare levering, met meerdere berichten over pakketten die snel aankomen en duidelijke, tijdige communicatie rond verzending en retouren. Daarnaast noemen ze telkens de hoge kwaliteit en passende materialen van producten zoals kleding, badpakken en tassen, met speciale waardering voor het comfort van stoffen en het aantrekkelijke ontwerp. De klantenservice wordt als reactief, professioneel en behulpzaam ervaren, met positieve ervaringen bij zowel vragen als het afhandelen van retourneringen. Het algehele gevoel is dat de winkel een toegankelijke, efficiënte en bevredigende winkelervaring biedt met betrouwbare producten en leveringen.

Beoordelingen 2, 3 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
F
Francois J.
Opmerking: 3 van 5
ik woon in AIX EN PROVENCE en ik ben begonnen met kijken op uw site en heb vastgesteld dat er een winkel in Cassis was, maar niet bereikbaar per telefoon. Ik ben erheen gegaan en heb vastgesteld dat deze niet meer bestaat. Veel kilometers die me bespaard hadden kunnen blijven als uw site up-to-date was. Ik heb de kleur van mijn keuze voor de broek die ik heb besteld niet gevonden, en omdat ik het niet kon vinden, heb ik u een e-mail gestuurd en heb ik geprobeerd u meerdere keren per telefoon te bereiken, om een heen-en-terugreis Aix Saint Tropez te vermijden. Uit wanhoop heb ik een kleur gekozen die ik al had, terwijl ik bijna zeker weet dat er andere kleuren beschikbaar waren in mijn maat. Jammer voor mij en voor u, want ik was ook van plan om u een trui te kopen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze winkel in Cassis is alleen in de zomer geopend. U kunt ons telefonisch bereiken op 09 79 71 51 88 en per e-mail op het adres [email protected] van maandag tot vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Als het bestelde artikel u niet bevalt en het niet gedragen is, heeft u nog de mogelijkheid om het gratis aan ons terug te sturen door uw voorafbetaalde retourlabel te genereren vanuit het tabblad "retour" dat onderaan de homepage van onze website staat. Wij zullen u terugbetalen bij ontvangst van uw pakket.
V
Virginie
Opmerking: 4 van 5
Eerste bestelling op deze site en deze werd snel geleverd. Maar de donsjas die ik had gekocht was veel te kort terwijl deze op de foto's van de site een normale lengte had, dus heel teleurgesteld omdat het precies de kleur was die ik wilde. Dus heb ik het teruggestuurd en werd snel terugbetaald, dat is heel goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hartelijk dank voor uw feedback, het spijt ons echt dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
K
Karine B.
Opmerking: 4 van 5
Goede levertijden maar maat is echt willekeurig afhankelijk van het geselecteerde product.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice is bereikbaar per telefoon en per e-mail van 8.30 tot 17.00 uur om u te informeren en te adviseren. Bovendien, als de bestelde artikelen u niet bevallen, heeft u de mogelijkheid om ze aan ons terug te sturen voor een omruiling of terugbetaling.
O
Odile R.
Opmerking: 3 van 5
Zeer lange broeken ..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze klantenservice is bereikbaar per telefoon en per e-mail om u te informeren en te adviseren, met name over de maten en de pasvorm van de producten. Bovendien, als het product nog in zijn originele staat is (niet gedragen en met label), heeft u de mogelijkheid om het gratis aan ons terug te sturen met uw vooraf betaalde retourlabel. U kunt ons retourbeleid raadplegen op de achterkant van uw factuur of in het retourtabblad dat onderaan de homepage van onze website staat.
J
Joëlle F.
Opmerking: 2 van 5
Het artikel komt niet overeen met de beschrijving. De gepresenteerde trui "met dikke steken" is eigenlijk een dunne trui, om in de lente te dragen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
We zijn echt sorry te horen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet. U kunt het gratis naar ons terugsturen en we zullen u terugbetalen zodra we het ontvangen. We sturen u per e-mail een vooraf betaalde retourlabel.
M
Marie
Opmerking: 4 van 5
Kiwi heeft altijd geweldige zwemkleding. Perfect UV T-shirt. Gemakkelijk te dragen en te combineren in een casual garderobe. Alleen een klein minpuntje over de armsgaten van de giraffe jurk. Gelukkig is de klantenservice reactief en zorgvuldig en belt om te controleren of er een terugbetaling of maatverandering nodig is. Ze zijn verplicht om een ander model in voorraad aan te bieden. Echt een bedrijf met nog menselijke kwaliteiten gericht op de klant.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw vriendelijke reactie :)
R
Raynald L.
Opmerking: 4 van 5
Misschien één klein minpuntje, de verpakking die ik licht vind. Bij mijn laatste levering was het gewoon een rekbare folie voor de verzending van de 2 producten en toen ik mijn producten in de Pick-up ophaalde, was het plastic behoorlijk beschadigd. Geluk, niets aan de hand.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw feedback. Wat betreft de verzending van onze pakketten, gebruiken we speciaal ontworpen enveloppen voor de verzending van goederen. We nemen uw mening zeer serieus en het spijt ons echt dat uw pakket beschadigd is. We zullen beter opletten bij onze volgende zendingen.
J
John M.
Opmerking: 4 van 5
Naadloos proces, levering op tijd. Ik heb andere Kiwi-kostuums en deze was net zo goed als verwacht. Een beetje teleurgesteld omdat het niet in zijn bijpassende zakje kwam, wat voor mij ook belangrijk is om ze in een lade te rangschikken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw feedback. Voor al onze herenshirts wordt een bijpassend stoffen zakje in de achterzak van het shirt gestoken.
K
Karine B.
Opmerking: 4 van 5
Snel en efficiënt, bedankt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw terugkoppeling!
M
Mse S.
Opmerking: 3 van 5
ik heb geen tracking ontvangen voor de levering en ik blijf volhouden dat het ongelooflijk is dat jullie geen btw in rekening brengen voor Europese bedrijven buiten Frankrijk!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, wat betreft de tracking, heeft u uw ongewenste e-mails gecontroleerd? Wij brengen kosten in rekening exclusief btw voor bestellingen die buiten de EU zijn verzonden.
M
Mme S.
Opmerking: 3 van 5
Mijn afleverpunt is niet gerespecteerd. De jurken zijn kleiner dan normaal.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben uw bestelling goed verzonden naar het afhaalpunt Valses des fleurs, maar dit afhaalpunt heeft de levering geweigerd omdat het vol was. Bovendien, als de bestelde artikelen u niet bevallen, kunt u ze gratis naar ons terugsturen en wij zullen u terugbetalen bij ontvangst van uw pakket.
S
Stephane L.
Opmerking: 2 van 5
Goedenavond, mijn teleurstelling komt van mijn laatste bestelling.. Ik heb een grijze clutch ontvangen in een erbarmelijke staat, de inscripties St Tropez waren gescheurd... De persoon die deze heeft verzonden kon dat niet over het hoofd zien, dus ik vond het niet leuk dat het leek alsof 'ik geef je een clutch voor het geval dat?' voor een merk dat eerder 'chic' is. De service is niet op niveau. En ik denk dat ik het hierbij laat met uw producten. Ik wacht op de terugbetaling van deze, wat me misschien van gedachten kan doen veranderen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat een van de producten niet aan uw verwachtingen voldoet. Kunt u ons foto's van uw probleem sturen per e-mail naar [email protected], want volgens uw bestelling gaat het om de vintage tas die inderdaad een gedeformeerde kant heeft. Niettemin, als een of meerdere producten van uw bestelling u niet bevallen, is het altijd mogelijk om het gratis retourlabel in uw klantaccount te gebruiken om een terugbetaling aan te vragen. Met vriendelijke groet
J
Julie M.
Opmerking: 2 van 5
Ik was erg teleurgesteld over de kwaliteit van de ontvangen truien. Ik had vorig jaar gekocht, maar dit jaar laat de kwaliteit echt te wensen over: - de fabrikant heeft de kleuren niet gefixeerd, zodat bij de eerste wasbeurt de doekjes (ik had er meerdere voor de zekerheid in gedaan, gelukkig!) doordrenkt waren met hun kleuren. Bij de volgende wasbeurt nog een beetje, maar veel minder. - de naden houden niet (tot nu toe bij 3 truien) Ik heb foto's van de wasdoekjes en de gaten als je ze nodig hebt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat u een probleem heeft gehad met onze producten. Dit is de eerste retour van dit soort, kunt u ons de foto's sturen naar het volgende adres [email protected] Heeft u al een retourprocedure gestart? Zo niet, nodig ik u uit om dit te doen om een terugbetaling aan te vragen. Als u vragen heeft, kunt u ons schrijven op [email protected]
B
Bernard G.
Opmerking: 4 van 5
Voor mannen en dus voor mij, kunnen we alleen maar twijfelen over de juiste maat. Dus kopen we niet. Jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze klantenservice is bereikbaar per telefoon en per e-mail om u te adviseren en al uw vragen te beantwoorden. Bovendien, als een artikel u niet bevalt, kunt u het aan ons retourneren en zullen we een omruiling of terugbetaling uitvoeren. Onze retouren zijn gratis vanuit alleen het Franse vasteland.
M
Marie N.
Opmerking: 2 van 5
Ik heb twee dezelfde modellen jurken. Ik wil een derde van 20 cm langer bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben u zojuist uw gratis retourlabel per e-mail gestuurd. U kunt het artikel naar ons terugsturen, we zullen u terugbetalen zodra we het ontvangen.
D
Didier R.
Opmerking: 4 van 5
Kwaliteitsproducten en snelle levering!! Ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw reactie :)
R
Raphael N.
Opmerking: 4 van 5
Ik heb altijd bikini's, tassen, jurken, t-shirts en voor mijn man polo's, zwembroeken, overhemden, enz. gekocht...... alle artikelen zijn bijzonder, en ik heb nog best veel gezien omdat ik mijn kleding in de winkel heb aangevuld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw terugkoppeling :)
P
Pascale F.
Opmerking: 2 van 5
Ik ben een zeer trouwe klant van uw zwembroeken omdat ik meer dan de helft van het jaar in de zon en in het water doorbreng en ze goed voor mij zijn. Ik ken uw modellen en maten goed en ik ben teleurgesteld omdat degene die ik heb ontvangen geen 4 maar een 3 was, terwijl hij gelabeld was als 4 en ik heb het kunnen verifiëren met mijn eerdere zwembroeken en het was duidelijk. Ik ging op cruise en kon het niet ruilen, jammer want ik heb mijn geld in de lucht gegooid.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, u heeft de mogelijkheid om het artikel terug te sturen voor een terugbetaling of om te ruilen, zelfs als u uw retourtermijn van 14 dagen heeft overschreden. Als het shirt niet is gedragen, gewassen en nog steeds geëtiketteerd is, zullen we het zonder probleem terugbetalen.
D
Dominique J.
Opmerking: 3 van 5
De producten zijn slecht beschreven. Bijvoorbeeld, er worden geen afmetingen gegeven voor de tassen, alleen 'gemiddelde of grote maat', wat zeer subjectief is. Het wordt ook niet vermeld of er een schouderband bij zit of niet. Ik moest naar een winkel bellen om geïnformeerd te worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze iconische tassen zijn inderdaad verkrijgbaar in twee standaard maten Medium (58x32x18 cm) en Large (65x37x21 cm), ze zijn ook allemaal uitgerust met een schouderband aan de binnenkant. Onze klantenservice is bereikbaar per telefoon op 09 79 71 51 88 en per e-mail op het adres [email protected] om uw vragen te beantwoorden.
M
Muriel
Opmerking: 2 van 5
Zeer teleurgesteld omdat we in België niet in de winkel kunnen ruilen en de retourkosten voor onze rekening zijn (16,95 euro). Het artikel is te groot en daardoor verlies ik geld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw, het staat duidelijk in onze gebruiksvoorwaarden dat na een online verkoop geen klachten door onze winkels kunnen worden behandeld. Bovendien staat er ook in dat onze retouren alleen gratis zijn in het Franse vasteland.
C
Caroline
Opmerking: 2 van 5
Bestelling snel geleverd. Maar het badpak komt niet overeen met de gebruikelijke snits van het merk. Ik heb het teruggestuurd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw, de snits van onze zwemkleding evolueren en veranderen elk jaar om onze klanten trendy vormen aan te bieden.
A
Ag S.
Opmerking: 2 van 5
Het artikel is van goede kwaliteit, trouw aan de foto maar veel te klein terwijl ik een maat groter had genomen (ik heb maat 36 of heel klein 38 en maat 3 is te klein).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, u kunt het artikel retourneren voor een ruil of een terugbetaling.
J
Jimenez M.
Opmerking: 4 van 5
Levering binnen 24 uur Artikelen komen overeen met de beschrijving
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw reactie :)
R
Ric
Opmerking: 3 van 5
Het pakket is helaas slecht beschermd...dus ik heb een schaar gebruikt..in een van de zwemkleding, advies om een kleine doos te gebruiken, niet?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, als uw artikel beschadigd is, aarzel dan niet om het aan ons terug te sturen. We zullen het terugbetalen bij ontvangst van het pakket.
S
Sdt
Opmerking: 4 van 5
Dit is mijn eerste aankoop bij dit bedrijf, de bestelling is gerespecteerd. Geen vervelende verrassingen bij ontvangst. Ik ben zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw reactie :)
M
Madueno
Opmerking: 3 van 5
De prijzen zijn te hoog. Het is niet gerechtvaardigd om een shirt voor 100€ te verkopen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, weet dat als het etiket van het artikel niet is geknipt en het niet is gewassen of gedragen, als het niet aan uw verwachtingen voldoet, u het kosteloos kunt retourneren. U krijgt uw geld terug zodra wij het pakket hebben ontvangen.
G
Gisler
Opmerking: 4 van 5
Snelheid prijs
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw terugkoppeling.
F
Fabrice
Opmerking: 4 van 5
Snelle verzending na bestelling op de site, maar de bestelde maat is niet de ontvangen maat, contact opgenomen met de klantenservice en zeer snelle retour van de artikelen in de juiste maat. Alles is opgelost en ontvangen in 5 dagen. Zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw terugkoppeling. Het spijt ons echt voor deze maatfout.
A
Anne-Lise L.
Opmerking: 3 van 5
Eenvoudige bestelling op de site, ik bestel een 2-delig voor mijn dochter in maat 16 jaar (ze is 14), bij aankomst is de bikini te klein, terwijl ze 1.62 is en 53 kg weegt, ze is teleurgesteld. Ik bestel een 2-delig in maat 3 voor mij (ik ben 1.67 en 66 kg), maat die ik gemiddeld vind vandaar de keuze voor maat 3 (uit 5), het was een eerste bestelling maar de maten kwamen niet overeen. De retour van de bestelling vanuit België kostte me 12 euro, ik had beter op moeten letten voordat ik bestelde.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons echt dat de artikelen niet naar wens zijn. Weet dat onze klantenservice telefonisch bereikbaar is om u te adviseren. Wat betreft onze retouren, het staat duidelijk in onze algemene verkoopvoorwaarden dat retouren buiten Frankrijk voor uw rekening zijn.
A
Annie J.
Opmerking: 3 van 5
Bestelling zeer snel ontvangen (ontvangen op 16 maart, dus twee dagen na het plaatsen). De twee vesten zijn erg mooi, maar jammer dat er twee knopen ontbreken op vier op een van de vesten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
We zijn echt sorry voor dit fabricagefout. U kunt het defecte artikel gratis retourneren met het retourlabel dat zich in de doos bevindt. We zullen de terugbetaling verwerken bij ontvangst hiervan.
I
Isabelle L.
Opmerking: 4 van 5
Mooi product maar andere kleur dan de foto deed vermoeden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Het spijt ons dat het product niet volledig aan uw verwachtingen voldoet. Als u een terugbetaling wilt, kunnen we u een retourlabel sturen.
A
Anima E.
Opmerking: 4 van 5
Kleur en materiaal zeer aangenaam; ik verwachtte iets dikker, maar tenminste kan ik het geheel ook in de lente en de herfst dragen!
Vertaalde beoordelingen
E
Evelyn D.
Opmerking: 4 van 5
Geen zin om te schrijven
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, ja sommige van onze modellen zijn niet beschikbaar boven de XXL, sorry
L
Laura T.
Opmerking: 3 van 5
Pakket snel ontvangen!! 1 zwempak ontvangen verpakt en de 2 andere zonder iets, zonder tas, zonder etiketten!!! Ik hoop dat ze nieuw zijn!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze heren T-shirts zijn niet verpakt in zakken, ze hebben een zakje in de achterzak op sommige modellen, wat betreft het etiket kan het zijn dat het per ongeluk is afgescheurd tijdens de verwerking van de bestelling. Onze excuses.
B
Beatrice
Opmerking: 3 van 5
Snelle en conforme levering, MAAR een artikel waar ik heel graag naar uitkeek was defect. Ik heb het teruggestuurd. Bedankt dat u het nodige voor retouren in het pakket heeft gedaan.
Vertaalde beoordelingen
N
Nicolas M.
Opmerking: 4 van 5
Bestelling komt overeen met onze verwachtingen
Vertaalde beoordelingen
H
Hbo
Opmerking: 3 van 5
Hallo, ik heb twee broeken en twee overhemden in XL besteld, maar ze zijn niet op dezelfde manier gekleed (1 broek is breder en een overhemd heeft langere mouwen). Verder zijn de producten conform wat ik ervan verwachtte.
Vertaalde beoordelingen
C
Carol P.
Opmerking: 2 van 5
De zwemkleding wordt geleverd in plastic maar zonder individuele verpakking, bovendien zijn twee van de drie koorden defect omdat het metalen uiteinde niet is vastgezet zoals bedoeld, ik moest het zelf doen om een retour van de goederen te voorkomen, dus grote teleurstelling, daling van de service en productkwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, inderdaad gebruiken we geen extra verpakking om het gebruik van plastic te beperken. Aarzel niet om de producten met een defect aan ons terug te sturen zodat we ze kunnen vervangen. Met vriendelijke groet
S
Sofie R.
Opmerking: 2 van 5
Maten komen niet overeen. Moet betalen voor retourneringen. Retourneren is een verouderd systeem, niet mee met de tijd.
Vertaalde beoordelingen
L
Lorkens M.
Opmerking: 3 van 5
Ik ben blij met het model zelf, maar met al die ruffles had ik liever een strijkvrije stof gehad.... Verder ben ik nog steeds een fan van KIWI!!!
Vertaalde beoordelingen