De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Ik heb een bericht gestuurd om te zeggen dat ik vanaf 11 uur niet meer thuis was. Ik heb geen antwoord gekregen en ben vertrokken zonder te worden geleverd. Ik weet niet hoe ik mijn levering ga ophalen ??? Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde, maar ik denk dat het de laatste keer zal zijn. Met vriendelijke groet, Bernard COTTAIS
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U moet het hebben over de levering en de vervoerder, helaas hebben wij daar geen invloed op. We zijn echt heel erg sorry, we hebben uw bestelling, verzendtijd enz. gerespecteerd. Als u echter de levering heeft gemist, moet het pakket worden opgehaald bij uw postkantoor. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
R
Rosalie M.
Opmerking: 4 van 5
Alles is goed gegaan, artikel snel ontvangen en heel mooi.
Vertaalde beoordelingen
J
Jean
Opmerking: 4 van 5
Jammer dat de maten voor de artikelen niet hetzelfde zijn.
Vertaalde beoordelingen
D
Depatureaux
Opmerking: 4 van 5
Ik vond het fijn om snel teruggebeld te worden om te zeggen dat het artikel dat ik had besteld niet beschikbaar was en dat ik 2 maanden moest wachten om het te ontvangen, maar ik ben een beetje teleurgesteld dat de beschikbare maten op de site niet zijn aangegeven.
Vertaalde beoordelingen
S
Sylvie G.
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering, zeer mooie leren jas. Ik heb een L genomen, gebruikelijk S M, ik kan het niet sluiten of als ik het probeer, kan ik niet meer bewegen. Het is voor een cadeau, ik heb geen tijd om het te ruilen, jammer vooral voor de prijs.
Vertaalde beoordelingen
J
Julien B.
Opmerking: 4 van 5
Bedankt voor de excellentie van uw telefonische contact en het advies over de maat van de jas gezien mijn maten.
Vertaalde beoordelingen
C
Conte C.
Opmerking: 4 van 5
Eerste bestelling op de site. Ik ben zeer tevreden over de telefonische begeleiding bij het kiezen van het model, de maat,... Pakket snel ontvangen en de kwaliteit is zoals beloofd.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Ik ben zeer blij met mijn aankoop. Het jasje komt goed overeen met de foto en is van goede kwaliteit. De levering was ultra snel.
Vertaalde beoordelingen
R
Roger E.
Opmerking: 1 van 5
Zeer teleurgesteld over de maat.. we hebben een 40 ontvangen die te groot was, en een 39 teruggestuurd die te klein was. Groot probleem als je kijkt dat 40 gelijk staat aan 42 en 39 aan 36. Dus geen schoenen, maar wel retourkosten van 17€ .. en dus geen oplossing. Ik denk dat de fabrikant de maten van de cowboylaarzen moet herzien....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, we zijn erg sorry voor dit voorval met uw bestelling. We hebben u oplossingen aangeboden (ruil, tegoedbon of terugbetaling...) We konden u ook een retourticket sturen zodat u geen retourkosten heeft. We blijven echter tot uw beschikking voor meer informatie. Weet dat we altijd klaarstaan voor al onze klanten. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooie jas, maar een beetje krap, maar zeer tevreden over de kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Goed. Snelle verzending.
Vertaalde beoordelingen
F
Frederique
Opmerking: 4 van 5
Perfect, serieus, snel.
Vertaalde beoordelingen
P
Philippe
Opmerking: 4 van 5
Conform de bestelling, snelle leveringsservice en super opvolging. Ga zo door.
Vertaalde beoordelingen
F
Fart P.
Opmerking: 1 van 5
Maat te klein en strak en breedte van de benen te groot, ik stuur het product terug... sorry Patrick Wilfart 0769705944.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw retourverzoek voor terugbetaling goed ontvangen, we hebben u per e-mail geïnformeerd dat dit zal worden uitgevoerd op uw rekening zodra het pakket is ontvangen. We zijn echt sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
J
Jean L.
Opmerking: 4 van 5
DE MAAT IS KLEIN ANDERS ZEER GOEDE KWALITEIT EN SNEL VERZONDEN
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Teleurstelling producten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen kennis van uw bericht, we zijn echt sorry dat we u teleurgesteld hebben. We hebben uw retourpakket ontvangen en uw bestelling geannuleerd. We bieden dit product al meerdere seizoenen aan, het is een klassieker in onze collectie, het is echter van zeer goede kwaliteit. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
A
Annie
Opmerking: 4 van 5
De verwerking van de bestelling was zeer snel, het pakket werd in goede staat geleverd. Ik raad deze site aan.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Ik had een broek besteld en moest deze op mijn kosten terugsturen omdat hij te klein was, en ik vind het jammer gezien de prijs van de broek, om ook nog eens de verzendkosten te betalen, dat zou gratis moeten zijn zoals bij velen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking in overweging, echter, het staat duidelijk op de site dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn. We kunnen geen retouren in grote hoeveelheden ondersteunen (want vaak als retouren gratis zijn, is dat het geval), we hebben de structuur daar niet voor en geven er de voorkeur aan onze klanten verantwoordelijk te maken. We zijn bereikbaar per e-mail, per telefoon om u te adviseren over de keuze van de maat. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
A
Anne C.
Opmerking: 4 van 5
Product is conform en van goede kwaliteit. Er ontbreekt een meer gedetailleerde opvolging van de bestelling om te weten waar de levering is. Evenzo was het aangegeven dat we een telefoontje zouden ontvangen om de maat te bevestigen en dat is niet gebeurd (gelukkig was het de juiste!).
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
De kwaliteit is aanwezig, de prijs-kwaliteitverhouding is goed, het enige minpunt is de lengte van de mouwen, maar met leer kun je niet alles hebben;
Vertaalde beoordelingen
C
Corine G.
Opmerking: 4 van 5
Teleurgesteld, het leer blijft erg stijf, ik heb andere hoge santiags bij jullie besteld, ze zijn te stijf om aan te trekken, ik heb ze 2 keer naar mijn schoenmaker gebracht om ze soepeler te maken, maar niets te doen, ik ga proberen ze te verkopen, maar ik ben zeer teleurgesteld over de pasvorm en de moeilijkheid om ze aan te trekken...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry als het leer u niet bevalt, alle santiags zijn van kalfsleer. Ze hebben de neiging om zich aan te passen zodra ze gedragen worden, terwijl ze een goede pasvorm behouden. Hoge santiags zijn altijd iets moeilijker aan te trekken in het begin, vooral als de wreef sterk is, dat hangt af van de lichaamsbouw van ieder. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
A
Anne R.
Opmerking: 4 van 5
Tevreden met de bestelling en het product werd snel geleverd.
Vertaalde beoordelingen
N
Nadub
Opmerking: 4 van 5
Aankoop van een kwaliteitsbontponcho, maar het zou perfect zijn geweest als hij iets langer was geweest. Een beetje kort (one size) voor lange mensen.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Zeer goede klantenrelatie
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Ik ben zeer tevreden met de rode Santiags Mayura! Klein minpuntje: de zool is naakt, dus denk eraan om naar de schoenmaker te gaan voordat je ze gaat dragen! Snelle levering in vergelijking met de aangekondigde termijn. Laarzen van goede kwaliteit!
Vertaalde beoordelingen
P
Pierron A.
Opmerking: 4 van 5
Termijnen gerespecteerd.. niets te melden.. alles is ok.
Vertaalde beoordelingen
S
Sosso
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooie jas. Mooie snit. Ik raad deze site aan.
Vertaalde beoordelingen
L
Laurent
Opmerking: 4 van 5
Product conform en van kwaliteit, perfecte levering.
Vertaalde beoordelingen
S
Sylvie G.
Opmerking: 4 van 5
Aankoop van een damesjas. Zeer mooie jas, van goede kwaliteit, de pasvorm is geweldig, één minpuntje, sommige drukknoopjes hielden niet.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Super kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Snelle verzending en goed beschermd. Mooi kwaliteitsjack. Goede ervaring die ik zal herhalen en aan mijn omgeving zal aanbevelen. Een minpunt voor de levering, pakket werd thuis afgeleverd na presentatie van de QR-code, dus verplicht aanwezig zijn en de post die zijn belofte niet nakomt. Een hele dag bij mij geblokkeerd en levering de volgende middag zonder dat ik hierover geïnformeerd was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw, we hebben uw mening in overweging genomen. Alle bestellingen worden vanuit onze winkel verzonden tegen handtekening om de ontvangst van de pakketten te beveiligen. We zijn sorry voor dit ongemak veroorzaakt door de post, we zijn blij dat het product u bevalt, we blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet.
M
Marie B.
Opmerking: 4 van 5
De website is goed gemaakt. De snelheid van levering is verrassend! Je merkt dat het een serieus bedrijf is. De kwaliteit van het leer is beter dan wat je in de winkel kunt vinden, helaas... de maten komen niet overeen (te klein, de XL komt overeen met een L en er is geen XXL). Jammer. De retourvoorwaarden zijn zeer goed geregeld en zeer duidelijk. Echt een uitstekende 'winkel'.
Vertaalde beoordelingen
M
Michel
Opmerking: 4 van 5
Tas van zeer goede kwaliteit. Een leer van kwaliteit. Zeer goed product. Een beetje vertraging bij de levering.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik heb maat 45, ik heb maat 46 besteld. Onbruikbare laarzen! Overal te strak. Oplichting! Voor deze prijs? Het is schandalig.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw teleurstelling over de maat van de laarzen in overweging, we zijn echt sorry dat ze niet passen. Misschien heeft u een hoge wreef, deze laarzen hebben geen rits, geen elastische ruimte en kunnen dus problemen opleveren voor sommige mensen. We werken al vele jaren samen met dit erkende merk, erkende kwaliteit. Als u, zoals u opmerkt, ze niet kunt dragen, kunt u het pakket naar ons terugsturen voor een terugbetaling, stuur ons een retourverzoek per e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
Y
Yvette F.
Opmerking: 4 van 5
Jas snel ontvangen. Mooie kwaliteit. Tevreden met het product.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Ik wacht op mijn bestelling, maar de persoon die ik aan de telefoon had was zeer vriendelijk en efficiënt, bedankt aan jullie.
Vertaalde beoordelingen
L
Lucien P.
Opmerking: 4 van 5
Pakket op tijd en in goede staat ontvangen, uitstekende kwaliteit van de goederen. Ik raad deze site aan.
Vertaalde beoordelingen
M
Monsieur F.
Opmerking: 4 van 5
Tevreden met mijn aankoop, een korte leren jas voor mannen. Klein minpuntje: - Het leer heeft een beetje een onaangename geur, maar die zou snel moeten verdwijnen met de tijd. Behalve dat, zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, we hebben u tijdens de verzending een bericht gestuurd naar uw e-mail met het 'colissimo' trackingnummer. We hebben uw factuur opnieuw naar uw e-mail gestuurd. (Let op, de berichten kunnen misschien in SPAM zijn.) We blijven uiteraard tot uw beschikking voor andere verzoeken of informatie. Met vriendelijke groet.
C
C. C.
Opmerking: 4 van 5
Product lijkt van goede kwaliteit, snel geleverd. Een beetje teleurgesteld over de kleur van het leer in vergelijking met de foto.
Vertaalde beoordelingen
P
Patrick H.
Opmerking: 4 van 5
Hallo, niets te zeggen, alles is goed
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.