De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Het is jammer dat bij het plaatsen van de bestelling een mogelijke levertijd van drie weken wordt aangegeven, terwijl het bestelde product binnen 3 dagen is aangekomen! Het is jammer voor hen, want ik had bijna niet besteld vanwege deze levertijd. Dus snelle levering, product komt overeen en van goede kwaliteit, en goed verpakt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We nemen uw opmerking goed in overweging, die trouwens een goede opmerking is, maar wat betreft de santiags veranderen de voorraden zo snel en de levertijd is een beetje lang, dus willen we niet aangeven dat de levering binnen enkele dagen zal zijn en dat ze ondertussen niet meer op voorraad zijn en dat u ze binnen 15 dagen / 3 weken ontvangt. Met vriendelijke groet
E
Eric J.
Opmerking: 4 van 5
Zeer snelle verzending, product van goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
C
Cristina G.
Opmerking: 3 van 5
Mijn aankoop was niet goed. De kwaliteit van het leer van de broek is uitzonderlijk, heel zacht. Maar ik bestelde maat 36 en het zat me te strak in de taille en het kruis. Ik vond de silhouet die het me gaf niet leuk, daarom heb ik het geretourneerd. Ondanks dat ik dol ben op leer, passen broeken me nooit goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Bedankt voor uw feedback, we zijn oprecht bedroefd dat de broek u niet beviel qua snit, maar zoals u opmerkte, was u niet teleurgesteld over de kwaliteit, misschien de volgende keer.... Met vriendelijke groet
M
Maud C.
Opmerking: 2 van 5
Ik kan deze paar niet aan, wat jammer, ze zijn echt mooi. En de kleur komt niet overeen met de afbeelding op de site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw feedback goed ontvangen. Wat de kleur betreft, het is een verouderd en gepatineerd leer, dus het is normaal om verschillen in tinten en schaduwen te hebben. De foto's zijn in de studio genomen en verzonden door onze leverancier. Wat de maat betreft, als u een probleem had ondervonden, had u contact met ons moeten opnemen zodat we een aanpasbare oplossing konden vinden (ruil, advies voor het aantrekken van de laars (plastic, terugbetaling...). We staan altijd klaar voor onze klanten en passen ons aan wanneer we kunnen om onze klanten tevreden te stellen. Met vriendelijke groet.
C
Courouble P.
Opmerking: 3 van 5
Hallo, inderdaad, we hebben uw bestelling geannuleerd, een fout in de voorraad op de site, we hadden de maat eronder en erboven maar niet de juiste! We zijn sorry voor dit voorval en proberen onze voorraden zo goed mogelijk up-to-date te houden. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Inderdaad, we hebben uw bestelling geannuleerd, een voorraadfout op de site, we hadden de maat eronder en erboven maar niet de juiste! We verontschuldigen ons voor dit voorval en proberen onze voorraden zo goed mogelijk up-to-date te houden. Met vriendelijke groet
J
Jean L.
Opmerking: 4 van 5
Uitstekende producten, tegen zeer redelijke prijzen.
Vertaalde beoordelingen
D
Denis
Opmerking: 4 van 5
Ik twijfel nog om het terug te sturen omdat de bombardier in 2XL een beetje krap is.
Vertaalde beoordelingen
O
Odile B.
Opmerking: 4 van 5
mooie lamsleren jas. De jas is van lamsleer en niet van volwassen schapenleer zoals aangegeven op de site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft een leren schapenleren jas met een wollen binnenvoering en leren buitenkant besteld zoals aangegeven op de site, de wol is zo kort mogelijk geschoren voor meer comfort en soepelheid. Met vriendelijke groet
E
Eric
Opmerking: 3 van 5
Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben! Ik heb deze cowboylaarzen besteld omdat de binnenkant huidskleurig was (dus niet afgeeft bij transpiratie). Het model lijkt op ref. 219, dus met een zwarte binnenkant!! Echter, de schoenmaker die de zolen heeft aangebracht, verzekerde me dat het van goede kwaliteit was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed ontvangen. We willen u informeren dat het model "116" en "219" 2 verschillende modellen zijn als u goed kijkt op de site. De stiksels zijn verschillend (verhoogd op model "219"). Wat betreft de binnenkant, het is waar dat afhankelijk van de levering, de binnenkant anders kan zijn, maar het materiaal blijft hetzelfde. Het lijkt me dat u ons telefonisch heeft gecontacteerd om ons naar het verschil te vragen en we hebben precies op uw vragen geantwoord. Als de paar niet aan uw verwachtingen voldeed, had u ons kunnen contacteren, want we staan altijd klaar voor onze klanten om een oplossing te vinden (ruil of terugbetaling of andere verzoeken). Weet dat we tot uw beschikking blijven voor meer informatie indien nodig. Met vriendelijke groet.
V
Vincent
Opmerking: 4 van 5
Mijn eerste tevredenheid, en niet de minste, is het ontvangen van het pakket. De keuze van het product bevalt me, wat betreft de vintage cowboylaarzen.
Vertaalde beoordelingen
A
Ads
Opmerking: 4 van 5
De kwaliteit is onbetwistbaar, ik denk dat het jasje lang meegaat. Geen onaangename verrassingen met de maat. Het jasje komt overeen met de foto, de kleur is zeer mooi. We zijn zeer tevreden. Ik vond de levertijd een beetje lang, daarom heb ik een ster afgetrokken, maar dat heeft niets te maken met de goederen waar een 5 sterren beoordeling op zijn plaats is. Bedankt, ik zal zonder aarzelen een ander artikel kopen.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
De ervaring was goed, helaas hebben de schoenen veel defecten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen en zijn verrast, waarom heeft u ons daar niet per e-mail, bericht of telefoontje over geïnformeerd? We zouden een ruil of terugbetaling hebben gedaan volgens uw wens? We werken al vele jaren samen met het merk Mayura, de cowboylaarzen zijn van zeer goede kwaliteit, handgemaakt, Goodyear-afwerkingen, volledig gestikt en niet gelijmd, keuze van leer, enz. Het kan voorkomen dat een model een klein defect of probleem heeft, maar in dat geval behandelen we de aanvraag om onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen door deze terug te sturen naar onze leverancier. Met vriendelijke groet
L
Lucky D.
Opmerking: 4 van 5
Serieuze instelling.
Vertaalde beoordelingen
D
Dias
Opmerking: 4 van 5
Ik ben erg blij met de jas die ik net heb gekocht, bedankt Jose.
Vertaalde beoordelingen
V
Vincent
Opmerking: 4 van 5
Ik heb geen bijzondere gedachten. Mijn belangrijkste doel is dat ik kan worden geleverd en niet het slachtoffer ben van diefstal tijdens het transport. De cowboylaarzen die ik momenteel bestel bevallen me, de vintage stijl.
Vertaalde beoordelingen
T
Tran
Opmerking: 4 van 5
Online kopen is handig, maar je ziet het artikel niet echt.
Vertaalde beoordelingen
E
Edouard H.
Opmerking: 4 van 5
Snelheid. Kwaliteit. Zeer goed.
Vertaalde beoordelingen
E
Eric D.
Opmerking: 4 van 5
Goed product, later zien we wel hoe het zich houdt.
Vertaalde beoordelingen
C
Customer I.
Opmerking: 4 van 5
Huur een ander bezorgbedrijf voor Kroatië. DPD, DHL of GLS
Vertaalde beoordelingen
F
Franck H.
Opmerking: 4 van 5
Perfect. Levering op tijd en jas van goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
V
Vincent
Opmerking: 4 van 5
De levering is professioneel uitgevoerd en mijn artikel is in zeer goede staat.
Vertaalde beoordelingen
S
Stéphanie R.
Opmerking: 4 van 5
Zeer goed! De tas is zoals ik het wilde. Dank je.
Vertaalde beoordelingen
P
Pierre D.
Opmerking: 4 van 5
Alles verliep soepel, geweldige kwaliteit en klantenservice ??
Vertaalde beoordelingen
J
Julien C.
Opmerking: 3 van 5
De jas is mooi, het leer is van goede kwaliteit, de stiksels lijken correct. Een klein defect aan de rits, ik hoop dat het blijft zitten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Bedankt voor uw mening over uw aankoop, we zijn blij dat het product u bevalt in snit, leer uitstraling ... Als er echter een probleem is met de sluiting, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en een ruil of wijziging van de sluiting te regelen. Met vriendelijke groet
Y
Yves J.
Opmerking: 4 van 5
Bestelling zeer snel ontvangen en jas zeer goed verpakt. Leer zoals ik wilde, enige minpunt is dat in de beschrijving van het artikel niet staat dat het geen Guignard jas is maar een ander merk!
Vertaalde beoordelingen
F
Fran?Oise R.
Opmerking: 4 van 5
Snelle verzending ..artikel komt overeen met de beschrijving ..enige minpuntje is dat ik dacht dat het leer iets dunner zou zijn! Toch blijft deze eerste aankoop voor mij een mooie ervaring!! Ik raad het aan ..
Vertaalde beoordelingen
C
Chantal D.
Opmerking: 4 van 5
Goede prijs-kwaliteitverhouding voor een leren herenportemonnee van Hexagona, cadeau gedaan op 16/03/2025 ter gelegenheid van een verjaardag. Later zien we wel hoe het zich houdt voor dagelijks gebruik?
Vertaalde beoordelingen
C
Carine E.
Opmerking: 3 van 5
Een beetje vroeg om te evalueren aangezien ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen. Het was gespecificeerd dat als het artikel niet op voorraad was, er een vertraging van een maand zou zijn, dus heb ik afgeleid dat het in productie was.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente G.
Opmerking: 4 van 5
Blij met deze aankoop, komt overeen met de catalogus. Bedankt
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Hoewel de bestelling is bevestigd en de betaling is ontvangen, is het onmogelijk om een leverdatum te krijgen, verrassende geschatte termijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. Zoals aangegeven op de productfiches, zijn de levertijden vermeld en blijven we tot uw beschikking per e-mail en/of telefoon indien nodig. De laarzen en riemen worden in Spanje vervaardigd, er is dus een geschatte vertraging door het transport die volkomen normaal is. De levertijden worden gerespecteerd, maar we zijn helaas afhankelijk van het transport en de levertijden. We informeren al onze klanten met het colissimo-nummer zodra de verzending plaatsvindt, zodat ze de verzending kunnen volgen en op de hoogte zijn van de positie van hun pakket op dat moment. We blijven tot uw beschikking en luisteren naar uw behoeften indien nodig. Met vriendelijke groet.
P
Philippe M.
Opmerking: 4 van 5
Super keuze
Vertaalde beoordelingen
G
Gabrielle
Opmerking: 4 van 5
Mooie warme en comfortabele jas. Het is echter echt jammer dat je de verzendkosten moet betalen wanneer een retour nodig is!
Vertaalde beoordelingen
C
Christian
Opmerking: 4 van 5
Veel keuze en snelheid
Vertaalde beoordelingen
J
Jean V.
Opmerking: 4 van 5
Reactieve klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
M
Mohamed
Opmerking: 4 van 5
levering conform en in goede staat. leren jas in uitstekende staat, conform het model gepresenteerd op de site Cuir Guignard.
Vertaalde beoordelingen
F
Fred
Opmerking: 4 van 5
De pasvorm van de laarzen is smal, er zou een rits moeten zijn voor meer comfort, jammer!
Vertaalde beoordelingen
S
Stéphane Q.
Opmerking: 3 van 5
Artikel conform, maar geleverd in een eenvoudig wit plastic verpakkingsmateriaal dat erg goedkoop aanvoelt. Verzendkosten exorbitant (12€), gratis verzending zou toch mogelijk moeten zijn voor een bestelling van meer dan 150 euro!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. We begrijpen het niet omdat we geen witte verpakking hebben. De artikelen worden in onze zwarte en grijze tassen met de naam van onze winkel en met een hanger geplaatst, en dit geldt voor alle bestellingen of retouren. We zijn er verdrietig over dat we uw mening niet begrijpen en we nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon om ons te informeren over deze onvrede. Met vriendelijke groet.
M
Malingrey S.
Opmerking: 4 van 5
De kleur van de jas is niet die van het model. Een beetje teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Zeer tevreden met mijn aankoop, maar de maten zijn klein…
Vertaalde beoordelingen
C
Customer
Opmerking: 4 van 5
Geweldig, goede schoen
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.