Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1, 2 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik wacht nog steeds op het pakket, de afschrijving is echter wel gedaan. Niets meer te zeggen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Zoals we telefonisch hebben besproken, is het pakket verzonden zodra we uw bestelling hebben ontvangen en we hebben de bevestiging van levering van onze leverancier ontvangen. Er is een actie ondernomen om schadevergoeding te vragen. We houden u zeer snel op de hoogte van de voortgang van dit dossier. Het team van Cuirs Guignard
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Aangezien het artikel niet beschikbaar was, werd ik geïnformeerd dat een ander merk naar mij zou worden gestuurd. Bovendien heb ik mijn tevredenheid per e-mail aangegeven - de gesprekspartner liet me een onaangenaam bericht achter. Ik heb het artikel echter per e-mail geaccepteerd, enkele dagen later werd ik geïnformeerd dat ik het nog steeds niet had gevalideerd! Sindsdien geen nieuws en ik wacht nog steeds.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, onze santiags worden in Europa vervaardigd en op aanvraag van onze leverancier verzonden. Daarom geven we op onze productpagina's de geschatte levertijden van 3 - 4 weken aan. Helaas was de paar laarzen die u heeft besteld op dat moment niet meer op voorraad bij onze leverancier (fabrikant van het merk Sancho). We hebben u onmiddellijk geïnformeerd dat de levertijd zou veranderen naar 4 - 6 weken (productietijd), waarbij we u vroegen deze nieuwe termijn te accepteren of het bestelde artikel te ruilen voor een gelijkwaardig product van het merk Mayura met een verzending binnen 10 / 15 dagen. We zijn echt heel erg sorry, maar we hebben ons best gedaan om aan uw verwachtingen te voldoen en uw bestelling onder de best mogelijke omstandigheden te verwerken. Het team van Cuirs Guignard.
R
Ronan L.
Opmerking: 3 van 5
De klant is niet geïnformeerd over de voortgang van zijn bestelling op zijn account... dat is een zwak punt... Pakket nog niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
J
Joel
Opmerking: 2 van 5
Dezelfde jas 80€ goedkoper met gratis verzending bij Cuir City (249€ tegen 329+12 !!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Tijdens de uitverkoop biedt elke handelaar de kortingen aan die hij wil, afhankelijk van zijn voorraden en zijn commerciële beleid. Bovendien is het artikel dat op onze site is besteld een model van ons merk Cuirs Guignard (moeilijk te vergelijken of het wel hetzelfde model is). Als het artikel dat op onze site is besteld niet aan uw verwachtingen voldoet, kunnen we uw bestelling heel goed terugbetalen. We zijn bereikbaar op 05 49 81 46 94. Het team van Cuirs Guignard
S
Sof82
Opmerking: 2 van 5
Maat veel te groot M (komt overeen met een L -XL) leer veel te dun (terwijl dit is verzonden voor een semi-rigide leer) retour op onze kosten met een gevolgd pakket met waarde, dus 15 euro teleurstelling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Onze klantenservice staat tot uw beschikking om een ruil of terugbetaling van uw artikel te doen. Wat betreft de maat zijn we verrast door uw opmerking, want meestal vallen we niet te groot, de beste manier is om ons te bellen op 05 49 81 46 94 zodat ons team u zo goed mogelijk kan adviseren op basis van uw maten. Tot snel Het team van Cuirs Guignard
P
Pc
Opmerking: 3 van 5
zeer snelle levering...maar geen garantie op het product!
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Ik zou heel heel heel heel lang lezen........
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, de levertijden zijn duidelijk aangegeven op elk product, de meeste van onze pakketten worden binnen 2/3 dagen verzonden, behalve voor specifieke bestellingen zoals laarzen of huiden die op aanvraag worden teruggestuurd voor productie. U zou snel van ons moeten horen over de verzending van uw bestelling, aarzel niet om onze klantenservice te contacteren op 05 49 81 46 94 of per e-mail [email protected]. Tot snel, het team van Cuirs Guignard
B
Barbieux
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een leer van mooie kwaliteit besteld en veel mensen maken daar opmerkingen over. MAAR ik heb niet de kans gehad om te profiteren van een korting van 50 € op het artikel enkele dagen na mijn bestelling!!! Jammer voor een nieuwe klant die van plan was een paar laarzen te bestellen.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn sorry, maar in de uitverkoopperiode zijn veel van onze producten met meer of minder belangrijke kortingen afhankelijk van de voorraadstatus, keuze van maten, enz. Door contact op te nemen met onze klantenservice hadden we u kunnen informeren of het product een korting zou krijgen. Voor uw paar laarzen vindt u misschien een artikel in de aanbieding dat aan uw verwachtingen voldoet, en aarzel niet om contact met ons op te nemen. Het team van Cuirs Guignard
F
Florence
Opmerking: 3 van 5
Het leer is van goede kwaliteit. De laarzen zijn comfortabel. Enige minpunt is dat ze niet echt overeenkomen met de foto die ze met een ronde neus presenteert. De laarzen die ik heb ontvangen hebben een puntige neus die iets te lang is. Voor een cowboystijl raad ik ze aan.
Vertaalde beoordelingen
B
Boicoulin H.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een paar schoenen gekocht waarvan ik geen foto's heb kunnen zien zoals bij de andere gepresenteerde schoenen en ik vind dat de ontvangstdatum niet voldoende precies is (te grote marge).
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
onmogelijk om een beoordeling te geven, 2e herinnering voor evaluatie. artikel niet ontvangen. het is te vroeg!
Vertaalde beoordelingen
T
Tuzola
Opmerking: 3 van 5
Mijn donsjack verliest al zijn veren, is dat normaal???
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, dat is in het begin heel normaal, donsjacken verliezen altijd een beetje veren en volume. Als het te veel is, nodigen we je uit om het product terug te sturen voor controle. We zullen je een verzendbon naar je e-mailadres sturen, zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Zo kunnen we je probleem constateren en een ruil doen. In afwachting van je terugkoppeling, tot snel, het team van Cuirs Guignard
M
Maugis Y.
Opmerking: 2 van 5
Ik moet toegeven dat ik enigszins teleurgesteld ben over de kwaliteit en het gebrek aan zakken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mr Maugis, Bij bomberjacks zijn er niet meer zakken, dat is het model dat dat vereist, er is geen voering om binnenzakken te integreren omdat het om wol gaat. Als het product niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het retourneren en zullen we snel een terugbetaling uitvoeren. U kunt onze klantenservice bereiken op 05 49 81 46 94. Het team van Cuirs Guignard
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Hallo, ik zou graag willen weten wanneer ik mijn bestelling, die al op 5 december is betaald, zal ontvangen, want het is een kerstcadeau! Geen mogelijkheid, noch per telefoon noch per e-mail. Op het account Bestelling in behandeling!!!! En een termijn die kan variëren van 15 dagen tot een maand! Anders hoop ik dat de kwaliteit van de goederen 5 sterren zal zijn!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, de bestelling is goed in behandeling, we doen ons best om je zo snel mogelijk te leveren. De productie van de laarzen is gestart bij de bestelling, vandaar de termijn van 2 tot 4 weken. We zijn altijd bereikbaar per e-mail en per telefoon, we zullen je snel antwoorden. Het team van Cuirs Guignard
P
Pepetland78
Opmerking: 1 van 5
Na het bestellen van een beige leren spencer, hadden we bij ontvangst het gevoel een gebruikt model te hebben ontvangen, voortijdig verouderd en gepolijst. Dus voor een eerste bestelling... grote teleurstelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, de verouderde beige kleuren hebben altijd een meer versleten uiterlijk, maar we verzekeren je dat we geen tweedehands artikelen verkopen. Zoals we samen hebben besproken, nemen we je retour en de volledige terugbetaling van je bestelling voor onze rekening. Hopelijk vind je opnieuw je geluk op onze site. Tot snel, het team van Cuirs Guignard.
L
Lacoste
Opmerking: 2 van 5
Eerste bestelling verkeerde maat geleverd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry voor de maatfout, we dachten echt dat de gekozen maat door onze adviseurs geschikt voor u zou zijn, we hebben bovendien de retourkosten op ons genomen en uw pakket zo snel mogelijk met een nieuwe maat verzonden. Hopelijk komt deze nieuwe zending aan uw verwachtingen tegemoet. Tot snel op onze site. Les Cuirs Guignard
C
Client B.
Opmerking: 3 van 5
Het is jammer dat de retourzendingen niet worden vergoed.
Vertaalde beoordelingen
M
Madi C.
Opmerking: 3 van 5
Ik wil de verzendtijd van het pakket verbeteren, bedankt, ik ben blij dat ik de bestelling bij ons heb geplaatst.
Vertaalde beoordelingen
J
Jorge
Opmerking: 1 van 5
Leren jas bevlekt met zwart op verschillende plaatsen en die we al hebben geprobeerd te wissen, resultaat leer is verkleurd maar nog steeds bevlekt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we betreuren het dat uw artikel defecten vertoont, onze klantenservice zal snel contact met u opnemen om een oplossing te vinden. De leersoorten Guignard
D
Do
Opmerking: 2 van 5
Betaalde retour. Klantenservice niet bereikbaar.. Geen conflict, maar het is ondragelijk om je tijd aan de telefoon door te brengen om een antwoord te krijgen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, onze klantenservice staat tot uw beschikking om een ruil en een terugbetaling te doen. Ter afsluiting van ons laatste telefoongesprek stelden we voor om de retourzending voor onze rekening te nemen omdat u een defect aan het ontvangen artikel constateerde. Sindsdien hebben we niets meer van u gehoord. U kunt ons per e-mail of telefoon bereiken op 05 49 81 46 94 van 9.30 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 19.00 uur van maandag tot zaterdag. Met vriendelijke groet, Les Cuirs Guignard
B
Boris M.
Opmerking: 2 van 5
Geen of zeer weinig informatie over de opvolging van het aangekochte artikel, zelfs na 10 dagen na aankoop "levering tussen 15 dagen en een maand" dat is het punt wat betreft de betalingsgemak, zeer goed, dat is een van de redenen die me heeft geholpen om de stap te zetten met de keuze van een correcte reeks, misschien een aanvullende opmerking over de mogelijkheid van halve maten voor de meest verkochte maten, maar dat moet nog worden bekeken bij de botteling.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mr. Mazalto, we hebben uw opmerking goed genoteerd en zijn echt sorry dat we u niet meer informatie hebben gegeven tijdens de 8 dagen wachttijd. Zoals aangegeven op onze site en in de bevestigingsmails van de bestelling, was onze winkel gesloten van 17 juli tot 9 augustus inclusief. Onze service heeft uw bestelling onmiddellijk na onze terugkeer verwerkt, dat is 9 dagen na uw bestelling, terwijl we 15 dagen levertijd aangeven. We hopen dat de ontvangen laarzen aan uw verwachtingen voldoen. Tot snel, Cuirs Guignard
G
Gisele M.
Opmerking: 3 van 5
Ik retourneer omdat het niet bij me past, mouwen te kort, niet genoeg taille.
Vertaalde beoordelingen
M
Marie-Noelle L.
Opmerking: 3 van 5
Te lange levertijd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mevrouw Lechner, Ons team heeft het maximale gedaan om uw pakket binnen 4 dagen na ontvangst van uw bestelling te verzenden (Onze site geeft een levering binnen 10 dagen voor uw artikel aan). Aangezien de bestelling in een weekend is geplaatst en op vrijdag 6/05 (na Hemelvaart) is verzonden, is het mogelijk dat de levertijden langer zijn geweest dan normaal. Hopelijk komt het ontvangen artikel goed overeen met uw verwachtingen. Met vriendelijke groet, Het team van Cuirs Guignard
V
Valérie P.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb de leren jas heel snel ontvangen, maar het pakket was op naam van het afhaalpunt dat dacht dat het een levering voor de winkel was. Mijn naam stond nergens op, dus het pakket werd geopend. En de winkel kon de ontvangst van het pakket niet registreren. De jas was te klein in maat L terwijl ik altijd deze maat voor mijn man neem. Ik heb om een terugbetaling gevraagd omdat er blijkbaar geen XL op de site was. Retourkosten per aangetekende verzending voor mijn rekening: 19,50 euro! Een grote misser...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Het is heel goed mogelijk om de ruil te doen, want we hebben het model in XL. Wat betreft uw retourkosten, gewoonlijk zijn de kosten ongeveer 10 - 15 euro maximaal. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice die u kan adviseren over de maat (dit model is getailleerd, het kan dus op verschillende manieren worden gedragen) en het verloop van de ruil. Met vriendelijke groet, Het team van Cuirs Guignard
F
François D.
Opmerking: 3 van 5
Goed product, goed telefonisch contact, maar verzendkosten te duur en geen bericht ontvangen toen het pakket bij het afhaalpunt aankwam. Ik moest zelf bellen om het te weten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Meneer Douriaut, We betreuren het dat u geen notificatie van So Colissimo heeft ontvangen (gebruikelijke procedure). Misschien een fout in de gegevens? Het belangrijkste is dat het ontvangen product goed overeenkomt met uw verwachtingen en dat onze klantenservice uw vragen heeft kunnen beantwoorden. Fijne dag, Het team van Cuirs Guignard
S
Stefany
Opmerking: 3 van 5
Goede kwaliteit maar slecht in maat. Voor een unieke maat zou het alleen geschikt zijn voor een 36, op schouderniveau is het smal voor een poncho. Jammer dat dit niet was aangegeven.
Vertaalde beoordelingen
B
Bernard
Opmerking: 3 van 5
rits die vastloopt en zware en onhandige jas
Vertaalde beoordelingen
C
Catherine J.
Opmerking: 3 van 5
donkerbruine kleur en stiksels, op de foto leek het me lichter en de stiksels komen niet naar voren, ze zijn net zo donker als het leer. Ik heb maat 38/40, ik heb maat 40 besteld met een te strakke trui eronder, maat 42 zou comfortabeler zijn geweest. 1 maand voor de levering is een beetje lang, maar het was Kerstmis
Vertaalde beoordelingen
D
Dilara T.
Opmerking: 1 van 5
Een beetje lange levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mevrouw Turkmen, we nemen uw teleurstelling over de levertijd serieus. In deze feestperiode doen we ons best om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. We hopen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldoet. We wensen u fijne feestdagen. Het team van Cuirs Guignard
J
Joachim C.
Opmerking: 3 van 5
levering een beetje lang
Vertaalde beoordelingen
R
Roselyne O.
Opmerking: 3 van 5
Goede kwaliteit van de 3/4 leren jas. Twee knopen die onmogelijk dicht te knopen zijn!! Knopenlussen te smal!! Afwerking moet met meer aandacht gecontroleerd worden!!
Vertaalde beoordelingen
D
Dominique H.
Opmerking: 1 van 5
Hallo, ik heb zojuist de 3/4 caban SCOTT gekocht, blijkbaar pasten de schouders heel goed, maar voor de lichaamsomvang is er 30 cm te veel, ik heb echt het gevoel dat het voor obesitas is gemaakt. Wie kan dit kledingstuk kopen? Bedankt voor het vertrouwen dat u aan uw klanten geeft. Niets te zeggen over uw diensten, deze online winkelervaring verpest alles omdat ik niet durf een andere keuze op uw site te maken. Met vriendelijke groet, Mr Dominique Hennequez
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mr Hennequez, we zijn echt sorry dat dit iconische model van de SCHOTT-collectie niet bij u past. Zoals besproken met onze klantenservice kunnen we uw bestelling annuleren en u terugbetalen. Jammer dat deze ervaring u tegenhoudt om een ander model op onze site te vinden. Met vriendelijke groet, het team van Cuirs Guignard
E
Elodie J.
Opmerking: 3 van 5
Niet erg duur, maar jassen zijn slecht passend in vergelijking met de foto's.
Vertaalde beoordelingen
F
Françoise
Opmerking: 3 van 5
Ik ben tevreden over de kwaliteit van het leer en de pasvorm, maar teleurgesteld over de maat. Ik had mijn maten gegeven zoals gevraagd op de site, maar helaas, toen ik het kledingstuk ontving en het probeerde, merkte ik dat het krap is en dat ik moeite heb om de knopen dicht te krijgen.
Vertaalde beoordelingen
L
Lyre
Opmerking: 1 van 5
Voor een bestelling van meer dan 1000 euro is dit niet bemoedigend. Geen nieuws over mijn bestelling, de fondsen zijn meer dan een week geleden vertrokken, geen bevestiging, geen e-mail, een gebrek aan professionaliteit. Zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mevrouw Lyre, zoals we samen telefonisch hebben besproken, is uw bestelling geplaatst tijdens onze vakantieperiode (herhaaldelijk aangegeven op de site), daarom waren we niet bereikbaar. Om u een snellere verwerking van uw bestelling te garanderen, hebben we de winkel geopend tijdens onze sluitingsperiode en deze is verzonden op J+7. We hopen dat de ontvangen jas aan uw verwachtingen voldoet. Klantenservice Cuirs Guignard.
M
Mr C.
Opmerking: 1 van 5
Op de site was mijn bestelling op voorraad, dus toen ik de bestelling plaatste, ontving ik een e-mail waarin stond dat ik ongeveer 3 weken tot 1 maand moest wachten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Mijnheer, Onze santiags worden in Europa op aanvraag bij onze leverancier vervaardigd. Daarom geven we op onze productpagina's de geschatte levertijden aan (http://www.cuirs-guignard.com/santiags/santiags-homme/2681-bottes-cuir-sendra-3565-steel-mag-dog-tang.html). We zijn echt sorry voor deze teleurstelling en zullen kijken om de boodschap over de levertijden beter onder de aandacht te brengen. We zullen extra zorg besteden aan de behandeling van uw bestelling.
J
Jm
Opmerking: 2 van 5
Helaas is de beloofde termijn niet gerespecteerd, dus teleurgesteld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Sorry dat uw levering vertraging heeft opgelopen. We doen ons best om de pakketten zo snel mogelijk te verzenden, in uw geval is dit binnen 3 werkdagen na de bestelling gedaan, terwijl we 7 dagen op de site aankondigen (Helaas bevatte deze week een feestdag). Hopelijk komt de ontvangen jas goed overeen met uw verwachtingen!
M
Mme J.
Opmerking: 1 van 5
Minachtend, respecteert de bestellingen niet door andere maten te valideren en wanneer we om correctie vragen, annuleren ze de bestelling zonder geldige reden. Te vermijden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft een bestelling geplaatst per cheque ter waarde van 1008 € met als titel een vereniging. Gezien de toename van gestolen cheques of cheques zonder dekking, hebben we onze bank gevraagd om een controle bij de uwe. We hebben een waarschuwing ontvangen over de solvabiliteit van de rekening, daarom hebben we u per e-mail gecontacteerd om u hiervan op de hoogte te stellen. We hebben u in deze zeer correcte e-mail gevraagd om een betaling per creditcard of bankoverschrijving te doen om de bestelling te honoreren. We hebben echter geen enkele reactie van u ontvangen, dus konden we uw bestelling alleen maar annuleren, het spijt ons echt maar wat konden we anders doen. Als u uw bestelling wilt plaatsen, zullen we deze honoreren zoals alle andere, maar voor dit bedrag vragen we om een gecertificeerde betaling. Met vriendelijke groet.
J
Jean-Luc B.
Opmerking: 2 van 5
De ontvangen jas (bruin) is niet de kleur die ik op de website heb gekozen ... Het gekozen promotie model (jacques, kleur cognac) is trouwens verdwenen..., en draagt niet meer dezelfde naam....(jegger) Geen twijfel dat als de ontvangen jas me niet beviel, ik hem zou hebben teruggestuurd, maar oprecht is dat niet het geval, hij bevalt me ... en dat is maar goed ook. Het is gewoon een kwestie van kleur, hij is mooi en blijkbaar van zeer goede kwaliteit. Samengevat, gezien de promotie, blijft het een zeer goede deal....let dus wel op dit "detail" dat vervelend kan zijn, de retourkosten worden niet vergoed...
Vertaalde beoordelingen