De meeste klanten roemen de snelle en betrouwbare levering, met meerdere berichten over pakketten die snel aankomen en duidelijke, tijdige communicatie rond verzending en retouren. Daarnaast noemen ze telkens de hoge kwaliteit en passende materialen van producten zoals kleding, badpakken en tassen, met speciale waardering voor het comfort van stoffen en het aantrekkelijke ontwerp. De klantenservice wordt als reactief, professioneel en behulpzaam ervaren, met positieve ervaringen bij zowel vragen als het afhandelen van retourneringen. Het algehele gevoel is dat de winkel een toegankelijke, efficiënte en bevredigende winkelervaring biedt met betrouwbare producten en leveringen.
Het enige probleem, we hebben uw pakket aan de rand van de straat bij de brievenbus gevonden, de bestelling was door de wind weggeblazen en niet bij de brievenbus, met andere woorden, iedereen kon het pakken (geleverd midden in de nacht)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Sorry dat onze vervoerder de levering van uw bestelling heeft verwaarloosd. Met vriendelijke groet
S
Stéphanie D.
Opmerking: 4 van 5
Ik hou veel van uw producten, helaas was het niet de juiste maat
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw terugkoppeling!
F
François M.
Opmerking: 4 van 5
Product en levering perfect. Website ingewikkeld en niet gebruiksvriendelijk. Geen informatie voordat je een bestelling plaatst over een zelfs maar geschatte levertijd. 3 dagen of 3 weken?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw terugkoppeling
M
Mag G.
Opmerking: 3 van 5
De artikelen vallen klein
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, heeft u onze klantenservice om een ruil gevraagd? Met vriendelijke groet
C
Catherine L.
Opmerking: 4 van 5
Mooie zwembroek. Echter, de reliëfbedrukking van het materiaal verraste me. Ik dacht dat het een gladdere polyester zou zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw terugkoppeling!
C
Clara G.
Opmerking: 1 van 5
Enkele dagen later, hoe ik alle items vind met 30% korting.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Ja, aan het einde van het seizoen verkopen we de producten van onze collectie
O
Oumaima E.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb onlangs een artikel ontvangen dat niet geschikt voor mij is (de kleur op de foto is anders dan die van het ontvangen artikel). Daarom heb ik het artikel geretourneerd en heb ik KIWI per e-mail op de hoogte gesteld van de retour. Maar tot op heden heb ik geen reactie van de klantenservice ontvangen die de goede ontvangst van mijn e-mail bevestigt, noch de terugbetalingsvoorwaarden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Ik denk dat uw e-mail ons niet heeft bereikt. Ik heb zojuist de betreffende dienst gewaarschuwd zodat zij zo snel mogelijk contact met u kunnen opnemen. Met vriendelijke groet
C
Corinne B.
Opmerking: 1 van 5
Jas te klein! De XXL is kleiner dan mijn XL die ik heb!!! Ik ben zeer teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we zijn verdrietig te horen dat ons product niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice [email protected] om de retourprocedure te starten. Goede avond
D
Dominique C.
Opmerking: 4 van 5
Bestelling snel ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, bedankt voor uw reactie, we kijken ernaar uit u weer op onze site te zien :)
G
Gendron
Opmerking: 4 van 5
snelle levering, producten conform maar moeilijk om de kleur van het product op afstand te beoordelen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
We begrijpen dat de kleuren kunnen variëren afhankelijk van de schermen..... Bedankt in ieder geval voor uw vertrouwen :)
J
Judith B.
Opmerking: 1 van 5
Het pakket is nooit bij mij aangekomen. En ik heb mijn geld niet teruggekregen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Beste Judith, heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik heb uw klacht direct doorgestuurd zodat we dit probleem kunnen oplossen. Met vriendelijke groet
N
Nadege G.
Opmerking: 1 van 5
Erg blij met mijn aankoop
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, kunt u ons meer vertellen over de reden van uw ontevredenheid .... Met vriendelijke groet
S
Stephanie
Opmerking: 3 van 5
Ik heb al 2 Kiwi-badpakken (sinds 2 jaar) die me heel goed passen en van zeer goede kwaliteit zijn. De winkels zijn gesloten, dus ik bestel badpakken op de website van dezelfde maat en bij het passen zijn ze te klein!!!! Wat een teleurstelling ....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, bedankt voor uw reactie :)
S
Sebsa B.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb 2 artikelen op dezelfde dag besteld en gevraagd om de levering maar één keer te rekenen, maar ze hebben mijn verzoek niet in overweging genomen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Oeps, misschien hebben we uw bericht niet op tijd gezien, als er 2 bestellingen zijn, verzenden we ze inderdaad apart
S
Soutif
Opmerking: 4 van 5
Bestelling en levering conform. Tevreden met mijn aankoop.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, bedankt voor uw reactie, we kijken ernaar uit u weer op onze site te zien :)
A
Annie B.
Opmerking: 1 van 5
Het artikel komt niet overeen met de foto, ik heb het geretourneerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent over uw product. Als we u kunnen helpen, aarzel dan niet. Met vriendelijke groet
F
Françoise
Opmerking: 4 van 5
Het shirt is perfect; het is mijn favoriete model met nieuwe patronen. Een veilige waarde! Maar de site is niet erg gebruiksvriendelijk en de zoekfunctie is niet erg gemakkelijk. De levering is super snel ... maar gelukkig was ik thuis want je moet tekenen terwijl je het pakket ook in de brievenbus zou kunnen doen. Kortom, een geweldig product, snelle levering ... en een paar suggesties om het nog beter te maken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, bedankt voor uw feedback :) Tot snel
M
Ms J.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen! Alstublieft, ik moet weten waar het is!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Beste Jessica, volgens de trackinginformatie is uw pakket op 01/04 bezorgd. Kunt u dit bevestigen? Met vriendelijke groet
N
Nicolas M.
Opmerking: 3 van 5
Zeer acceptabele levertijden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw reactie :) Fijne dag
C
Client(E)
Opmerking: 4 van 5
Ik ben nooit teleurgesteld, noch over de kwaliteit, noch over de snit van de kleding.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw feedback :) Fijne dag
B
Bernard B.
Opmerking: 3 van 5
AFWERKING VAN DE T-SHIRTS
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, We hebben uw feedback niet goed begrepen. Heeft u een opmerking over de afwerking van onze t-shirts? Met vriendelijke groet
S
Simon
Opmerking: 3 van 5
Levering ok, maar een beetje teleurgesteld over de kwaliteit van de kleding
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Bedankt voor uw terugkoppeling, welk product heeft u teleurgesteld? Met vriendelijke groet
N
Nathalie T.
Opmerking: 4 van 5
Tevreden, snel, goede aanbiedingen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor je reactie :) Tot snel
C
Client
Opmerking: 4 van 5
T-shirt in XXL voor mij, de snit van de short kan misschien verbeterd worden, gelukkig in de uitverkoop ben ik zeer tevreden met de zwemkleding
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Wat bedoelt u met verbeterbaar? Met vriendelijke groet
C
Christian C.
Opmerking: 4 van 5
maat komt overeen en kwaliteit correct. Bravo
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Bedankt voor uw feedback :)
A
Alain V.
Opmerking: 1 van 5
Pakket verzonden niet conform de bestelling. Maat M in plaats van L besteld. Retour naar de afzender
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, sorry voor deze fout bij de voorbereiding van uw bestelling, onze klantenservice zal uw probleem zo snel mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet
T
Thierry C.
Opmerking: 4 van 5
Snelheid en efficiëntie - respect voor de deadlines
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Bedankt voor uw terugkoppeling :)
Z
Zaza
Opmerking: 4 van 5
Mooie zwembroeken, mooie originele kleuren en leuke prints. Het is gewoon jammer dat de slipjes zo minimalistisch zijn... Het is geknipt voor (zeer) dunne jonge vrouwen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Bedankt voor uw opmerkingen, fijne dag
L
Latifa K.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, dit is de tweede keer dat ik bestel op de kiwi-website. Mijn eerste bestelling was geweldig, maar bij mijn tweede bestelling ontving ik drie t-shirts in de verkeerde maat. Ik bestelde XL en ontving S. :( zo verdrietig
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Beste, het lijkt erop dat u één t-shirt in XXL en drie t-shirts in small heeft besteld, kijk alstublieft op uw factuur. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u een ruil voor de maat wilt maken. Met vriendelijke groet
A
Alain D.
Opmerking: 4 van 5
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw terugkoppeling !
G
Grégory D.
Opmerking: 4 van 5
Geweldige T-shirts! Ik hou ervan. Ze zijn eenvoudig, goed passend, van goede kwaliteit voor mijn part. Ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw feedback!
D
Danielle D.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een van de bikinibovenstukken niet ontvangen en een is een beetje verbogen... teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons zeer te horen dat u een probleem had met uw bestelling, heeft u contact opgenomen met de klantenservice voor deze situatie? [email protected] Met vriendelijke groet
P
Pascal A.
Opmerking: 4 van 5
ZEER PRO. GOEDE PRODUCTEN.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, bedankt voor uw opmerking :)
A
Agata B.
Opmerking: 1 van 5
Mijn zoon is 14 jaar en we hebben maat 16 gekocht, en de zwembroeken zijn klein! Ik woon in de Dominicaanse Republiek en het is erg moeilijk om ze te ruilen (tenzij voor een andere maat). Bedankt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, oh nee ... het spijt ons te horen dat de zwembroeken niet passen, het is mogelijk om te ruilen maar het is waar dat de postverzending vanuit de Dominicaanse Republiek ingewikkeld is. U weet dat we beschikbaar blijven per e-mail [email protected] of telefoon +33979715188 als u hulp nodig heeft bij uw ruil.
A
Amélie
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooie donsjas, maar hij is erg dun en lijkt niet erg stevig
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt, we zullen uw mening doorgeven aan onze productieafdeling. Fijne dag
C
Christiane S.
Opmerking: 1 van 5
Het spijt me echt, maar ik ben helemaal niet tevreden. Ik heb tien dagen geleden een bestelling van ongeveer 70 euro geplaatst en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik moest de klantenservice schrijven die me informeert dat mijn pakket is verdwenen... Ik kan niemand aan de telefoon krijgen en ik kan niet op hun e-mail antwoorden (die automatisch moet zijn...)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we zijn erg sorry te horen dat u problemen heeft gehad met uw levering. Onze klantenservice is geopend van maandag tot vrijdag van 8:30 tot 11:00 vanwege de huidige situatie in Frankrijk. Ik heb uw bestelnummer net opgehaald, zodat ik morgen uw bestelling kan controleren en een oplossing kan vinden. Onze excuses voor het ongemak, we zullen dit probleem zo snel mogelijk oplossen zodat u tevreden bent. Met vriendelijke groet.
S
Stéphanie
Opmerking: 4 van 5
Pakket snel ontvangen! Jammer dat er geen tas met het merk in het pakket zit als het een cadeau is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, heeft u een aanvraag per e-mail gedaan? Wanneer we ze op voorraad hebben, voegen we ze zonder problemen toe... Met vriendelijke groet.
T
Thonnon M.
Opmerking: 3 van 5
Hallo, ik ben uw zeer oude en trouwe klant en ik kocht normaal gesproken mijn badpakken in de winkel in Parijs 6e. Vanwege gezondheidsproblemen kan ik daar al meer dan twee jaar niet meer naartoe. Ik heb daarom besloten om ze online te bestellen. Echter, ik kan ze niet passen. Om deze reden ben ik slechts gemiddeld tevreden met de laatste bestelling. Bovendien vind ik dat uw badpakken van vroeger mooier waren. Maar dat is mijn subjectieve mening. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we zijn erg sorry te horen dat u niet helemaal tevreden bent met onze producten. Heeft u gezien dat er een gratis retourlabel in uw pakket zit? Met vriendelijke groet.
E
Eric V.
Opmerking: 4 van 5
Ik woon in het buitenland, Marokko tussen haakjes, ik heb artikelen besteld die met veel vertraging bij mijn broer zijn aangekomen. Geen afleveringsbericht van de bezorger voor uw Colissimo-pakket, na een week vertraging moest ik bellen naar het postkantoor in Palaiseau, om nieuws over mijn pakket te krijgen, aangezien ik er niet was, ging mijn broer naar het postkantoor en vroeg hen waarom de bezorger geen afleveringsbericht had achtergelaten, twee dagen later hebben ze het pakket bij mijn broer afgeleverd. Met vriendelijke groet, Eric Verdier
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat Colissimo uw pakket niet binnen de gebruikelijke termijn heeft geleverd. Met vriendelijke groet
F
Fabienne B.
Opmerking: 3 van 5
De bestelling voldeed niet aan mijn verzoek. Klantenservice zeer reactief. Snelle terugbetaling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, sorry voor deze fout in de voorbereiding.... Fijne dag
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.