Klantenbeoordelingen van Kiwi Saint Tropez

Vertrouwenscertificaat
9,3 /10
Algemene beoordeling: 9,3 van 10
Gebaseerd op 1 510 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De meeste klanten roemen de snelle en betrouwbare levering, met meerdere berichten over pakketten die snel aankomen en duidelijke, tijdige communicatie rond verzending en retouren. Daarnaast noemen ze telkens de hoge kwaliteit en passende materialen van producten zoals kleding, badpakken en tassen, met speciale waardering voor het comfort van stoffen en het aantrekkelijke ontwerp. De klantenservice wordt als reactief, professioneel en behulpzaam ervaren, met positieve ervaringen bij zowel vragen als het afhandelen van retourneringen. Het algehele gevoel is dat de winkel een toegankelijke, efficiënte en bevredigende winkelervaring biedt met betrouwbare producten en leveringen.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
A
Ag S.
Opmerking: 2 van 5
Het artikel is van goede kwaliteit, trouw aan de foto maar veel te klein terwijl ik een maat groter had genomen (ik heb maat 36 of heel klein 38 en maat 3 is te klein).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, u kunt het artikel retourneren voor een ruil of een terugbetaling.
M
Marianne M.
Opmerking: 1 van 5
De retourkosten buiten Frankrijk zijn exorbitant. Zeer teleurstellend!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we begrijpen uw teleurstelling, helaas zijn wij niet verantwoordelijk voor de tarieven die door de vervoerders in uw land worden toegepast .... Met vriendelijke groet
N
Negre
Opmerking: 1 van 5
artikel zeer slecht verpakt, geen bescherming op het artikel, reactie op onze e-mail op de grens van beleefdheid, onderkant van de joggingbroek een draad getrokken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, al onze producten zijn niet verpakt in plastic, maar we werken aan een ecologische oplossing om onze producten beter te beschermen tijdens verzending met papier dat we recyclen. Met vriendelijke groet
C
Carol P.
Opmerking: 2 van 5
De zwemkleding wordt geleverd in plastic maar zonder individuele verpakking, bovendien zijn twee van de drie koorden defect omdat het metalen uiteinde niet is vastgezet zoals bedoeld, ik moest het zelf doen om een retour van de goederen te voorkomen, dus grote teleurstelling, daling van de service en productkwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, inderdaad gebruiken we geen extra verpakking om het gebruik van plastic te beperken. Aarzel niet om de producten met een defect aan ons terug te sturen zodat we ze kunnen vervangen. Met vriendelijke groet
M
Mina T.
Opmerking: 1 van 5
De kwaliteit is niet top.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, We zijn sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet, aarzel niet om het product terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet
I
Isabelle
Opmerking: 1 van 5
Hallo, mijn pakket zou sinds 3/11 aangekomen moeten zijn, maar ik ben al 2 keer naar het gekozen afhaalpunt gegaan en mijn pakket is daar niet !!!! Waar is mijn pakket ???
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo Isabelle, inderdaad heeft de post problemen met het bezorgen van uw pakket. Ik heb de klantenservice zojuist geïnformeerd zodat zij samen met de post een oplossing kunnen vinden om uw pakket zo snel mogelijk te bezorgen. Ik nodig u uit om contact op te nemen met onze klantenservice als u meer informatie nodig heeft: [email protected] / 0979715188. Sorry voor dit incident, we doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
S
Sofie R.
Opmerking: 2 van 5
Maten komen niet overeen. Moet betalen voor retourneringen. Retourneren is een verouderd systeem, niet mee met de tijd.
Vertaalde beoordelingen
I
Irene
Opmerking: 1 van 5
Ik heb 4 shirts gekocht. Eén in xxxL: ik kreeg een 38 geleverd! 2 andere shirts zijn wel in de gevraagde maat maar zijn te klein terwijl dit mijn gebruikelijke maten zijn bij Kiwi. Ze zouden moeten aangeven wanneer deze modellen klein uitvallen.
Vertaalde beoordelingen
C
Catherine A.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn laatste bestelling niet ontvangen. Omdat ik afwezig was tijdens de levering, kreeg ik een telefoontje van de bezorger die geen briefje heeft achtergelaten zodat ik het bij de post kon ophalen. Ik heb afgelopen maandag een klacht ingediend om mijn colissimo terug te krijgen en ze hebben niets gevonden. Bedankt om mijn pakket te vinden
Vertaalde beoordelingen
C
Caroline
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn pakket ontvangen met een mooie trui, maar het was niet van merinowol of kasjmier zoals was voorzien
Vertaalde beoordelingen
P
Paul R.
Opmerking: 2 van 5
Zeer teleurgesteld over de kleur die op de site roze leek
Vertaalde beoordelingen
T
T
Opmerking: 1 van 5
Toch zeer gewend aan dit merk, dit jaar zijn de elastieken veel te strak, de badpakken zijn onbruikbaar. Ik ben naar de winkel gegaan om andere te passen, ik zou 1 maat groter moeten nemen om niet te strak te zitten, maar dan is de stof te los, dat is lelijk. Zeer teleurgesteld dit jaar!
Vertaalde beoordelingen
T
Thomas S.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb bevestiging van de bestelling ontvangen maar heb geen bevestiging ontvangen dat het artikel is verzonden. Ik heb een e-mailvraag gestuurd zonder antwoord. Ik heb gebeld en geen antwoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, ja we hebben onze bestelling op 29/06 verzonden, misschien zijn de e-mails in je spam? Heb je dat gecontroleerd? De vertragingen voor de levering hangen af van de douane in de VS, .... Fijne dag :)
S
S. B.
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een zwarte bikini besteld en ik heb hem in het wit ontvangen!! Ik heb het geheel vandaag teruggestuurd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Ik ben sorry te horen dat u een probleem heeft gehad bij het voorbereiden van uw bestelling. Onze excuses voor deze fout. Weet dat uw ruil of terugbetaling snel zal worden behandeld. Met vriendelijke groet
L
L. I.
Opmerking: 1 van 5
slechte service; de levertijden worden niet gerespecteerd; sinds 23. 5. 22 in afwachting van verzending
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben de bestelling binnen de gebruikelijke normale termijnen verwerkt, maar inderdaad heeft de vervoerder zich niet aan de zijne gehouden, het spijt ons echt daarvoor. Fijne dag
A
Audrey R.
Opmerking: 2 van 5
Teleurgesteld in mijn bestelling omdat een van de bestelde producten niet overeenkwam met de ontvangen producten. Wanneer het een cadeau betreft, is dat niet ideaal. Gelukkig was de klantenservice snel, maar ik vind het jammer om zulke domme fouten te maken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo. We zijn echt sorry voor deze fout. Accepteer alstublieft onze excuses. Fijne dag
M
Myriam G.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, ik heb uw diensten ingeschakeld voor een artikel van twee en de afhandeling van mijn verzoek was abrupt in de schriftelijke uitwisseling. Het is geen oplossing om te constateren dat het document niet in de envelop zat en dat past niet bij het imago van KIWI ST TROPEZ. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, ik zie dat onze klantenservice al op uw verzoek op de site heeft gereageerd en de terugbetaling heeft uitgevoerd, sorry dat de procedure u niet tevreden heeft gesteld. Met vriendelijke groet
M
Maria D.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb de levering nog niet ontvangen. Ik heb het 5 dagen geleden besteld en ik wacht nog steeds. De producten zijn uitstekend en ik hou van dit merk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Sorry te horen dat je een probleem had met de levering. Heb je contact opgenomen met onze klantenservice?
L
Laurent B.
Opmerking: 2 van 5
Grote teleurstelling!!! stof van slechte kwaliteit, slecht gesneden en slecht genaaid zwemkleding.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet
M
Mme C.
Opmerking: 2 van 5
Bruine trui besteld in maat L en ontvangen in maat M. Het was een kerstcadeau, dus we hebben het pas gezien bij het openen van het pakket en te laat voor ruil.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Sorry voor deze fout, het is nog niet te laat om een retouraanvraag te doen, vooral omdat het een fout van onze kant is.
I
Isabelle H.
Opmerking: 1 van 5
Zeer teleurgesteld over de prijs-kwaliteitverhouding
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u ons daar meer over vertellen?
J
Joel M.
Opmerking: 2 van 5
Toen ik bestelde, werd er niet vermeld dat ik in Frankrijk bestelde. Ik moet het artikel retourneren vanwege een fout in de maat en de retour is gratis ALLEEN IN FRANKRIJK.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt me dat u deze vermelding niet heeft gezien, maar inderdaad kunnen we deze service momenteel alleen in Frankrijk aanbieden
E
Emilie D.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb expres een spoedverzoek gedaan om ze voor mijn vakantie te ontvangen en voor het tweede pakket kwam het aan terwijl ik op vakantie was. Er staat dat de ontvangstdatum van de pakketten 1.11 en 8.11 is, maar ik ontving een pakket op 12.11 en de andere tussen 15 en 25 toen ik op vakantie was. Ik zou graag de artikelen willen retourneren. Ik hoop dat de termijn van 14 dagen begint bij de ontvangst van het pakket en niet bij de besteldatum. Moet ik een retourlabel downloaden? Ik kan het niet vinden op de site. Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Ik heb zojuist uw bestelling gecontroleerd, deze is op tijd verzonden, het spijt ons te horen dat Chronopost zijn deel van het contract niet is nagekomen door zijn termijnen niet te respecteren. Geen probleem voor de termijn van 14 dagen, zelfs als uw retour buiten de termijn aankomt, zal het zonder probleem worden behandeld. U ontvangt uw etiket per e-mail. Met vriendelijke groet
F
Fiorella B.
Opmerking: 1 van 5
Online besteld een badpak omdat het niet meer op voorraad was in de winkel, gekozen voor levering binnen 48 uur met Chronopost, en het arriveerde... 5 dagen later. Te kleine maat en bovendien betaal ik de retourkosten. Vermijd de eshop, de dames in de winkel zijn zoveel behulpzamer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Het spijt ons te horen dat Chronopost zijn deel van het contract niet heeft nagekomen. Helaas zijn de retouren nog niet gratis voor België ...
E
Evgeniya
Opmerking: 2 van 5
Het ontvangen product had gebreken, zelfs geen excuses van Kiwi St Tropez. Helaas was dit niet de eerste keer. Blijkbaar is er geen kwaliteitscontrole voor verzending. Het niveau van de klantenservice laat te wensen over.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, We zijn sorry te horen dat u een probleem heeft gehad met een van onze producten. In dit soort situaties doen we ons best om het product te vervangen of we zorgen voor een onmiddellijke terugbetaling ervan. Wat was uw probleem met onze klantenservice? Met vriendelijke groet
P
Patricia
Opmerking: 2 van 5
Artikel met defect op de trui en een slecht gemaakte naad op een been. Teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, We zijn sorry te horen dat u een defect heeft gehad aan een van onze producten. We hebben uw verzoek doorgestuurd naar onze klantenservice om een ruil voor uw product te regelen.
C
Carol P.
Opmerking: 2 van 5
Kwaliteit is prima, maar de site is zeer complex in gebruik. Het is voldoende om u in de schoenen van de klant te plaatsen, dan begrijpt u het snel!!! Erg jammer, ik was bijna gestopt met winkelen. Geen zin om af te ronden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Bedankt voor uw terugkoppeling, we werken momenteel aan wijzigingen van de site. We hopen u weer te zien op kiwi.fr. Fijne dag
B
Benoît J.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb maar vier van de vijf bestelde badpakken ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo meneer, We zijn sorry te horen dat er een fout is gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling. We hebben uw verzoek doorgestuurd naar onze klantenservice om het ontbrekende product te verzenden. Met vriendelijke groet
L
Lionel M.
Opmerking: 1 van 5
We hebben kleding gekocht waarvan de maat niet goed was. De verkoopster drong erop aan dat ik het over mijn kleding heen probeerde. Ik vond het erg strak, maar ze zei dat het kwam door mijn kleding eronder... En eenmaal thuis heb ik ze gepast en geen van hen past! Ik woon 2 uur rijden, dus ik moest ze online opnieuw kopen in de juiste maat. Uiteindelijk heeft het me behoorlijk wat gekost...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben uw verzoek doorgestuurd naar onze dienst die verantwoordelijk is voor onze winkels. Met vriendelijke groet
L
Laure C.
Opmerking: 1 van 5
Voorbereidingsfout, ik heb verschillende producten ontvangen dan die ik had besteld. Het is onmogelijk om de procedure voor het retourneren op uw website te vinden. Ik heb een verzoek gestuurd via het contactformulier een week geleden, geen antwoord. Ik heb de producten toch teruggestuurd, ze zijn nu 3 dagen bij u, ik wacht op nieuws.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons voor deze fout. Ik informeer bij de klantenservice. Aarzel niet om te schrijven naar [email protected] in geval van problemen. Met vriendelijke groet
H
Hélène V.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb maat L besteld. Ik had dezelfde short gekocht in Juan les Pins en de bestelde is kleiner! Ik ga het dus terugsturen. Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Het is nogal vreemd, Heeft u onze klantenservice hierover gecontacteerd? Fijne dag
C
Cecile S.
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, heeft u contact opgenomen met onze klantenservice voor hulp?
M
Mathilde T.
Opmerking: 2 van 5
Niet representatief voor de foto.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, kunt u ons meer details geven zodat we het probleem zo goed mogelijk kunnen oplossen. Alvast bedankt
J
Jc G.
Opmerking: 2 van 5
Aangezien ik vorig jaar al een badpak (1 stuk) had besteld, heb ik 2 badpakken van dezelfde maat (4) besteld op basis van de maatindicaties op de site. De indicaties bevestigden dat ik dezelfde maat moest bestellen. Maar ik was verrast. De 2 badpakken waren deze keer te klein. Ik moest ze dus op mijn kosten terugsturen vanuit België (16,40 euro!) en de grotere maat opnieuw bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, was was de zelfde vorm? Want afhankelijk van de vormen kan het inderdaad variëren
C
Clara G.
Opmerking: 1 van 5
Enkele dagen later, hoe ik alle items vind met 30% korting.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Ja, aan het einde van het seizoen verkopen we de producten van onze collectie
O
Oumaima E.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb onlangs een artikel ontvangen dat niet geschikt voor mij is (de kleur op de foto is anders dan die van het ontvangen artikel). Daarom heb ik het artikel geretourneerd en heb ik KIWI per e-mail op de hoogte gesteld van de retour. Maar tot op heden heb ik geen reactie van de klantenservice ontvangen die de goede ontvangst van mijn e-mail bevestigt, noch de terugbetalingsvoorwaarden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Ik denk dat uw e-mail ons niet heeft bereikt. Ik heb zojuist de betreffende dienst gewaarschuwd zodat zij zo snel mogelijk contact met u kunnen opnemen. Met vriendelijke groet
C
Corinne B.
Opmerking: 1 van 5
Jas te klein! De XXL is kleiner dan mijn XL die ik heb!!! Ik ben zeer teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we zijn verdrietig te horen dat ons product niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice [email protected] om de retourprocedure te starten. Goede avond
J
Judith B.
Opmerking: 1 van 5
Het pakket is nooit bij mij aangekomen. En ik heb mijn geld niet teruggekregen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Beste Judith, heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik heb uw klacht direct doorgestuurd zodat we dit probleem kunnen oplossen. Met vriendelijke groet
N
Nadege G.
Opmerking: 1 van 5
Erg blij met mijn aankoop
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, kunt u ons meer vertellen over de reden van uw ontevredenheid .... Met vriendelijke groet
A
Annie B.
Opmerking: 1 van 5
Het artikel komt niet overeen met de foto, ik heb het geretourneerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent over uw product. Als we u kunnen helpen, aarzel dan niet. Met vriendelijke groet