Klantenbeoordelingen van Kiwi Saint Tropez

Vertrouwenscertificaat
9,3 /10
Algemene beoordeling: 9,3 van 10
Gebaseerd op 1 510 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De meeste klanten roemen de snelle en betrouwbare levering, met meerdere berichten over pakketten die snel aankomen en duidelijke, tijdige communicatie rond verzending en retouren. Daarnaast noemen ze telkens de hoge kwaliteit en passende materialen van producten zoals kleding, badpakken en tassen, met speciale waardering voor het comfort van stoffen en het aantrekkelijke ontwerp. De klantenservice wordt als reactief, professioneel en behulpzaam ervaren, met positieve ervaringen bij zowel vragen als het afhandelen van retourneringen. Het algehele gevoel is dat de winkel een toegankelijke, efficiënte en bevredigende winkelervaring biedt met betrouwbare producten en leveringen.

Beoordelingen 1, 2 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
J
Julie M.
Opmerking: 2 van 5
Ik was erg teleurgesteld over de kwaliteit van de ontvangen truien. Ik had vorig jaar gekocht, maar dit jaar laat de kwaliteit echt te wensen over: - de fabrikant heeft de kleuren niet gefixeerd, zodat bij de eerste wasbeurt de doekjes (ik had er meerdere voor de zekerheid in gedaan, gelukkig!) doordrenkt waren met hun kleuren. Bij de volgende wasbeurt nog een beetje, maar veel minder. - de naden houden niet (tot nu toe bij 3 truien) Ik heb foto's van de wasdoekjes en de gaten als je ze nodig hebt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat u een probleem heeft gehad met onze producten. Dit is de eerste retour van dit soort, kunt u ons de foto's sturen naar het volgende adres [email protected] Heeft u al een retourprocedure gestart? Zo niet, nodig ik u uit om dit te doen om een terugbetaling aan te vragen. Als u vragen heeft, kunt u ons schrijven op [email protected]
M
Marie N.
Opmerking: 2 van 5
Ik heb twee dezelfde modellen jurken. Ik wil een derde van 20 cm langer bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben u zojuist uw gratis retourlabel per e-mail gestuurd. U kunt het artikel naar ons terugsturen, we zullen u terugbetalen zodra we het ontvangen.
E
Ellen
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een jurk besteld, je hebt me $25 plus $17 verzendkosten in rekening gebracht. Ik heb de jurk nooit ontvangen. Je hebt geen uitleg gestuurd, je hebt me $25 terugbetaald maar nooit de verzendkosten terugbetaald!!! Ik heb een fraude klacht ingediend bij mijn Gold American Express over fraude. We tolereren zo'n vreselijke service in Amerika niet!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben het bericht dat je ons hebt gestuurd beantwoord. Het pakket heeft ons kantoor verlaten, maar je hebt een fout gemaakt in je adres (Frankrijk in plaats van VS). We hebben je verteld dat we je de bestelling en verzendkosten terugbetalen wanneer we je pakket terugkrijgen) Maar je kunt een klacht indienen bij je Gold American Express als je dat liever hebt. Zij zullen contact met ons opnemen en wij zullen het bewijs van de verzending en de factuur met de fout op het adres verstrekken. Groeten,
P
Pascale F.
Opmerking: 2 van 5
Ik ben een zeer trouwe klant van uw zwembroeken omdat ik meer dan de helft van het jaar in de zon en in het water doorbreng en ze goed voor mij zijn. Ik ken uw modellen en maten goed en ik ben teleurgesteld omdat degene die ik heb ontvangen geen 4 maar een 3 was, terwijl hij gelabeld was als 4 en ik heb het kunnen verifiëren met mijn eerdere zwembroeken en het was duidelijk. Ik ging op cruise en kon het niet ruilen, jammer want ik heb mijn geld in de lucht gegooid.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, u heeft de mogelijkheid om het artikel terug te sturen voor een terugbetaling of om te ruilen, zelfs als u uw retourtermijn van 14 dagen heeft overschreden. Als het shirt niet is gedragen, gewassen en nog steeds geëtiketteerd is, zullen we het zonder probleem terugbetalen.
D
Dominique J.
Opmerking: 3 van 5
De producten zijn slecht beschreven. Bijvoorbeeld, er worden geen afmetingen gegeven voor de tassen, alleen 'gemiddelde of grote maat', wat zeer subjectief is. Het wordt ook niet vermeld of er een schouderband bij zit of niet. Ik moest naar een winkel bellen om geïnformeerd te worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze iconische tassen zijn inderdaad verkrijgbaar in twee standaard maten Medium (58x32x18 cm) en Large (65x37x21 cm), ze zijn ook allemaal uitgerust met een schouderband aan de binnenkant. Onze klantenservice is bereikbaar per telefoon op 09 79 71 51 88 en per e-mail op het adres [email protected] om uw vragen te beantwoorden.
E
Eva
Opmerking: 1 van 5
Ik heb de bestelling niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben een onderzoek geopend met de vervoerder om te weten waar het pakket is. We nemen contact met je op zodra we meer informatie hebben.
I
Irit S.
Opmerking: 1 van 5
Heb mijn bestelling niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
We hebben de tracking van je pakket gecontroleerd. Aangezien het op 26 juni ons magazijn heeft verlaten, kunnen we nog geen onderzoek openen. Levering naar Israël duurt gemiddeld 8 werkdagen (maandag tot vrijdag). We zullen je het trackingnummer per e-mail sturen.
M
Muriel
Opmerking: 2 van 5
Zeer teleurgesteld omdat we in België niet in de winkel kunnen ruilen en de retourkosten voor onze rekening zijn (16,95 euro). Het artikel is te groot en daardoor verlies ik geld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw, het staat duidelijk in onze gebruiksvoorwaarden dat na een online verkoop geen klachten door onze winkels kunnen worden behandeld. Bovendien staat er ook in dat onze retouren alleen gratis zijn in het Franse vasteland.
C
Ch
Opmerking: 1 van 5
De stof is van zeer slechte kwaliteit. Vervorming van het product bij het eerste gebruik.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw, u kunt uw retourlabel downloaden vanuit uw klantenaccount en het artikel naar ons terugsturen. Als u uw factuur nog heeft, kunt u het artikel als defect markeren en deze bij het pakket voegen.
C
Caroline
Opmerking: 2 van 5
Bestelling snel geleverd. Maar het badpak komt niet overeen met de gebruikelijke snits van het merk. Ik heb het teruggestuurd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw, de snits van onze zwemkleding evolueren en veranderen elk jaar om onze klanten trendy vormen aan te bieden.
A
Ag S.
Opmerking: 2 van 5
Het artikel is van goede kwaliteit, trouw aan de foto maar veel te klein terwijl ik een maat groter had genomen (ik heb maat 36 of heel klein 38 en maat 3 is te klein).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, u kunt het artikel retourneren voor een ruil of een terugbetaling.
R
Ric
Opmerking: 3 van 5
Het pakket is helaas slecht beschermd...dus ik heb een schaar gebruikt..in een van de zwemkleding, advies om een kleine doos te gebruiken, niet?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, als uw artikel beschadigd is, aarzel dan niet om het aan ons terug te sturen. We zullen het terugbetalen bij ontvangst van het pakket.
M
Madueno
Opmerking: 3 van 5
De prijzen zijn te hoog. Het is niet gerechtvaardigd om een shirt voor 100€ te verkopen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, weet dat als het etiket van het artikel niet is geknipt en het niet is gewassen of gedragen, als het niet aan uw verwachtingen voldoet, u het kosteloos kunt retourneren. U krijgt uw geld terug zodra wij het pakket hebben ontvangen.
A
Anne-Lise L.
Opmerking: 3 van 5
Eenvoudige bestelling op de site, ik bestel een 2-delig voor mijn dochter in maat 16 jaar (ze is 14), bij aankomst is de bikini te klein, terwijl ze 1.62 is en 53 kg weegt, ze is teleurgesteld. Ik bestel een 2-delig in maat 3 voor mij (ik ben 1.67 en 66 kg), maat die ik gemiddeld vind vandaar de keuze voor maat 3 (uit 5), het was een eerste bestelling maar de maten kwamen niet overeen. De retour van de bestelling vanuit België kostte me 12 euro, ik had beter op moeten letten voordat ik bestelde.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons echt dat de artikelen niet naar wens zijn. Weet dat onze klantenservice telefonisch bereikbaar is om u te adviseren. Wat betreft onze retouren, het staat duidelijk in onze algemene verkoopvoorwaarden dat retouren buiten Frankrijk voor uw rekening zijn.
A
Annie J.
Opmerking: 3 van 5
Bestelling zeer snel ontvangen (ontvangen op 16 maart, dus twee dagen na het plaatsen). De twee vesten zijn erg mooi, maar jammer dat er twee knopen ontbreken op vier op een van de vesten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
We zijn echt sorry voor dit fabricagefout. U kunt het defecte artikel gratis retourneren met het retourlabel dat zich in de doos bevindt. We zullen de terugbetaling verwerken bij ontvangst hiervan.
M
Marianne M.
Opmerking: 1 van 5
De retourkosten buiten Frankrijk zijn exorbitant. Zeer teleurstellend!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we begrijpen uw teleurstelling, helaas zijn wij niet verantwoordelijk voor de tarieven die door de vervoerders in uw land worden toegepast .... Met vriendelijke groet
N
Negre
Opmerking: 1 van 5
artikel zeer slecht verpakt, geen bescherming op het artikel, reactie op onze e-mail op de grens van beleefdheid, onderkant van de joggingbroek een draad getrokken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, al onze producten zijn niet verpakt in plastic, maar we werken aan een ecologische oplossing om onze producten beter te beschermen tijdens verzending met papier dat we recyclen. Met vriendelijke groet
L
Laura T.
Opmerking: 3 van 5
Pakket snel ontvangen!! 1 zwempak ontvangen verpakt en de 2 andere zonder iets, zonder tas, zonder etiketten!!! Ik hoop dat ze nieuw zijn!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze heren T-shirts zijn niet verpakt in zakken, ze hebben een zakje in de achterzak op sommige modellen, wat betreft het etiket kan het zijn dat het per ongeluk is afgescheurd tijdens de verwerking van de bestelling. Onze excuses.
B
Beatrice
Opmerking: 3 van 5
Snelle en conforme levering, MAAR een artikel waar ik heel graag naar uitkeek was defect. Ik heb het teruggestuurd. Bedankt dat u het nodige voor retouren in het pakket heeft gedaan.
Vertaalde beoordelingen
H
Hbo
Opmerking: 3 van 5
Hallo, ik heb twee broeken en twee overhemden in XL besteld, maar ze zijn niet op dezelfde manier gekleed (1 broek is breder en een overhemd heeft langere mouwen). Verder zijn de producten conform wat ik ervan verwachtte.
Vertaalde beoordelingen
C
Carol P.
Opmerking: 2 van 5
De zwemkleding wordt geleverd in plastic maar zonder individuele verpakking, bovendien zijn twee van de drie koorden defect omdat het metalen uiteinde niet is vastgezet zoals bedoeld, ik moest het zelf doen om een retour van de goederen te voorkomen, dus grote teleurstelling, daling van de service en productkwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, inderdaad gebruiken we geen extra verpakking om het gebruik van plastic te beperken. Aarzel niet om de producten met een defect aan ons terug te sturen zodat we ze kunnen vervangen. Met vriendelijke groet
M
Mina T.
Opmerking: 1 van 5
De kwaliteit is niet top.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, We zijn sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet, aarzel niet om het product terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet
I
Isabelle
Opmerking: 1 van 5
Hallo, mijn pakket zou sinds 3/11 aangekomen moeten zijn, maar ik ben al 2 keer naar het gekozen afhaalpunt gegaan en mijn pakket is daar niet !!!! Waar is mijn pakket ???
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo Isabelle, inderdaad heeft de post problemen met het bezorgen van uw pakket. Ik heb de klantenservice zojuist geïnformeerd zodat zij samen met de post een oplossing kunnen vinden om uw pakket zo snel mogelijk te bezorgen. Ik nodig u uit om contact op te nemen met onze klantenservice als u meer informatie nodig heeft: [email protected] / 0979715188. Sorry voor dit incident, we doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
S
Sofie R.
Opmerking: 2 van 5
Maten komen niet overeen. Moet betalen voor retourneringen. Retourneren is een verouderd systeem, niet mee met de tijd.
Vertaalde beoordelingen
I
Irene
Opmerking: 1 van 5
Ik heb 4 shirts gekocht. Eén in xxxL: ik kreeg een 38 geleverd! 2 andere shirts zijn wel in de gevraagde maat maar zijn te klein terwijl dit mijn gebruikelijke maten zijn bij Kiwi. Ze zouden moeten aangeven wanneer deze modellen klein uitvallen.
Vertaalde beoordelingen
L
Lorkens M.
Opmerking: 3 van 5
Ik ben blij met het model zelf, maar met al die ruffles had ik liever een strijkvrije stof gehad.... Verder ben ik nog steeds een fan van KIWI!!!
Vertaalde beoordelingen
C
Catherine A.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn laatste bestelling niet ontvangen. Omdat ik afwezig was tijdens de levering, kreeg ik een telefoontje van de bezorger die geen briefje heeft achtergelaten zodat ik het bij de post kon ophalen. Ik heb afgelopen maandag een klacht ingediend om mijn colissimo terug te krijgen en ze hebben niets gevonden. Bedankt om mijn pakket te vinden
Vertaalde beoordelingen
C
Caroline
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn pakket ontvangen met een mooie trui, maar het was niet van merinowol of kasjmier zoals was voorzien
Vertaalde beoordelingen
P
Paul R.
Opmerking: 2 van 5
Zeer teleurgesteld over de kleur die op de site roze leek
Vertaalde beoordelingen
T
T
Opmerking: 1 van 5
Toch zeer gewend aan dit merk, dit jaar zijn de elastieken veel te strak, de badpakken zijn onbruikbaar. Ik ben naar de winkel gegaan om andere te passen, ik zou 1 maat groter moeten nemen om niet te strak te zitten, maar dan is de stof te los, dat is lelijk. Zeer teleurgesteld dit jaar!
Vertaalde beoordelingen
M
Mourad T.
Opmerking: 3 van 5
Probleem met maatconsistentie tussen modellen. Ik heb de gewoonte om maat L te kopen en deze was echt te groot!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, bedankt voor je reactie :) We zullen de informatie doorgeven aan onze stijl- en productiedienst
L
Luis G.
Opmerking: 3 van 5
Waarom de verschillende prijzen tussen de winkels en de website? Waarom kunnen we geen levering naar de winkel krijgen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, inderdaad beginnen we de uitverkoop een beetje eerder op onze website. We proberen deze service aan te bieden in de Golf van Saint-Tropez, maar het is moeilijk te beheren voor de winkels met de drukte van het seizoen. Fijne dag
T
Thomas S.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb bevestiging van de bestelling ontvangen maar heb geen bevestiging ontvangen dat het artikel is verzonden. Ik heb een e-mailvraag gestuurd zonder antwoord. Ik heb gebeld en geen antwoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, ja we hebben onze bestelling op 29/06 verzonden, misschien zijn de e-mails in je spam? Heb je dat gecontroleerd? De vertragingen voor de levering hangen af van de douane in de VS, .... Fijne dag :)
P
Paulo R.
Opmerking: 3 van 5
De broek draagt zelfs niet het merk Kiwi Saint Tropez? Kopie of snel in elkaar gezet, zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, wanneer onze collectievoorraad op is, werken we met het merk van onze leverancier, het is waar dat we deze producten zouden moeten differentiëren. Sorry voor dit gebrek aan informatie ... Met vriendelijke groet
F
Frederic M.
Opmerking: 3 van 5
Website niet gebruiksvriendelijk Bestelling geblokkeerd Handmatige ontgrendeling na e-mailwisseling.. Dus grote gebrek aan soepelheid; voor de rest heel goed
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw feedback :) Kunt u ons een e-mail sturen om uw probleem beter te begrijpen
S
S. B.
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een zwarte bikini besteld en ik heb hem in het wit ontvangen!! Ik heb het geheel vandaag teruggestuurd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, Ik ben sorry te horen dat u een probleem heeft gehad bij het voorbereiden van uw bestelling. Onze excuses voor deze fout. Weet dat uw ruil of terugbetaling snel zal worden behandeld. Met vriendelijke groet
V
Virginie D.
Opmerking: 3 van 5
Gemiddeld over de stof
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, sorry dat het product niet aan uw verwachtingen heeft voldaan
L
L. I.
Opmerking: 1 van 5
slechte service; de levertijden worden niet gerespecteerd; sinds 23. 5. 22 in afwachting van verzending
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben de bestelling binnen de gebruikelijke normale termijnen verwerkt, maar inderdaad heeft de vervoerder zich niet aan de zijne gehouden, het spijt ons echt daarvoor. Fijne dag
A
Audrey R.
Opmerking: 2 van 5
Teleurgesteld in mijn bestelling omdat een van de bestelde producten niet overeenkwam met de ontvangen producten. Wanneer het een cadeau betreft, is dat niet ideaal. Gelukkig was de klantenservice snel, maar ik vind het jammer om zulke domme fouten te maken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo. We zijn echt sorry voor deze fout. Accepteer alstublieft onze excuses. Fijne dag
M
Myriam G.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, ik heb uw diensten ingeschakeld voor een artikel van twee en de afhandeling van mijn verzoek was abrupt in de schriftelijke uitwisseling. Het is geen oplossing om te constateren dat het document niet in de envelop zat en dat past niet bij het imago van KIWI ST TROPEZ. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, ik zie dat onze klantenservice al op uw verzoek op de site heeft gereageerd en de terugbetaling heeft uitgevoerd, sorry dat de procedure u niet tevreden heeft gesteld. Met vriendelijke groet