Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
P
Pierre
Opmerking: 4 van 5
Kwaliteit van het product en snelheid van verzending. Pierre
Vertaalde beoordelingen
D
Daniel M.
Opmerking: 4 van 5
Geen problemen, zeer goed.
Vertaalde beoordelingen
A
Abdullah
Opmerking: 4 van 5
Tevredenheid en grote beschikbaarheid van de verantwoordelijken om tevredenheid te bieden. Heel erg bedankt
Vertaalde beoordelingen
M
Masnier
Opmerking: 4 van 5
Leveringstermijn gerespecteerd. Aangename persoon aan de telefoon voor het verkrijgen van informatie. Mooie jas maar een beetje zwaar. Ik raad deze serieuze site aan.
Vertaalde beoordelingen
J
Jean
Opmerking: 4 van 5
Hallo, ik heb een dames bomberjack met capuchon maat L besteld. Zeer mooi product, zeer snel verzonden. Helaas kan de persoon haar jas niet dichtdoen omdat hij te strak is, ondanks dat ik de maten heb doorgegeven. Is er echt een controle bij de verzending tussen de compatibiliteit van de maten en de gekozen maat? Ik geloof het niet. Ze zal dus de jas dragen die ze heel mooi vindt zonder hem te kunnen sluiten. Met vriendelijke groet, Jp Hautain.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer Hautain, we hebben u de maat gestuurd die overeenkomt met de door u opgegeven afmetingen. Als u een probleem heeft met de maat, kunnen we u een retourticket sturen om de maat te ruilen, en dat alles op onze kosten. We hopen dat we zo goed mogelijk aan uw verwachtingen hebben voldaan. We blijven uiteraard tot uw beschikking per e-mail of telefoon indien nodig. Met vriendelijke groet.
V
Vn
Opmerking: 4 van 5
Een betrouwbare site.
Vertaalde beoordelingen
C
Client L.
Opmerking: 4 van 5
Mijn dochter heeft, zoals u ons zei, 3 dagen na onze bestelling haar leer ontvangen en is er tevreden mee. BEDANKT, lelnna christi e.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Ik ben redelijk tevreden met mijn paar schoenen.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik ben zeer teleurgesteld, omdat ik een jas had besteld die op uw site stond. Ik ontving een e-mail waarin stond dat hij niet meer op voorraad was? (maar het geld is toch afgeschreven.)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben geprobeerd contact met u op te nemen per e-mail zodra we u informeerden over de uitverkochte voorraad en u voorstelden om naar een ander model met korting of een terugbetaling te kijken, maar helaas hebben we nooit een reactie ontvangen, we waren dus in afwachting, we hebben zojuist uw bestelling geannuleerd en u terugbetaald, met vriendelijke groet, ets guignard
C
Cabry J.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, ik heb een leren jas teruggestuurd om de mouwen met 5 cm te verkorten en u heeft deze zonder iets te doen teruggestuurd, wat moet ik nu doen, bedankt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
update, de bestelling is terugbetaald en het pakket is eindelijk teruggevonden, vertrokken uit Frankrijk op 24/11 en aangekomen in Israël op 18/12, het moet worden opgehaald tegen belasting ma. - 05:55 19/12/22 Aangekomen op de distributiesite Israël - zo. - 10:57 18/12/22 Douaneoperatie voltooid Pakket is uit de douane, zal worden geleverd tegen betaling van een douanebelasting. Israël - zo. - 08:05 18/12/22 In behandeling bij de douane - Israël - zo. - 08:04 18/12/22 In transit Pakket is aangekomen in het land van bestemming. Israël - do. - 15:27 24/11/22 In transit Pakket is het land van oorsprong verlaten Postcentrum 93 - 93 Hallo meneer, we zijn zeer verrast door uw bericht. We zorgen ervoor dat we de aanpassingen zo goed mogelijk uitvoeren en die voor onze rekening zijn (de aanpassingen zijn gratis en de retourkosten ook), misschien is het niet voldoende aangepast. U begrijpt dus dat dit niet opzettelijk van onze kant is, want er is geen enkel belang. Bovendien, na navraag, blijkt dat u dit probleem vandaag telefonisch heeft gemeld aan een van onze collega's die zich meteen heeft verontschuldigd en u per e-mail een label heeft gestuurd om het pakket naar de winkel terug te sturen, dus geen kosten voor u. We zullen de jas ontvangen en ervoor zorgen dat we de mouwen op de gewenste lengte aanpassen, voordat we deze opnieuw naar u terugsturen. Nogmaals onze excuses in de hoop dat we zo goed mogelijk hebben geantwoord. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Coco
Opmerking: 4 van 5
Artikel komt overeen met de beschrijving. Zorgvuldige verzending. Zeer tevreden
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Hallo, zeer tevreden met het product. Maar 15 dagen om geleverd te worden in plaats van 7. Jammer, want het was een cadeau.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
g heb mijn laarzen niet! terwijl ik ben gedebiteerd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, We hebben uw beoordeling op Trustpilot goed ontvangen, we hebben u via deze weg op uw e-mailadres geantwoord. Weet dat de "beschikbare" laarzen in de winkel binnen 48 uur kunnen worden geleverd, maar voor de productie moet je rekenen op 15 dagen tot 3 weken (screenshot van de site in de bijlage "voor uw persoonlijke e-mail"). We zouden ze deze week moeten ontvangen (tot op heden bestelling van 4/07/20 tot 15/07/20 "11 dagen" let op weekend van 14 juli verlies van 3 dagen). We doen ons best en zodra we uw bestelling ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk verzonden met een colissimo-nummer zodat u stap voor stap de verzending van uw product kunt volgen. We blijven tot uw beschikking per e-mail of telefoon als u meer informatie wilt, zoals we doen voor al onze klanten zonder uitzondering. Hopelijk zijn we aan uw verzoek of ontevredenheid tegemoetgekomen. Met vriendelijke groet.
G
Greg
Opmerking: 4 van 5
uitstekende kwaliteit, prijs en zeer goede ontvangst
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
perfect. perfecte levering, zeer goed product
Vertaalde beoordelingen
M
Marc W.
Opmerking: 4 van 5
Zeer snel geleverd, prachtige lammerenbroek. Ik raad aan.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Tot nu toe heb ik mijn laarzen maar 2 keer gedragen, ik kan zeggen dat ze comfortabel zijn. Voor de verpakking en verzending, zeer goed
Vertaalde beoordelingen
M
Marc D.
Opmerking: 4 van 5
Snelle en efficiënte service. Leer van goede kwaliteit en maat komt overeen met de maattabel. Bedankt "Cuirs Guignard"
Vertaalde beoordelingen
A
Ams
Opmerking: 4 van 5
De kwaliteit is daar, de maten kloppen en de service ook; alleen de kleur is niet wat ik dacht, maar dat is een kwestie van nuance, het grijs neigt meer naar bruin...
Vertaalde beoordelingen
C
Client D.
Opmerking: 4 van 5
Pakket kwam heel snel aan, zeer mooie jas, past perfect, ik kan deze verkoper alleen maar aanbevelen. Denise Courtois.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Product komt overeen, snelle levering
Vertaalde beoordelingen
C
Charlie
Opmerking: 4 van 5
Goed product. Maat komt overeen. Snel geleverd. Echt de pasvorm van de jeans. Tevreden met mijn aankoop
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Goed product maar we moesten het retourneren omdat de maat niet goed was, kleiner dan de gebruikelijke maat, we wachten op een ruil, klantendienst is reactief
Vertaalde beoordelingen
T
Tasset
Opmerking: 4 van 5
Zeer goed gesneden voor een grote maat, dit lammerenjack is zeer soepel en licht, zeer elegant. Verzending zonder problemen. Zeer goede service.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Tevreden met mijn bestelling. Op de site, klein minpuntje, de pagina van de tas die ik had gekozen had maar één foto van het product. Ik had graag meer details gewild: binnenkant tas, zijkanten, ...
Vertaalde beoordelingen
P
Pinault J.
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooie producten. Zeer goede e-mailcontacten.
Vertaalde beoordelingen
M
Majelou
Opmerking: 4 van 5
Zeer tevreden met het product dat ik voor mijn man heb besteld. De maat is niet goed, ik zal dus later kijken naar de retourservice
Vertaalde beoordelingen
C
Claude R.
Opmerking: 4 van 5
Fout in de maat van Cuirs Guignard voor laarzen, maar het noodzakelijke werd snel gedaan voor de vervanging. Zeer mooie Mayura laarzen.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Ondanks een teleurstelling bij het openen van het pakket gezien 2 vlekken, heeft het bedrijf onmiddellijk gereageerd en me geïnformeerd over de procedure om ze te verwijderen en het leer weer als nieuw te maken. Professionele site en luisterend naar de eisen van klanten. Ik raad aan
Vertaalde beoordelingen
M
Mme L.
Opmerking: 4 van 5
Uitstekende service zoals altijd. Zeer goede constructieve uitwisseling met de klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
C
Cathia
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering en in goede staat.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ze sturen je hun tevredenheidsenquête voordat je geleverd wordt, dus wat te zeggen? Dat ze agressief zijn zodra je om een pakket volgt? Dat ze je behandelen als onbeschoft? En dat ik geen idee heb van mijn leverdatum en in ieder geval zal Trustpilot (natuurlijk omdat jullie grote klootzakken zijn) mijn beoordeling verwijderen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, zoals we hebben besproken tijdens onze e-mailuitwisselingen, zijn de verzoeken om beoordelingen van Trustpilot geautomatiseerd. Normaal gesproken heb je het pakket al ontvangen en kun je de bestelling beoordelen, echter, momenteel in deze gezondheidscrisis zijn de levertijden iets langer en heb je je verzoek om een beoordeling ontvangen voordat je je pakket hebt ontvangen. Zoals aangegeven in de tracking van je bestelling die je per e-mail hebt ontvangen en ook naar aanleiding van je verzoek, moet het pakket vandaag worden geleverd. Je zult merken dat je beoordeling goed zichtbaar is omdat deze niet kan worden verwijderd op basis van de beoordeling zoals je hierboven bevestigt! We zijn niet agressief, we reageren zo beleefd mogelijk op je onredelijke opmerkingen tegenover ons team. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
M
Midague
Opmerking: 4 van 5
Eenmaal te meer blij met mijn aankoop.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Guignard leren bombardier van zeer goede kwaliteit en het leer is erg mooi, snel geleverd. Na het constateren van een lichte defect, zeer reactieve klantenservice en zeer snelle omruiling van het product. Nog meer tevreden over Cuirs Guignard, een echt top klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
N
Nadia G.
Opmerking: 4 van 5
besteld en op tijd geleverd de gewenste goederen
Vertaalde beoordelingen
A
Am
Opmerking: 4 van 5
zeer mooi leer, respect voor levering
Vertaalde beoordelingen
C
Client J.
Opmerking: 4 van 5
Goede leren jas, goede klantenservice, gratis verzending.
Vertaalde beoordelingen
C
Caro
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering. Mooi soepel leer. Normale maat, ik heb M genomen voor een getailleerde jas. Ik ben 170 cm en weeg 54 kg. Een klein minpuntje over de kleur van de sterren die beige-roze is terwijl het op de foto wit lijkt. Originele jas.
Vertaalde beoordelingen
C
Client B.
Opmerking: 4 van 5
Ik heb niets op aan te merken, de bestelwebsite is goed en de levertijd is niet te lang.
Vertaalde beoordelingen