De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Hallo, ik heb uw pakket goed ontvangen en eerder op tijd, ik heb de samenwerking met de verkoper Frédéric die ik aan de telefoon had zeer gewaardeerd, hij heeft me goed begeleid en hij heeft me geholpen om geen fouten te maken, dus retouren en terugbetalingen soms vervelend; aan hem een grote dank. R.M
Vertaalde beoordelingen
P
Patrice
Opmerking: 4 van 5
Leer van goede kwaliteit, snelle ontvangst, conform mijn verwachtingen, aan te raden.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Mooie producten en een zeer goede telefonische ontvangst.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Goede commerciële houding.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Hallo voor een eerste bestelling ben ik zeer tevreden met mijn producten snelle levering en zeer goed verpakt bedankt
Vertaalde beoordelingen
C
Clientdaniel
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooie jas, helaas zijn de maat 3 XL schaars dus weinig keuze. De leren perfecto die ik heb besteld is prachtig en iets te krap in de taille. Ik houd hem toch
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Leer van goede kwaliteit. Zeer soepel en aangenaam om te dragen.
Vertaalde beoordelingen
C
Christophe
Opmerking: 4 van 5
Snelle behandeling
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Hallo, zeer mooie jas, alleen heb ik 4 sterren gegeven omdat de beschrijving en foto's niet overeenkomen, (er is geen rits bij de manchetten en op de rug is er geen klein knoopje zoals op de foto) dus niet helemaal tevreden, ik houd hem omdat hij goed past en de prijs niet te hoog is, maar jammer voor deze details die ik leuk vond. Als ik ooit weer een aankoop doe, zal ik veel wantrouwiger zijn. Verder snel ontvangen op het afhaalpunt zoals voorzien, en gelukkig 12 euro verzendkosten. Dit is de tweede jas die ik bestel bij Cuir Guignard.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, wij danken u voor uw mening, inderdaad, deze jas is erg leuk. Dankzij uw opmerking hebben we de visuals bekeken en de foto van de rug was niet de juiste, het is een andere jas, kleine fout van onze kant, onze oprechte excuses. We hebben de wijziging aangebracht, alleen waren alle andere foto's wel correct, dus we merken op dat er geen ritsen aan de onderkant van de mouwen zijn en dat dit niet in de tekst stond aangegeven. Sorry dat we u in de war hebben gebracht door deze afbeelding, hopelijk zien we u binnenkort weer op onze site voor een toekomstige aankoop, fijne dag. ETS GUIGNARD
D
David
Opmerking: 4 van 5
Snelheid van de levering in de DOM TOM, conform aan wat ik verwachtte, de maat en de snit zijn perfect. Enige kleine negatieve punt is dat ik extra verzendkosten moest betalen van 38 euro.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, bedankt voor uw bericht, gewoon een kleine precisering, aangezien u in de DOM TOM woont, bent u vrijgesteld van BTW volgens artikel 262-I van de Algemene Belastingwet of artikel 146 van de richtlijn 2006/112/EG voor goederen, maar moet u douanekosten betalen, wat zeer waarschijnlijk overeenkomt met die 38 euro. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
Dan.r
Opmerking: 4 van 5
Product conform de beschrijving op de site. Verzendtijd vrij lang (8 dagen voor een paar handschoenen). Verpakking te groot in verhouding tot het product (L 52cm x B 41cm x H 16cm). Geen maatgids voor de handschoenen. Alleen de prijs heeft me aangespoord om op deze site te bestellen, waar het echter aangenaam is om te navigeren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerkingen ter kennis, we hebben inderdaad verpakkingen die een beetje te omvangrijk zijn voor dit type artikel, maar de meerderheid van onze verkopen zijn jassen, waar we specialisten in zijn. We zullen echter zorgen voor meer geschikte verpakkingen voor kleine accessoires. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client M.
Opmerking: 4 van 5
De mouwen zijn niet breed genoeg.
Vertaalde beoordelingen
J
Jof
Opmerking: 4 van 5
Ik heb mijn bestelling veel eerder ontvangen dan de verwachte datum in perfecte verpakking. Voor mijn aankoop heb ik de klantenservice gebeld die me nauwkeurig heeft geïnformeerd. Daarom ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en raad ik deze site ten zeerste aan.
Vertaalde beoordelingen
S
Suzineau
Opmerking: 4 van 5
Eenvoudige site om te gebruiken. Belangrijke keuze aan producten. Gemak van betaling, snelheid van levering.
Vertaalde beoordelingen
C
Christian T.
Opmerking: 4 van 5
Conform de beschrijving, exacte maat en goede kwaliteit. Ik had echter liever gehad dat het 10 cm langer was.
Vertaalde beoordelingen
J
Jean C.
Opmerking: 1 van 5
Men vraagt me om te beoordelen, onmogelijk omdat na meer dan 8 dagen niet geleverd. Colissimo?? onzin, ik weet zelfs niet waar mijn aankoop is. Kwaliteit van de producten misschien goed, maar hoe een beoordeling geven zonder alleen maar geprobeerd te hebben wat je hebt gekocht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad de Trustpilot uitnodiging iets te vroeg ontvangen omdat uw pakket vandaag geleverd moet worden, dus hoe kunt u uw bestelling beoordelen! In de hoop u zo goed mogelijk te helpen, fijne dag!
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Super product, de maat is perfect, zeer tevreden, aan te raden.
Vertaalde beoordelingen
M
Mimi
Opmerking: 4 van 5
Zeer goede kwaliteit en goede prijs.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering, mooie kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
T
Thierry N.
Opmerking: 1 van 5
Pakket besteld op 01/01/2019, tot op heden nog steeds mijn pakket niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad een paar laarzen besteld op 01/01, zoals we op onze site hadden aangegeven tijdens de feestdagen, was het bedrijf Mayura gesloten tot 7 januari. We geven een termijn van 15 dagen / 3 weken voor de verzending van het pakket, uw bestelling is dus pas vanaf 7 in behandeling genomen, we zitten nog steeds binnen de termijn. We zijn sorry als deze termijn te lang lijkt of dat u het niet had opgemerkt voordat u bestelde. Als u echter liever de bestelling annuleert, begrijpen we dat volledig. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
P
Polo
Opmerking: 4 van 5
De bestelling voldoet aan mijn verwachtingen, de termijn is correct.
Vertaalde beoordelingen
J
Jean-Philippe M.
Opmerking: 4 van 5
Leren producten van zeer goede kwaliteit. Jammer dat de afmetingen op hun site niet kloppen.
Vertaalde beoordelingen
E
Ee
Opmerking: 4 van 5
Product van goede kwaliteit. Gemakkelijke betaling.
Vertaalde beoordelingen
S
Surjous
Opmerking: 4 van 5
ZEER REACTIEF CMD. ZEER SNEL BEHANDELD. GOED PRODUCT. INTERNE AFWERKING SLECHT AFGEWERKT. MOEST OP DE PLAATS WORDEN HERSTELD (IK WOON OP 8000 KM) OVER HET ALGEMEEN GOEDE DIENSTEN
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We willen ons verontschuldigen voor dit kleine ongemak met betrekking tot uw laarzen, in de hoop u binnenkort weer te zien. ETS GUIGNARD
C
Client M.
Opmerking: 4 van 5
super kwaliteit.....snelle verzending. heel tevreden met mijn bestelling.
Vertaalde beoordelingen
D
Dora V.
Opmerking: 4 van 5
Het leer en de afwerking van de marineblauwe ZAIRA rugzak en de zwarte V3651 kalfsriem zijn van aanzienlijk lagere kwaliteit dan de andere kleding of accessoires die ik eerder bij GUICHARD heb gekocht. De prijs is uiteraard lager, maar GUICHARD zou naar mijn mening een hoger kwaliteitsniveau moeten aanbieden. Je vindt gemakkelijk elders de middelmatige kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen, we zijn oprecht bedroefd dat u de producten van slechte kwaliteit vindt en zijn verrast, We werken al jaren met deze twee merken en hebben goede feedback, de tassen zijn Italiaans en de riemen zijn Duits, we proberen verschillende prijsklassen aan te bieden, maar altijd met de kwaliteit in verhouding tot de prijs. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Mr. Germann, nu wil ik een belangrijke informatie delen na mijn tweede levering voor een defect artikel, er is niets aangeboden, zelfs geen gebaar van commerciële aard, behalve de terugbetaling na een bepaalde tijd, schandalig, ik raad het niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Mr. Germann, we zijn echt sorry dat we u zo teleurgesteld hebben, u heeft inderdaad uw jas ontvangen en een drukknop was defect en u vond de knopen te los, we hebben u dezelfde dag een retourlabel gestuurd voor de terugzending. Het is inderdaad teleurstellend om een kledingstuk in deze staat te ontvangen, we hebben het zo snel mogelijk geregeld en alles op ons genomen. Zodra we uw pakket ontvingen, hebben we de jas naar een van onze naaisters gestuurd die de drukknop heeft vervangen en alle knopen heeft gecontroleerd, de knoop die niet vastzat opnieuw heeft genaaid en de anderen heeft verstevigd. We hebben u ook per e-mail een kortingscode gegeven voor een toekomstige bestelling. Bij de ontvangst van uw pakket heeft u ons uw teleurstelling meegedeeld, we hebben ons verontschuldigd en u aangeboden om u terug te betalen. We zijn echt nogmaals sorry. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
E
Elaive
Opmerking: 4 van 5
de broek is zeer comfortabel
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Een top kwaliteit prijs, ik raad dit product aan.
Vertaalde beoordelingen
C
Customer
Opmerking: 4 van 5
Grote keuze aan leer en snelle levering. Het ontvangen model komt overeen met de beschrijving en lijkt van mooie kwaliteit (leer Guignard). De beschrijving op de site zou echter vollediger kunnen zijn. Tevreden met mijn aankoop.
Vertaalde beoordelingen
A
Alex-Trem
Opmerking: 1 van 5
Termijn niet gerespecteerd, maar in alle eerlijkheid is dat niet het ergste, het jack is beschadigd met scheuren op de rug en op de kraag, overal zwarte vlekken. Gezien de prijs van het artikel had ik meer zorgvuldigheid en respect verwacht. Het leer is van goede kwaliteit, maar de mensen die het hebben behandeld hebben niets gerespecteerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry dat we u teleurgesteld hebben, we bieden u aan om het product terug te sturen voor een terugbetaling, uiteraard als het nieuw en ongebruikt is. We willen u echter wel laten weten dat uw bestelling op donderdag 15 december om 22.00 uur is geplaatst en op maandagmorgen 19 december is verzonden. Het is duidelijk vermeld op het productblad, verzending binnen 7 dagen, we hebben uw bestelling zo snel mogelijk voorbereid met respect voor de aangegeven termijn. Wat betreft de staat van het leer, we controleren het jack voor verzending, maar het kan zijn dat het leer kleine markeringen vertoont,
C
Client A.
Opmerking: 4 van 5
Zeer tevreden met mijn bestelling. Top jasje??
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Product van goede kwaliteit. Ik ben tevreden met mijn aankoop.
Vertaalde beoordelingen
G
Guy
Opmerking: 4 van 5
Niets te zeggen over de levering, producten zijn aangekomen zoals verwacht.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Snel, goed verpakt, goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
B
Bernard
Opmerking: 4 van 5
Hallo, Ik heb de bestelling goed ontvangen deze donderdag, product komt overeen met de foto. De blauwe santiags, cadeau voor mijn vrouw, bevallen haar enorm. Ik geef 4* omdat ik het toch jammer vind dat ik niet weet of het product op voorraad is voordat ik bestel, de levertijd is namelijk niet hetzelfde en ik heb dezelfde santiags op een andere site gezien die 15% goedkoper zijn met hetzelfde referentienummer. Dat gezegd hebbende, ik heb deze aankoop niet betreurd. Ik kan u bevestigen dat ze op 7 januari 2019 op een andere schoenen- en lederwarenwebsite voor 169,90 worden weergegeven. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Inderdaad, we vermelden op de productfiche dat de levertijd varieert afhankelijk van de beschikbaarheid van het product in de winkel op de dag van aankoop. We zijn altijd bereikbaar om u zo goed mogelijk te informeren via telefoon, e-mail en om u de levertijd aan te geven. Wat betreft de prijs zijn we zeer verrast, we werken al vele jaren met dit merk, de prijzen zijn met hen vastgesteld, we hebben dergelijke prijsverschillen niet gezien. We zijn blij dat het product aan mevrouw bevalt, deze laarzen zijn super leuk! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Snelle verzending, blij met mijn aankoop
Vertaalde beoordelingen
D
Deroo H.
Opmerking: 4 van 5
Goede producten, een kwaliteitswebsite, en vooral een vriendelijk personeel, luisterend en zeer professioneel. 4 sterren in plaats van 5 gewoon omdat de jas die ik had besteld een klein defect had aan de rits, maar de ruil was zeer snel en efficiënt, zonder kosten, en met veel respect voor de klant. En de jas is perfect! Ik raad deze site en deze winkel aan. Ga zo door!
Vertaalde beoordelingen
B
Benoît
Opmerking: 4 van 5
Moeilijk om een tas te kiezen voor een zakenvrouw! De gekozen tas arriveerde snel, lijkt van goede kwaliteit en komt volledig overeen met de presentatie. Dus ik keur goed!
Vertaalde beoordelingen
C
Client L.
Opmerking: 4 van 5
zeer mooie laarzen
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.