De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Hallo, zeer teleurgesteld over mijn bestelling, de kleur van mijn tas komt absoluut niet overeen met de kleur die op de site te zien is (gele tas). Maar verder niets te zeggen over de afhandeling van mijn retourverzoek en de terugbetalingstermijn... behalve dat de retourverzendkosten voor onze rekening zijn...
Vertaalde beoordelingen
V
Vanessa A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/07/2026
Teleurgesteld, handvatten misschien van leer... maar van slechte kwaliteit in dit geval.
Vertaalde beoordelingen
S
Sandrine M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/05/2026
Ik heb nooit mijn bestelling kunnen finaliseren omdat de bank me vertelde dat het rekeningnummer niet overeenkwam met de naam van het bedrijf. Daarom wilde ik de overschrijving niet doen zonder te weten of het geen valse adres was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Sandrine,
Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden bij uw bestelling. Uw veiligheid en vertrouwen zijn voor ons van het grootste belang. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat we de situatie kunnen verduidelijken en u kunnen helpen bij uw stappen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Cuirs Guignard
S
Stephane D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/05/2026
De jas is perfect. De jas is perfect Bedankt, Met vriendelijke groet, Stéphane DAUGAN
Vertaalde beoordelingen
V
Veronique P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/03/2026
Hij is heel goed. Dank je.
Vertaalde beoordelingen
N
Nemard J.
Opmerking: 1 van 5
BESTELLING GEPLAATST OP 31.12.2025 NOG NIET ONTVANGEN TOT OP HEDEN.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op 31/12 in de middag een tas besteld, het is goed aangegeven dat deze binnen 10 werkdagen wordt verzonden. 1/01 is een feestdag!!!! En zoals u weet, na de sneeuwval van vorige week is Frankrijk in de war geraakt, geen transport, er is nu vertraging om in te halen, dus de verzending is vandaag of morgen uiterlijk gepland. Maar ondanks deze kleine problemen zitten we binnen de aangegeven termijnen. Ik wens u een goede ontvangst en dat u tevreden bent met de tas. Met vriendelijke groet
L
Laurent B.
Opmerking: 1 van 5
nooit het artikel ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn meer dan verrast door uw bericht. U heeft op onze site besteld op 23/12, het pakket is op 24/12 verzonden en op 27/12 op het gewenste adres afgeleverd tegen handtekening. We hebben geen enkele aanvraag van uw kant ontvangen met betrekking tot de niet-ontvangst van het pakket ???? Het is afgeleverd bij uw huis, u heeft alle meldingen van de post ontvangen en we zien dat deze zijn geopend. Het is niet normaal om zulke beoordelingen achter te laten.....
J
Jose S.
Opmerking: 1 van 5
De kleur van het ontvangen kledingstuk had niets te maken met die op de website. Het kledingstuk op de website is hazelnootkleurig en ik ontving een chocoladekleurig. De terugbetaling werd correct uitgevoerd na de retour, waarbij de verzendkosten (50 euro) werden gedragen. De kwaliteit van het kledingstuk is ongeëvenaard.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we betreuren uw opmerking zeer en zijn echt verrast, aangezien de kleur perfect overeenkomt met die op de foto. We hebben het model in de winkel en het is inderdaad de juiste kleur. U heeft de jas geretourneerd; de bestelling is geannuleerd en u heeft een volledige terugbetaling ontvangen, inclusief de jas en de oorspronkelijke verzendkosten. Met vriendelijke groet,
L
Leroy S.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen en er ontbreekt een artikel. Ik heb de klantenservice gecontacteerd en men vertelde me dat het artikel niet beschikbaar was en dat het later zou worden verzonden...... Ik had graag gehad dat men me had verteld dat het artikel niet beschikbaar was bij de bestelling.... Of op zijn minst bij de levering: daar was niets !!!!! Geen info !!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft een bestelling van 4 stuks geplaatst. De levertijden zijn aangegeven onder elk artikel. We hebben een gedeeltelijke verzending van 3 artikelen op 4 gedaan en we hebben u per e-mail geïnformeerd. U bent geïnformeerd over de status van uw bestelling, gedeeltelijke verzending met het colissimo trackingnummer, u heeft het waarschijnlijk niet opgemerkt, maar u bent goed gewaarschuwd! We hebben besloten om in twee zendingen te verzenden om te voorkomen dat u op het laatste artikel moet wachten dat een langere levering heeft. We hebben nooit gezegd dat het artikel niet beschikbaar was, maar wel dat het binnen 15 dagen / 3 weken zou worden geleverd. Het laatste product is gepland voor verzending deze week. Met vriendelijke groet.
K
Kunde
Opmerking: 1 van 5
De jas kwam met gebreken aan. Een ruil wordt geweigerd. Ze reageren niet op verzoeken. Alleen retourzending vanuit het perspectief van de verkoper mogelijk. Niet alleen de jas was gebrekkig, ook het rechtsbegrip is gebrekkig :) Onbetrouwbaar gedrag.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Hallo, Sorry voor de slechte beoordeling, maar als je een 'maatgids' respecteert, een veiligheidsmarge neemt door de maat net boven te kiezen, en uiteindelijk de jas veel te klein is, waardoor je deze toch op jouw kosten (25 euro toch) moet retourneren, is het moeilijk om dat te accepteren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Wij zijn sorry, we hebben een maattabel die algemeen blijft, maar sommige jassen hebben een strakkere snit dan andere en vice versa ... Net als hier de bomberjack, de wol neemt volume in, het is niet zoals een voering van polyester of satijn, dat neemt meer ruimte in. We zijn hier om zo goed mogelijk te begeleiden via e-mail, per telefoon indien nodig, aarzel niet. Maar het komt voor dat de maat niet de juiste is, het is niet altijd duidelijk en daarom is er de mogelijkheid om te ruilen of terugbetaald te worden. We begrijpen uw teleurstelling en we zijn oprecht sorry. Met vriendelijke groet. ETS GUIGNARD
H
Herve F.
Opmerking: 1 van 5
Te groot. Kleur komt niet overeen met die op de site, meer rood dan bruin.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening goed genoteerd, maar als het product niet aan u voldoet in maat en kleur, waarom retourneert u het dan niet voor een terugbetaling. We hebben geen retour- of terugbetalingsverzoek van uw kant ontvangen. Ter verduidelijking, dit leren jack uit de Daytona-collectie is een van de vlaggenschipproducten, u heeft het besteld in de kleur rood, dus het is inderdaad goed rood en helemaal niet bruin zoals de foto op de site!!! Met vriendelijke groet
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds geen nieuws over mijn bestelling, het is al drie weken geleden of meer, geen nieuws, ik heb berichten gestuurd op Instagram, geen reactie, ik heb ze al een week gebeld, men vertelde me dat het binnenkort zou vertrekken en tot op heden geen terugkoppeling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed ontvangen. U heeft op onze site een paar cowboylaarzen besteld op zaterdag 4/10, met een levering aangegeven binnen 15 dagen / 3 weken. De bestelling is gevalideerd en in behandeling genomen op maandag 6/10. De verzending is gepland voor vandaag of morgen, we zullen u per e-mail de verzendinformatie van Colissimo sturen. We willen ons verontschuldigen voor deze lichte vertraging van een of twee dagen. We blijven tot uw beschikking per e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet.
J
Jean-Louis H.
Opmerking: 1 van 5
Kwaliteit en prijs interessant, maar geen grote maten !!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben echter een assortiment van grote maten, wat erg moeilijk te vinden is in leren kleding. We hebben producten tot maat 56/58 voor dames, zoals bijvoorbeeld degene die u heeft besteld. We hopen dat deze u past in maat, kleur, vorm, want we hebben geen retourverzoek ontvangen. Met vriendelijke groet
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Product komt niet overeen met de beschrijving. Zeer teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn meer dan verrast door uw bericht, uw bestelling is van 10/03 verzonden op dezelfde dag, voor de aankoop van een Mistral bomberjack van het merk Redskins, u heeft het al meer dan een week ontvangen en we zijn niet geïnformeerd over een retour voor ruil of terugbetaling. We verkopen dit product al meerdere collecties, het is een van de vlaggenschipproducten van het merk Redskins, dus waar komt het niet mee overeen? En als u, zoals u opmerkt, teleurgesteld bent, waarom heeft u het dan niet teruggestuurd of ons per e-mail, telefoon geïnformeerd om dit op te lossen? Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Christine
Opmerking: 1 van 5
Bedankt dat u me niet opnieuw vraagt om een beoordeling te geven, de klantenservice heeft al contact met me opgenomen en heeft geen concrete oplossing gezocht. Ik zal ergens anders gaan kopen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We verontschuldigen ons voor het verzenden van uw verzoek om feedback over uw aankoopervaring, maar dit is automatisch. U heeft een bestelling geplaatst op onze site zonder de betaling te bevestigen, dus logisch gezien is de bestelling niet verwerkt en dus geannuleerd. We hebben dit telefonisch uitgelegd, maar u heeft het niet begrepen. Wanneer een klant kiest voor een bestelling per bankoverschrijving, moet u ons vervolgens als nieuwe begunstigde toevoegen en de overschrijving uitvoeren. U heeft ons uitgelegd dat u dacht dat dit automatisch ging, dat wanneer u op overschrijving klikte, dit vanzelf ging, maar dat is niet het geval. We zijn oprecht verontschuldigd hiervoor, maar de beoordeling is niet gerechtvaardigd, u heeft geen bestelling geplaatst op onze site, geen goederen ontvangen om onze diensten, kwaliteit, enz. te beoordelen.... Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Capiaux
Opmerking: 1 van 5
Slechte indruk van het product.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw bericht in overweging en willen verduidelijken dat na uw telefoontje de visuals onmiddellijk zijn gewijzigd. U heeft een paar santiags referentie 2073 van het merk SENDRA gekocht, u heeft ons gebeld om ons te laten opmerken dat de hak niet afgeschuind is zoals op de foto. We hebben dit inderdaad vastgesteld en gevraagd om de visuals te laten aanpassen, wat is gedaan. We hebben u een voorafbetaald colissimo-label gestuurd voor de retourkosten en we wachten op de retour van de laarzen voor de volledige terugbetaling van de bestelling. We denken dat we ons best hebben gedaan en zijn dus toch verrast door de gegeven beoordeling. We hopen u weer op onze site te zien voor een volgende bestelling en een betere ervaring. Fijne dag ETS GUIGNARD
H
Herve T.
Opmerking: 1 van 5
Jas op het laatste moment besteld voor Kerstmis. Dacht dat ik met Paypal had betaald. 3 dagen na bestelling, verzoek om bankgegevens voor betaling? Ik bel, niet vriendelijk, vraagt om hulp bij het debuggen van de applicatie, aan het einde om te zeggen dat ik het pakket niet voor 10 dagen zou ontvangen, ze hebben opgehangen. Ik heb voor 190 € besteld bij milepau. Aangekomen in 2 dagen op 24/12 om 12 uur.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad op onze site besteld op 18 december aan het einde van de dag en gekozen voor betaling per bankoverschrijving. We konden niet raden dat u niet voor de juiste betaalmethode had gekozen en al helemaal niet het pakket zonder betaling had verzonden!!! Het was gewoon nodig geweest om een nieuwe bestelling te plaatsen en de betaling via Paypal goed aan te vinken, dan was de bestelling dezelfde dag nog verwerkt en in behandeling genomen. We zijn sorry, maar we zijn niet gewend om op te hangen... Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Mmeserein I.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen en ik moet ver van huis vertrekken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We nemen kennis van dit leveringsprobleem via uw beoordeling omdat we er niet van op de hoogte zijn gesteld. We hebben zojuist een procedure gestart zodat het pakket zo snel mogelijk wordt geleverd. U heeft op onze site besteld op 30/11, het is op 07/12 bij het postkantoor afgegeven en het is op 11/12 aangegeven dat het onderweg is naar het gekozen afhaalpunt. Heeft u al bij het postkantoor gekeken? Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
M
Meirav
Opmerking: 1 van 5
Je hebt helemaal niet geantwoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we ontvangen uw beoordeling voor een beoordeling van een bestelling die u nooit heeft geplaatst!!! U had gekozen voor betaling per bankoverschrijving die we nooit hebben ontvangen, de bestelling is dus geannuleerd. We begrijpen uw beoordeling en uw bericht dus niet....
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Hallo, de santiags zijn mooi maar te groot, ondanks mijn verzoek om informatie aan Cuirs Guignard voor de aankoop (die me adviseerde mijn gebruikelijke maat te nemen). Ik zal ze moeten terugsturen en dat zal me veel kosten aan verzendkosten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn oprecht sorry, we adviseren inderdaad altijd om je gebruikelijke maat te nemen en dat werkt. We hebben uw retourverzoek goed ontvangen, maar zonder precisering, wilt u een ruil of een terugbetaling? Met vriendelijke groet.
C
Cliente W.
Opmerking: 1 van 5
???? Zeer slechte ervaring, we hebben een bombardier besteld voor 1500€ die gescheurd aankwam met meer defecten, toen we om ruil vroegen was dat niet mogelijk omdat het voor hen normaal was dat het zo moest zijn vanwege het uiterlijk van het leer. De kwaliteit van de jas had niets te maken met de foto's.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw, U heeft ons inderdaad een Bombardier schapenvacht van het merk Cockpit USA gekocht, dat al tientallen jaren hoogwaardige kleding in de VS vervaardigt. Om deze jassen met militaire referenties zo dicht mogelijk bij de kleding van die tijd te brengen, gebruikt dit bedrijf verouderingstechnieken voor leer. We betreuren het als dit aspect van het leer u niet heeft overtuigd. Met vriendelijke groet, Cuirs Guignard
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Hebben we het pakket nog steeds niet ontvangen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, zoals aangegeven op de site, is de levertijd 15 dagen tot 3 weken, tenzij het op voorraad is in een van onze winkels. Het pakket is onderweg en u heeft meldingen ontvangen via de post colissimo. U zou uw bestelling halverwege of aan het einde van de week moeten ontvangen. U wordt door de post geïnformeerd over de aankomst. U kunt ook de verzending van uw bestelling volgen met het trackingnummer dat bij de verzending is gegeven. Als u problemen of andere vragen heeft, kunt u ook contact met ons opnemen via telefoon of e-mail naar de winkel in Mauléon, een team staat altijd voor u klaar om u te informeren. Met vriendelijke groet.
A
Ambre
Opmerking: 1 van 5
Het artikel dat ik had gekocht was niet meer beschikbaar. Ik had een maand gewacht om te beslissen. Gelukkig heb ik via PayPal betaald, want hun berichten kwamen in de spam. Ik werd dus geïnformeerd door PayPal. Ik vond dezelfde jas op een andere site, 50 € goedkoper.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening goed ontvangen, we zijn oprecht sorry, dit product is inderdaad stopgezet en van de collectie van vorig jaar, dus er is geen herbevoorrading mogelijk. Daarom heeft u deze jas op een andere site in de uitverkoop gevonden. Wat betreft de berichten, daar kunnen we helaas niets aan doen, we hebben u geïnformeerd zoals het hoort, we kunnen niet voorzien dat uw mailbox de e-mails als spam beschouwt, we hebben het volledige bedrag op uw PayPal-account terugbetaald. We zijn sorry voor het verloop van deze bestelling en voor uw mening. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
B
Ben
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn schoenen nog steeds niet ontvangen!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling net in overweging genomen. We hebben u vanmiddag gecontacteerd om u te informeren dat uw pakket tegen handtekening aan uw portier is overhandigd. Er zijn meldingen naar u verzonden om u te informeren over de verzending van uw bestelling en de goede ontvangst van het pakket (handtekening + berichten ter ondersteuning). Voor alle verzoeken kunt u contact met ons opnemen in de winkel van Mauléon op 05.49.81.46.94. We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet.
C
Clément
Opmerking: 1 van 5
Ik vraag om terugbetaling van mijn aankoop omdat mij was verzekerd dat er een maat zou worden geleverd na bezoek en retour van het product in de winkel in Mauléon, die ik blijkbaar niet voor september kan krijgen. Ik heb een procedure ingediend bij een consumentenvereniging.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we begrijpen uw bericht niet en zijn meer dan verrast. We hebben u inderdaad geïnformeerd dat we het product niet meer op voorraad hadden en dat we het voor de rentrée in september zouden hebben. We hebben u voorgesteld om de bestelling onmiddellijk te annuleren en u terug te betalen en u heeft geweigerd en gezegd dat u zou wachten. En nu noteert u dat we u niet willen terugbetalen????? en dat u een klacht wilt indienen bij een vereniging, we begrijpen uw reactie helemaal niet en waarom u dat noteert... We annuleren onmiddellijk uw bestelling en betalen u terug, dat heeft onze voorkeur. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
G
Gilles H.
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds het product van mijn bestelling niet ontvangen!!!!! Na de e-mail van de POSTE COLISSIMO SINDS MEER DAN EEN WEEK. Ik ben zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op 16/04/2024 besteld, uw pakket is op 17/04/2024 verzonden, het pakket is in distributie bij het afhaalpunt dat u heeft gekozen. Helaas zijn we afhankelijk van de post en hebben we het pakket zonder fouten binnen de gestelde tijd verzonden. Daarna heeft u meldingen ontvangen over de levering van uw pakket. Helaas kunnen we niets doen aan de levering en de termijn die door de post is vastgesteld. Met vriendelijke groet.
J
Jumel C.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn bestelling van 11/04 nog steeds niet ontvangen, ondanks een herinnering aan de klantenservice die me verzekerde dat het pakket uiterlijk op 20/04 zou worden geleverd. Ik zal niet meer op deze site bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening in overweging genomen. Helaas zijn we afhankelijk van de post en hebben we het pakket op tijd verzonden zoals u kunt zien (het pakket is op 18 april verzonden en op 22 april beschikbaar in het door u gekozen afhaalpunt). We zijn sorry voor dit ongewilde voorval van onze kant. Met vriendelijke groet.
C
Cliente S.
Opmerking: 1 van 5
Fout met het pakket.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw mening goed genoteerd en we zijn echt sorry. We hebben inderdaad na verzending gemerkt dat we twee bestellingen met dezelfde stof, kleur, maat maar niet referentie hebben verwisseld, we hebben u per e-mail geïnformeerd voor de levering. We hebben u een retourlabel gestuurd voor het terugsturen van het pakket op onze kosten en we wachten op uw retourpakket om u het juiste artikel terug te sturen! We zijn oprecht sorry en hebben geprobeerd zo snel mogelijk te reageren en onze fout te corrigeren, helaas kan dit iedereen overkomen het belangrijkste is om je excuses aan te bieden en te corrigeren. Fijne dag
R
Rene S.
Opmerking: 1 van 5
ABSOLUTE CATASTROFE, WANNEER EEN FRANS BEDRIJF ZO DILETTANTISCH PROBEERT KLEDING IN DUITSLAND TE VERKOPEN! DE 33 ALS VOORKEUR NUMMER IS AFWEZIG EN ZELFS ALS JE HET KIEST, KOMT "GEEN AANSLUITING..." E-MAIL WORDT AFGEWEZEN VANWEGE FOUTIEF FORMULAIR...JA, HET IS HET DUITSE FORMULAIR MET .DE OF .NET, ETC.! LAAT JE NIET BLENDEN DOOR DE GOEDKOPE PRIJZEN! BEWERTING: HET LIEFST 2 MINUS-STERREN, OMDAT HET MIJN TIJDVERSWENDING IS!!! Update 8.4.24: DIT IS HET TEL.-NR., DAT U OPGEGEVEN HEBT: Klantenservice (33) 0549814694 Wij doen het volgende: Iedereen die dit leest, kan dit Franse nummer bellen, WANT ER GEBEURT NIKS, BEHALVE DAT HET KLINKT "GEEN AANSLUITING ONDER DIT NR." IEDEREEN DIE DAT DAN HOORT, GEEFT EEN LIKE...DANK JE HET PROBLEEM: WANNEER JE HET DAN PER E-MAIL PROBEERT, WORDT HET E-MAIL-FORMULAIR AFGEWEZEN !!!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedemorgen, we hebben net om uw beoordeling gevraagd, omdat we onder deze naam geen klanten hebben. We verkopen in Frankrijk en vele andere landen, inclusief Duitsland, zonder zorgen. We communiceren per e-mail als we informatie of andere gegevens nodig hebben. We begrijpen uw mening helemaal niet!!!! Goedendag, wij denken echt dat dit een beoordeling is die onze naam schaadt, wij hebben geen klant met deze naam en deze uitspraken zijn onjuist, het telefoonnummer is goed en dat is al jaren zo, idem voor ons e-mailadres.
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Vertraging in levering, 3 weken later en de bestelling is nog steeds niet geleverd... terwijl het 7 dagen na de bestelling verzonden moest worden... De service weigert de bestelling te annuleren of de levertijden te respecteren....slechte ervaring en zeer slechte communicatie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw bericht, we zijn sorry voor dit gebrek aan begrip. U heeft op zondag 14/01 een artikel besteld dat op maat is aangegeven, dus gestart in productie bij de bestelling. We geven dus een termijn van 15 dagen/3 weken op het betreffende productblad. Het pakket is voorbereid en op woensdag 31/01 bij het postkantoor afgegeven, we hebben dus de aangegeven termijn gerespecteerd. We hopen dat het product u zal bevallen en u weer vertrouwen in ons bedrijf zal geven. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
N
Nicole B.
Opmerking: 1 van 5
Toen ik de broek aantrok, kwam de riem los van de broek, een overschot van 20 centimeter, ik moest het aan mijn kleermaker geven om het te repareren en dat kostte me heel veel. Slechte fabricage
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening genoteerd, we zijn sorry voor dit voorval. In dergelijke gevallen moet u contact met ons opnemen in de winkel in Mauléon op 05.49.81.46.94 of per e-mail. We hadden u een retourticket kunnen sturen en het artikel gratis kunnen repareren of ruilen. We blijven beschikbaar voor onze klanten wanneer er een probleem of iets anders is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als dat nodig is. Met vriendelijke groet.
N
Nathalie C.
Opmerking: 1 van 5
We hebben maat L besteld en het is maat M die is geleverd, dus te klein. Maat L niet beschikbaar, dus 3 weken wachten! + de retourkosten zijn voor onze rekening. Dit is teleurstellend!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn behoorlijk verrast door uw bericht, u heeft de cockpit USA in maat L (40) besteld en dat is inderdaad de maat die u heeft ontvangen na uw bestelling. U heeft het pakket inderdaad teruggestuurd omdat het te klein was, de retourkosten zijn voor uw rekening zoals aangegeven in onze voorwaarden voor een ruil. We hebben de maat niet meer op voorraad, u bent geïnformeerd dat we deze in productie hadden, dus u moest een paar weken wachten als u dat wilde. Met vriendelijke groet.
D
Desforges
Opmerking: 1 van 5
Twee dagen vertraging voor de aangekondigde levering op de 7e, ik vertrek vandaag zonder mijn cadeaus, dat is slecht. Zeer teleurgesteld en boos. Ik wacht op een correcte commerciële geste. Bedankt Yves DSFORGES
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht ontvangen en zijn echt sorry. We hebben het pakket op 5/12 bij het postkantoor afgegeven, het is aangekomen op de site van het gekozen afhaalpunt dat het pakket heeft geweigerd omdat het vol was. Helaas zijn we daar niet verantwoordelijk voor, in deze periode moet je rekening houden met vertragingen bij leveringen of problemen met afhaalpunten. Volgens de tracking is uw pakket bij het postkantoor afgeleverd. Met vriendelijke groet.
M
Maria F.
Opmerking: 1 van 5
Ik stuur u deze beoordeling, zoals gevraagd op 06/12/2023, terwijl ik mijn pakket nog steeds niet heb ontvangen! Colissimo geeft aan dat de levering was gepland op 30/11/2023 maar dat: "De levering van uw pakket is vertraagd. Onze excuses voor dit ongemak. We doen ons best om u snel te leveren."
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw bericht ontvangen en controleren uw follow-up, het pakket is nog steeds in distributie. We hebben een klacht bij de post ingediend, we zorgen ervoor dat we zien wat er aan de hand is. We hebben momenteel vertragingen in de levering door de feestdagen, meer pakketten, verzendpunten overbelast ... We proberen ons best te doen. Fijne dag
F
Fernandez C.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb het pakket niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling en uw bericht goed ontvangen. We hebben gereageerd op uw e-mail. Het pakket is beschikbaar zoals u wenste. De postdienst voert zijn werk uit, het is momenteel in het postkantoor (bewijs geleverd in uw e-mail). We blijven tot uw beschikking per e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet
P
Patrick W.
Opmerking: 1 van 5
het hielgedeelte is veel te strak, het is erg moeilijk om de laarzen uit te trekken ondanks een maat groter, na telefonisch gesprek en retour op mijn kosten, geen ruil mogelijk omdat ze 1/2 dag zijn gedragen, eerste en laatste keer bij jullie
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Een ramp... Een bestelling geplaatst op het web en vervolgens een voorstel om naar de winkel te gaan om de producten te proberen en in de winkel zijn het niet dezelfde producten. Kortom, uiteindelijk geen bestelling...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn zeer verrast door uw bericht, we hadden u aan de telefoon. U had inderdaad online besteld en u gaf de voorkeur om naar de winkel te gaan voor een fitting, we hebben de bestelling dus onmiddellijk geannuleerd. U moest naar onze winkel in Nantes gaan. We hebben niet veel keuze in herenbroeken en het zijn dezelfde als in de winkel als op de site, we zijn sorry dat u uw geluk niet heeft gevonden.... Met vriendelijke groet.
P
Patrick W.
Opmerking: 1 van 5
Het hielgedeelte is veel te strak, het is erg moeilijk om de laarzen uit te trekken ondanks een maat groter, na een telefoongesprek en retour op mijn kosten, geen ruil mogelijk omdat ze 1/2 dag zijn gedragen, eerste en laatste keer bij jullie.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening over de laarzen 1920V goed genoteerd. Het is een model van hoge cowboylaarzen, smal, het kan zijn dat u ze in het begin te strak vindt, het leer moet zich vormen. Als het echter echt pijnlijk is, niet aangenaam, dan is de maat niet goed en moet er een ruil plaatsvinden. Hiervoor moet u het retourformulier online invullen en het nodige zal gedaan worden bij ontvangst van uw pakket. Voor alle vragen of andere zijn we altijd bereikbaar per e-mail of telefoon op 0549814694. We hopen echter dat u tevreden bent geweest over uw navigatie op de site, het plaatsen van uw bestelling, de levering van uw pakket en onze klantenservice. We wensen u een fijne dag. ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Het bedrijf DPD dat het pakket moest leveren, heeft niet eens de moeite genomen om aan te bellen. Ze hebben het pakket meteen in een afhaalpunt neergelegd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn sorry voor uw levering, we werken met de post in colissimo met handtekening, maar voor uw verzending naar België neemt DPD het over. We hebben gecontroleerd en inderdaad, uw pakket is afgeleverd bij een afhaalpunt dicht bij u met aangepaste openingstijden van 11.00 tot 20.00 uur. We zijn echt sorry voor dit ongemak, met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.