De meeste klanten roemen de snelle en betrouwbare levering, met meerdere berichten over pakketten die snel aankomen en duidelijke, tijdige communicatie rond verzending en retouren. Daarnaast noemen ze telkens de hoge kwaliteit en passende materialen van producten zoals kleding, badpakken en tassen, met speciale waardering voor het comfort van stoffen en het aantrekkelijke ontwerp. De klantenservice wordt als reactief, professioneel en behulpzaam ervaren, met positieve ervaringen bij zowel vragen als het afhandelen van retourneringen. Het algehele gevoel is dat de winkel een toegankelijke, efficiënte en bevredigende winkelervaring biedt met betrouwbare producten en leveringen.
Ik heb al 2 bikini's van Kiwi, gekocht in Puerto Portals, maat 2, ze zijn geweldig. De nieuwe bikini, dezelfde maat, is veel te klein en het materiaal is niet mooi. Ik heb het teruggestuurd met 16 € per post. Niet blij met het resultaat!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Beste mevrouw Dicks,
De productie voor winkels en de website is hetzelfde.
Kunt u ons een foto van de andere bikini's die u heeft gekocht e-mailen? zodat we kunnen zien waarom u zegt dat de nieuwe bikini te klein is.
Fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
klantenservice
D
Davina V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/08/2026
Ik heb 2 badpakken besteld op uw site. Maat 2 zoals die ik in de winkel neem. Ze waren veel te klein (nee, ik ben niet aangekomen) dus heb ik de maat 3 geruild. Ik heb er één die veel te groot is en in de andere voel ik me als een worst. De kwaliteit heeft niets te maken met de badpakken die ik elk jaar in de winkel koop, ik ben echt teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Goedemorgen mevrouw Vernet,
We hebben maar één productie-eenheid voor damesbadpakken. De productie van badpakken voor de winkels en de productie van badpakken voor de online verkoop is hetzelfde.
Het spijt ons dat de kwaliteit van onze badpakken u niet meer bevalt.
Fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice
B
Bernard P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/08/2026
Artikel wordt als one size beschreven terwijl je maat 36 of 38 moet hebben om de bovenkant van het shirt zelfs maar over je armen te krijgen!!! Een echte misleiding die duur is voor de verzending en de retour!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo meneer Pepin,
Voor Frankrijk zijn de verzendkosten gratis voor bestellingen boven de 75 euro.
De retourkosten zijn gratis voor ruilingen en cadeaubonnen, maar niet voor terugbetalingen.
We hopen dat we ons retourbeleid hebben verduidelijkt, dat op de achterkant van de factuur staat, maar ook in onze algemene verkoopvoorwaarden.
Fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice.
C
Corinne O.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/08/2026
Ik heb een top maat 3 en een ondermaat 2 besteld, ik heb een top en een ondermaat 1 ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw Ottavioli,
We hebben uw bestelling vanmorgen gecontroleerd en u een e-mail gestuurd.
U had maat 1 besteld, dus we hebben u maat 1 gestuurd.
U kunt het ruilen als u dat wilt.
Met vriendelijke groet,
S
Sibilla R.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/08/2026
Ik heb betaald voor een snelle levering en mijn mobiele nummer opgegeven voor eventuele problemen, maar het werd niet geleverd en ik moest het ophalen. Niet blij
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Beste klant,
Kunt u ons uw e-mailadres of bestelreferentie geven zodat we kunnen controleren wat er met de levering is gebeurd?
Fijne dag,
Met vriendelijke groet,
C
Charles B.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/08/2026
Slecht product ontvangen, retour op mijn kosten als ik een terugbetaling wil en geen ruil.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo meneer Bianchi,
Als we een fout hebben gemaakt in het pakket, zijn de retourkosten voor onze rekening. Wat heeft u besteld en wat heeft u ontvangen?
Bedankt dat u ons op de hoogte houdt.
Met vriendelijke groet,
Y
Yuliya Y.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/08/2026
Ik heb het pakket niet ontvangen... het is verloren gegaan...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Beste mevrouw Yanchevka,
Toen u contact met ons opnam, stelden we voor om u te vergoeden omdat de bestelling verloren was.
Maar intussen heeft u uw bank gecontacteerd om de betaling te annuleren.
We zullen geen betaling vergoeden die u heeft geannuleerd.
Met vriendelijke groet,
V
Valerie M.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 22/07/2026
De afwerking en de kwaliteit zijn er niet! Alles laat vermoeden dat het om valse promoties gaat.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw Mattheuws,
Als de artikelen u niet bevallen en ze zijn niet gedragen, gewassen of de labels zijn niet geknipt, neem dan alstublieft contact met ons op via [email protected] om de retour van de artikelen voor terugbetaling te regelen.
Met vriendelijke groet,
V
Veronique Et Eric C.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/07/2026
De retourvoorwaarden vermelden 'gratis retour' Dit is misleidend!! Op het moment van retourneren wordt er een betaling van 8 euro gevraagd! Dit is schandalig
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
Retouren zijn gratis in Frankrijk voor ruilingen en cadeaubonnen, maar niet voor terugbetalingen.
Alles is vermeld in onze algemene verkoopvoorwaarden en ook in de retourprocedure die op de achterkant van de factuur staat.
Fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice
A
Angelika T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/07/2026
Ik ontvang het retourlabel dat ik 10 dagen geleden heb aangevraagd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Goedemorgen mevrouw,
Zodra u het probleem aan ons meldde, hebben we contact opgenomen met het bedrijf dat onze retouren beheert.
Aangezien de bug nog niet is opgelost, hebben we hen gevraagd om de verzendkosten aan u terug te betalen.
We zullen de retour zonder tussenkomst van hen regelen.
Met vriendelijke groet,
N
Nathalie P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/06/2026
het is schandalig dat je verzendkosten moet betalen en nog meer. kortom, bij een bestelling van 49 euro verlies ik in totaal 13 € . als ik nul had kunnen invullen, had ik dat gedaan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw Penning,
De verzendkosten voor België zijn gratis voor bestellingen boven de 70 euro.
Zoals aangegeven in onze algemene verkoopvoorwaarden, zijn de retourkosten voor rekening van de klant.
Het spijt ons dat u deze informatie niet heeft gezien voordat u uw bestelling plaatste.
Fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
de klantenservice.
A
Arnaud D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/06/2026
Y
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo meneer de Verthamon,
Heeft u een probleem gehad met uw bestelling?
Bedankt dat u ons op de hoogte houdt.
Met vriendelijke groet,
C
Caroline T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/06/2026
Gezien de prijzen van de zwemshorts is het onbegrijpelijk dat je nog zoveel moet betalen voor een retour. Aan de andere kant glansden de zwemshorts, wat ik helemaal niet mooi vond.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw Tytgadt,
Bedankt voor uw bericht.
Het spijt ons dat de zwemshorts u niet bevallen. Inderdaad zijn onze retouren betaald.
We hebben enkele winkels in België.
Fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice
M
Marlise S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/06/2026
Het spijt me, maar mijn mening is negatief: ik had een bestelling gedaan van twee badpakken: de eerste in maat 3 en de maat 4 voor de tweede. U heeft beide badpakken in maat 3 gestuurd en die: de eerste past me, maar de tweede is te klein voor mij! Ik heb geprobeerd het nodige te doen om het terug te sturen, maar dat blijkt te ingewikkeld en ik heb daarom opgegeven! Bovendien heeft de Zwitserse Post me een douanefactuur van 25 frank gestuurd!!! Deze invoer was niet aangekondigd op het moment van de bestelling. Dat is het, het spijt me, ik kende uw artikelen omdat ik ze had gekocht in Cogolin in uw winkel en ik dacht dat ik nog van uw artikelen kon genieten die ik altijd heb gewaardeerd om hun goede kwaliteit. Maar ik zal nooit meer online kopen... jammer, want ik zal waarschijnlijk niet meer de kans krijgen om in uw winkels in Frankrijk te komen. Met vriendelijke groet. Marlise
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw Suter,
Wij bevestigen de ontvangst van uw bericht.
Wij hebben u zojuist per e-mail een retourlabel gestuurd voor het badpak dat in maat 3 is verzonden in plaats van maat 4.
Bestellingen buiten de EU worden belast zonder belasting (u heeft onze 20% btw niet betaald), maar er kunnen douanekosten van toepassing zijn. U vindt hierbij wat er op onze website staat
"1.2 – Voor elke bestelling buiten het Franse vasteland wordt u beschouwd als importeur van de producten. Douanerechten, lokale belastingen of extra kosten kunnen worden geëist volgens de regelgeving van uw land. Deze kosten zijn niet afhankelijk van KIWI en blijven voor uw rekening. We raden u aan om informatie in te winnen bij uw lokale autoriteiten voordat u bestelt."
Wij hopen dat we uw verzoek hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet,
A
Aurelien R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/05/2026
Ik heb een strandhanddoek gekocht. Het leek me dat het prijsbeleid was vastgesteld gezien de kwaliteit van de producten en een paar dagen later vond ik hetzelfde product voor de helft van de prijs online. Ik ben opgelicht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo meneer Royer,
We hebben het Kiwi-verjaardagsfeest 4 dagen gevierd zoals vorig jaar. De artikelen waren met -30%. Op welke site heeft u een promotie van -50% gezien?
Als het artikel niet is gebruikt of gewassen, kunt u het aan ons retourneren. U krijgt uw geld terug.
We hopen dat we aan uw verzoek hebben voldaan.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice.
E
Emilie P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/05/2026
Ik heb de 2 badpakken van Emilie Potter nog steeds niet ontvangen. Ik ben ontevreden. Geen vooruitgang over de leveringslink. Ik wil mijn geld terug als ik niet geleverd word 06 09 16 39 75
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw Potter,
We hebben een onderzoek geopend bij de klantenservice van Colissimo op de dag dat u contact met ons opnam over de levering van uw pakket (op 9/6). We hebben een herinnering gestuurd op 10/6 om 8:32, op 11/6 om 14:11, op 12/6 om 10:47, op 15/6 om 11:33, en vandaag om 12:29. Het pakket is nog niet gelokaliseerd. We hebben u de terugbetaling aangeboden tijdens ons telefoongesprek van vanmorgen. U heeft geantwoord dat u de voorkeur gaf aan het ontvangen van het pakket. Een andere verzending is niet mogelijk omdat we deze artikelen niet meer op voorraad hebben.
Heeft u van gedachten veranderd en wilt u de terugbetaling?
Dank u voor uw informatie. Met vriendelijke groet,
V
Valerie G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/10/2025
Verzendkosten bij aankoop en verzendkosten voor de retour!!! Dus de kosten van de aankoop zijn verhoogd. Zeer onvriendelijke aanpak.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw Gaignard,
De verzendkosten zijn gratis vanaf een bepaald bestelbedrag.
Zoals vermeld in onze algemene verkoopvoorwaarden, zijn de retourkosten gratis in Frankrijk voor ruilingen of cadeaubonnen.
We hopen dat we uw verzoek hebben beantwoord.
Fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice
C
Cecile T.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/03/2026
Geel bandeau badpak: net als de slip: perfect maar de top (bandeau) lijkt nergens op qua naden: het hangt onderaan en het knelt te veel bovenaan (in alle richtingen geprobeerd) kortom super lelijk of om alleen thuis te blijven.
Vertaalde beoordelingen
C
Claus H.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/04/2025
Ik heb de bestelling die ik heb geplaatst en ook betaald voor nooit ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Geachte heer Holm Neuman,
We hebben zojuist dit bericht ontvangen.
Waarom heeft u contact met ons opgenomen?
Stuur alstublieft uw bankgegevens naar [email protected] en we zullen u terugbetalen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
L
Luciana C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/03/2025
Geweldige tas ....goede afwerking!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Goedemorgen,
bedankt voor uw bericht.
We zijn blij dat de tas naar uw tevredenheid is.
We wensen u een fijne dag,
Met vriendelijke groet,
De klantenservice
S
Séverine W.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/08/2025
Veel te duur voor een middelmatige kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo Mevrouw Wollbrett,
We hebben zojuist het bericht ontvangen over het probleem met het badpak.
Het spijt ons wat er is gebeurd.
Wanneer een klant contact met ons opneemt, vinden we altijd een vervangoplossing of terugbetaling.
Soms vragen we gewoon om een foto, soms sturen we een label voor de retour van het artikel.
Stuur gewoon de aanvraag naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
C
Christia L.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/04/2026
De retour van mijn aankoop was niet gemakkelijk en bovendien moest ik een bedrag van 8 € betalen voordat ik deze retour kon doen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw Lopez,
Zoals aangegeven in onze algemene verkoopvoorwaarden, zijn de retouren voor Frankrijk gratis voor een ruil of een cadeaubon die 1 jaar geldig is. Voor een terugbetaling zijn de retourkosten echter voor rekening van de klant.
We hopen dat we ons retourbeleid hebben verduidelijkt.
Met vriendelijke groet,
L
Leslie L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/02/2026
Ik heb twee identieke kleine tasjes besteld voor twee kleine zussen voor hun verjaardag, ik heb twee verschillende tasjes ontvangen, niets te maken, erg teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo,
We hebben uw bestelling bekeken en het betreft een zwarte tas die in één exemplaar is besteld. Misschien verwijst u naar een andere bestelling?
Als er een fout is gemaakt in uw pakket, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op het adres [email protected] zodat we u het juiste artikel kunnen opsturen.
C
Claus Holm L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/02/2026
Nee, ik ben niet tevreden omdat ik mijn pakket nog niet heb ontvangen, ook al staat er op het trackingnummer dat mijn pakket is geleverd, maar het is niet bij mij of bij een van mijn buren geleverd. Helaas gebruiken jullie de Duitse DPD als logistiek bedrijf en bij hen worden pakketten vaak op de verkeerde adressen geleverd of helemaal niet geleverd. De meeste van hun bezorgers kunnen niet lezen. En spreken geen Duits / Engels, dus ze geven er gewoon niet om ...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo,
We begrijpen uw frustratie en bieden oprecht onze excuses aan. Na onze uitwisselingen op WhatsApp hebben we een onderzoek kunnen openen bij de vervoerder om uw pakket te lokaliseren. We zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
M
Michael T.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, vele weken nadat ik deze heb geplaatst.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, u heeft ons gevraagd om uw pakket op 25 juni te verzenden. De levertijden naar Griekenland zijn langer. Uw pakket is momenteel onderweg.
E
Elise S.
Opmerking: 1 van 5
Ik kan geen artikelen terugbetaald krijgen die niet passen. Normaal heb ik 14 dagen om te retourneren en om een terugbetaling te vragen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, na controle hebben we vastgesteld dat je je retouraanvraag niet hebt ingediend. Je vindt onze retourprocedure op de achterkant van je factuur. Als de artikelen in perfecte staat zijn en alle labels bevatten, zullen we je zonder problemen terugbetalen.
J
Jenthe V.
Opmerking: 2 van 5
Ik ben zeer tevreden met de bikini's zelf, maar het terugsturen vanuit België geeft toch wat problemen. Het is vrij kostelijk vanuit België. Ik reed toevallig langs Frankrijk dus ik heb het daar bij de post binnengebracht. Ze hadden 1 werkdag later het pakket al ontvangen, maar op de terugbetaling ben ik ondertussen al 10 dagen aan het wachten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, ik bevestig u dat de terugbetaling op 26/03 is uitgevoerd. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft. Met vriendelijke groet
J
Jansen S.
Opmerking: 1 van 5
De retour vanuit België moet zelf bekostigd worden. Ik vind dit niet kunnen. Dat staat ook nergens vermeld. En ik moest talloze keren zelf mailen om te weten te komen dat de retour niet via kiwi gaat. Ik kreeg enkel het adres.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Voordat u uw bestelling plaatst, wordt duidelijk vermeld onderaan de homepage van onze website en in onze algemene verkoopvoorwaarden dat onze retouren gratis zijn in het Metropolitaans Frankrijk alleen. Zodra u uw bestelling heeft ontvangen, zit er in het pakket uw factuur en op de achterkant hiervan heeft u ons retourbeleid en dit is duidelijk genoteerd.
J
Joëlle F.
Opmerking: 2 van 5
Het artikel komt niet overeen met de beschrijving. De gepresenteerde trui "met dikke steken" is eigenlijk een dunne trui, om in de lente te dragen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
We zijn echt sorry te horen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet. U kunt het gratis naar ons terugsturen en we zullen u terugbetalen zodra we het ontvangen. We sturen u per e-mail een vooraf betaalde retourlabel.
S
Stephane L.
Opmerking: 2 van 5
Goedenavond, mijn teleurstelling komt van mijn laatste bestelling.. Ik heb een grijze clutch ontvangen in een erbarmelijke staat, de inscripties St Tropez waren gescheurd... De persoon die deze heeft verzonden kon dat niet over het hoofd zien, dus ik vond het niet leuk dat het leek alsof 'ik geef je een clutch voor het geval dat?' voor een merk dat eerder 'chic' is. De service is niet op niveau. En ik denk dat ik het hierbij laat met uw producten. Ik wacht op de terugbetaling van deze, wat me misschien van gedachten kan doen veranderen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat een van de producten niet aan uw verwachtingen voldoet. Kunt u ons foto's van uw probleem sturen per e-mail naar [email protected], want volgens uw bestelling gaat het om de vintage tas die inderdaad een gedeformeerde kant heeft. Niettemin, als een of meerdere producten van uw bestelling u niet bevallen, is het altijd mogelijk om het gratis retourlabel in uw klantaccount te gebruiken om een terugbetaling aan te vragen. Met vriendelijke groet
J
Julie M.
Opmerking: 2 van 5
Ik was erg teleurgesteld over de kwaliteit van de ontvangen truien. Ik had vorig jaar gekocht, maar dit jaar laat de kwaliteit echt te wensen over: - de fabrikant heeft de kleuren niet gefixeerd, zodat bij de eerste wasbeurt de doekjes (ik had er meerdere voor de zekerheid in gedaan, gelukkig!) doordrenkt waren met hun kleuren. Bij de volgende wasbeurt nog een beetje, maar veel minder. - de naden houden niet (tot nu toe bij 3 truien) Ik heb foto's van de wasdoekjes en de gaten als je ze nodig hebt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, het spijt ons te horen dat u een probleem heeft gehad met onze producten. Dit is de eerste retour van dit soort, kunt u ons de foto's sturen naar het volgende adres [email protected] Heeft u al een retourprocedure gestart? Zo niet, nodig ik u uit om dit te doen om een terugbetaling aan te vragen. Als u vragen heeft, kunt u ons schrijven op [email protected]
M
Marie N.
Opmerking: 2 van 5
Ik heb twee dezelfde modellen jurken. Ik wil een derde van 20 cm langer bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben u zojuist uw gratis retourlabel per e-mail gestuurd. U kunt het artikel naar ons terugsturen, we zullen u terugbetalen zodra we het ontvangen.
E
Ellen
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een jurk besteld, je hebt me $25 plus $17 verzendkosten in rekening gebracht. Ik heb de jurk nooit ontvangen. Je hebt geen uitleg gestuurd, je hebt me $25 terugbetaald maar nooit de verzendkosten terugbetaald!!! Ik heb een fraude klacht ingediend bij mijn Gold American Express over fraude. We tolereren zo'n vreselijke service in Amerika niet!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben het bericht dat je ons hebt gestuurd beantwoord. Het pakket heeft ons kantoor verlaten, maar je hebt een fout gemaakt in je adres (Frankrijk in plaats van VS). We hebben je verteld dat we je de bestelling en verzendkosten terugbetalen wanneer we je pakket terugkrijgen) Maar je kunt een klacht indienen bij je Gold American Express als je dat liever hebt. Zij zullen contact met ons opnemen en wij zullen het bewijs van de verzending en de factuur met de fout op het adres verstrekken. Groeten,
P
Pascale F.
Opmerking: 2 van 5
Ik ben een zeer trouwe klant van uw zwembroeken omdat ik meer dan de helft van het jaar in de zon en in het water doorbreng en ze goed voor mij zijn. Ik ken uw modellen en maten goed en ik ben teleurgesteld omdat degene die ik heb ontvangen geen 4 maar een 3 was, terwijl hij gelabeld was als 4 en ik heb het kunnen verifiëren met mijn eerdere zwembroeken en het was duidelijk. Ik ging op cruise en kon het niet ruilen, jammer want ik heb mijn geld in de lucht gegooid.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, u heeft de mogelijkheid om het artikel terug te sturen voor een terugbetaling of om te ruilen, zelfs als u uw retourtermijn van 14 dagen heeft overschreden. Als het shirt niet is gedragen, gewassen en nog steeds geëtiketteerd is, zullen we het zonder probleem terugbetalen.
E
Eva
Opmerking: 1 van 5
Ik heb de bestelling niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo, we hebben een onderzoek geopend met de vervoerder om te weten waar het pakket is. We nemen contact met je op zodra we meer informatie hebben.
I
Irit S.
Opmerking: 1 van 5
Heb mijn bestelling niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
We hebben de tracking van je pakket gecontroleerd. Aangezien het op 26 juni ons magazijn heeft verlaten, kunnen we nog geen onderzoek openen. Levering naar Israël duurt gemiddeld 8 werkdagen (maandag tot vrijdag). We zullen je het trackingnummer per e-mail sturen.
M
Muriel
Opmerking: 2 van 5
Zeer teleurgesteld omdat we in België niet in de winkel kunnen ruilen en de retourkosten voor onze rekening zijn (16,95 euro). Het artikel is te groot en daardoor verlies ik geld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw, het staat duidelijk in onze gebruiksvoorwaarden dat na een online verkoop geen klachten door onze winkels kunnen worden behandeld. Bovendien staat er ook in dat onze retouren alleen gratis zijn in het Franse vasteland.
C
Ch
Opmerking: 1 van 5
De stof is van zeer slechte kwaliteit. Vervorming van het product bij het eerste gebruik.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw, u kunt uw retourlabel downloaden vanuit uw klantenaccount en het artikel naar ons terugsturen. Als u uw factuur nog heeft, kunt u het artikel als defect markeren en deze bij het pakket voegen.
C
Caroline
Opmerking: 2 van 5
Bestelling snel geleverd. Maar het badpak komt niet overeen met de gebruikelijke snits van het merk. Ik heb het teruggestuurd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Kiwi Saint Tropez
Hallo mevrouw, de snits van onze zwemkleding evolueren en veranderen elk jaar om onze klanten trendy vormen aan te bieden.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.