Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1, 3 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
M
Mensi
Opmerking: 4 van 5
Snelle verzending. Kwaliteitsleer.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Op het eerste gezicht, mooi product.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Jas komt overeen met de foto op de site, zeer goede kwaliteit. Vriendelijke telefonische ontvangst, beantwoordt vragen. Snelle verzending.
Vertaalde beoordelingen
P
Perian C.
Opmerking: 4 van 5
Hallo, allereerst onberispelijke productkwaliteit, geen problemen met de levering. Dit is niet de eerste keer dat ik bij hen bestel, geen problemen.
Vertaalde beoordelingen
O
Olivier B.
Opmerking: 4 van 5
Snelle verzending, product voldoet aan mijn verwachtingen.
Vertaalde beoordelingen
P
Poulain C.
Opmerking: 4 van 5
Voor soepelheid gebruik bij minder koude tijden OK Maar ik wilde het voor grote kou om te voorkomen dat ik me als een ui moest kleden. Het is belangrijk om je aan te kleden volgens de interieurs ... Het is niet warm genoeg. Wetende dat alleen dit schapenmodel bestaat. Geen concurrentie. Overal voor ongeveer 500 euro. We vinden jassen in mooie kleuren met aantrekkelijke vormen, maar nog steeds niet warm genoeg. Teleurstellende verrassing bevestigd bij gebruik.
Vertaalde beoordelingen
C
Christine
Opmerking: 3 van 5
Kwaliteit van het leer is een beetje teleurstellend, evenals de afwerking.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd, als de handtas u niet bevalt, aarzel dan niet om deze naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
J
Jean.pierre G.
Opmerking: 4 van 5
Mooie laarzen, mooie uitstraling, snelle levering en geen problemen met het goed verpakte pakket. Bedankt........nog niet geprobeerd (slechts in het appartement ...) een beetje moeilijk om aan te trekken, maar ik hoop dat het leer zich aan mijn sterke voet zal aanpassen .... normaal is het voor de kerstman ...... (te zien of dat zal wachten ??)
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Handtas komt overeen met de beschrijving. Snelle levering. Artikel goed beschermd ontvangen in perfecte staat. Tevreden klant
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Pakket goed ontvangen en goed beschermd
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Zeer tevreden over de snit en de kwaliteit van het leer, maar ik vind dat het klein valt. Ik ben 1,68 m en weeg 51 kg en met maat S kan ik er geen trui onder dragen.
Vertaalde beoordelingen
D
Dominique M.
Opmerking: 1 van 5
Jas nog niet ontvangen tot op heden! ...
Vertaalde beoordelingen
M
Michèle C.
Opmerking: 4 van 5
Zeer snelle levering. Zeer mooi leer en mooie kleur, beter dan op de site. Jammer dat de zakken onderaan een beetje klein zijn (de schuine om je handen in te steken of de rechte om iets eruit te halen).
Vertaalde beoordelingen
D
Dominique
Opmerking: 4 van 5
Mooie kwaliteit, maar het minpunt betreft de verpakking: veel te groot voor de maat van het product!
Vertaalde beoordelingen
S
Sebastien L.
Opmerking: 4 van 5
Mooie laarzen van goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
D
Didier
Opmerking: 4 van 5
Ik heb het jasje "128" gekocht. Tevreden met het product met een zeer snelle levering. Dank je.
Vertaalde beoordelingen
M
Marc
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooi artikel ... valt klein! Ik moest het ruilen omdat ik te klein had besteld. Ik had het al verwacht bij het nemen van de maten ... en wachtte op een telefoontje van de klantenservice, zoals vermeld. Vandaar een extra uitgave van 40€ om het pakket terug te sturen via colissimo
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Kwaliteitsproduct. De prijs lijkt me een beetje duur.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Product komt overeen met de beschrijving.
Vertaalde beoordelingen
R
Rudy
Opmerking: 4 van 5
Niets te melden, kwaliteitsproduct, afwachten of het lang meegaat... ik geef 5 sterren als dat het geval is.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Alles straalt sérieux uit. By
Vertaalde beoordelingen
C
Cottais B.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een bericht gestuurd om te zeggen dat ik vanaf 11 uur niet meer thuis was. Ik heb geen antwoord gekregen en ben vertrokken zonder te worden geleverd. Ik weet niet hoe ik mijn levering ga ophalen ??? Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde, maar ik denk dat het de laatste keer zal zijn. Met vriendelijke groet, Bernard COTTAIS
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U moet het hebben over de levering en de vervoerder, helaas hebben wij daar geen invloed op. We zijn echt heel erg sorry, we hebben uw bestelling, verzendtijd enz. gerespecteerd. Als u echter de levering heeft gemist, moet het pakket worden opgehaald bij uw postkantoor. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
R
Rosalie M.
Opmerking: 4 van 5
Alles is goed gegaan, artikel snel ontvangen en heel mooi.
Vertaalde beoordelingen
J
Jean
Opmerking: 4 van 5
Jammer dat de maten voor de artikelen niet hetzelfde zijn.
Vertaalde beoordelingen
D
Depatureaux
Opmerking: 4 van 5
Ik vond het fijn om snel teruggebeld te worden om te zeggen dat het artikel dat ik had besteld niet beschikbaar was en dat ik 2 maanden moest wachten om het te ontvangen, maar ik ben een beetje teleurgesteld dat de beschikbare maten op de site niet zijn aangegeven.
Vertaalde beoordelingen
F
Flo
Opmerking: 3 van 5
De bestelde jas was teleurstellend, te klein bij de schouders en de armen, zeer strak ondanks de maat boven mijn gebruikelijke maat en de afmetingen die ik had opgegeven. De advertentie had moeten vermelden dat het artikel zeer klein viel. Daarom vond ik de retour op mijn kosten matig, vooral omdat het de laatste beschikbare maat was. Aan de andere kant was de terugbetaling zeer snel en zonder moeilijkheden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry dat het product niet geschikt is. We geven aan dat leer de neiging heeft om klein te vallen in het algemeen. Inderdaad, de retourkosten zijn voor uw rekening, maar we hebben u de jas en de verzendkosten terugbetaald! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
S
Sylvie G.
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering, zeer mooie leren jas. Ik heb een L genomen, gebruikelijk S M, ik kan het niet sluiten of als ik het probeer, kan ik niet meer bewegen. Het is voor een cadeau, ik heb geen tijd om het te ruilen, jammer vooral voor de prijs.
Vertaalde beoordelingen
J
Julien B.
Opmerking: 4 van 5
Bedankt voor de excellentie van uw telefonische contact en het advies over de maat van de jas gezien mijn maten.
Vertaalde beoordelingen
J
Jérôme
Opmerking: 3 van 5
De snit van mijn leer is perfect, alleen heb ik de kleur cognacbruin ontvangen terwijl ik de kleur notenbruin had besteld.
Vertaalde beoordelingen
C
Conte C.
Opmerking: 4 van 5
Eerste bestelling op de site. Ik ben zeer tevreden over de telefonische begeleiding bij het kiezen van het model, de maat,... Pakket snel ontvangen en de kwaliteit is zoals beloofd.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Ik ben zeer blij met mijn aankoop. Het jasje komt goed overeen met de foto en is van goede kwaliteit. De levering was ultra snel.
Vertaalde beoordelingen
R
Roger E.
Opmerking: 1 van 5
Zeer teleurgesteld over de maat.. we hebben een 40 ontvangen die te groot was, en een 39 teruggestuurd die te klein was. Groot probleem als je kijkt dat 40 gelijk staat aan 42 en 39 aan 36. Dus geen schoenen, maar wel retourkosten van 17€ .. en dus geen oplossing. Ik denk dat de fabrikant de maten van de cowboylaarzen moet herzien....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, we zijn erg sorry voor dit voorval met uw bestelling. We hebben u oplossingen aangeboden (ruil, tegoedbon of terugbetaling...) We konden u ook een retourticket sturen zodat u geen retourkosten heeft. We blijven echter tot uw beschikking voor meer informatie. Weet dat we altijd klaarstaan voor al onze klanten. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooie jas, maar een beetje krap, maar zeer tevreden over de kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Goed. Snelle verzending.
Vertaalde beoordelingen
F
Francki D.
Opmerking: 3 van 5
Moest een leren jas terugsturen omdat de maat niet overeenkwam met de opgegeven maten. Tweede leren jas van vrij grove kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad twee kledingstukken besteld, waarvan er één niet goed was in maat. We hebben de nodige stappen ondernomen door de retourkosten te regelen en u terug te betalen. De tweede jas, aan de telefoon zei u dat deze goed was, het is een tussenjas van soepel lamsleer met een goede pasvorm. Met vriendelijke groet, ETS Guignard.
F
Frederique
Opmerking: 4 van 5
Perfect, serieus, snel.
Vertaalde beoordelingen
P
Philippe
Opmerking: 4 van 5
Conform de bestelling, snelle leveringsservice en super opvolging. Ga zo door.
Vertaalde beoordelingen
I
Imbert P.
Opmerking: 3 van 5
Voor de keuze van de maten is uw site helemaal niet perfect. Ik heb 3XL besteld voor een mouwloze leren jas en ik denk dat 1 of 2 XL ruim voldoende zou zijn geweest. Toch vraagt u om de maten voor een controle van de keuze in de bestelling. Te verbeteren. Maar topkwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
F
Fart P.
Opmerking: 1 van 5
Maat te klein en strak en breedte van de benen te groot, ik stuur het product terug... sorry Patrick Wilfart 0769705944.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw retourverzoek voor terugbetaling goed ontvangen, we hebben u per e-mail geïnformeerd dat dit zal worden uitgevoerd op uw rekening zodra het pakket is ontvangen. We zijn echt sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
J
Jean L.
Opmerking: 4 van 5
DE MAAT IS KLEIN ANDERS ZEER GOEDE KWALITEIT EN SNEL VERZONDEN
Vertaalde beoordelingen