De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Hallo, we nemen uw opmerking in overweging en verkopen deze jas toch heel goed en al meerdere seizoenen, het leer is top, van goede kwaliteit, met een heel leuke verouderde uitstraling en moderner. Maar een jas kan niet iedereen aanspreken, snit, vorm, afwerking, maar in geen geval is het van slechte kwaliteit! We hebben inderdaad uw bestelling geannuleerd bij ontvangst van uw pakket en de terugbetaling is dezelfde dag uitgevoerd, met vriendelijke groet, ets guignard
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Niet de juiste maat, niet de juiste kleur en retour van het pakket op mijn kosten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw, we zijn verrast door uw mening omdat we uw bestelling hebben gerespecteerd en deze zoals het hoort hebben behandeld. We hebben het model, de maat, de kleur en de afmetingen die u ons heeft opgegeven gerespecteerd. We hebben uw verzoek om terugbetaling op de dag van uw verzoek in overweging genomen en we zullen het nodige doen zodra we uw pakket ontvangen. U had ons moeten contacteren voor uw ontevredenheid, we hadden u kunnen begeleiden en eventueel een ticket kunnen sturen om de retour op onze kosten te regelen. We blijven beschikbaar voor andere verzoeken of advies. Met vriendelijke groet. Leathers Guignard.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik ben zeer teleurgesteld, omdat ik een jas had besteld die op uw site stond. Ik ontving een e-mail waarin stond dat hij niet meer op voorraad was? (maar het geld is toch afgeschreven.)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben geprobeerd contact met u op te nemen per e-mail zodra we u informeerden over de uitverkochte voorraad en u voorstelden om naar een ander model met korting of een terugbetaling te kijken, maar helaas hebben we nooit een reactie ontvangen, we waren dus in afwachting, we hebben zojuist uw bestelling geannuleerd en u terugbetaald, met vriendelijke groet, ets guignard
C
Cabry J.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, ik heb een leren jas teruggestuurd om de mouwen met 5 cm te verkorten en u heeft deze zonder iets te doen teruggestuurd, wat moet ik nu doen, bedankt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
update, de bestelling is terugbetaald en het pakket is eindelijk teruggevonden, vertrokken uit Frankrijk op 24/11 en aangekomen in Israël op 18/12, het moet worden opgehaald tegen belasting ma. - 05:55 19/12/22 Aangekomen op de distributiesite Israël - zo. - 10:57 18/12/22 Douaneoperatie voltooid Pakket is uit de douane, zal worden geleverd tegen betaling van een douanebelasting. Israël - zo. - 08:05 18/12/22 In behandeling bij de douane - Israël - zo. - 08:04 18/12/22 In transit Pakket is aangekomen in het land van bestemming. Israël - do. - 15:27 24/11/22 In transit Pakket is het land van oorsprong verlaten Postcentrum 93 - 93 Hallo meneer, we zijn zeer verrast door uw bericht. We zorgen ervoor dat we de aanpassingen zo goed mogelijk uitvoeren en die voor onze rekening zijn (de aanpassingen zijn gratis en de retourkosten ook), misschien is het niet voldoende aangepast. U begrijpt dus dat dit niet opzettelijk van onze kant is, want er is geen enkel belang. Bovendien, na navraag, blijkt dat u dit probleem vandaag telefonisch heeft gemeld aan een van onze collega's die zich meteen heeft verontschuldigd en u per e-mail een label heeft gestuurd om het pakket naar de winkel terug te sturen, dus geen kosten voor u. We zullen de jas ontvangen en ervoor zorgen dat we de mouwen op de gewenste lengte aanpassen, voordat we deze opnieuw naar u terugsturen. Nogmaals onze excuses in de hoop dat we zo goed mogelijk hebben geantwoord. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
g heb mijn laarzen niet! terwijl ik ben gedebiteerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, We hebben uw beoordeling op Trustpilot goed ontvangen, we hebben u via deze weg op uw e-mailadres geantwoord. Weet dat de "beschikbare" laarzen in de winkel binnen 48 uur kunnen worden geleverd, maar voor de productie moet je rekenen op 15 dagen tot 3 weken (screenshot van de site in de bijlage "voor uw persoonlijke e-mail"). We zouden ze deze week moeten ontvangen (tot op heden bestelling van 4/07/20 tot 15/07/20 "11 dagen" let op weekend van 14 juli verlies van 3 dagen). We doen ons best en zodra we uw bestelling ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk verzonden met een colissimo-nummer zodat u stap voor stap de verzending van uw product kunt volgen. We blijven tot uw beschikking per e-mail of telefoon als u meer informatie wilt, zoals we doen voor al onze klanten zonder uitzondering. Hopelijk zijn we aan uw verzoek of ontevredenheid tegemoetgekomen. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ze sturen je hun tevredenheidsenquête voordat je geleverd wordt, dus wat te zeggen? Dat ze agressief zijn zodra je om een pakket volgt? Dat ze je behandelen als onbeschoft? En dat ik geen idee heb van mijn leverdatum en in ieder geval zal Trustpilot (natuurlijk omdat jullie grote klootzakken zijn) mijn beoordeling verwijderen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, zoals we hebben besproken tijdens onze e-mailuitwisselingen, zijn de verzoeken om beoordelingen van Trustpilot geautomatiseerd. Normaal gesproken heb je het pakket al ontvangen en kun je de bestelling beoordelen, echter, momenteel in deze gezondheidscrisis zijn de levertijden iets langer en heb je je verzoek om een beoordeling ontvangen voordat je je pakket hebt ontvangen. Zoals aangegeven in de tracking van je bestelling die je per e-mail hebt ontvangen en ook naar aanleiding van je verzoek, moet het pakket vandaag worden geleverd. Je zult merken dat je beoordeling goed zichtbaar is omdat deze niet kan worden verwijderd op basis van de beoordeling zoals je hierboven bevestigt! We zijn niet agressief, we reageren zo beleefd mogelijk op je onredelijke opmerkingen tegenover ons team. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
P
Patrick V.
Opmerking: 1 van 5
Mijn bestelling moest op 18/12/19 worden geleverd, per colissimo met handtekening bij ontvangst, maar op dit moment, 23/12/19, geen nieuws en geen afleveringsbericht?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedenavond, we nemen kennis van dit probleem omdat we niet zijn geïnformeerd, hetzij per e-mail of per telefoon. We hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken zonder succes, er is een bericht achtergelaten op uw voicemail. Het pakket is op 16/12 door de post in behandeling genomen, op 18/12 is het genoteerd als niet afgeleverd, de ontvanger is geïnformeerd over de volgende beschikbaarheid in zijn gebruikelijke postkantoor. En op 19/12 is het pakket beschikbaar gesteld op het afhaalpunt dat door de ontvanger is gekozen. U kunt het dus sinds 19/12 ophalen op het adres dat u heeft gekozen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cambier
Opmerking: 1 van 5
Ontvangen mijn jas in een plastic zak gegooid in een doos, de voering van de capuchon is geen vos maar een wasbeer, ik heb het toch heel duur betaald voor wat het is, zeer teleurgesteld, maar ik houd het toch omdat het een mooie silhouette geeft......ik had weken gewacht om het mezelf te geven, ik zal niet meer bij hen bestellen.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw Cambier, we zijn echt verrast door uw bericht, we zijn niet gewend om jassen te gooien zoals u opmerkt, integendeel, en u zult merken dat u de eerste bent die deze opmerking maakt. We verzenden de kleding in onze 100% recyclebare CUIRS GUIGNARD plastic zakken, het kledingstuk is plat gevouwen om slechte plooien tijdens het transport te voorkomen. Het pakket is inderdaad van karton, van zeer goede kwaliteit om in goede staat aan te komen bij de levering, het is sober zonder reclame om diefstal te voorkomen. Zoals u opmerkt, is dit product van zeer mooie kwaliteit en zijn prijs waard, het geeft een mooie silhouette en de kwaliteit is top, we hebben geen retouren over dit product. Mocht u echter echt teleurgesteld zijn in ons, dan geven we de voorkeur aan dat u het kledingstuk niet houdt. We wensen u een fijne dag en vrolijke feestdagen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Gekocht leren jas, levering vrij snel, maar product zeer teleurstellend. Stukken leer samengevoegd, geen voering geen zoom, grove snede. Ik raad dit huis niet aan. Claudie Berlan Perpignan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen kennis van uw opmerking over uw aankoop. U spreekt echter over een specifiek artikel, terwijl we verschillende kwaliteiten aanbieden, het spijt ons dat het product u niet bevalt en dat u daarom een generalisatie maakt. U heeft een product ref 10355 in de aanbieding gekocht voor de prijs van 116 €. Het is duidelijk vermeld in de beschrijving dat dit zeer licht gevoerd en gelijmd is op het leer, een beetje zoals bij stretchbroeken. Bovendien merkt u op dat het stukken leer zijn, daar begrijpen we niet veel van, alle leren modellen hebben noodzakelijkerwijs meerdere stukken leer, stel je de grootte van een lamshuid voor! Voor de snede van het leer, het is gewoon aan de onderkant, het is een scherpe snede, dat is opzettelijk, u vermoedt dat het geen vergissing van de snijder is, het is om een vleugje originaliteit te brengen! Als het product echt teleurstellend is, verplichten we klanten niet om het kledingstuk te houden, stuur het terug en we zullen u terugbetalen. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
A
Andre
Opmerking: 1 van 5
Vandaag wacht ik op de ontvangst van het product dat ik heb besteld. Ik moet nog even wachten, mijn bestelling zal betaald en geïncasseerd worden voor de levering !!? Ik zal me later uitspreken (over een paar weken)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op onze site besteld op 08/10 voor een paar laarzen ref 205 in maat 39. Zoals vermeld op de productfiche is de levertijd 15 dagen / 3 weken. Ze komen rechtstreeks van onze leverancier in Spanje. Uw pakket is gepland voor verzending vanmiddag of uiterlijk donderdagochtend, dus 8 / 10 dagen na uw bestelling, we hebben onze termijnen dus ruim gerespecteerd. Wat betreft de betaling, u heeft gekozen voor een onmiddellijke debetbetaling, dus de afschrijving gebeurt op de dag van de aankoop, daar hebben we geen invloed op. In de hoop dat we zo goed mogelijk hebben gereageerd op uw ontevredenheid. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
H
Herve
Opmerking: 1 van 5
Thuis aanwezig maar niet geleverd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
We zijn sorry voor dit voorval, onze dienstverlener 'Colissimo de post' moet vergeten zijn u te verwittigen bij zijn aankomst of heeft zich niet de moeite getroost om het nodige te doen aangezien u in een gebouw woont met mogelijk een intercom (het is mogelijk dat dit niet uw gebruikelijke postbode was door de vakanties). We herhalen onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet.
A
Aline B.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een paar laarzen besteld voor de verjaardag van mijn man en we hebben 2 laarzen van 2 verschillende modellen ontvangen. Een onaanvaardbare nalatigheid.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op 12/04/2019 een bestelling geplaatst op onze site, de laarzen zijn dezelfde dag verzonden. We hebben geen terugkoppeling van uw kant ontvangen over de bestelling die bijna een maand geleden is ontvangen. Vaak informeren klanten ons als er een probleem is met maat, kleur, schoenmaat of andere via e-mail of telefoon eerder dan op Trustpilot. We waren dus zeer verrast om dit op deze manier te horen, we hebben onze onderzoeken gedaan. En inderdaad, bij het controleren van de dozen in de winkel hebben we in een doos een voet van 2944 en een voet van 3396 gevonden, twee zeer vergelijkbare modellen die per ongeluk door een klant of een van onze verkopers in dezelfde doos zijn geplaatst. Onze excuses voor dit ongemak, we hebben u zojuist een voorafbetaald retourlabel gestuurd voor het terugsturen van het pakket en een commerciële korting om ons te verontschuldigen. In de hoop dat we u zo goed mogelijk hebben geantwoord en het nodige hebben gedaan om u tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
P
Philippe
Opmerking: 1 van 5
De bankcheque wordt geweigerd als betaalmiddel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, helaas, zoals veel winkels, zijn we gedwongen om de betalingen per cheque stop te zetten vanwege veel problemen met wanbetalingen, we konden zo niet doorgaan. We bieden echter verschillende betaalmethoden aan voor onze klanten, bankoverschrijving voor degenen die hun bankgegevens niet op internet willen invoeren, betaling per creditcard met onmiddellijke afschrijving of zelfs in 3 termijnen zonder kosten en tenslotte PayPal-betaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
J
Jean C.
Opmerking: 1 van 5
Men vraagt me om te beoordelen, onmogelijk omdat na meer dan 8 dagen niet geleverd. Colissimo?? onzin, ik weet zelfs niet waar mijn aankoop is. Kwaliteit van de producten misschien goed, maar hoe een beoordeling geven zonder alleen maar geprobeerd te hebben wat je hebt gekocht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad de Trustpilot uitnodiging iets te vroeg ontvangen omdat uw pakket vandaag geleverd moet worden, dus hoe kunt u uw bestelling beoordelen! In de hoop u zo goed mogelijk te helpen, fijne dag!
T
Thierry N.
Opmerking: 1 van 5
Pakket besteld op 01/01/2019, tot op heden nog steeds mijn pakket niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad een paar laarzen besteld op 01/01, zoals we op onze site hadden aangegeven tijdens de feestdagen, was het bedrijf Mayura gesloten tot 7 januari. We geven een termijn van 15 dagen / 3 weken voor de verzending van het pakket, uw bestelling is dus pas vanaf 7 in behandeling genomen, we zitten nog steeds binnen de termijn. We zijn sorry als deze termijn te lang lijkt of dat u het niet had opgemerkt voordat u bestelde. Als u echter liever de bestelling annuleert, begrijpen we dat volledig. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Mr. Germann, nu wil ik een belangrijke informatie delen na mijn tweede levering voor een defect artikel, er is niets aangeboden, zelfs geen gebaar van commerciële aard, behalve de terugbetaling na een bepaalde tijd, schandalig, ik raad het niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Mr. Germann, we zijn echt sorry dat we u zo teleurgesteld hebben, u heeft inderdaad uw jas ontvangen en een drukknop was defect en u vond de knopen te los, we hebben u dezelfde dag een retourlabel gestuurd voor de terugzending. Het is inderdaad teleurstellend om een kledingstuk in deze staat te ontvangen, we hebben het zo snel mogelijk geregeld en alles op ons genomen. Zodra we uw pakket ontvingen, hebben we de jas naar een van onze naaisters gestuurd die de drukknop heeft vervangen en alle knopen heeft gecontroleerd, de knoop die niet vastzat opnieuw heeft genaaid en de anderen heeft verstevigd. We hebben u ook per e-mail een kortingscode gegeven voor een toekomstige bestelling. Bij de ontvangst van uw pakket heeft u ons uw teleurstelling meegedeeld, we hebben ons verontschuldigd en u aangeboden om u terug te betalen. We zijn echt nogmaals sorry. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
A
Alex-Trem
Opmerking: 1 van 5
Termijn niet gerespecteerd, maar in alle eerlijkheid is dat niet het ergste, het jack is beschadigd met scheuren op de rug en op de kraag, overal zwarte vlekken. Gezien de prijs van het artikel had ik meer zorgvuldigheid en respect verwacht. Het leer is van goede kwaliteit, maar de mensen die het hebben behandeld hebben niets gerespecteerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry dat we u teleurgesteld hebben, we bieden u aan om het product terug te sturen voor een terugbetaling, uiteraard als het nieuw en ongebruikt is. We willen u echter wel laten weten dat uw bestelling op donderdag 15 december om 22.00 uur is geplaatst en op maandagmorgen 19 december is verzonden. Het is duidelijk vermeld op het productblad, verzending binnen 7 dagen, we hebben uw bestelling zo snel mogelijk voorbereid met respect voor de aangegeven termijn. Wat betreft de staat van het leer, we controleren het jack voor verzending, maar het kan zijn dat het leer kleine markeringen vertoont,
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Mediocre kwaliteit leer, jullie zijn alleen maar oplichters.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking over een bestelling die in januari 2018 is geplaatst voor een leren jack van lamleer in een verouderde aviatorstijl in overweging. Het spijt ons echt als het jack niet aan uw verwachtingen voldoet, we proberen juist onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen en zijn in geen geval oplichters. We werken met vertrouwde merken, selecteren onze jassen zorgvuldig. We zorgen altijd voor opvolging, klantenservice, onderhoud, reparatie, enz. We zijn altijd bereikbaar via e-mail, per telefoon om uw vragen en opmerkingen zo goed mogelijk te beantwoorden. En op dit punt zijn we echt verrast omdat we nooit een terugkoppeling van uw kant over deze bestelling hebben ontvangen in de afgelopen 7 maanden. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
A
Aliens
Opmerking: 1 van 5
dus ik kom terug na drie maanden mijn cobalt Redskins jas "RIVAS ROCHO" te hebben gedragen, nou ja, drie maanden...... het lijkt eerder op een tiental jaren gezien de ultra prematuur slijtage van de jas. op het niveau van de mouwen, onder andere, niet alleen is de kleur al verdwenen, maar ook de korst van het leer is verdwenen, ik denk dat er snel gaten zullen verschijnen. om er zeker van te zijn heb ik twee oude jassen tevoorschijn gehaald, elk meer dan tien jaar gedragen en daar is niets mee aan de hand. en als dat nog niet genoeg is, hoe meer ik deze jas bekijk, hoe meer ik beschadigingen en een hoop kleine gaten in de korst vind, die ruw zijn verzameld. ik laat de voering die slap is en de binnenzak die niet op zijn plaats blijft. soms vraag ik me af of ze me geen tweedehands jas hebben verkocht. dus om het kort te maken, ik raad de Redskins jassen af die aan de onderkant van de markt zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry en tegelijkertijd verrast omdat we niet op de hoogte zijn geweest van een probleem met uw jas die in januari is besteld. We werken al vele jaren samen met het merk Redskins, dat een sterke reputatie heeft voor zijn kwaliteitsleren jassen. De Rivas jas is gemaakt van lamsleer, dus een vrij dun, soepel leer, dat fragieler is dan rundsleer. Verder hangt het ook af van de behandeling die u aan uw jas geeft (bijvoorbeeld, we raden het af voor de motor, u moet ervoor zorgen dat u het niet vochtig opbergt, altijd goed op een hanger hangen, enz.) We verkopen in geen geval tweedehands kleding, al gedragen, we zijn dus nogmaals zeer verrast en sorry en we nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op 05 49 81 46 94. Met vriendelijke groet, Les Cuirs Guignard
T
Tristan
Opmerking: 1 van 5
Altijd geen nieuws over de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Uw bestelling wordt momenteel verwerkt, u heeft op vrijdag 27 april in de middag besteld. Zoals vermeld op de site, voor een bestelling van santiags, moet u gemiddeld 15 dagen tot 1 maand rekenen. Uw bestelling wacht dus al 1 week, alleen dachten we dat u dit punt voor uw aankoop had opgemerkt! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Carlo
Opmerking: 1 van 5
Gekocht leer 2 xl past niet, te klein terwijl ik alle gevraagde maten heb opgegeven, het stond op de advertentie dat ze het zouden controleren, dus heb ik het een week geleden geretourneerd volgens de procedure en nog steeds niets. De maten komen niet overeen met een ander merk, je moet 3 tot 4 maten groter rekenen, ik ben teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry als het product niet paste qua maat. In uw geval ging het om een perfecto model, dus zeer aansluitend op het lichaam, vooral op de borst, aangezien de sluiting iets aan de zijkant zit. We willen u laten weten dat we beschikbaar zijn om u te helpen via e-mail of telefoon bij uw keuze. Het is niet altijd eenvoudig om de juiste maat te kiezen, zoals we weten, valt leer meestal klein, het hangt echter allemaal af van de snit en de vorm. We hebben uw retour op 23/01 in de ochtend ontvangen en de terugbetaling is dezelfde dag uitgevoerd, het duurt alleen 24 tot 48 uur voordat de bank de terugbetaling valideert. Met vriendelijke groet. ETS GUIGNARD
G
Guy E.
Opmerking: 1 van 5
Als het leer nat wordt, kleurt het zwart! Nog erger, het binnenmateriaal kleurt ook, ik ben teleurgesteld! Leve de Chinese leveranciers (na de e-mail hieronder zal ik in detail vertellen wat er met mij is gebeurd... na een ruil voor een maat groter laat ik een opmerking achter, een beoordeling waar ik zeer tevreden over ben... maar kijk, er komt een zeer sterke geur van het product die lijkt op leer en ik heb het een tijdje in de badkamer laten liggen omdat ik het niet meer kon verdragen... toen kwam ik gisteravond op het idee om het onder de douche te houden en het snel onder koud water te houden alsof ik onder de regen was om de geur te verminderen... en daar was ik verrast om te zien dat het water diep zwart was, alsof ik schoenpoets verwijderde en helaas ook rood zag, omdat ik per ongeluk het binnenmateriaal had natgemaakt... zowel de buitenkant als de binnenkant kleurden bij een simpele waterstraal... ik durf me niet voor te stellen wat er zou zijn gebeurd onder echte regen die een spijkerbroek of schoenen zou kunnen beschadigen en wat te denken van het binnenmateriaal dat een shirt of tanktop had kunnen verpesten of erger, in mijn huid had kunnen doordringen zonder te weten of het product schadelijk zou zijn voor mijn gezondheid! ... ik heb dit gemeld aan de site die me zegt dat ze me niet kunnen terugbetalen en zich verwondert dat ik het in de prullenbak heb kunnen gooien... zou je zo'n product hebben bewaard??? Ik ben enorm teleurgesteld! Ik dacht een zeer goede site te hebben gevonden en dacht zelfs een driekwart jas voor mijn volgende kerst te bestellen, maar in plaats daarvan moet ik me realiseren dat ik gewoon ben bedrogen en dat de leverancier waarschijnlijk ver van Frankrijk is gevestigd! Natuurlijk zullen ze niet terugbetalen zonder het product teruggestuurd en dat maakt me nog bozer... want naast deze aankoop had ik ook twee paar schoenen elders gekocht om erbij te passen... doe je aankoop op deze site als je wilt... maar ik zweer je dat ik het nooit meer zal doen...)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer ETIENNE, We zijn echt zeer verrast door uw bericht, we bieden dit product al enkele maanden aan. Tot op heden hebben we nooit klachten van onze klanten ontvangen over een probleem met de kleurfixatie. Helaas kan het, afhankelijk van de reactie van de huid, heel goed gebeuren dat de kleur niet goed is gefixeerd. Als dat het geval is, is het volkomen normaal om de jas op onze kosten terug te sturen door contact op te nemen met onze klantenservice voor een terugbetaling. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak, en we hopen u bij een volgende aankoop volledig tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Onacceptabel om een jas te ontvangen met 300€ met lijmvlekken!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Wij besteden bijzondere aandacht aan de kwaliteit van onze producten en controleren deze voor verzending. Helaas kan er een controlefout optreden. Zoals eerder per e-mail vermeld, zijn we echt sorry voor dit ongemak en bieden we u aan om het product terug te sturen voor een omruiling of terugbetaling. Bevestig alstublieft uw wens om het artikel te retourneren, zodat onze klantenservice u een voorafbetaald retourlabel kan sturen. Tot uw dienst, Les Cuirs Guignard
H
Habchi
Opmerking: 1 van 5
ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Van onze kant is uw bestelling goed geplaatst op 27/11 en verzonden op 28/11. We informeren bij de post om u meer informatie over uw pakket te geven. Tot snel, Les Cuirs Guignard
D
Dusollier P.
Opmerking: 1 van 5
Niet erg tevreden over de service, je weet absoluut niets, op voorraad of niet, ik zal geen producten meer bij hen kopen, ondanks de goede kwaliteit van de producten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mr Dusollier, het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad tijdens uw aankoop. Alle informatie over de levertijden is gespecificeerd op onze productpagina's, bovendien bent u per e-mail gewaarschuwd, 6 dagen na uw bestelling, over de verzending van uw pakket. Toch zijn we blij dat het bestelde product aan uw verwachtingen voldoet. De Cuirs Guignard.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik wacht nog steeds op het pakket, de afschrijving is echter wel gedaan. Niets meer te zeggen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Zoals we telefonisch hebben besproken, is het pakket verzonden zodra we uw bestelling hebben ontvangen en we hebben de bevestiging van levering van onze leverancier ontvangen. Er is een actie ondernomen om schadevergoeding te vragen. We houden u zeer snel op de hoogte van de voortgang van dit dossier. Het team van Cuirs Guignard
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Aangezien het artikel niet beschikbaar was, werd ik geïnformeerd dat een ander merk naar mij zou worden gestuurd. Bovendien heb ik mijn tevredenheid per e-mail aangegeven - de gesprekspartner liet me een onaangenaam bericht achter. Ik heb het artikel echter per e-mail geaccepteerd, enkele dagen later werd ik geïnformeerd dat ik het nog steeds niet had gevalideerd! Sindsdien geen nieuws en ik wacht nog steeds.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, onze santiags worden in Europa vervaardigd en op aanvraag van onze leverancier verzonden. Daarom geven we op onze productpagina's de geschatte levertijden van 3 - 4 weken aan. Helaas was de paar laarzen die u heeft besteld op dat moment niet meer op voorraad bij onze leverancier (fabrikant van het merk Sancho). We hebben u onmiddellijk geïnformeerd dat de levertijd zou veranderen naar 4 - 6 weken (productietijd), waarbij we u vroegen deze nieuwe termijn te accepteren of het bestelde artikel te ruilen voor een gelijkwaardig product van het merk Mayura met een verzending binnen 10 / 15 dagen. We zijn echt heel erg sorry, maar we hebben ons best gedaan om aan uw verwachtingen te voldoen en uw bestelling onder de best mogelijke omstandigheden te verwerken. Het team van Cuirs Guignard.
P
Pepetland78
Opmerking: 1 van 5
Na het bestellen van een beige leren spencer, hadden we bij ontvangst het gevoel een gebruikt model te hebben ontvangen, voortijdig verouderd en gepolijst. Dus voor een eerste bestelling... grote teleurstelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, de verouderde beige kleuren hebben altijd een meer versleten uiterlijk, maar we verzekeren je dat we geen tweedehands artikelen verkopen. Zoals we samen hebben besproken, nemen we je retour en de volledige terugbetaling van je bestelling voor onze rekening. Hopelijk vind je opnieuw je geluk op onze site. Tot snel, het team van Cuirs Guignard.
J
Jorge
Opmerking: 1 van 5
Leren jas bevlekt met zwart op verschillende plaatsen en die we al hebben geprobeerd te wissen, resultaat leer is verkleurd maar nog steeds bevlekt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we betreuren het dat uw artikel defecten vertoont, onze klantenservice zal snel contact met u opnemen om een oplossing te vinden. De leersoorten Guignard
D
Dilara T.
Opmerking: 1 van 5
Een beetje lange levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mevrouw Turkmen, we nemen uw teleurstelling over de levertijd serieus. In deze feestperiode doen we ons best om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. We hopen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldoet. We wensen u fijne feestdagen. Het team van Cuirs Guignard
D
Dominique H.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, ik heb zojuist de 3/4 caban SCOTT gekocht, blijkbaar pasten de schouders heel goed, maar voor de lichaamsomvang is er 30 cm te veel, ik heb echt het gevoel dat het voor obesitas is gemaakt. Wie kan dit kledingstuk kopen? Bedankt voor het vertrouwen dat u aan uw klanten geeft. Niets te zeggen over uw diensten, deze online winkelervaring verpest alles omdat ik niet durf een andere keuze op uw site te maken. Met vriendelijke groet, Mr Dominique Hennequez
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mr Hennequez, we zijn echt sorry dat dit iconische model van de SCHOTT-collectie niet bij u past. Zoals besproken met onze klantenservice kunnen we uw bestelling annuleren en u terugbetalen. Jammer dat deze ervaring u tegenhoudt om een ander model op onze site te vinden. Met vriendelijke groet, het team van Cuirs Guignard
L
Lyre
Opmerking: 1 van 5
Voor een bestelling van meer dan 1000 euro is dit niet bemoedigend. Geen nieuws over mijn bestelling, de fondsen zijn meer dan een week geleden vertrokken, geen bevestiging, geen e-mail, een gebrek aan professionaliteit. Zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mevrouw Lyre, zoals we samen telefonisch hebben besproken, is uw bestelling geplaatst tijdens onze vakantieperiode (herhaaldelijk aangegeven op de site), daarom waren we niet bereikbaar. Om u een snellere verwerking van uw bestelling te garanderen, hebben we de winkel geopend tijdens onze sluitingsperiode en deze is verzonden op J+7. We hopen dat de ontvangen jas aan uw verwachtingen voldoet. Klantenservice Cuirs Guignard.
M
Mr C.
Opmerking: 1 van 5
Op de site was mijn bestelling op voorraad, dus toen ik de bestelling plaatste, ontving ik een e-mail waarin stond dat ik ongeveer 3 weken tot 1 maand moest wachten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mijnheer, Onze santiags worden in Europa op aanvraag bij onze leverancier vervaardigd. Daarom geven we op onze productpagina's de geschatte levertijden aan (http://www.cuirs-guignard.com/santiags/santiags-homme/2681-bottes-cuir-sendra-3565-steel-mag-dog-tang.html). We zijn echt sorry voor deze teleurstelling en zullen kijken om de boodschap over de levertijden beter onder de aandacht te brengen. We zullen extra zorg besteden aan de behandeling van uw bestelling.
M
Mme J.
Opmerking: 1 van 5
Minachtend, respecteert de bestellingen niet door andere maten te valideren en wanneer we om correctie vragen, annuleren ze de bestelling zonder geldige reden. Te vermijden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft een bestelling geplaatst per cheque ter waarde van 1008 € met als titel een vereniging. Gezien de toename van gestolen cheques of cheques zonder dekking, hebben we onze bank gevraagd om een controle bij de uwe. We hebben een waarschuwing ontvangen over de solvabiliteit van de rekening, daarom hebben we u per e-mail gecontacteerd om u hiervan op de hoogte te stellen. We hebben u in deze zeer correcte e-mail gevraagd om een betaling per creditcard of bankoverschrijving te doen om de bestelling te honoreren. We hebben echter geen enkele reactie van u ontvangen, dus konden we uw bestelling alleen maar annuleren, het spijt ons echt maar wat konden we anders doen. Als u uw bestelling wilt plaatsen, zullen we deze honoreren zoals alle andere, maar voor dit bedrag vragen we om een gecertificeerde betaling. Met vriendelijke groet.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.