De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
De jas is van goede kwaliteit, niets te zeggen over het leer, maar zeer slecht gesneden voor een 6xl, ik heb al 2 leren jassen van deze maat, elders gekocht en deze 6xl zijn veel groter en comfortabeler om te dragen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht ontvangen, inderdaad, dit product valt niet zo groot uit in vergelijking met andere meer rechte of ruime modellen. Deze jas is misschien een beetje te smal bij de armsgaten ondanks zijn maat 6XL, omdat het een lichaam aansluitende vorm heeft. Als u het echter te klein vindt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil of terugbetaling, fijne dag!
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Te lang voor de levering. Toen ik bestelde, stond er niet aangegeven voordat ik het in mijn winkelwagentje deed dat de termijn 3 weken was, anders had ik mijn bestelling niet bevestigd. Ik vind dat niet top, dat is alles.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op 10/01 's middags een paar Mayura laarzen besteld. Zoals vermeld op de productfiche, hebben we ze niet op voorraad, het duurt 15 dagen tot 3 weken omdat ze uit Spanje komen. Uw pakket is gepland voor verzending maandagochtend, dus slechts 10 dagen na uw bestelling, u ontvangt ze dus halverwege volgende week, sneller dan de aangekondigde termijn. We dachten dat u dit punt had opgemerkt dat heel duidelijk op de site staat om teleurstelling bij onze klanten over de levertijd te voorkomen. We hopen dat het product u zal bevallen, Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Het product voldoet aan de verwachtingen. Er zouden meer afhaalpunten moeten zijn: te ver om het op te halen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Bedankt voor uw kleine bericht, we zijn blij dat het product aan uw verwachtingen voldoet. Wat betreft de afhaalpunten, helaas ligt dat niet in onze handen, we kunnen het altijd doorgeven aan de post! Met vriendelijke groet
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooie laarzen, conform het getoonde model, maar ik moest ze naar de schoenmaker brengen om het leer soepeler te maken, zo stijf dat het onmogelijk is om ze aan te trekken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Als de maat te krap is, aarzel dan niet om ze naar ons terug te sturen voor een ruil. Zoals je weet zijn de laarzen in het begin vrij stijf, ze zullen soepeler worden en uitrekken als je ze draagt. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Zeer goed product. Mooi leer, goed verpakt. Echter, de kleur op de foto's is niet hetzelfde in werkelijkheid. Op de foto's, met het licht, kocht ik een leren tas in CAMEL terwijl deze in werkelijkheid glanzend bruin is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry voor dit kleine probleem, we proberen zoveel mogelijk onbewerkte foto's te hebben om zo dicht mogelijk bij de waarheid te komen. Het komt voor dat we kleine nuances hebben met reflecties, de flits, enz., onopzettelijk, bovendien komt het voor dat we in hetzelfde model verschillen in afwerking van de ene huid naar de andere hebben. Met vriendelijke groet
F
Furno
Opmerking: 3 van 5
De jas is van goede kwaliteit maar is niet goed gesneden.
Vertaalde beoordelingen
H
Henri
Opmerking: 3 van 5
If nothing is to be reproached regarding the shipping and packaging, on the other hand, it is quite different for the received garment: Three-quarter leather men's down jacket "101086" from the brand "DAYTONA", having ordered size 3XL after a phone exchange regarding my size, it turned out that I could not wear this item, the sleeves being much too tight?! Too bad because overall the garment breathed quality. No problem regarding the refund. HC
Vertaalde beoordelingen
H
Hyperion212
Opmerking: 3 van 5
Het leer is van uitstekende kwaliteit, echter de ritsen zijn slecht gemaakt (bij het eerste gebruik van die van de rechtermouw, heb ik hem in mijn hand en heb geprobeerd het zelf te repareren maar hij is gebroken. Dus het is dood voor de klantenservice, ik ga kijken hoe ik het ga doen). Verder is de leveringsservice vrij lang maar dat is begrijpelijk omdat sommige producten op aanvraag worden gemaakt. Ik denk dat het een zeer goede site is, ik had gewoon pech en dat gebeurt helaas.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen uw bericht in overweging, onze excuses voor dit kleine ongemak en aarzel vooral niet om contact met ons op te nemen voor een service. We zullen de sluiting kunnen vervangen en de jas zo snel mogelijk naar u terugsturen, maak u geen zorgen, het is niet uw schuld, de sluiting mag niet zo snel loslaten. Vergeet vooral niet om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet
C
Christelle
Opmerking: 3 van 5
Helaas was het artikel te groot bij de mouwen. Ik moet een retour doen en de verzendkosten zijn voor mijn rekening... zeer slecht punt in vergelijking met andere e-commerce sites.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Als het artikel te groot is bij de mouwen, is het heel goed mogelijk om het aan te passen, bovendien zijn de aanpassingen gratis! Als het nodig is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per e-mail of per telefoon 05 49 81 46 94. Wat betreft de retouren, helaas geven we dit aan op onze website, inderdaad, de retourkosten zijn voor rekening van de klant. Met vriendelijke groet
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Mooie leren kwaliteit, enige negatieve punt van de bestelling is de levering, bestelling geplaatst op de 17e, verzonden op de 22e, ontvangen op de 25e, maar geen e-mail of sms om te waarschuwen dat het pakket bij het afhaalpunt was aangekomen. Ik heb uiteindelijk het afhaalpunt gebeld dat me vertelde dat mijn pakket beschikbaar was, terwijl het op de tracking nog steeds in het postcentrum 14 stond, terwijl het pakket al 2 dagen geleden was aangekomen. Gezien de prijs van de jassen zou de levering gratis kunnen zijn of van betere kwaliteit via Chronopost en niet Colissimo.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft inderdaad uw bestelling op de 17e geplaatst, we hebben deze op de 22e verzonden en we hebben u een e-mail gestuurd over uw bestelstatus om u te informeren over de verzending en ook om u het trackingnummer door te geven. U kunt via deze link de voortgang van uw pakket dag na dag volgen. Het komt echter voor dat e-mails in uw spam terechtkomen of dat het e-mailadres onjuist is en helaas kunnen we dat niet weten. Bovendien moet u verplicht een sms of een e-mail van de post ontvangen waarin u wordt gewaarschuwd over de afgifte op het afhaalpunt, het is vreemd dat u niets heeft ontvangen. We zijn echt sorry voor dit ongemak en zijn blij dat het leer u bevalt. Met vriendelijke groet. ETS GUIGNARD
E
Emilie
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooi product. U bent zeer reactief op de vragen die ik u per e-mail heb gesteld. Ik ontving het op tijd voor mijn man. Enige kleine minpuntje, ik had verwacht het jack in een hoes te ontvangen ter bescherming naast de tas. Maar verder raad ik u 100% aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Hartelijk dank voor uw bericht, we willen u graag laten weten dat we geen hoes gebruiken, we zijn daar niet voor. Leren kledingstukken mogen niet onder een hoes worden gestopt, ze moeten absoluut kunnen ademen, ze mogen niet worden afgesloten. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
B
Boulanger
Opmerking: 3 van 5
De jas in maat M is veel te klein en in L veel te groot.. Maar de verkopers zijn zeer beschikbaar en vriendelijk.
Vertaalde beoordelingen
D
Daniela
Opmerking: 3 van 5
De verzendkosten voor de retour zijn niet geweldig. Ik zal niet opnieuw bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry als het product niet geschikt is, deze kleine Oakwood perfecto is echter een van de belangrijkste stukken van de collectie. We informeren onze klanten heel duidelijk op onze site dat de retourkosten voor hun rekening zijn, dit staat vermeld in de algemene verkoopvoorwaarden en in de uitleg over productretouren. Maar we benadrukken echter dat als u de bestelling retourneert voor een annulering, we het product en ook de verzendkosten van 12 € die in rekening zijn gebracht voor de verzending terugbetalen, u heeft dus uiteindelijk alleen de gemaakte retourkosten en niet de verzending en de retour. Met vriendelijke groet
P
Patrick G.
Opmerking: 3 van 5
Gekocht leren jack Daytona Collins dark cognac, levering vrij snel ondanks het weekend en de feestdag. Jack, mooi dik leer, mooie kleur. 1.80m 74kg maat XL past net. Rits losgekomen over 2 cm onderaan rechts, zelf met de hand gerepareerd met een goede naald en een stevige draad, en een tang, jammer! Het was de laatste!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry voor dit kleine ongemak, aarzel niet om ons per e-mail of telefoon te informeren, we zouden uiteraard de nodige stappen hebben ondernomen (retourkosten voor onze rekening en reparatie). We hopen dat het jack u bevalt en we u binnenkort weer op onze site zien! Met vriendelijke groet
J
Jacques P.
Opmerking: 3 van 5
De behandeling van de bestelling en de levering = uitstekend. De afbeeldingen op de site zijn misleidend: kleur is vervormd. Een beetje teleurgesteld over het artikel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bestelling op dezelfde dag als de aankoop verwerkt en de levering vond plaats binnen 48 uur. We proberen ons best te doen met onze visuals, we willen op geen enkele manier de kleuren aanpassen, juist om de klant niet te misleiden. Het is echter niet altijd eenvoudig, afhankelijk van de resoluties van schermen, pc's, tablets, smartphones, enzovoort, om een exacte weergave te krijgen. Wat betreft uw handtas Briana, de glinsterende blauwe kleur komt echt heel dicht bij de foto op de site. Aarzel niet om het product naar ons terug te sturen als het niet aan de verwachtingen voldoet voor een annulering van de bestelling en een terugbetaling. Met vriendelijke groet
G
Guedj G.
Opmerking: 3 van 5
Goed snel maar maat iets te klein
Vertaalde beoordelingen
C
Chaput
Opmerking: 3 van 5
ik kan alleen de verzending beoordelen aangezien het leer een kerstcadeau is en ik het niet heb uitgepakt, een cadeauverpakking zou welkom zijn
Vertaalde beoordelingen
P
Patrick B.
Opmerking: 3 van 5
Product van goede kwaliteit maar met imperfecties in de vacht wat betreft het behoud van de haren en de soepelheid ervan (lelijke verspreide punten die voor opstandige pieken zorgen)
Vertaalde beoordelingen
P
Philippe N.
Opmerking: 3 van 5
Goede kwaliteit producten. Serieuze site. Maar de kleding valt erg groot. Neem een maat kleiner dan gebruikelijk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Onze artikelen vallen meestal klein, dit kan afhankelijk zijn van de modellen en de snit. We bieden onze klanten een maattabel op onze site en vragen om de maten bij elke aankoop om onze klanten te begeleiden. In alle gevallen is onze klantenservice bereikbaar om u te helpen bij het kiezen van de juiste maat. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als dat nodig is. Tot snel, Les Cuirs Guignard
M
Marion
Opmerking: 3 van 5
Telefoonadvies was zeer goed, zeer snelle levering. Maar ik ontvang een jas die niet helemaal dezelfde uitstraling (kwaliteit van het leer) heeft als op de foto's van de site en waarvan het label is afgesneden, wat een beetje twijfelachtig is, vooral om cadeau te geven. Geen indicatie van het materiaal. Ik ben dus een beetje teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Het label van het kledingstuk is afgesneden omdat de verkoopprijs er net onder stond en omdat het een cadeau is, dachten we dat het beter was om het te verwijderen. Wat betreft de samenstelling van het kledingstuk, er is een label bevestigd aan de binnenkant op de voering. We hopen dat het artikel geschikt zal zijn voor de persoon aan wie u het gaat geven en we wensen u fijne feestdagen. In ieder geval aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice die uw vragen kan beantwoorden. Tot snel, Cuirs Guignard
P
Pyouen
Opmerking: 3 van 5
ik ben teleurgesteld in de Guignard-leer omdat ik onlangs een paar cowboylaarzen in maat 43 heb gekocht, het was de laatste paar in deze maat, dus er was een korting maar voor mij waren ze niet nieuw (merkinscriptie op de zolen op sommige plaatsen vervaagd) vandaar mijn vermindering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we verzekeren u dat de verzonden laarzen echt nieuw zijn. De krassen onder de zolen zijn waarschijnlijk ontstaan tijdens het passen in de winkel, maar in geen geval verkopen wij tweedehands laarzen. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice indien nodig. Fijne dag en tot snel, Les Cuirs Guignard
D
Dusollier P.
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooie jas, maar voor 449€ en het verliezen van knopen na een week, is niet echt top. Moeten we een naaister zoeken om alles opnieuw te doen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry voor dit ongemak, we hebben een klantenservice en onze eigen naaisters. We kunnen dit soort reparaties natuurlijk voor onze rekening nemen. Tot snel, Cuirs Guignard
S
Sandra D.
Opmerking: 3 van 5
Mooi product maar met meerdere zichtbare krassen op het leer. Mij werd een terugbetaling aangeboden. Ik heb het echter gehouden omdat ik dol ben op de snit en de originele kleur, maar ik ben teleurgesteld over de staat bij ontvangst...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hadden inderdaad aangegeven dat het product een verouderde uitstraling had en dat er meer zichtbare vlekken in het leer zaten dan bij een gladde uitstraling. Zoals al voorgesteld kunnen we u een terugbetaling doen als het product niet bevalt. Tot snel, Les Cuirs Guignard.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Levering aan huis terwijl er was gevraagd om te leveren op een afhaalpunt. Verder niets op te merken voor de rest.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Onze bezorgdienst wil zich verontschuldigen voor dit ongemak, inderdaad hebben we na controle uw verzoek om levering bij een afhaalpunt vastgesteld. Het belangrijkste is dat u uw bestelling heeft ontvangen en dat uw nieuwe jas u bevalt. Tot snel, Les Cuirs Guignard
C
Coudrier
Opmerking: 3 van 5
De jas is perfect. Echter, verkeerde kleur, ik had een bruine besteld en ik heb een zwarte ontvangen. Aangezien de retourkosten voor mijn rekening zijn, ga ik hem houden: jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Het is waar dat we nauwelijks het verschil zien tussen de zwart en donkerbruin die u heeft besteld, en we verzekeren u dat u de bruine kleur heeft ontvangen. Mocht het product echter niet naar wens zijn, houd het dan niet met tegenzin, neem contact op met onze klantenservice op 05 49 81 46 94. Tot snel, Het team van Cuirs Guignard
M
Marie
Opmerking: 3 van 5
De levering is zeer snel, het artikel komt overeen met de bestelling behalve dat het geen label had voor de maat, het materiaal of de reiniging... we zijn daar niet aan gewend en dat is jammer omdat het twijfels oproept over de kwaliteit, de herkomst en of het product nieuw is.
Vertaalde beoordelingen
M
Michèle
Opmerking: 3 van 5
Goed contact, met uitwisseling van informatie. Helaas, op de foto, leek de jas niet met een "verouderde" uitstraling die ik niet leuk vind. Ik stuur de jas om deze reden terug en omdat de maat te krap is. Ik hoop dat de nieuwe die ik heb gekozen me maximaal zal bevallen!
Vertaalde beoordelingen
U
Un C.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb de jas in recordtijd ontvangen. Echter, hij is te klein voor mij. Ik heb toch het advies van Cuirs Guignard gevolgd dat me had gezegd maat L te kiezen. Ik ben zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we raden u aan om contact met ons op te nemen via telefoon om samen de ruilmodaliteiten te bekijken. We nemen de retourkosten voor onze rekening aangezien het een verkeerde maatkeuze van onze kant betreft. Tot snel, Les Cuirs Guignard
R
Ronan L.
Opmerking: 3 van 5
De klant is niet geïnformeerd over de voortgang van zijn bestelling op zijn account... dat is een zwak punt... Pakket nog niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
P
Pc
Opmerking: 3 van 5
zeer snelle levering...maar geen garantie op het product!
Vertaalde beoordelingen
F
Florence
Opmerking: 3 van 5
Het leer is van goede kwaliteit. De laarzen zijn comfortabel. Enige minpunt is dat ze niet echt overeenkomen met de foto die ze met een ronde neus presenteert. De laarzen die ik heb ontvangen hebben een puntige neus die iets te lang is. Voor een cowboystijl raad ik ze aan.
Vertaalde beoordelingen
B
Boicoulin H.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een paar schoenen gekocht waarvan ik geen foto's heb kunnen zien zoals bij de andere gepresenteerde schoenen en ik vind dat de ontvangstdatum niet voldoende precies is (te grote marge).
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
onmogelijk om een beoordeling te geven, 2e herinnering voor evaluatie. artikel niet ontvangen. het is te vroeg!
Vertaalde beoordelingen
T
Tuzola
Opmerking: 3 van 5
Mijn donsjack verliest al zijn veren, is dat normaal???
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, dat is in het begin heel normaal, donsjacken verliezen altijd een beetje veren en volume. Als het te veel is, nodigen we je uit om het product terug te sturen voor controle. We zullen je een verzendbon naar je e-mailadres sturen, zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Zo kunnen we je probleem constateren en een ruil doen. In afwachting van je terugkoppeling, tot snel, het team van Cuirs Guignard
C
Client B.
Opmerking: 3 van 5
Het is jammer dat de retourzendingen niet worden vergoed.
Vertaalde beoordelingen
M
Madi C.
Opmerking: 3 van 5
Ik wil de verzendtijd van het pakket verbeteren, bedankt, ik ben blij dat ik de bestelling bij ons heb geplaatst.
Vertaalde beoordelingen
G
Gisele M.
Opmerking: 3 van 5
Ik retourneer omdat het niet bij me past, mouwen te kort, niet genoeg taille.
Vertaalde beoordelingen
M
Marie-Noelle L.
Opmerking: 3 van 5
Te lange levertijd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mevrouw Lechner, Ons team heeft het maximale gedaan om uw pakket binnen 4 dagen na ontvangst van uw bestelling te verzenden (Onze site geeft een levering binnen 10 dagen voor uw artikel aan). Aangezien de bestelling in een weekend is geplaatst en op vrijdag 6/05 (na Hemelvaart) is verzonden, is het mogelijk dat de levertijden langer zijn geweest dan normaal. Hopelijk komt het ontvangen artikel goed overeen met uw verwachtingen. Met vriendelijke groet, Het team van Cuirs Guignard
V
Valérie P.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb de leren jas heel snel ontvangen, maar het pakket was op naam van het afhaalpunt dat dacht dat het een levering voor de winkel was. Mijn naam stond nergens op, dus het pakket werd geopend. En de winkel kon de ontvangst van het pakket niet registreren. De jas was te klein in maat L terwijl ik altijd deze maat voor mijn man neem. Ik heb om een terugbetaling gevraagd omdat er blijkbaar geen XL op de site was. Retourkosten per aangetekende verzending voor mijn rekening: 19,50 euro! Een grote misser...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Het is heel goed mogelijk om de ruil te doen, want we hebben het model in XL. Wat betreft uw retourkosten, gewoonlijk zijn de kosten ongeveer 10 - 15 euro maximaal. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice die u kan adviseren over de maat (dit model is getailleerd, het kan dus op verschillende manieren worden gedragen) en het verloop van de ruil. Met vriendelijke groet, Het team van Cuirs Guignard
F
François D.
Opmerking: 3 van 5
Goed product, goed telefonisch contact, maar verzendkosten te duur en geen bericht ontvangen toen het pakket bij het afhaalpunt aankwam. Ik moest zelf bellen om het te weten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Meneer Douriaut, We betreuren het dat u geen notificatie van So Colissimo heeft ontvangen (gebruikelijke procedure). Misschien een fout in de gegevens? Het belangrijkste is dat het ontvangen product goed overeenkomt met uw verwachtingen en dat onze klantenservice uw vragen heeft kunnen beantwoorden. Fijne dag, Het team van Cuirs Guignard
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.