De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Maat te klein en strak en breedte van de benen te groot, ik stuur het product terug... sorry Patrick Wilfart 0769705944.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw retourverzoek voor terugbetaling goed ontvangen, we hebben u per e-mail geïnformeerd dat dit zal worden uitgevoerd op uw rekening zodra het pakket is ontvangen. We zijn echt sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Teleurstelling producten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen kennis van uw bericht, we zijn echt sorry dat we u teleurgesteld hebben. We hebben uw retourpakket ontvangen en uw bestelling geannuleerd. We bieden dit product al meerdere seizoenen aan, het is een klassieker in onze collectie, het is echter van zeer goede kwaliteit. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Product komt overeen, maar knopen komen al los na nauwelijks 2 weken dragen. Grote teleurstelling gezien de prijs... Je verwacht dat de knopen goed vastzitten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht net ontvangen, het spijt ons echt, dit is inderdaad niet normaal! U vindt op uw mailbox een colissimo-label voor het retourneren van de jas, we zullen het nodige doen. Onze excuses, Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
F
Fabien
Opmerking: 3 van 5
Goed product, behalve dat het niet de gevraagde kleur is!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben zojuist uw bericht ontvangen, u heeft een jas in oceaan kleur besteld. Het spijt ons echt als de kleur u niet bevalt, in dat geval aarzel niet om de jas terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet ETS Guignard
C
Client(E)
Opmerking: 3 van 5
Leren jas snel ontvangen. Echter, in eerste instantie was ik teleurgesteld omdat het ontvangen leer niet helemaal overeenkomt met het artikel dat online is besteld. Afneembare capuchon in een andere kleur, andere stiksels van de jas, extra drukknop, kortom, het is anders dan de afbeeldingen op de site. Ik heb aarzeling gehad om het terug te sturen, maar uiteindelijk heb ik de verschillen toch gewaardeerd. Een advies dat ik toch zou geven aan CUIRS GUIGNARD, maak foto's van de leren jassen die overeenkomen met diegene die verzonden worden...
Vertaalde beoordelingen
F
Florence N.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb de jas teruggestuurd omdat de bicolor afwerking me niet beviel, op mijn kosten. De persoon die ik aan de telefoon had, zei dat bij de volgende verzending, aangezien ik deze jas ruil voor een andere van dezelfde kleur, het bedrijf een 'retourbon' zou meesturen in geval van een nieuwe ruil. Het zou misschien verstandig zijn om die bon meteen mee te sturen..
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Snelle verzending en goed beschermd. Mooi kwaliteitsjack. Goede ervaring die ik zal herhalen en aan mijn omgeving zal aanbevelen. Een minpunt voor de levering, pakket werd thuis afgeleverd na presentatie van de QR-code, dus verplicht aanwezig zijn en de post die zijn belofte niet nakomt. Een hele dag bij mij geblokkeerd en levering de volgende middag zonder dat ik hierover geïnformeerd was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw, we hebben uw mening in overweging genomen. Alle bestellingen worden vanuit onze winkel verzonden tegen handtekening om de ontvangst van de pakketten te beveiligen. We zijn sorry voor dit ongemak veroorzaakt door de post, we zijn blij dat het product u bevalt, we blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik heb maat 45, ik heb maat 46 besteld. Onbruikbare laarzen! Overal te strak. Oplichting! Voor deze prijs? Het is schandalig.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw teleurstelling over de maat van de laarzen in overweging, we zijn echt sorry dat ze niet passen. Misschien heeft u een hoge wreef, deze laarzen hebben geen rits, geen elastische ruimte en kunnen dus problemen opleveren voor sommige mensen. We werken al vele jaren samen met dit erkende merk, erkende kwaliteit. Als u, zoals u opmerkt, ze niet kunt dragen, kunt u het pakket naar ons terugsturen voor een terugbetaling, stuur ons een retourverzoek per e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Zeer weinig informatie na de bestelling
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, we hebben uw mening ontvangen. Het pakket is in distributie naar uw gekozen afhaalpunt of postkantoor. We hebben een bericht gestuurd met het colissimo-nummer. We blijven echter tot uw beschikking als u vragen of specifieke verzoeken heeft. Met vriendelijke groet.
L
Laetitia V.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb een rode tas besteld en op de foto is hij mooi rood, maar in werkelijkheid is hij framboos.
Vertaalde beoordelingen
M
Marlier C.
Opmerking: 3 van 5
Jammer dat je voor de levering en de retour van de bestelling moet betalen, anders leuke site...
Vertaalde beoordelingen
B
Bets
Opmerking: 2 van 5
De leveringsdeadline is gerespecteerd, echter komt het product niet overeen met de beschrijving op de site waar het als lamsleer wordt aangeduid terwijl het schapenleer is, het uiterlijk is helemaal niet hetzelfde. Dus teleurgesteld. De afwerking van lam en schaap is niet hetzelfde, lam is veel gladder. Oakwood vermeldt goed op zijn site schapenleer en niet lamsleer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben net uw beoordeling over uw aankoop van 26/04 voor een leren damesjack van het merk Oakwood ref 62065 gezien. Het is een vlaggenschipproduct van de collectie, we hebben helemaal geen ontevreden terugkoppeling hierover. Wat betreft de huid, zoals u weet, is lam en schaap hetzelfde dier, het merk Oakwood vermeldt altijd schapenleer op zijn labels en maakt geen onderscheid. Terwijl wij aan onze kant het onderscheid maken tussen omgekeerde schapen met zichtbare schapenwol en lamsvellen die voor jacks worden gebruikt. We hebben in geen geval gelogen in de beschrijving! Mocht u echter echt teleurgesteld zijn over het product, bewaar het dan vooral niet, stuur het ons terug, we zullen het terugbetalen. Fijne dag, ETS GUIGNARD
C
Client C.
Opmerking: 2 van 5
ik heb een leren vest maat L in het rood besteld, mijn vriendin heeft het gepast, het leek een beetje krap, maakt niet uit, ik ruil het voor maat XL. Eerste probleem, het is niet beschikbaar in het rood maar in het zwart, goed laten we dat maar gaan. De retour en de ruil verlopen goed, een weekje... En daar grote teleurstelling, de maat XL na het passen is kleiner dan de maat L in het rood.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry, inderdaad heeft u een rode vest in maat L besteld, de maat XL was op dat moment al niet beschikbaar op de site. U heeft contact met ons opgenomen omdat deze te krap was, en omdat we het rood niet hadden, hebben we u ofwel de terugbetaling ofwel de ruil met het zwart aangeboden, u heeft geaccepteerd. We hebben de ruil goed gedaan met de maat XL, gewoon een maat groter, we zijn echt sorry dat deze nog steeds niet past. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor een retour voor terugbetaling. Fijne dag, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Hallo, de bestelde laarzen zijn van zeer goede kwaliteit maar de maat komt niet overeen met wat ik had besteld. Een maat 39 (zoals aangegeven op de doos) maar de laarzen zijn maat 40. Ik heb ze een dag gedragen voordat ik het merkte. Welke oplossing heeft u? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Isabelle Demulder
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Goedenavond, ik heb u al een e-mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren... Ik vind het ongepast dat een moderne online winkel aankondigt, ik citeer: "3 tot 4 weken levering, BEHALVE als op voorraad" en tegelijkertijd rekent u 12€ verzendkosten (wat overeenkomt met de kosten van een Chronopost en niet met een colissimo), en bovendien incasseert u ONMIDDELLIJK de prijs van het bestelde artikel. Ofwel is het op voorraad, wat het meest logisch zou zijn en dus leverbaar in 48/72 uur en iedereen is tevreden; ofwel is het dat niet. Maar in dat geval zou eerlijkheid vereisen dat we daar duidelijk over worden geïnformeerd voordat we de bestelling registreren en niet erna. Dit voorkomt tijdverlies!!! Nu, als u klanten heeft die bereid zijn u te financieren gedurende 3 of 4 weken terwijl u het artikel druppelsgewijs van uw leverancier laat komen, des te beter voor u. Maar ik zal niet tot diegenen behoren. Iedereen weet dat voorraden duur zijn voor een bedrijf, maar u kunt dan niet op alle fronten winst maken... Voor de goede verstaander. Met vriendelijke groet, CG
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben inderdaad een e-mail van u ontvangen om uw bestelling te annuleren omdat u onze werking niet begreep, die echter op onze site wordt weergegeven en benadrukt voordat de klant zijn bestelling bevestigt. U heeft op onze site besteld op zaterdagavond 3/04 om 23.00 uur en weet dat uw laarzen ref 211 in 42 beschikbaar waren voor verzending vanaf zaterdagmorgen 10/04, wetende dat maandag een feestdag was, dus toch relatief snel! We hebben enorm veel referenties op voorraad, maar werken ook op deze manier met onze leverancier om zo een maximale keuze in maten en kleuren te hebben, terwijl we binnen een zeer snelle termijn blijven! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Martine
Opmerking: 3 van 5
Op tijd ontvangen, zeer mooie Santiags maar helaas onmogelijk om aan te trekken! Schacht te smal na een vriendelijk telefoongesprek, is er een ruil met een ander model afgesproken. Gesprekspartner is luisterend en klantgericht.
Vertaalde beoordelingen
L
Libbrecht J.
Opmerking: 2 van 5
Hallo, de rug is niet in één stuk, de kleur en het uiterlijk komen niet precies overeen, de huid aanvoelt vet aan, met vriendelijke groet, Jean.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling over het ontvangen jasje gelezen, u merkt op dat de rug niet in één stuk is, inderdaad, in leer is dat echt heel zeldzaam en het was zichtbaar op de productpresentatiefoto's. Het is een jasje van verouderd varkensleer, we zijn sorry dat het product u niet bevalt, in dat geval hoeft u het product niet terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
M
Med
Opmerking: 1 van 5
Goed gemaakte site, snelle verzending van het pakket via Colissimo met 12€ verzendkosten. Tot nu toe geen probleem, behalve dat het pakket nooit bij mij is aangekomen. De post zegt dat het in herlevering is, ik heb een kennisgeving in de brievenbus gehad, maar het pakket is nergens te bekennen. Ik heb een klacht ingediend bij de Post, maar er gebeurt niets. Gezien de prijs van de bestelling, wacht ik snel op een antwoord. Wat te doen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen en zijn echt heel erg sorry. We hebben zojuist een klacht ingediend bij de post, omdat we niet op de hoogte waren, konden we de zaken niet in beweging krijgen. We komen zo snel mogelijk bij u terug met details over de levering van uw pakket. Fijne dag ETS GUIGNARD
M
Marlier C.
Opmerking: 3 van 5
Jammer dat de levering zo lang duurt, anders veel keuze in leer
Vertaalde beoordelingen
H
Hervé S.
Opmerking: 3 van 5
Jas is donkerder dan de foto op de site. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Leer van goede kwaliteit. Dons komt uit de voering. Afwachten met de tijd.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Bij het openen van het pakket vreemd geen etiketten op de jas en als je beter kijkt zijn er enkele vlekken op het leer van de mouwen is het al gedragen? De retour is voor mijn rekening en de oppervlakkige vlekken we blijven zo maar slechte ervaring.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo meneer, we hebben uw mening goed ontvangen. Het bestelde model is van het merk Daytona zoals vermeld op onze site. Het is een verouderd leer, dus het is mogelijk dat het gemarkeerd is door huidimperfecties (vandaar het bewijs van de authenticiteit van het leer en niet van imitatie). We kunnen u een retourticket sturen om terugbetaald te worden als u een imperfectie of ontevredenheid constateert. We blijven uiteraard beschikbaar voor onze klanten bij problemen of andere op het volgende telefoonnummer 05.49.81.46.94 (winkel in Mauléon) of per e-mail ([email protected]). We wensen u een goede ontvangst. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Donsjack van 330 euro ontvangen in 7 dagen maar een beetje krap met 1 trui.. dus geretourneerd en retourkosten voor rekening van de klant. Dus 9,3 euro.. jammer dat de kosten niet gratis zijn op deze prijs..
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Tevreden met de aankopen die zijn gedaan zonder een van mijn 2 laatste aankopen te kunnen bekijken, gescheiden door uw zorg voor de levering, omdat deze niet is aangekomen op het opgegeven afleveradres voor deze laatste bestelling. Bestellen in dezelfde winkelwagentje en samen betalen. Dit veroorzaakt een probleem om het te recupereren. Ontevredenheid over andere bestellingen, twijfel over de levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw, we hebben de bestelling naar het adres op de factuur (leveringsadres) gestuurd. Er zijn geen informatie gegeven voor een adreswijziging. We zijn sorry voor dit incident en we zullen ervoor zorgen dat we aandacht besteden en uw instructies volgen bij de volgende bestelling. U kunt ons per e-mail of in de winkel in Mauleon bereiken op 05.49.81.46.94. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Defect artikel, ik neem aan dat de controle voor verzending niet is gedaan, moet ik het op mijn kosten terugsturen? In afwachting van antwoord per e-mail verzonden vandaag. De sluiting is gebroken. Ik zou nooit meer aanbevelen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben net uw bericht gelezen en zijn er erg sorry om. We zijn niet op de hoogte gesteld van dit voorval, hetzij per e-mail of per telefoon. Anders zou het nodige onmiddellijk zijn gedaan, het is normaal dat als het product defect is, wij de retourkosten voor onze rekening nemen. Maar hoe te doen als we er niet van op de hoogte zijn! Het product wordt gecontroleerd voor vertrek, maar wie maakt geen fouten ... U kunt contact met ons opnemen om ons te informeren over de retour en samen een ruil te regelen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
B
Beatrice B.
Opmerking: 3 van 5
Maat te klein. Ik heb een jas maat 42 besteld en ik kan hem niet dichtdoen... Echt teleurgesteld maar mooie kwaliteit, jammer...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry dat het product niet geschikt is. We zijn altijd beschikbaar via e-mail of telefoon om u te helpen bij het kiezen van de maat. Want we weten dat leer kleiner valt dan stof en afhankelijk van de snits, sommige modellen kleiner kunnen zijn dan andere. Met uw maten en de meeste informatie proberen we u te begeleiden naar het juiste model en de juiste maat om teleurstelling te voorkomen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
S
Sylvie F.
Opmerking: 3 van 5
Linker voet is erg moeilijk aan te trekken, doet pijn bovenop. Erg teleurgesteld gezien de prijs.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen kennis van uw mening over de boots, we hebben altijd een voet die sterker is dan de andere. Als u echter niet comfortabel bent, aarzel dan niet om een maat groter te nemen voor meer comfort en voeg een binnenzool toe voor de ondersteuning. De kwaliteit van deze boots is top, de afwerking, het werk dat erin is gestoken, u kunt op dit punt niet teleurgesteld zijn. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
De foto's van het product op de site komen helemaal niet overeen met het ontvangen product.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd, we hebben u hierover telefonisch gesproken. U dacht dat de laarzen blauw waren terwijl op de site bruin stond, zowel in de titel als in de beschrijving. Maar het is waar dat sommige afbeeldingen bij inzoomen een lichte blauwe glans hadden, maar we merkten toch op dat dit niet de kleur is, gewoon een glans. We hebben de visuals aangepast na uw opmerking. We wachten nog steeds op uw retour om uw bestelling te annuleren en u terug te betalen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Zeer teleurgesteld omdat ik maat 42 heb, soms 43 afhankelijk van de modellen. Om geen risico te nemen, heb ik gekozen voor het model in 43, zelfs als ik er een zool in moet doen. Grote verrassing: het was onmogelijk om de laarzen aan te trekken, mijn hiel paste er niet in... ik begrijp het niet omdat ik een vrij smalle voet en enkel heb, dus ik denk dat het ontwerp van het model niet geschikt is... vandaar mijn retour. Voor een eerste aankoop en voor deze prijs ben ik zeer teleurgesteld...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht goed ontvangen en het spijt ons echt dat het product niet geschikt is. U heeft referentie 2944 van Sendra gekocht, stijl motorlaarzen, dus ronde neus, breder dan de santiag. Dit product valt goed en we hebben geen problemen met het ontwerp, dit product is al jaren een vlaggenschip van het merk. We hebben uw retour goed ontvangen en uw bestelling geannuleerd en terugbetaald. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Clientomasi V.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn laarzen besteld op 7 januari 2021 en het is 30 januari en ik heb mijn laarzen nog steeds niet ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn sorry voor deze lange wachttijd, inderdaad, de gemiddelde levertijd voor laarzen is 15 dagen / 3 weken, uw laarzen zijn niet meer op voorraad, het kost tijd om te fabriceren en te verzenden. U zult per e-mail op de hoogte worden gesteld van de verzending met de colissimo-link. We zijn echt sorry voor deze wachttijd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
F
Facemaz C.
Opmerking: 3 van 5
Ik ben maar half tevreden omdat de maat 44 die ik heb ontvangen niet perfect is. Mijn vriend draagt maat 44 voor al zijn broeken en hier mist hij 2 cm bij de taille, hij is te strak... Aangezien ik het heb gekocht voor zijn verjaardag, wilde hij het niet ruilen, vooral omdat de enige beschikbare maat 46 zou zijn en de broek dan niet goed zou vallen, want behalve de taille die hem strak zit, valt de rest perfect.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht goed ontvangen en zijn echt sorry dat maat 44 niet perfect past. We hebben soms problemen met de maat van de broeken, omdat klanten een beetje in de war zijn over hun maten, afhankelijk van de merken en materialen. Inderdaad, onze broeken maat 44 zijn 44 cm plat bij de taille, het leer heeft geen elastaan dus het is onmogelijk om een of twee cm te winnen, een 44 is echt 44. Wanneer klanten ons om hulp vragen over de maat van de broek, adviseren we altijd om hun broeken te meten in plaats van naar het maatlabel te kijken, omdat ze vaak merken dat hun 44 misschien meer 46 is! Maar aarzel vooral niet om de broek terug te sturen als dat nodig is voor ruil en zo comfortabel te zijn. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Chappe
Opmerking: 3 van 5
Hallo, u heeft goede producten, maar ik denk dat er een probleem is met de maten... Fijne dag.
Vertaalde beoordelingen
P
Pascale
Opmerking: 1 van 5
Ik heb een leren jack maat M besteld, het blijkt dat dit jack echt klein was (maat S of minder en geen grotere maat beschikbaar) ik heb het op mijn kosten teruggestuurd (15€) dus ik heb ervoor gekozen om het niet te ruilen voor een ander model omdat als de maat weer verkeerd was, ik opnieuw voor de retour had moeten betalen, wat elke keer de prijs van het jack verhoogt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Inderdaad, dit product is vrij strak en kort, echt top voor de lente/zomer. Maat M komt overeen met maat 38, zoals vermeld op onze site. Wat betreft de retouren, we geven duidelijk aan in onze voorwaarden dat de retouren voor rekening van de klant zijn. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van de maat, wanneer ze contact met ons opnemen met hun maten, controleren we het product en vermijden zo heen en weer te sturen. Uw bestelling is geannuleerd en terugbetaald op uw bankrekening (jack + verzendkosten van 12€). Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ik ben verontwaardigd dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn als het product niet geschikt is !!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen. We willen u erop wijzen dat de retourvoorwaarden op de site zijn aangegeven. U kunt deze lezen en goedkeuren of niet voordat u uw bestelling plaatst. We blijven echter open en tot uw beschikking als u vragen heeft of als u meer informatie wilt. We wensen u fijne feestdagen van de Ets Guignard uit Mauléon. Met vriendelijke groet.
N
Nouchet
Opmerking: 2 van 5
Snelle levering, enige positieve punt, kleding van bont ontvangen met een muffe geur, geur van een koude kelder, bont ontvangen met een gat in de mazen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw mening in overweging, we zijn echt sorry als u een geur aan het product vindt. We hebben geen bijzondere opmerkingen gehad over onze konijnenbont poncho's die vrij snel vertrekken. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
E
Edwige
Opmerking: 1 van 5
Ik heb het verkeerde artikel niet ontvangen. Kerstcadeau voor mijn man, zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking in overweging, maar we hebben de jas 100233 cognac verzonden zoals vermeld op de bestelbon. Het spijt ons echt als het product niet naar wens is en in dat geval hoeft u het niet te aarzelen om het terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Snelle, zorgvuldige levering binnen de gestelde termijnen. Reiszak van goede kwaliteit. De kleur was echter niet wat verwacht werd in vergelijking met de foto's op de site. Het was een oranje cognac terwijl het op de foto een lichtbruine cognac was. Aangezien het een cadeau was, weten we niet of de persoon niet durfde te zeggen dat ze teleurgesteld was, maar ze had om een bruine tas gevraagd...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben de reiszak VIENNA cognac verzonden zoals vermeld op de bestelbon, dus niet in bruin! Als de kleur niet bevalt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooi leer, maar de jas valt echt heel klein. Ik heb in alle merken een M, ik heb een L genomen om het comfortabel te hebben en hij is toch te klein.
Vertaalde beoordelingen
G
Girard J.
Opmerking: 3 van 5
Wat betreft de kwaliteit van de jas, perfect, maar 12 euro verzendkosten plus 16 euro 50 voor de retour is een beetje. Duur voor een jas waarvan de maten niet worden gerespecteerd. Ik heb zelf een jas maat 7 xl en er mist bijna 20 cm op de uwe.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We nemen uw bericht in overweging en het spijt ons dat het product niet geschikt is. U heeft inderdaad een maat 7xl besteld, maar in een perfecto-vorm die dus zeer aansluitend is en we verliezen één tot twee maten op het lichaam omdat de sluiting asymmetrisch is. De vorm is misschien niet geschikt, we proberen zoveel mogelijk keuze te hebben in grotere maten. We geven duidelijk aan op de site dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn, gemiddeld moet je rekenen op 12 euro voor een retour met colissimo, afhankelijk van het gewicht. Fijne dag ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Hallo, het artikel komt goed overeen, behalve dat het zwarte vlekken op de capuchon en op een schouder heeft. Misschien kunt u me adviseren over de mogelijkheid om ze te verwijderen? Bij voorbaat dank.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw bericht goed ontvangen. Kunt u ons foto's van de zwarte vlekken op de capuchon sturen? We adviseren u graag om dit probleem op te lossen. Hier is het adres waar u ons kunt bereiken: [email protected] of telefonisch op 05.49.81.46.94. We staan tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Niet hetzelfde artikel als op de site, op de foto zeer teleurgesteld, nu wacht ik om het cadeau te geven met kerst om te zien of het geschikt is voor de persoon. Maar ik denk niet dat ik nog bij Cuirs Guichard zal bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft een bestelling geplaatst op onze site voor het Schott LCW 8600 jasje, dat we al jaren verkopen, de visuals zijn goed, trouwens geleverd door het merk. Het is de originele perfecto van het merk Schott, we begrijpen uw mening en opmerking dus helemaal niet! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.