Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1, 2 en 3 sterren

Filters opnieuw instellen
M
Mf
Opmerking: 3 van 5
Termijn gerespecteerd en conform de beschrijving.
Vertaalde beoordelingen
J
Joseph
Opmerking: 3 van 5
Wat betreft de maat, de jas past goed, maar de mouwen zijn echt te lang, ik heb de jas op 29/12/2020 besteld als een idioot en 8 dagen later is het product in de uitverkoop.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht ontvangen, weet dat we de lengte van de mouwen van uw jas gratis kunnen aanpassen. Wat de prijs betreft, dat is inderdaad overal hetzelfde, de uitverkoop is van 8 januari tot 4 februari, de prijzen zijn aangepast voor bepaalde producten. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
David P.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een leren jas besteld die ik 2 keer heb moeten terugsturen omdat de maat niet klopte. Tot nu toe geen probleem, ze hebben mijn verzoek in behandeling genomen en de gevraagde maat snel opnieuw verzonden. Het probleem is dat de retourzendingen voor maatproblemen betaald zijn, in tegenstelling tot veel andere online winkels. Dus vind ik het riskant om op deze site te bestellen, vooral omdat het bestelde artikel heel klein valt. Voor normaal M, was de XL zelfs nog te klein. Dus met 8 -9 euro voor de retour om de maat te veranderen, is dat duur.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry voor de retour van uw jas. U had inderdaad gekozen voor maat M, op de donsjas 101101. Helaas hadden we geen informatie over uw maten, dus geen controle om u retourkosten te besparen. Wij hebben van onze kant alleen een ruil met maat L, maar eenmaal ontvangen vroeg u ons, na het bekijken van de maattabel, om maat 3XL die niet meer op voorraad was. Vaak, met behulp van de maten, via een e-mail of een telefoontje, doen we ons best om onze klanten te helpen en retourkosten te vermijden door hen zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van de maat. U heeft uiteindelijk de bestelling geannuleerd, we hebben u dus de jas + de verzendkosten van 12 euro terugbetaald, we handelen altijd zo om onze klanten te helpen met te hoge verzendkosten. Onze excuses voor deze ervaring, met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
F
Fanny
Opmerking: 3 van 5
De kleur komt niet overeen met de foto op de website.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft de lichtbruine milano besteld, het spijt ons echt als u vindt dat de kleur niet overeenkomt met de foto, we doen ons best om dit te controleren. Als de kleur u echter niet bevalt, kunt u uw pakket naar ons terugsturen voor een volledige terugbetaling van de bestelling (tas + verzendkosten). Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
V
Vassaux V.
Opmerking: 3 van 5
Zeer goede tas en van zeer goede kwaliteit, maar de kleur komt niet overeen met mijn bestelling. Ik heb een bruine tas besteld en ontvang een bordeauxkleurige. Jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft de tas 111943 besteld die alleen in bruin en zwart verkrijgbaar is. Het bruin komt echt overeen met het beeld op onze site, zeer roestig, gemarkeerd, het is in geen geval bordeaux. We zijn echt sorry als de kleur u niet bevalt, in dat geval moet u het niet aarzelen om het naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
M
Michel P.
Opmerking: 3 van 5
Niet genoeg informatie over de volgorde van de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking ter kennis, we proberen echter zoveel mogelijk onze klanten te informeren over de voorbereiding van hun bestelling. Bijvoorbeeld, voor de uwe, heeft u op dezelfde dag van uw aankoop een bevestigingsmail van de bestelling ontvangen, de volgende dag heeft u een bericht ontvangen dat de gekozen laarzen niet op voorraad zijn, dus verzonden onder 15 dagen / 3 weken zoals vermeld op de site. Vervolgens, een andere mail, 4 dagen later, om u te informeren over de verzending van uw pakket in week 2 of 3. U zult nu een mail ontvangen, op dezelfde dag van de verzending van uw pakket met de colissimo-link, en vervolgens een mail de dag voor de levering. Dit is een beetje het protocol dat is opgezet. Fijne dag ETS GUIGNARD.
P
Patrick V.
Opmerking: 1 van 5
Mijn bestelling moest op 18/12/19 worden geleverd, per colissimo met handtekening bij ontvangst, maar op dit moment, 23/12/19, geen nieuws en geen afleveringsbericht?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedenavond, we nemen kennis van dit probleem omdat we niet zijn geïnformeerd, hetzij per e-mail of per telefoon. We hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken zonder succes, er is een bericht achtergelaten op uw voicemail. Het pakket is op 16/12 door de post in behandeling genomen, op 18/12 is het genoteerd als niet afgeleverd, de ontvanger is geïnformeerd over de volgende beschikbaarheid in zijn gebruikelijke postkantoor. En op 19/12 is het pakket beschikbaar gesteld op het afhaalpunt dat door de ontvanger is gekozen. U kunt het dus sinds 19/12 ophalen op het adres dat u heeft gekozen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cambier
Opmerking: 1 van 5
Ontvangen mijn jas in een plastic zak gegooid in een doos, de voering van de capuchon is geen vos maar een wasbeer, ik heb het toch heel duur betaald voor wat het is, zeer teleurgesteld, maar ik houd het toch omdat het een mooie silhouette geeft......ik had weken gewacht om het mezelf te geven, ik zal niet meer bij hen bestellen.....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw Cambier, we zijn echt verrast door uw bericht, we zijn niet gewend om jassen te gooien zoals u opmerkt, integendeel, en u zult merken dat u de eerste bent die deze opmerking maakt. We verzenden de kleding in onze 100% recyclebare CUIRS GUIGNARD plastic zakken, het kledingstuk is plat gevouwen om slechte plooien tijdens het transport te voorkomen. Het pakket is inderdaad van karton, van zeer goede kwaliteit om in goede staat aan te komen bij de levering, het is sober zonder reclame om diefstal te voorkomen. Zoals u opmerkt, is dit product van zeer mooie kwaliteit en zijn prijs waard, het geeft een mooie silhouette en de kwaliteit is top, we hebben geen retouren over dit product. Mocht u echter echt teleurgesteld zijn in ons, dan geven we de voorkeur aan dat u het kledingstuk niet houdt. We wensen u een fijne dag en vrolijke feestdagen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client M.
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooie kwaliteit, maar ik moest een extra maat nemen voor de heren Sendra laarzen vanwege de riem rond de laars, gelukkig heeft hij een smalle voet... misschien moet je de klant waarschuwen dat hij zeer slanke voeten heeft. Ik geef dus op om voor mezelf te bestellen voor vrouwen, mijn voetboog laat me niet toe om er een te bezitten... uw site voor Santiags is alleen bestemd voor magere mensen. Bovendien zijn de retourkosten met Collissimo gevolgd erg duur. Het is niet begrijpelijk dat u geen gratis retouren naar afhaalpunten kunt aanbieden. Met vriendelijke groet. Mevrouw Moreau.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedenavond, u heeft een paar leren laarzen 8286 besteld op onze site, die een model is dat normaal gesproken goed past. We benadrukken altijd aan onze klanten die advies vragen per telefoon of per e-mail om de gebruikelijke maat te nemen, tenzij de voetboog vrij hoog is. We hebben altijd dit probleem met de santiags, omdat er geen ritsen of elastieken zijn. Maar we hebben geen problemen om onze klanten te schoeien, ongeacht de morfologie. Bij uw bestelling heeft u geprofiteerd van gratis verzendkosten, wat betreft de retourkosten, we maken duidelijk dat deze voor rekening van de klant zijn, we zijn een kleine structuur en kunnen ons dat niet veroorloven. We zijn echt sorry voor uw ontevredenheid. Fijne avond ETS GUIGNARD
P
Pierre H.
Opmerking: 2 van 5
Witte vlekken overal en een vacht met gebreken, het kan worden hersteld maar het is toch gemiddeld. Dit jasje is verder heel mooi.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedenavond, we hebben uw bericht ontvangen en zijn echt heel erg sorry. U heeft op onze site een stoffen jasje met capuchon en nep-vacht gekocht. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als het jasje gebreken vertoont, we zullen het oplossen en het artikel voor u omruilen. Nogmaals onze excuses en neem zo snel mogelijk contact op met onze winkel op 05 49 81 46 94 of via [email protected]. Fijne avond ETS GUIGNARD.
M
Maryse L.
Opmerking: 2 van 5
Handtas besteld sinds 8 dagen, twee keer gebeld. Vandaag wordt me verteld dat het artikel niet op voorraad is, maar de volgende dag van mijn rekening afgeschreven!!!! Niet serieus en niet zeker of ik het voor Kerstmis zal hebben!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op de site een handtas besteld op 05/12, dat is 7 dagen geleden (niet-werkdagen omdat het weekend er was!). Het staat heel duidelijk op het productblad dat dit product binnen 10 werkdagen wordt verzonden. We respecteren de aangegeven termijn en hebben geen vertraging. De termijn staat trouwens opnieuw vermeld in de winkelwagentje voor de bevestiging van de bestelling. We proberen dit zo duidelijk mogelijk te maken om dit soort problemen te voorkomen, vooral met de feestdagen in het vooruitzicht. Uw levering is gepland voor volgende week zoals telefonisch aangekondigd. Bovendien, wat betreft de betaling, hebben we u uitgelegd dat, zoals bij alle winkels of online sites, betalingen die met een creditcard worden gedaan, natuurlijk op dezelfde dag of de volgende dag worden afgeschreven en zoals overal, hebben we geen controle over de bankwebsites. In de hoop u zo goed mogelijk gerustgesteld te hebben, fijne dag! ETS GUIGNARD.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Gekocht leren jas, levering vrij snel, maar product zeer teleurstellend. Stukken leer samengevoegd, geen voering geen zoom, grove snede. Ik raad dit huis niet aan. Claudie Berlan Perpignan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen kennis van uw opmerking over uw aankoop. U spreekt echter over een specifiek artikel, terwijl we verschillende kwaliteiten aanbieden, het spijt ons dat het product u niet bevalt en dat u daarom een generalisatie maakt. U heeft een product ref 10355 in de aanbieding gekocht voor de prijs van 116 €. Het is duidelijk vermeld in de beschrijving dat dit zeer licht gevoerd en gelijmd is op het leer, een beetje zoals bij stretchbroeken. Bovendien merkt u op dat het stukken leer zijn, daar begrijpen we niet veel van, alle leren modellen hebben noodzakelijkerwijs meerdere stukken leer, stel je de grootte van een lamshuid voor! Voor de snede van het leer, het is gewoon aan de onderkant, het is een scherpe snede, dat is opzettelijk, u vermoedt dat het geen vergissing van de snijder is, het is om een vleugje originaliteit te brengen! Als het product echt teleurstellend is, verplichten we klanten niet om het kledingstuk te houden, stuur het terug en we zullen u terugbetalen. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Het product is uitstekend, de telefonische ontvangst evenals de snelheid van verzending ook. Echter, de maattabel is fout. De maten van de borstomtrek en tailleomtrek kwamen overeen met 4XL terwijl zelfs 2XL een beetje groot is!
Vertaalde beoordelingen
F
Florence P.
Opmerking: 2 van 5
Bedankt, ik ben zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
A
Andre
Opmerking: 1 van 5
Vandaag wacht ik op de ontvangst van het product dat ik heb besteld. Ik moet nog even wachten, mijn bestelling zal betaald en geïncasseerd worden voor de levering !!? Ik zal me later uitspreken (over een paar weken)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op onze site besteld op 08/10 voor een paar laarzen ref 205 in maat 39. Zoals vermeld op de productfiche is de levertijd 15 dagen / 3 weken. Ze komen rechtstreeks van onze leverancier in Spanje. Uw pakket is gepland voor verzending vanmiddag of uiterlijk donderdagochtend, dus 8 / 10 dagen na uw bestelling, we hebben onze termijnen dus ruim gerespecteerd. Wat betreft de betaling, u heeft gekozen voor een onmiddellijke debetbetaling, dus de afschrijving gebeurt op de dag van de aankoop, daar hebben we geen invloed op. In de hoop dat we zo goed mogelijk hebben gereageerd op uw ontevredenheid. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Maxime
Opmerking: 3 van 5
Hallo allemaal, Bestelling op tijd ontvangen, kwaliteit is in orde, zeer mooie laarzen model blues strong 7811 voor mijn part. Echter, niet erg vriendelijk om een model te sturen dat ik denk dat het in de etalage stond. De zool van de rechter schoen is licht beschadigd en zonder de papieren versteviging aan de binnenkant. Ook een lichte kras op de hiel. Een beetje teleurgesteld..... Met vriendelijke groet, maxime.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Allereerst bedankt voor uw bericht, we zijn blij dat de laarzen u bevallen. Maar we willen u ook enkele verduidelijkingen geven over uw opmerking. Dit model was niet in de etalage, we zijn een winkel met laarzen beschikbaar voor onze klanten om te passen. Dus klanten kunnen ze passen en een paar stappen in de winkel maken tot de spiegel, wat kan verklaren dat er enkele sporen op de zool zijn. In ieder geval moet u absoluut naar een schoenmaker gaan nadat u ze 3/4 keer heeft gedragen om een zool te laten plaatsen om de leren zool niet te beschadigen en zo uw laarzen vele jaren te behouden. Wat betreft de kras op de hiel, hebben we die helaas niet opgemerkt en zijn we daar echt verdrietig over, aarzel niet om ze naar ons terug te sturen voor een terugbetaling indien nodig en we staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
F
Falken
Opmerking: 2 van 5
Mijn mening betreft de website en niet de artikelen (die ik veronderstel van goede kwaliteit te zijn) + meer dan een week na mijn bestelling (598 E ontvangen!!) : geen nieuws over de voortgang of de goede ontvangst van deze bestelling, ik weet niet of deze is verwerkt? Wanneer word ik geleverd? IK ZAL MOETEN BELLEN OM TE CONTROLEREN.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft inderdaad op onze website besteld op 01/10 voor twee artikelen voor een totaalbedrag van 440 €, dat u per creditcard heeft betaald, dus dezelfde dag is ontvangen. In deze bestelling zit een jas en een paar santiags, het is goed aangegeven op onze site de levertijd voor elk product en op deze is aangegeven verzonden binnen 15 dagen tot 3 weken. We hebben besloten om slechts één verzending te doen omdat de laarzen snel klaar zijn. Uw pakket is gepland voor verzending op donderdag 10 oktober, dus 10 dagen na het plaatsen van de bestelling, we zitten dus goed onder de aangegeven termijn. We zijn echt sorry, maar we hebben normaal gesproken geen problemen met de termijn die is aangegeven. We zijn altijd bereikbaar per telefoon, e-mail als u informatie of andere vragen heeft. In de hoop dat we zo goed mogelijk op uw vragen hebben geantwoord. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Client M.
Opmerking: 2 van 5
Zeer goede beoordeling.
Vertaalde beoordelingen
K
Kathy C.
Opmerking: 3 van 5
Goedenavond, de foto's op uw site komen niet echt overeen met de kleur die ik heb ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt heel erg sorry, we proberen echter zo nauwkeurig mogelijk te zijn, de foto's zijn zo min mogelijk bewerkt, maar het kan zijn dat er bij iets lichtere kleuren, afhankelijk van de verlichting van de kamer en de flits, een lichte afwijking is. Onze oprechte excuses als de kleur niet aan uw verwachtingen voldoet, in dat geval hoeft u het product alleen maar naar ons terug te sturen voor een omruiling of terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
R
Rdolb
Opmerking: 3 van 5
Mooie producten, efficiënte retourservice, jammer dat, wanneer een kledingstuk duidelijk als 'klein vallend' wordt herkend, dit niet wordt aangegeven.... dit had me een 'kostbare' retour kunnen besparen, en de teleurstelling dat ik mijn wens voor een leren jas niet kon waarmaken!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt heel erg sorry voor deze teleurstelling, u had ons aangegeven dat het kledingstuk te kort was in de mouwen en te smal in de armsgaten maar perfect voor het lichaam en de schouders. We hadden inderdaad eerder opgemerkt dat de armsgaten vrij smal zijn, maar het hangt allemaal af van de lichaamsbouw. Maar voor de mouwen hebben we meestal vrij vaak de mouwen te lang, we kunnen ze dus zonder problemen inkorten! Onze excuses, in de hoop u binnenkort weer te zien en aarzel niet om contact met ons op te nemen voor zo veel mogelijk informatie over het kledingstuk. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
H
Herve
Opmerking: 1 van 5
Thuis aanwezig maar niet geleverd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
We zijn sorry voor dit voorval, onze dienstverlener 'Colissimo de post' moet vergeten zijn u te verwittigen bij zijn aankomst of heeft zich niet de moeite getroost om het nodige te doen aangezien u in een gebouw woont met mogelijk een intercom (het is mogelijk dat dit niet uw gebruikelijke postbode was door de vakanties). We herhalen onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een leren jas ontvangen waarvoor twee stikfouten zichtbaar waren. Ik heb om een commerciële geste gevraagd. Mij werd geantwoord dat Cuirs Guignard me een retourbon kon sturen en de reparaties gratis kon uitvoeren!!! Het zou nog meer zijn als ik voor de reparaties moest betalen... En uiteindelijk geen jas, hoe lang? Ik heb deze transactie niet geaccepteerd. Het lijkt me dat ik een nieuw artikel heb gekocht, en niet gerepareerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedenavond mevrouw, zoals uitgelegd in onze uitwisselingen, zouden we u de kosten en de reparatie van uw artikel niet laten betalen, het is normaal dat dit voorval voor onze rekening is en we zouden de reparatie zo snel mogelijk hebben uitgevoerd om u tevreden te stellen. Een terugbetaling had ook een oplossing kunnen zijn. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen als de reparatie op onze kosten u niet tevreden stelt. We staan voor u klaar en zullen een oplossing vinden om dit voorval op te lossen. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet.
D
David
Opmerking: 2 van 5
perfect leer, maar ondanks de aangegeven maten, veel te klein, dus we moesten het retourneren, (teleurstellend)
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
De boots zijn goed en comfortabel, ik geloof dat ze iets te groot zijn, ik wilde leren schoenen, dat is oké, maar de rubberen beschermzolen zijn te dik en geven een beetje een goedkope uitstraling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft boots van leer 2374 in whisky kleur besteld, het is een super leuk product dat zowel typisch cowboy is als eenvoudig voor het dagelijks leven. Volledig leer, binnen- en buitenkant, alleen de hak is beschermd door een rubberen hak, we hadden geen specifieke opmerkingen over dit onderwerp, maar we kunnen de info aan de leverancier doorgeven ;) . Vergeet niet om bij uw schoenmaker een zool te laten toevoegen om de leren zool te beschermen en zo uw boots vele jaren te behouden!! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Malfilatre. D.
Opmerking: 3 van 5
Ik vind dat voor de prijs!!! De kwaliteit van het leer is niet optimaal. De snit is mooi, maar ik vind het leer zeer, zeer dun, wat doet vermoeden dat sommige elementen van de blazer zeer snel zullen slijten. Ik geef toe dat ik zeer verrast was door het gewicht, ik had verwacht een leer te hebben dat goed blijft zitten en dat is niet het geval, voornamelijk vanwege de dunheid van het product. Ik was van plan om deze winter een driekwart te kopen, maar nu ben ik aan het nadenken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening goed ontvangen, u heeft gekozen voor de Pierre jas, we hebben dit product al meerdere collecties in de winkel en er zijn geen bijzondere problemen. Het is van soepel lamsleer, maar niet van slechte kwaliteit, integendeel. We zijn echt sorry als u teleurgesteld bent over uw aankoop, in dat geval, als het product nieuw en niet gedragen is, aarzel dan niet om het naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
A
Aline B.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een paar laarzen besteld voor de verjaardag van mijn man en we hebben 2 laarzen van 2 verschillende modellen ontvangen. Een onaanvaardbare nalatigheid.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op 12/04/2019 een bestelling geplaatst op onze site, de laarzen zijn dezelfde dag verzonden. We hebben geen terugkoppeling van uw kant ontvangen over de bestelling die bijna een maand geleden is ontvangen. Vaak informeren klanten ons als er een probleem is met maat, kleur, schoenmaat of andere via e-mail of telefoon eerder dan op Trustpilot. We waren dus zeer verrast om dit op deze manier te horen, we hebben onze onderzoeken gedaan. En inderdaad, bij het controleren van de dozen in de winkel hebben we in een doos een voet van 2944 en een voet van 3396 gevonden, twee zeer vergelijkbare modellen die per ongeluk door een klant of een van onze verkopers in dezelfde doos zijn geplaatst. Onze excuses voor dit ongemak, we hebben u zojuist een voorafbetaald retourlabel gestuurd voor het terugsturen van het pakket en een commerciële korting om ons te verontschuldigen. In de hoop dat we u zo goed mogelijk hebben geantwoord en het nodige hebben gedaan om u tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Chrystine B.
Opmerking: 3 van 5
Op zoek naar rode cowboylaarzen, dacht ik mijn geluk te hebben gevonden op de site van Cuirs Guignard. De levering was snel, de betaling in drie termijnen is een plus, maar de verzendkosten zijn vrij hoog. Bij ontvangst, teleurstelling, niet over het product, prachtig, maar over de maat en de snit. De laarzen zijn te groot (+ of - een maat te veel) en vooral te breed. Ze lijken gemaakt voor een mannenvoet, terwijl ze in de zoekopdracht dameslaarzen verschijnen. Niet overtuigd dat een maat kleiner ook het verschil in breedte zou maken, heb ik ze liever teruggestuurd en om een terugbetaling gevraagd, wat snel en zonder probleem is gedaan. Een ander klein minpuntje, voor de retour werd ons gevraagd de factuur bij te voegen, onmogelijk te vinden hoe deze te downloaden vanuit mijn account. Ik moest de pagina kopiëren/plakken, niet erg praktisch... Samengevat, goede producten, goede klantenservice, maar een gebrek aan informatie in de beschrijvingen.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Ik had dezelfde
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen maar begrijpen niet helemaal of u tevreden bent of niet. U heeft een klassieke herfst/winter kledingstuk gekocht, zeer comfortabel, basis, gemakkelijk te combineren en te dragen. Zocht u juist een snit die u eerder had of bent u teleurgesteld omdat het te veel lijkt op wat u had! In ieder geval, aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice indien nodig. Fijne dag. ETS GUIGNARD
D
Dos S.
Opmerking: 3 van 5
Stiksel bij de knopen niet goed genoeg, dat wil zeggen slecht genaaid, moest alles opnieuw doen anders gaat het.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry als het product kleine problemen met de stiksels heeft, in dat geval moet u niet aarzelen om contact met ons op te nemen voor een retour. Let op, als u het over de knopen heeft, want deze zijn altijd op een flap genaaid en niet op de stof geplakt, omdat het nodig is om de dikte van het leer te kunnen doorbreken. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Te lang, het is nu 7 dagen geleden dat mijn bestelling is geplaatst en bij het bellen van de klantenservice zeggen ze dat de levering pas over 1 week zal plaatsvinden. Dus als het gaat zoals afgesproken, zou het 15 uur duren om een. Blouson te krijgen, terwijl mijn andere bestelling 2 dagen later aankomt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben net uw bericht gelezen en zijn echt sorry, we dachten dat u op de levertijd had gelet. Het staat duidelijk op het bestelde product dat het binnen 10 werkdagen wordt geleverd, de termijn zal goed worden gerespecteerd! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
P
Philippe
Opmerking: 1 van 5
De bankcheque wordt geweigerd als betaalmiddel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, helaas, zoals veel winkels, zijn we gedwongen om de betalingen per cheque stop te zetten vanwege veel problemen met wanbetalingen, we konden zo niet doorgaan. We bieden echter verschillende betaalmethoden aan voor onze klanten, bankoverschrijving voor degenen die hun bankgegevens niet op internet willen invoeren, betaling per creditcard met onmiddellijke afschrijving of zelfs in 3 termijnen zonder kosten en tenslotte PayPal-betaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Leveringstermijnen vrij lang, verzendkosten relatief hoog, retour voor ruil op uw kosten, maar het product komt overeen met de beschrijving
Vertaalde beoordelingen
D
Depoortere J.
Opmerking: 3 van 5
Bestelling in 2 keer geleverd omdat het 2e product later werd geleverd, als het goed is 3 tot 5 weken na bestelling (product niet in de uitverkoop en niet aangegeven als niet op voorraad!!)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer Depoortere, u heeft inderdaad een bestelling geplaatst op onze site voor twee artikelen, een jas in de uitverkoop dus op voorraad en een paar Sendra laarzen die niet meer op voorraad zijn in uw maat. We hebben ervoor gekozen om in twee zendingen te verzenden om u niet te lang te laten wachten en zo uw jas zo snel mogelijk te ontvangen. Voor de laarzen, zoals aangegeven op de site, is de verzendtijd gemiddeld 4 tot 6 weken. We hebben u per e-mail geïnformeerd over de verzending van de jas in eerste instantie en dat de laarzen in productie waren en later zouden worden verzonden. We dachten dat u dit punt had opgemerkt dat we benadrukken op de productfiche en in de winkelwagentje voor validatie van de betaling, om juist dit soort ontevredenheid te voorkomen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
K
Kowolik J.
Opmerking: 3 van 5
De jas is van goede kwaliteit, niets te zeggen over het leer, maar zeer slecht gesneden voor een 6xl, ik heb al 2 leren jassen van deze maat, elders gekocht en deze 6xl zijn veel groter en comfortabeler om te dragen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht ontvangen, inderdaad, dit product valt niet zo groot uit in vergelijking met andere meer rechte of ruime modellen. Deze jas is misschien een beetje te smal bij de armsgaten ondanks zijn maat 6XL, omdat het een lichaam aansluitende vorm heeft. Als u het echter te klein vindt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil of terugbetaling, fijne dag!
J
Jean C.
Opmerking: 1 van 5
Men vraagt me om te beoordelen, onmogelijk omdat na meer dan 8 dagen niet geleverd. Colissimo?? onzin, ik weet zelfs niet waar mijn aankoop is. Kwaliteit van de producten misschien goed, maar hoe een beoordeling geven zonder alleen maar geprobeerd te hebben wat je hebt gekocht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad de Trustpilot uitnodiging iets te vroeg ontvangen omdat uw pakket vandaag geleverd moet worden, dus hoe kunt u uw bestelling beoordelen! In de hoop u zo goed mogelijk te helpen, fijne dag!
T
Thierry N.
Opmerking: 1 van 5
Pakket besteld op 01/01/2019, tot op heden nog steeds mijn pakket niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad een paar laarzen besteld op 01/01, zoals we op onze site hadden aangegeven tijdens de feestdagen, was het bedrijf Mayura gesloten tot 7 januari. We geven een termijn van 15 dagen / 3 weken voor de verzending van het pakket, uw bestelling is dus pas vanaf 7 in behandeling genomen, we zitten nog steeds binnen de termijn. We zijn sorry als deze termijn te lang lijkt of dat u het niet had opgemerkt voordat u bestelde. Als u echter liever de bestelling annuleert, begrijpen we dat volledig. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Te lang voor de levering. Toen ik bestelde, stond er niet aangegeven voordat ik het in mijn winkelwagentje deed dat de termijn 3 weken was, anders had ik mijn bestelling niet bevestigd. Ik vind dat niet top, dat is alles.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft op 10/01 's middags een paar Mayura laarzen besteld. Zoals vermeld op de productfiche, hebben we ze niet op voorraad, het duurt 15 dagen tot 3 weken omdat ze uit Spanje komen. Uw pakket is gepland voor verzending maandagochtend, dus slechts 10 dagen na uw bestelling, u ontvangt ze dus halverwege volgende week, sneller dan de aangekondigde termijn. We dachten dat u dit punt had opgemerkt dat heel duidelijk op de site staat om teleurstelling bij onze klanten over de levertijd te voorkomen. We hopen dat het product u zal bevallen, Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Mr. Germann, nu wil ik een belangrijke informatie delen na mijn tweede levering voor een defect artikel, er is niets aangeboden, zelfs geen gebaar van commerciële aard, behalve de terugbetaling na een bepaalde tijd, schandalig, ik raad het niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Mr. Germann, we zijn echt sorry dat we u zo teleurgesteld hebben, u heeft inderdaad uw jas ontvangen en een drukknop was defect en u vond de knopen te los, we hebben u dezelfde dag een retourlabel gestuurd voor de terugzending. Het is inderdaad teleurstellend om een kledingstuk in deze staat te ontvangen, we hebben het zo snel mogelijk geregeld en alles op ons genomen. Zodra we uw pakket ontvingen, hebben we de jas naar een van onze naaisters gestuurd die de drukknop heeft vervangen en alle knopen heeft gecontroleerd, de knoop die niet vastzat opnieuw heeft genaaid en de anderen heeft verstevigd. We hebben u ook per e-mail een kortingscode gegeven voor een toekomstige bestelling. Bij de ontvangst van uw pakket heeft u ons uw teleurstelling meegedeeld, we hebben ons verontschuldigd en u aangeboden om u terug te betalen. We zijn echt nogmaals sorry. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
A
Alex-Trem
Opmerking: 1 van 5
Termijn niet gerespecteerd, maar in alle eerlijkheid is dat niet het ergste, het jack is beschadigd met scheuren op de rug en op de kraag, overal zwarte vlekken. Gezien de prijs van het artikel had ik meer zorgvuldigheid en respect verwacht. Het leer is van goede kwaliteit, maar de mensen die het hebben behandeld hebben niets gerespecteerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry dat we u teleurgesteld hebben, we bieden u aan om het product terug te sturen voor een terugbetaling, uiteraard als het nieuw en ongebruikt is. We willen u echter wel laten weten dat uw bestelling op donderdag 15 december om 22.00 uur is geplaatst en op maandagmorgen 19 december is verzonden. Het is duidelijk vermeld op het productblad, verzending binnen 7 dagen, we hebben uw bestelling zo snel mogelijk voorbereid met respect voor de aangegeven termijn. Wat betreft de staat van het leer, we controleren het jack voor verzending, maar het kan zijn dat het leer kleine markeringen vertoont,
C
Client
Opmerking: 2 van 5
De broek is mooi en het materiaal is erg leuk, maar 0 stevigheid: Een enkele avond gedragen en de naden bij de knieën zijn gescheurd. Zeer fragiele afwerking, dus.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We leren over uw kleine probleem via dit bericht, waarom heeft u geen contact met ons opgenomen om ons hiervan op de hoogte te stellen? We zijn echt verdrietig omdat we geen problemen hebben met deze broeken die we al vele jaren verkopen. U kunt contact met ons opnemen voor een retour en een volledige controle van het product, aarzel niet!!! Met vriendelijke groet