De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Hallo, Voor de levering super. Maar na het dragen van de riem, probleem!!! De gesp komt voortdurend los op het punt waar de riem knelt... Dus zeer ontevreden over het product. Wat denkt u te doen!!!? Met vriendelijke groet,
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zullen uiteraard doen wat nodig is, maar daarvoor moeten we al op de hoogte zijn. U moet contact opnemen met de winkel via e-mail of telefoon, hier is het om publiekelijk uw mening over uw aankoop te geven. Kunt u ons foto's sturen naar [email protected], dan kunnen we het probleem vaststellen en kijken naar een ruil of reparatie, met vriendelijke groet.
M
Monsieur K.
Opmerking: 1 van 5
Zeer tevreden. Bedankt voor uw kwaliteit van werk en uw leveringsmethoden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft een positieve beoordeling gegeven en een ster gegeven, we denken dat er een fout is, bovendien merken we op dat u een andere beoordeling met 5 sterren heeft geplaatst, bedankt.
M
Marie L.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb het jasje nog niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen. U heeft op 10/01/2023 besteld, zoals aangegeven op de site, er is een levertijd van 15 dagen tot 3 weken omdat het om een op maat gemaakt jasje gaat. Het jasje is in productie in onze werkplaats. We zullen u per e-mail informeren over de verzending van het pakket met het colissimo-nummer. Met vriendelijke groet.
T
Talbot
Opmerking: 1 van 5
Product van middelmatige kwaliteit, te glanzende kleur, binnenkant van fluweel!!!! ... Teleurgesteld over deze aankoop, ik zal nooit meer een product via internet bestellen....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn zeer verrast door uw bericht. U heeft op 09/12 een bestelling geplaatst voor een klassieke Hexagona tas ref 111943 bruin, we verkopen dit product al jaren zonder opmerkingen. Het is een zeer goed product, van kalfsleer, de binnenkant is van leer! We hebben geen retourverzoek van u ontvangen voor ruil of terugbetaling, dus als het product u niet bevalt, waarom zou u het dan houden? Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Christine P.
Opmerking: 1 van 5
De tas die op de site als beschikbaar werd aangegeven toen ik de bestelling plaatste, was dat niet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Inderdaad, in deze periode aan het einde van het jaar komen er soms fouten voor in de voorraad. We hebben meteen een e-mail gestuurd om u te informeren over de uitputting van de voorraad van deze tas in deze specifieke kleur en of u een vervanging met een ander product of een terugbetaling wilde. Zonder antwoord van uw kant hebben we de bestelling geannuleerd en de terugbetaling op uw bankrekening uitgevoerd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Cedrick
Opmerking: 1 van 5
Slecht product, ook klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening goed genoteerd. U heeft uw artikel besteld op 10/11/2022 en u heeft uw bestelling ontvangen op 14/11/2022. We begrijpen niet waarom u niet de beslissing heeft genomen om ons per e-mail of telefoon te contacteren om uw ontevredenheid te melden, we hadden u kunnen voorstellen, zoals we doen voor al onze klanten, een ruil, een tegoedbon of een volledige terugbetaling van uw bestelling, want weet dat we naar onze klanten luisteren en bovendien is het toch al iets meer dan een maand geleden. U heeft een product van het merk Schott gekozen, dat net als al hun producten van kwaliteit is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien nodig. Met vriendelijke groet.
A
Ait A.
Opmerking: 1 van 5
Goedenavond, mijn colin is niet persoonlijk overhandigd, uw pakket is aan de deur van Sonné afgeleverd en heeft gevraagd. Ik kom van de 8e verdieping om mijn ketting op te halen en normaal bellen andere bezorgers op de intercom en komen naar boven om het pakket af te geven en geven de code. Ik ben een zeer goede klant bij jullie, maar als dit zich herhaalt, ga ik ergens anders. Dank u.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw opmerking over de levering van uw pakket. Al onze pakketten worden per post geleverd via colissimo, zoals u heeft opgemerkt bij uw eerdere bestellingen. Het spijt ons als de bezorger niet de 8 verdiepingen wilde oplopen om het aan u af te geven, we weten niet hoe de bezorgers in uw gebied werken, het enige dat gevraagd wordt is een persoonlijke overhandiging en u geeft duidelijk aan dat de bezorger heeft aangebeld en u heeft gevraagd om het pakket beneden in het gebouw op te halen, dus voor een persoonlijke overhandiging. Het spijt ons echt als de levering u niet volledig tevreden heeft gesteld, fijne dag. ETS GUIGNARD
P
Pigeon
Opmerking: 1 van 5
Zeer teleurgesteld over mijn aankoop, de standaardmaten moeten Koreaans zijn, let op, de retourkosten zijn voor uw rekening, kies minstens twee maten groter om de post niet te verrijken. Ik raad aan om in de winkel te kopen na te hebben gepast. Ik heb maat XL in jassen en T-shirts in alle merken, om mijn maat te zijn had ik misschien 3XL nodig. Ik stop met de kosten, al te koop op Vinted.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, het spijt ons echt dat het product niet past ondanks uw ruil. We zijn altijd bereikbaar per telefoon of per e-mail om u zo goed mogelijk te adviseren over de keuze van de maat aan de hand van de maten. U heeft een maat XXL gevraagd in ruil voor de XL, deze jas is nauwsluitend maar past redelijk goed, we werken hier al een tijdje mee en hebben ervaring in de winkel. Mocht het echter niet passen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil of een terugbetaling, echt sorry. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Marigolpacomsa C.
Opmerking: 1 van 5
De naad van de tas aan de onderkant is niet goed gedaan en er zijn ook twee krasjes op dezelfde kant. Mijn schouderband heeft zelfs een stuk leer minder en de gespen zijn al een beetje geoxideerd. Ik ben teleurgesteld voor de prijs, ik had een hogere kwaliteit verwacht. Ik heb één ster gegeven voor de soepelheid van het leer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Wij zijn echt sorry als er zoveel problemen zijn met de tas, dat is niet normaal. We zullen u een retourlabel sturen naar uw e-mail en een ruil regelen, onze excuses. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ontvangen in de verkeerde maat en ik heb geen zin om de verzendkosten te betalen voor een ruil zonder te weten of de volgende maat de juiste zal zijn...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw maatprobleem goed genoteerd, het is inderdaad niet altijd gemakkelijk om geen fouten te maken. We hebben de gewenste maat verzonden, als u echter een ruil wilt doen, hebben we een retourlabel aan uw e-mail toegevoegd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
Dominique M.
Opmerking: 1 van 5
Jas nog niet ontvangen tot op heden! ...
Vertaalde beoordelingen
C
Cottais B.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een bericht gestuurd om te zeggen dat ik vanaf 11 uur niet meer thuis was. Ik heb geen antwoord gekregen en ben vertrokken zonder te worden geleverd. Ik weet niet hoe ik mijn levering ga ophalen ??? Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde, maar ik denk dat het de laatste keer zal zijn. Met vriendelijke groet, Bernard COTTAIS
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U moet het hebben over de levering en de vervoerder, helaas hebben wij daar geen invloed op. We zijn echt heel erg sorry, we hebben uw bestelling, verzendtijd enz. gerespecteerd. Als u echter de levering heeft gemist, moet het pakket worden opgehaald bij uw postkantoor. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
R
Roger E.
Opmerking: 1 van 5
Zeer teleurgesteld over de maat.. we hebben een 40 ontvangen die te groot was, en een 39 teruggestuurd die te klein was. Groot probleem als je kijkt dat 40 gelijk staat aan 42 en 39 aan 36. Dus geen schoenen, maar wel retourkosten van 17€ .. en dus geen oplossing. Ik denk dat de fabrikant de maten van de cowboylaarzen moet herzien....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, we zijn erg sorry voor dit voorval met uw bestelling. We hebben u oplossingen aangeboden (ruil, tegoedbon of terugbetaling...) We konden u ook een retourticket sturen zodat u geen retourkosten heeft. We blijven echter tot uw beschikking voor meer informatie. Weet dat we altijd klaarstaan voor al onze klanten. Met vriendelijke groet.
F
Fart P.
Opmerking: 1 van 5
Maat te klein en strak en breedte van de benen te groot, ik stuur het product terug... sorry Patrick Wilfart 0769705944.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw retourverzoek voor terugbetaling goed ontvangen, we hebben u per e-mail geïnformeerd dat dit zal worden uitgevoerd op uw rekening zodra het pakket is ontvangen. We zijn echt sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Teleurstelling producten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen kennis van uw bericht, we zijn echt sorry dat we u teleurgesteld hebben. We hebben uw retourpakket ontvangen en uw bestelling geannuleerd. We bieden dit product al meerdere seizoenen aan, het is een klassieker in onze collectie, het is echter van zeer goede kwaliteit. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik heb maat 45, ik heb maat 46 besteld. Onbruikbare laarzen! Overal te strak. Oplichting! Voor deze prijs? Het is schandalig.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw teleurstelling over de maat van de laarzen in overweging, we zijn echt sorry dat ze niet passen. Misschien heeft u een hoge wreef, deze laarzen hebben geen rits, geen elastische ruimte en kunnen dus problemen opleveren voor sommige mensen. We werken al vele jaren samen met dit erkende merk, erkende kwaliteit. Als u, zoals u opmerkt, ze niet kunt dragen, kunt u het pakket naar ons terugsturen voor een terugbetaling, stuur ons een retourverzoek per e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Goedenavond, ik heb u al een e-mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren... Ik vind het ongepast dat een moderne online winkel aankondigt, ik citeer: "3 tot 4 weken levering, BEHALVE als op voorraad" en tegelijkertijd rekent u 12€ verzendkosten (wat overeenkomt met de kosten van een Chronopost en niet met een colissimo), en bovendien incasseert u ONMIDDELLIJK de prijs van het bestelde artikel. Ofwel is het op voorraad, wat het meest logisch zou zijn en dus leverbaar in 48/72 uur en iedereen is tevreden; ofwel is het dat niet. Maar in dat geval zou eerlijkheid vereisen dat we daar duidelijk over worden geïnformeerd voordat we de bestelling registreren en niet erna. Dit voorkomt tijdverlies!!! Nu, als u klanten heeft die bereid zijn u te financieren gedurende 3 of 4 weken terwijl u het artikel druppelsgewijs van uw leverancier laat komen, des te beter voor u. Maar ik zal niet tot diegenen behoren. Iedereen weet dat voorraden duur zijn voor een bedrijf, maar u kunt dan niet op alle fronten winst maken... Voor de goede verstaander. Met vriendelijke groet, CG
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben inderdaad een e-mail van u ontvangen om uw bestelling te annuleren omdat u onze werking niet begreep, die echter op onze site wordt weergegeven en benadrukt voordat de klant zijn bestelling bevestigt. U heeft op onze site besteld op zaterdagavond 3/04 om 23.00 uur en weet dat uw laarzen ref 211 in 42 beschikbaar waren voor verzending vanaf zaterdagmorgen 10/04, wetende dat maandag een feestdag was, dus toch relatief snel! We hebben enorm veel referenties op voorraad, maar werken ook op deze manier met onze leverancier om zo een maximale keuze in maten en kleuren te hebben, terwijl we binnen een zeer snelle termijn blijven! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Med
Opmerking: 1 van 5
Goed gemaakte site, snelle verzending van het pakket via Colissimo met 12€ verzendkosten. Tot nu toe geen probleem, behalve dat het pakket nooit bij mij is aangekomen. De post zegt dat het in herlevering is, ik heb een kennisgeving in de brievenbus gehad, maar het pakket is nergens te bekennen. Ik heb een klacht ingediend bij de Post, maar er gebeurt niets. Gezien de prijs van de bestelling, wacht ik snel op een antwoord. Wat te doen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen en zijn echt heel erg sorry. We hebben zojuist een klacht ingediend bij de post, omdat we niet op de hoogte waren, konden we de zaken niet in beweging krijgen. We komen zo snel mogelijk bij u terug met details over de levering van uw pakket. Fijne dag ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Defect artikel, ik neem aan dat de controle voor verzending niet is gedaan, moet ik het op mijn kosten terugsturen? In afwachting van antwoord per e-mail verzonden vandaag. De sluiting is gebroken. Ik zou nooit meer aanbevelen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben net uw bericht gelezen en zijn er erg sorry om. We zijn niet op de hoogte gesteld van dit voorval, hetzij per e-mail of per telefoon. Anders zou het nodige onmiddellijk zijn gedaan, het is normaal dat als het product defect is, wij de retourkosten voor onze rekening nemen. Maar hoe te doen als we er niet van op de hoogte zijn! Het product wordt gecontroleerd voor vertrek, maar wie maakt geen fouten ... U kunt contact met ons opnemen om ons te informeren over de retour en samen een ruil te regelen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
De foto's van het product op de site komen helemaal niet overeen met het ontvangen product.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd, we hebben u hierover telefonisch gesproken. U dacht dat de laarzen blauw waren terwijl op de site bruin stond, zowel in de titel als in de beschrijving. Maar het is waar dat sommige afbeeldingen bij inzoomen een lichte blauwe glans hadden, maar we merkten toch op dat dit niet de kleur is, gewoon een glans. We hebben de visuals aangepast na uw opmerking. We wachten nog steeds op uw retour om uw bestelling te annuleren en u terug te betalen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Clientomasi V.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn laarzen besteld op 7 januari 2021 en het is 30 januari en ik heb mijn laarzen nog steeds niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn sorry voor deze lange wachttijd, inderdaad, de gemiddelde levertijd voor laarzen is 15 dagen / 3 weken, uw laarzen zijn niet meer op voorraad, het kost tijd om te fabriceren en te verzenden. U zult per e-mail op de hoogte worden gesteld van de verzending met de colissimo-link. We zijn echt sorry voor deze wachttijd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
P
Pascale
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een leren jack maat M besteld, het blijkt dat dit jack echt klein was (maat S of minder en geen grotere maat beschikbaar) ik heb het op mijn kosten teruggestuurd (15€) dus ik heb ervoor gekozen om het niet te ruilen voor een ander model omdat als de maat weer verkeerd was, ik opnieuw voor de retour had moeten betalen, wat elke keer de prijs van het jack verhoogt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Inderdaad, dit product is vrij strak en kort, echt top voor de lente/zomer. Maat M komt overeen met maat 38, zoals vermeld op onze site. Wat betreft de retouren, we geven duidelijk aan in onze voorwaarden dat de retouren voor rekening van de klant zijn. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van de maat, wanneer ze contact met ons opnemen met hun maten, controleren we het product en vermijden zo heen en weer te sturen. Uw bestelling is geannuleerd en terugbetaald op uw bankrekening (jack + verzendkosten van 12€). Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik ben verontwaardigd dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn als het product niet geschikt is !!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen. We willen u erop wijzen dat de retourvoorwaarden op de site zijn aangegeven. U kunt deze lezen en goedkeuren of niet voordat u uw bestelling plaatst. We blijven echter open en tot uw beschikking als u vragen heeft of als u meer informatie wilt. We wensen u fijne feestdagen van de Ets Guignard uit Mauléon. Met vriendelijke groet.
E
Edwige
Opmerking: 1 van 5
Ik heb het verkeerde artikel niet ontvangen. Kerstcadeau voor mijn man, zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking in overweging, maar we hebben de jas 100233 cognac verzonden zoals vermeld op de bestelbon. Het spijt ons echt als het product niet naar wens is en in dat geval hoeft u het niet te aarzelen om het terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
K
K R.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, bestelling geplaatst op 6 december voor een mantel en nog steeds in afwachting van de levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben geen details over uw bestelling, kunt u ons het referentienummer geven, om te zien of het gaat om laarzen die een levertijd van 15 dagen hebben of om een op maat gemaakte schapenvacht die binnen 3 weken wordt aangegeven, of dat het pakket inderdaad is verzonden maar dat er vertraging is bij de post. Dankzij uw informatie kunnen we zien waarom de bestelling niet is verzonden of geleverd, want op dit moment heeft u een melding achtergelaten zonder een link te volgen die aangeeft dat u een bestelling bij ons heeft geplaatst. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik heb nog steeds niets ontvangen, ik kan alleen maar ontevreden zijn over een bestelling die op 27/11 is geplaatst
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We begrijpen uw mening niet helemaal, u geeft aan ontevreden te zijn omdat u uw pakket niet heeft ontvangen terwijl het gisterenmorgen is afgeleverd. Momenteel is de levertijd bij de post vrij lang voor leveringen naar Corsica. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Bestelling verwerkt 5 dagen na betaling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw mening, u heeft op onze site besteld op vrijdag 4/12 in het midden van de middag en het pakket is op dinsdag 8/12 verzonden, dus toch zeer snel, omdat er een weekend was. Op de site staat dat het binnen 7 dagen wordt verzonden, we hebben onze verplichting meer dan gerespecteerd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Het bestelde leer komt niet overeen met de foto die op de website Cuirs Guinard is gepubliceerd. De kleur kwam absoluut niet overeen. De textuur van het leer was van zeer slechte kwaliteit, niet uniform, met veel imperfecties zoals kreukels, evenals de manier waarop de naden waren afgewerkt. De dikte van het leer leek meer op sigarettenpapier dan op lam zoals gespecificeerd op de pagina. Kortom, in verhouding tot de gevraagde prijs, 239,10 voor een damesjack, zou je kunnen zeggen dat er sprake is van misleiding van de goederen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Wij nemen uw mening ter kennis en het spijt ons dat we u zo teleurgesteld hebben. We bedriegen de klant in geen geval, verkopen dit product al meerdere jaren en deze kwaliteit zonder problemen, het is echt lamsleer! Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
P
Philippe R.
Opmerking: 1 van 5
super kwaliteit maar voorlopig kan ik mijn mening niet geven omdat het nog steeds niet is geleverd, besteld op 29/11
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw opmerking goed genoteerd, zoals vermeld op de site worden de laarzen gemiddeld binnen 15 dagen verzonden, het pakket moet deze week vertrekken, u zult per e-mail worden geïnformeerd met de colissimo-link. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
Djone
Opmerking: 1 van 5
Ondanks onze precieze maatvoering van 90 cm heupomtrek toegevoegd aan de bestelling van een maat 40, ontvingen we zonder voorafgaand contact een broek met een heupomtrek van 78 cm zonder maat- of materiaallabels of fabrikant genaaid aan de binnenkant...! Alleen een handgeschreven maat 40 label vastgebonden aan een lus. Een dubbele fout die de verkoper weigerde toe te geven, waarbij hij de integriteit van de klant in twijfel trok, ondersteund door bewijs, en bovendien hun professionaliteit benadrukte! De stijl 501 is slechts gedeeltelijk "de stijl 501" omdat de taille lager is en helemaal niet Regular. Niemand is immuun voor een fout, je moet het gewoon commercieel kunnen erkennen. Gelukkig is de aankoop volledig terugbetaald.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
01/12/2020. Het is nog niet aangekomen, ik weet niet waar de bestelling is. Een horror omdat ik me niet kan verplaatsen vanuit huis en hier komt niets. Voor het evenement waarvoor ik het kocht is al voorbij. Kortom, ik herhaal niet vanwege het transport 08/12/2020. Ik ben nog steeds hetzelfde, ik weet niet waar het pakket is, ik kreeg een SEUR-code die, wanneer ik deze invoer om het pakket te lokaliseren, me vertelt dat het expeditiesnummer niet overeenkomt met een verzending. Ik weet niet of het ooit zal aankomen of niet, want ik begin te twijfelen of ze iets hebben verzonden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw mening ter kennis, u vindt dat we te lang hebben gedaan omdat u moet verhuizen. Uw bestelling is geplaatst op 23/11 en verzonden op 25/11 voor levering in Spanje en het is genoteerd op de tracking dat de levering vandaag plaatsvindt. We dachten dus dat we reactief waren en de aangegeven termijn op de site van 7 werkdagen hadden gerespecteerd. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
H
Hourde S.
Opmerking: 1 van 5
Mijn pakket is door de post gestolen, dus ik kan mijn mening niet geven, ik wacht op een schadevergoeding na het lopende onderzoek!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben inderdaad een onderzoek ingesteld bij de post en wachten op meer precisie, want van hun kant is het pakket afgeleverd op het huisadres. We komen zo snel mogelijk bij u terug. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
de post zegt dat mijn pakket is geleverd, ze zouden het voor mijn deur hebben achtergelaten maar geen pakket
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij nemen kennis van uw mening en ook van dit probleem omdat we daar niet van op de hoogte zijn gesteld. Het is inderdaad aangegeven dat het pakket op vrijdag 20 november op uw adres is afgeleverd. Wij zullen ook aan onze kant een klacht indienen voor het openen van een onderzoek, we hebben normaal gesproken dit probleem niet omdat pakketten persoonlijk moeten worden overhandigd tegen handtekening, anders worden ze bij het postkantoor afgeleverd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Colissimo levert het artikel niet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op zondag 8 november een bestelling geplaatst op de site, deze is op maandag 9/11 door ons voorbereid en verzonden. U bent per e-mail geïnformeerd over de verzending met de colissimo-link om de levering te volgen, de post heeft u in totaal 5 keer per e-mail de stappen gedetailleerd, en alle e-mails zijn door u geopend. De post heeft uw pakket op vrijdag 13/11 voor levering aan huis aangeboden, klant afwezig, en op 14/11 is het dus beschikbaar gesteld in uw postkantoor, u heeft een termijn van 10 werkdagen om het op te halen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Slechte maat. U zegt dat u geen maatproblemen heeft. Toch koop ik veel kleding en heb ik zelfs een maat groter besteld dan mijn gebruikelijke maat en dat komt niet overeen. Ik heb zelfs vergeleken met een jas die ik eerder bij u heb gekocht. 2 verschillende maten en toch zijn de afmetingen identiek. Uitermate teleurgesteld. Ik zal niet meer bestellen. 2 keer dat ik bestel en hetzelfde maatprobleem..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen uw opmerking ter harte en het spijt ons echt dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Dit product is echter een van onze vlaggenschipproducten, ref 62065 video, en we hebben geen specifieke problemen met de maat. We proberen de maatkeuze te verifiëren wanneer de klant ons zijn maten doorgeeft, maar u heeft ons hierover geen informatie gegeven. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik kan niet beoordelen, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op onze site besteld op 31/10, uw pakket is op 2/11 in de middag door de post opgehaald, we denken dus dat we vrij snel hebben gereageerd, aangezien 1/11 een feestdag was! We houden onze klanten via hun e-mail op de hoogte van de status van de bestelling, dus als het opgegeven adres correct is, weet u precies de dag van voorbereiding, vertrek van het pakket en het trackingnummer om de voortgang ervan nauwkeurig te volgen. Naar aanleiding van uw bericht hebben we net bij de post gecontroleerd, u heeft 4 informatiemails ontvangen, allemaal geopend, het blijkt dat er een probleem was met uw afleveradres, het was in afwachting van precisering, gevraagd per e-mail op 06/11, het is aangegeven dat de levering niet is gedaan op 07/11 en dat deze vandaag is gepland, zoals we op de site aangaven, wees alstublieft begripvol over de levering gezien de huidige delicate situatie voor velen van ons. We hopen dat u onze winkel en uw product zo snel mogelijk kunt beoordelen, waarvan we hopen dat het u goed zal bevallen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Het is jammer dat er geen bevestiging per e-mail is van de gemaakte bestelling. Er is ook geen mogelijkheid om het pakket te volgen, er zijn aanzienlijke bedragen op de verkochte producten, dus een kleine inspanning aan deze kant zou niet slecht zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We begrijpen uw opmerking niet helemaal, want wanneer u een bestelling plaatst op onze site, ontvangt u onmiddellijk een betalingsbewijs en een samenvatting van uw bestelling in uw mailbox. Vervolgens informeren wij u altijd per e-mail over de dag van voorbereiding van het pakket en de verzending, met de colissimo-link om de verzending van uw pakket te volgen. Het enige probleem dat zich kan voordoen, maar waar we niet veel aan kunnen doen, is dat het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het aanmaken van uw profiel onjuist is of dat onze e-mails in uw spam terechtkomen! De e-mail met de colissimo-link is op 06/11 om 16:06 naar u verzonden, bovendien merken we op dat u op 07/11 2 e-mails van de post heeft ontvangen, één om 13:30 en de andere om 20:53, en beide e-mails zijn geopend. We nodigen u daarom uit om uw mailbox te controleren. Uw pakket is momenteel in bezorging, de geschatte leverdatum is 10/11. We wensen u een prettige dag en hopen op een positieve terugkoppeling bij ontvangst van uw product. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
P
Philippe M.
Opmerking: 1 van 5
Oneerlijke maatschappij, ik zal nooit meer bij hen kopen. Hun motto: als je niet tevreden bent, krijg je gewoon je geld terug. Met vriendelijke groet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer Mouzay, wij bevestigen u dat ons commercieel beleid is om een terugbetaling te doen wanneer de klant dat wenst, als het product hem niet bevalt. Een retourticket is naar u gestuurd om verzendkosten voor uw rekening te vermijden, in afwachting van uw retour. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Catherine
Opmerking: 1 van 5
Op het moment dat ik de flap bij de taille verplaatste, kwam de drukknop los en maakte een gat in het leer. Het was een cadeau voor mijn zoon, dit heeft me erg teleurgesteld. Ik hoop dat de klantenservice van goede kwaliteit zal zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht en uw beoordeling op Trustpilot goed ontvangen. Het spijt ons voor dit ongemak en we voegen een retourticket (bijlage) bij zodat u de jas naar ons kunt terugsturen en zodat we de jas op onze kosten kunnen repareren. We hopen dat we zo goed mogelijk aan uw verwachtingen hebben voldaan. We blijven tot uw beschikking per e-mail of telefonisch op 05.49.81.46.94. Onze excuses nogmaals voor dit incident. Met vriendelijke groet.
A
Anya R.
Opmerking: 1 van 5
De laarzen zijn geweldig, maar het is onmogelijk om mijn voet erin te krijgen, dit is de tweede paar die ik bestel. Ik doe de retour!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Het spijt ons echt dat u uw geluk niet heeft gevonden, we werken al jaren samen met onze merken van cowboylaarzen en onze klanten zijn tevreden over de kwaliteit, maar afhankelijk van de vorm van de voet, een hoge wreef en/of een te sterke kuit kan het gebeuren dat het niet past en we zijn daar echt heel erg sorry voor, met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.