★★★★★
op 2233 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
De instructies voor de producten die op de site te downloaden zijn, zijn erg verwarrend en verschillen van die op de fles geschreven zijn
Microfauna volledig dood ontvangen bij aankomst
Ik heb het niet op de verwachte datum ontvangen en heb sindsdien niets gehoord. Ik twijfelde om Collissimo niet te nemen, ik had beter gedaan, altijd problemen met de post. Ik hoop snel van jullie te horen.
Zodra ik de daphnia in het water deed, waren ze 1/2 uur later allemaal dood.
Plaatsing in de micro bak op de dag van ontvangst met water dat meer dan 48 uur heeft gerust, helaas na 5 dagen was er niets meer, geen leven meer. Ik heb 50 euro in de vuilnisbak gegooid, ik ben echt teleurgesteld.
Ze werken helemaal niet en ik heb de instructies letterlijk gevolgd
Catastrofaal !!!!!
Goed
Volledig ineffectief anti-cyaan product.
Hallo, ik ben enorm teleurgesteld over wat ik heb ontvangen. En de binnenkant van de doos leek wel een vuilnisbak.
Onacceptabele klantenservice, extreme algengroei na dosering.
Slecht afgemeten producten
Geen verschil na het gebruik van de zero microphone producten
Onbetrouwbare producten
Alle leven behalve op 2 of 3 onfortuinlijke wantsen, daphnia of andere was afwezig, onderscheiden onder de microscoop
Het werkt niet 80 euro verspild
Goedemorgen, zeer slechte levertijd. Ik betaalde om de goederen binnen 24 uur te hebben en ze kwamen pas na 72 uur aan. Ik zal niets meer toevoegen. Met vriendelijke groeten.
Ondanks het volgen van het door de verkoper verstrekte protocol, is er nog steeds geen leven in mijn tank. Zeer teleurgesteld over het microfauna product (vooral omdat het niet werkte). Met vriendelijke groet
Slechts één bestelling geplaatst bij daphbio op 28/11, in het pakket zat een 500ml blik meststof dat lekte. onmogelijk om iemand telefonisch te bereiken (tot op de dag van vandaag probeer ik ze aan de telefoon te krijgen), niemand neemt op. Ik stuurde een bericht via het contactformulier op 7/12, om een video van het lek bij te voegen, maar het was onmogelijk om het bestand te verzenden, zelfs in 3 verschillende formaten. daphbio vertelde me dat ze de video nodig hadden om het lek te bewijzen, wat ik prima vond, maar hoe kon ik het opsturen? Ik stuurde een bericht terug op 24/12, geen antwoord, een tweede bericht op 30/12, nog steeds geen antwoord! als je de prijzen van de aangeboden producten ziet, denk je dat het wel goede producten moeten zijn, maar je verwacht ook dat de klantenservice zijn werk doet. maar hier, niets, daphbio steekt stilletjes zijn kop in het zand. We vragen ons af waarom we in het buitenland kopen, bij Franse bedrijven als deze weten we waarom. een stelletje goed-voor-niets oplichters die niet accepteren dat er fouten of fabricageproblemen van welke aard dan ook kunnen zijn. ik zal alle aquarianen die ik tegenkom zeker vertellen over dit stelende bedrijf!
Hallo heren, ik had een cyano-aanval en zoals gewoonlijk deed ik een beroep op uw producten, maar helaas geen effect! Ik nam contact op met Benoit die vriendelijk antwoordde maar hij zei duidelijk dat het geen cyano was en dat hij geen bellen kon zien maar uw product kreeg nooit de schuld. Ik heb een behandeling van 500 ml gedaan voor een tank van 600 liter en er groeide geen cyano? Dus dat was het, ik zal jullie producten niet meer gebruiken...1080e verkoop in 2024. Fijne vakantie.
Een transportbedrijf UPS geeft me geen vertrouwen Als ik in de toekomst aankopen ga doen bij UPS, ga ik geen aankopen doen bij UPS Cumprimentos
Product werkt niet
Hallo, Wormen geplet in de envelop.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Er lijkt echter een fout te zijn gemaakt, aangezien we geen wormen verkopen en geen enveloppen gebruiken voor onze mailings.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt.
Vriendelijke groeten
Klantenservice
Geen resultaten, geen microfauna
Er zaten heel weinig levende organismen in de fles met dafnia. Het leverde helemaal niets op. €70 om in de vuilnisbak te gooien. Een afzetterij. Ik ben erg ontevreden en zelfs boos.
Er zaten maar vier insecten in de levende fles en een nauwelijks groene kleur in de andere! Ik zal mijn geluk een andere keer opnieuw beproeven.
De producten werken niet en mijn aquarium is altijd "vies".
Uitzaaiings- en onderhoudsprotocol voor de Marine uitstekende resultaten.
Het probleem niet opgelost
Dit is de tweede en laatste keer dat ik bij hen heb besteld. Ook deze keer weer teleurgesteld. Niet veel leven en ik heb nog steeds zoveel algen in mijn aquarium.
Goederen pas geleverd na 17 dagen is een topprestatie nooit meer
In tegenstelling tot de andere aankopen die ik bij daphbio heb gedaan, werkte de anti-cyanobzcterie zeewaterkit deze keer helemaal niet in mijn aquarium. Ook al was het overgroeid. Erg jammer. Ik ben veel beter gewend van daphbio
Producten op tijd ontvangen aan deze kant niets op aan te merken WERKT NIET ondanks het tot op de letter gevolgde protocol PRODUCT ZEER VEEL TE KOSTEN VOOR PRODUCTEN DIE NIET WERKEN!!! WEES NIET ZOALS IK, BESTEL GEEN DURE PRODUCTEN EN DENK DAT ZE ZULLEN WERKEN.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
Allereerst is het belangrijk om vast te stellen of de algen die je hebt cyanobacteriën zijn. Als de cyanobacteriën vervolgens regelmatig terugkomen, kan dit verband houden met je stenen (zie het blogartikel over het oude tanksyndroom op https://www.daphbio.fr/fr/blog/la-solution-au-syndrome-du-vieux-bac--n45).
Aarzel niet om ons een foto van uw aquarium te sturen, we helpen u graag verder.
Vriendelijke groeten
Klantenservice
.
Hallo, ik zie geen microfauna verschijnen. Hartelijk dank
Je moet de microfauna de tijd geven om zich in je aquarium te vestigen, wat tussen de 1 en 2 maanden kan duren.
Vriendelijke groeten
Klantenservice
Snelle levering Erg blij met mijn bestelling Tot snel
Goed product goede levering
Ik had niets aan het product
Het veranderde niets
Product te duur ineffectieve schande