De meeste klanten roemen de snelle en betrouwbare levering, met meerdere berichten over pakketten die snel aankomen en duidelijke, tijdige communicatie rond verzending en retouren. Daarnaast noemen ze telkens de hoge kwaliteit en passende materialen van producten zoals kleding, badpakken en tassen, met speciale waardering voor het comfort van stoffen en het aantrekkelijke ontwerp. De klantenservice wordt als reactief, professioneel en behulpzaam ervaren, met positieve ervaringen bij zowel vragen als het afhandelen van retourneringen. Het algehele gevoel is dat de winkel een toegankelijke, efficiënte en bevredigende winkelervaring biedt met betrouwbare producten en leveringen.
Kwaliteit van het product en snelheid van levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw positieve feedback!
We zijn blij dat de kwaliteit van ons product en onze leveringsservice aan uw verwachtingen hebben voldaan.
R
Rene G.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 11/02/2026
Goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw mening!
We zijn blij dat u tevreden bent.
L
Leslie L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/02/2026
Ik heb twee identieke kleine tasjes besteld voor twee kleine zussen voor hun verjaardag, ik heb twee verschillende tasjes ontvangen, niets te maken, erg teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo,
We hebben uw bestelling bekeken en het betreft een zwarte tas die in één exemplaar is besteld. Misschien verwijst u naar een andere bestelling?
Als er een fout is gemaakt in uw pakket, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op het adres [email protected] zodat we u het juiste artikel kunnen opsturen.
C
Claus Holm L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/02/2026
Nee, ik ben niet tevreden omdat ik mijn pakket nog niet heb ontvangen, ook al staat er op het trackingnummer dat mijn pakket is geleverd, maar het is niet bij mij of bij een van mijn buren geleverd. Helaas gebruiken jullie de Duitse DPD als logistiek bedrijf en bij hen worden pakketten vaak op de verkeerde adressen geleverd of helemaal niet geleverd. De meeste van hun bezorgers kunnen niet lezen. En spreken geen Duits / Engels, dus ze geven er gewoon niet om ...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo,
We begrijpen uw frustratie en bieden oprecht onze excuses aan. Na onze uitwisselingen op WhatsApp hebben we een onderzoek kunnen openen bij de vervoerder om uw pakket te lokaliseren. We zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
P
Pascale
Opmerking: 4 van 5
Snelle verzending. Gemakkelijke retour. Minpunt. De verzendkosten worden niet vergoed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw terugkoppeling. De levering in het Franse vasteland is gratis vanaf 50€ aankoop. We vergoeden de verzendkosten niet, omdat deze zijn uitgegeven voor de verzending van uw pakket.
M
Michael T.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, vele weken nadat ik deze heb geplaatst.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, u heeft ons gevraagd om uw pakket op 25 juni te verzenden. De levertijden naar Griekenland zijn langer. Uw pakket is momenteel onderweg.
T
Thanie K.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb het zelf opgehaald bij de koeriers.. Ik begrijp dat het niet uw schuld was! Toen ik het probeerde, was het elastiek van de bovenkant van de bikini kapot.. Ik heb het laten maken! Ik vertrok voor het weekend en het onderste elastiek was kapot!! ???
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
We hebben u het trackingnummer voor uw pakket gestuurd. Het werd op 14 juni bij het postkantoor afgeleverd. We kunnen zien dat het op 20 juni is opgehaald.
E
Elise S.
Opmerking: 1 van 5
Ik kan geen artikelen terugbetaald krijgen die niet passen. Normaal heb ik 14 dagen om te retourneren en om een terugbetaling te vragen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, na controle hebben we vastgesteld dat je je retouraanvraag niet hebt ingediend. Je vindt onze retourprocedure op de achterkant van je factuur. Als de artikelen in perfecte staat zijn en alle labels bevatten, zullen we je zonder problemen terugbetalen.
R
Raphael N.
Opmerking: 4 van 5
Aangezien ik met pensioen ben en geen groot inkomen meer heb, maar nog steeds aangetrokken word door je merk, profiteer ik van de uitverkoop en ben ik tevreden omdat ik op sites heb gekocht......maakt me bang.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo Raphael, het is geweldig om te weten dat je nog steeds ons merk waardeert. We zijn blij dat je je geluk hebt gevonden met je aankopen tijdens de uitverkoop. We begrijpen je zorgen over online aankopen, maar wees gerust dat ons team onvermoeibaar werkt om een veilige en aangename winkelervaring voor al onze klanten te garanderen. Fijne dag!
V
Valérie
Opmerking: 4 van 5
Product voldoet aan de verwachtingen en snelle levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor je terugkoppeling :)
J
Jenthe V.
Opmerking: 2 van 5
Ik ben zeer tevreden met de bikini's zelf, maar het terugsturen vanuit België geeft toch wat problemen. Het is vrij kostelijk vanuit België. Ik reed toevallig langs Frankrijk dus ik heb het daar bij de post binnengebracht. Ze hadden 1 werkdag later het pakket al ontvangen, maar op de terugbetaling ben ik ondertussen al 10 dagen aan het wachten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, ik bevestig u dat de terugbetaling op 26/03 is uitgevoerd. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft. Met vriendelijke groet
S
Serge V.
Opmerking: 4 van 5
Leuke prijs, snelle levering, product zoals gezien op het internet, pakket intact.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw feedback :)
J
Jansen S.
Opmerking: 1 van 5
De retour vanuit België moet zelf bekostigd worden. Ik vind dit niet kunnen. Dat staat ook nergens vermeld. En ik moest talloze keren zelf mailen om te weten te komen dat de retour niet via kiwi gaat. Ik kreeg enkel het adres.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Voordat u uw bestelling plaatst, wordt duidelijk vermeld onderaan de homepage van onze website en in onze algemene verkoopvoorwaarden dat onze retouren gratis zijn in het Metropolitaans Frankrijk alleen. Zodra u uw bestelling heeft ontvangen, zit er in het pakket uw factuur en op de achterkant hiervan heeft u ons retourbeleid en dit is duidelijk genoteerd.
D
Dagwin L.
Opmerking: 4 van 5
Alles is goed!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw feedback.
V
Valeria
Opmerking: 4 van 5
Ik heb 2 badpakken gekocht. Tijdige levering. Echt mooie en originele badpakken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw feedback :)
C
Colette P.
Opmerking: 4 van 5
Snelle levertijd, retour gemakkelijk,
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw feedback :)
N
Naninette
Opmerking: 4 van 5
Mooie bikini, goed gesneden, mooie kleur
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw feedback :)
D
Dominique B.
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering en kwaliteit ok
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw terugkoppeling.
F
Francois J.
Opmerking: 3 van 5
ik woon in AIX EN PROVENCE en ik ben begonnen met kijken op uw site en heb vastgesteld dat er een winkel in Cassis was, maar niet bereikbaar per telefoon. Ik ben erheen gegaan en heb vastgesteld dat deze niet meer bestaat. Veel kilometers die me bespaard hadden kunnen blijven als uw site up-to-date was. Ik heb de kleur van mijn keuze voor de broek die ik heb besteld niet gevonden, en omdat ik het niet kon vinden, heb ik u een e-mail gestuurd en heb ik geprobeerd u meerdere keren per telefoon te bereiken, om een heen-en-terugreis Aix Saint Tropez te vermijden. Uit wanhoop heb ik een kleur gekozen die ik al had, terwijl ik bijna zeker weet dat er andere kleuren beschikbaar waren in mijn maat. Jammer voor mij en voor u, want ik was ook van plan om u een trui te kopen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze winkel in Cassis is alleen in de zomer geopend. U kunt ons telefonisch bereiken op 09 79 71 51 88 en per e-mail op het adres [email protected] van maandag tot vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Als het bestelde artikel u niet bevalt en het niet gedragen is, heeft u nog de mogelijkheid om het gratis aan ons terug te sturen door uw voorafbetaalde retourlabel te genereren vanuit het tabblad "retour" dat onderaan de homepage van onze website staat. Wij zullen u terugbetalen bij ontvangst van uw pakket.
V
Virginie
Opmerking: 4 van 5
Eerste bestelling op deze site en deze werd snel geleverd. Maar de donsjas die ik had gekocht was veel te kort terwijl deze op de foto's van de site een normale lengte had, dus heel teleurgesteld omdat het precies de kleur was die ik wilde. Dus heb ik het teruggestuurd en werd snel terugbetaald, dat is heel goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hartelijk dank voor uw feedback, het spijt ons echt dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
K
Karine B.
Opmerking: 4 van 5
Goede levertijden maar maat is echt willekeurig afhankelijk van het geselecteerde product.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice is bereikbaar per telefoon en per e-mail van 8.30 tot 17.00 uur om u te informeren en te adviseren. Bovendien, als de bestelde artikelen u niet bevallen, heeft u de mogelijkheid om ze aan ons terug te sturen voor een omruiling of terugbetaling.
O
Odile R.
Opmerking: 3 van 5
Zeer lange broeken ..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze klantenservice is bereikbaar per telefoon en per e-mail om u te informeren en te adviseren, met name over de maten en de pasvorm van de producten. Bovendien, als het product nog in zijn originele staat is (niet gedragen en met label), heeft u de mogelijkheid om het gratis aan ons terug te sturen met uw vooraf betaalde retourlabel. U kunt ons retourbeleid raadplegen op de achterkant van uw factuur of in het retourtabblad dat onderaan de homepage van onze website staat.
J
Joëlle F.
Opmerking: 2 van 5
Het artikel komt niet overeen met de beschrijving. De gepresenteerde trui "met dikke steken" is eigenlijk een dunne trui, om in de lente te dragen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
We zijn echt sorry te horen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet. U kunt het gratis naar ons terugsturen en we zullen u terugbetalen zodra we het ontvangen. We sturen u per e-mail een vooraf betaalde retourlabel.
M
Marie
Opmerking: 4 van 5
Kiwi heeft altijd geweldige zwemkleding. Perfect UV T-shirt. Gemakkelijk te dragen en te combineren in een casual garderobe. Alleen een klein minpuntje over de armsgaten van de giraffe jurk. Gelukkig is de klantenservice reactief en zorgvuldig en belt om te controleren of er een terugbetaling of maatverandering nodig is. Ze zijn verplicht om een ander model in voorraad aan te bieden. Echt een bedrijf met nog menselijke kwaliteiten gericht op de klant.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw vriendelijke reactie :)
R
Raynald L.
Opmerking: 4 van 5
Misschien één klein minpuntje, de verpakking die ik licht vind. Bij mijn laatste levering was het gewoon een rekbare folie voor de verzending van de 2 producten en toen ik mijn producten in de Pick-up ophaalde, was het plastic behoorlijk beschadigd. Geluk, niets aan de hand.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw feedback. Wat betreft de verzending van onze pakketten, gebruiken we speciaal ontworpen enveloppen voor de verzending van goederen. We nemen uw mening zeer serieus en het spijt ons echt dat uw pakket beschadigd is. We zullen beter opletten bij onze volgende zendingen.
J
John M.
Opmerking: 4 van 5
Naadloos proces, levering op tijd. Ik heb andere Kiwi-kostuums en deze was net zo goed als verwacht. Een beetje teleurgesteld omdat het niet in zijn bijpassende zakje kwam, wat voor mij ook belangrijk is om ze in een lade te rangschikken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw feedback. Voor al onze herenshirts wordt een bijpassend stoffen zakje in de achterzak van het shirt gestoken.
K
Karine B.
Opmerking: 4 van 5
Snel en efficiënt, bedankt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Bedankt voor uw terugkoppeling!
M
Mse S.
Opmerking: 3 van 5
ik heb geen tracking ontvangen voor de levering en ik blijf volhouden dat het ongelooflijk is dat jullie geen btw in rekening brengen voor Europese bedrijven buiten Frankrijk!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, wat betreft de tracking, heeft u uw ongewenste e-mails gecontroleerd? Wij brengen kosten in rekening exclusief btw voor bestellingen die buiten de EU zijn verzonden.
M
Mme S.
Opmerking: 3 van 5
Mijn afleverpunt is niet gerespecteerd. De jurken zijn kleiner dan normaal.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben uw bestelling goed verzonden naar het afhaalpunt Valses des fleurs, maar dit afhaalpunt heeft de levering geweigerd omdat het vol was. Bovendien, als de bestelde artikelen u niet bevallen, kunt u ze gratis naar ons terugsturen en wij zullen u terugbetalen bij ontvangst van uw pakket.
S
Stephane L.
Opmerking: 2 van 5
Goedenavond, mijn teleurstelling komt van mijn laatste bestelling.. Ik heb een grijze clutch ontvangen in een erbarmelijke staat, de inscripties St Tropez waren gescheurd... De persoon die deze heeft verzonden kon dat niet over het hoofd zien, dus ik vond het niet leuk dat het leek alsof 'ik geef je een clutch voor het geval dat?' voor een merk dat eerder 'chic' is. De service is niet op niveau. En ik denk dat ik het hierbij laat met uw producten. Ik wacht op de terugbetaling van deze, wat me misschien van gedachten kan doen veranderen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat een van de producten niet aan uw verwachtingen voldoet. Kunt u ons foto's van uw probleem sturen per e-mail naar [email protected], want volgens uw bestelling gaat het om de vintage tas die inderdaad een gedeformeerde kant heeft. Niettemin, als een of meerdere producten van uw bestelling u niet bevallen, is het altijd mogelijk om het gratis retourlabel in uw klantaccount te gebruiken om een terugbetaling aan te vragen. Met vriendelijke groet
J
Julie M.
Opmerking: 2 van 5
Ik was erg teleurgesteld over de kwaliteit van de ontvangen truien. Ik had vorig jaar gekocht, maar dit jaar laat de kwaliteit echt te wensen over: - de fabrikant heeft de kleuren niet gefixeerd, zodat bij de eerste wasbeurt de doekjes (ik had er meerdere voor de zekerheid in gedaan, gelukkig!) doordrenkt waren met hun kleuren. Bij de volgende wasbeurt nog een beetje, maar veel minder. - de naden houden niet (tot nu toe bij 3 truien) Ik heb foto's van de wasdoekjes en de gaten als je ze nodig hebt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat u een probleem heeft gehad met onze producten. Dit is de eerste retour van dit soort, kunt u ons de foto's sturen naar het volgende adres [email protected] Heeft u al een retourprocedure gestart? Zo niet, nodig ik u uit om dit te doen om een terugbetaling aan te vragen. Als u vragen heeft, kunt u ons schrijven op [email protected]
B
Bernard G.
Opmerking: 4 van 5
Voor mannen en dus voor mij, kunnen we alleen maar twijfelen over de juiste maat. Dus kopen we niet. Jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze klantenservice is bereikbaar per telefoon en per e-mail om u te adviseren en al uw vragen te beantwoorden. Bovendien, als een artikel u niet bevalt, kunt u het aan ons retourneren en zullen we een omruiling of terugbetaling uitvoeren. Onze retouren zijn gratis vanuit alleen het Franse vasteland.
M
Marie N.
Opmerking: 2 van 5
Ik heb twee dezelfde modellen jurken. Ik wil een derde van 20 cm langer bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben u zojuist uw gratis retourlabel per e-mail gestuurd. U kunt het artikel naar ons terugsturen, we zullen u terugbetalen zodra we het ontvangen.
D
Didier R.
Opmerking: 4 van 5
Kwaliteitsproducten en snelle levering!! Ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw reactie :)
R
Raphael N.
Opmerking: 4 van 5
Ik heb altijd bikini's, tassen, jurken, t-shirts en voor mijn man polo's, zwembroeken, overhemden, enz. gekocht...... alle artikelen zijn bijzonder, en ik heb nog best veel gezien omdat ik mijn kleding in de winkel heb aangevuld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Heel erg bedankt voor uw terugkoppeling :)
E
Ellen
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een jurk besteld, je hebt me $25 plus $17 verzendkosten in rekening gebracht. Ik heb de jurk nooit ontvangen. Je hebt geen uitleg gestuurd, je hebt me $25 terugbetaald maar nooit de verzendkosten terugbetaald!!! Ik heb een fraude klacht ingediend bij mijn Gold American Express over fraude. We tolereren zo'n vreselijke service in Amerika niet!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben het bericht dat je ons hebt gestuurd beantwoord. Het pakket heeft ons kantoor verlaten, maar je hebt een fout gemaakt in je adres (Frankrijk in plaats van VS). We hebben je verteld dat we je de bestelling en verzendkosten terugbetalen wanneer we je pakket terugkrijgen) Maar je kunt een klacht indienen bij je Gold American Express als je dat liever hebt. Zij zullen contact met ons opnemen en wij zullen het bewijs van de verzending en de factuur met de fout op het adres verstrekken. Groeten,
P
Pascale F.
Opmerking: 2 van 5
Ik ben een zeer trouwe klant van uw zwembroeken omdat ik meer dan de helft van het jaar in de zon en in het water doorbreng en ze goed voor mij zijn. Ik ken uw modellen en maten goed en ik ben teleurgesteld omdat degene die ik heb ontvangen geen 4 maar een 3 was, terwijl hij gelabeld was als 4 en ik heb het kunnen verifiëren met mijn eerdere zwembroeken en het was duidelijk. Ik ging op cruise en kon het niet ruilen, jammer want ik heb mijn geld in de lucht gegooid.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, u heeft de mogelijkheid om het artikel terug te sturen voor een terugbetaling of om te ruilen, zelfs als u uw retourtermijn van 14 dagen heeft overschreden. Als het shirt niet is gedragen, gewassen en nog steeds geëtiketteerd is, zullen we het zonder probleem terugbetalen.
D
Dominique J.
Opmerking: 3 van 5
De producten zijn slecht beschreven. Bijvoorbeeld, er worden geen afmetingen gegeven voor de tassen, alleen 'gemiddelde of grote maat', wat zeer subjectief is. Het wordt ook niet vermeld of er een schouderband bij zit of niet. Ik moest naar een winkel bellen om geïnformeerd te worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, onze iconische tassen zijn inderdaad verkrijgbaar in twee standaard maten Medium (58x32x18 cm) en Large (65x37x21 cm), ze zijn ook allemaal uitgerust met een schouderband aan de binnenkant. Onze klantenservice is bereikbaar per telefoon op 09 79 71 51 88 en per e-mail op het adres [email protected] om uw vragen te beantwoorden.
E
Eva
Opmerking: 1 van 5
Ik heb de bestelling niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben een onderzoek geopend met de vervoerder om te weten waar het pakket is. We nemen contact met je op zodra we meer informatie hebben.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.