De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Om de bestelling te bevestigen en me 12€ verzendkosten te factureren ondanks de betaalde prijs, geen probleem. Maar om me een levering voor Kerstmis te bevestigen zoals voorzien bij de bestelling, dat wordt ook middelmatig. Communicatie met de klantenservice was koud en niet commercieel, want als ik annuleer terwijl de levertijd niet wordt gerespecteerd, moet ik de retourkosten betalen. Een schande, geen commerciële instelling!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij zijn oprecht sorry, we proberen op alle e-mails, telefoontjes, ... zo goed mogelijk te reageren, maar het komt voor dat klanten in deze periode iets ongeduldiger zijn en niet altijd op de levertijd letten, enz. U heeft op onze site op zondag 15 december een leren jas besteld met referentie PGG voor 239,80 die aangegeven is met een levertijd van 10 werkdagen. We hadden inderdaad een zin op de site gezet dat voor artikelen op voorraad in de winkel, men voor 16 december moest bestellen voor een levering voor Kerstmis, maar niet voor alle referenties.... We merken echter wel op dat uw pakket op 24/12 is geleverd, u heeft het dus op tijd ontvangen, we hopen dat het cadeau u beviel. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Mmeserein I.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen en ik moet ver van huis vertrekken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We nemen kennis van dit leveringsprobleem via uw beoordeling omdat we er niet van op de hoogte zijn gesteld. We hebben zojuist een procedure gestart zodat het pakket zo snel mogelijk wordt geleverd. U heeft op onze site besteld op 30/11, het is op 07/12 bij het postkantoor afgegeven en het is op 11/12 aangegeven dat het onderweg is naar het gekozen afhaalpunt. Heeft u al bij het postkantoor gekeken? Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Klantencontact onmogelijk, betreft de kleur van een leren jasje dat te oppervlakkig is en daardoor snel vervaagt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We nemen kennis van uw bericht, u merkt op dat contact met de klant onmogelijk is, maar we zijn toch bereikbaar per telefoon of per e-mail zonder problemen en we reageren zeer snel. U spreekt over uw laatste bestelling voor een sweatshirt van stof? Of over uw bestelling van begin dit jaar voor de Daytona jas? Aarzel niet om contact met ons op te nemen, ons visuele materialen te sturen en we zullen het nodige doen. Met vriendelijke groet
M
Meirav
Opmerking: 1 van 5
Je hebt helemaal niet geantwoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we ontvangen uw beoordeling voor een beoordeling van een bestelling die u nooit heeft geplaatst!!! U had gekozen voor betaling per bankoverschrijving die we nooit hebben ontvangen, de bestelling is dus geannuleerd. We begrijpen uw beoordeling en uw bericht dus niet....
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Hallo, de santiags zijn mooi maar te groot, ondanks mijn verzoek om informatie aan Cuirs Guignard voor de aankoop (die me adviseerde mijn gebruikelijke maat te nemen). Ik zal ze moeten terugsturen en dat zal me veel kosten aan verzendkosten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn oprecht sorry, we adviseren inderdaad altijd om je gebruikelijke maat te nemen en dat werkt. We hebben uw retourverzoek goed ontvangen, maar zonder precisering, wilt u een ruil of een terugbetaling? Met vriendelijke groet.
C
Cliente W.
Opmerking: 1 van 5
???? Zeer slechte ervaring, we hebben een bombardier besteld voor 1500€ die gescheurd aankwam met meer defecten, toen we om ruil vroegen was dat niet mogelijk omdat het voor hen normaal was dat het zo moest zijn vanwege het uiterlijk van het leer. De kwaliteit van de jas had niets te maken met de foto's.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo mevrouw, U heeft ons inderdaad een Bombardier schapenvacht van het merk Cockpit USA gekocht, dat al tientallen jaren hoogwaardige kleding in de VS vervaardigt. Om deze jassen met militaire referenties zo dicht mogelijk bij de kleding van die tijd te brengen, gebruikt dit bedrijf verouderingstechnieken voor leer. We betreuren het als dit aspect van het leer u niet heeft overtuigd. Met vriendelijke groet, Cuirs Guignard
F
Frédérique L.
Opmerking: 3 van 5
Als het mogelijk was geweest, had ik 5/5 gegeven voor de efficiëntie van de online aankoop en de terugbetaling na de retour van mijn bestelling. Ik was teleurgesteld bij de ontvangst van het artikel omdat de maat niet overeenkwam (ik heb toch de maattabel gevolgd) en het ontwerp van het kledingstuk: een rok die onmogelijk te dragen is door gebrek aan opening onderaan, wat het maken van een normale stap belemmert.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 2 van 5
Maat veel te groot ondanks de maattabel uit angst dat de maat nog steeds niet goed zou zijn, retour is betaald en heeft me 10 euro gekost, ik heb gekozen voor terugbetaling één keer maar niet twee. Toch was het artikel prachtig.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw mening goed genoteerd, het spijt ons oprecht dat het product niet naar wens is qua maat. We zijn maximaal bereikbaar per telefoon, per e-mail om u zo goed mogelijk te informeren over de producten en de maten. We geven duidelijk aan dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn, het spijt ons dat u bij deze mening blijft. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
S
Sylviane
Opmerking: 3 van 5
ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. dus mijn mening is voorlopig niet definitief, echter heb ik nooit een leverdatum gehad?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op 1 november een paar cowboylaarzen besteld, een feestdag (+ de dag voor het weekend), we hebben deze op maandag 4 november in behandeling genomen. Zoals aangegeven op onze site moet u rekening houden met 15 dagen / 3 weken voor de levering hiervan. De bestelling is dus pas een week in behandeling en we geven u aan dat deze vandaag of morgen uiterlijk wordt voorbereid voor verzending. We sturen u het trackingnummer per e-mail om de verzending van uw pakket te volgen. En we hopen dat de laarzen u zullen bevallen bij het passen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
P
Patrick L.
Opmerking: 2 van 5
Ik had de voorzorg genomen om te bellen voor de kleur. We wilden een oranje tas. De persoon had me verteld dat de vermelding cognac te maken had met de nomenclatuur maar dat de kleur inderdaad oranje was zoals op de foto. Teleurstelling, de ontvangen tas is niet oranje maar cognac!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Wij zijn oprecht sorry als de kleur u niet bevalt, het is inderdaad een oranje zoals op de foto en niet cognac zoals we er verschillende hebben in het merk Hexagona. Als het product u niet bevalt, moet u het naar ons terugsturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Hebben we het pakket nog steeds niet ontvangen?
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, zoals aangegeven op de site, is de levertijd 15 dagen tot 3 weken, tenzij het op voorraad is in een van onze winkels. Het pakket is onderweg en u heeft meldingen ontvangen via de post colissimo. U zou uw bestelling halverwege of aan het einde van de week moeten ontvangen. U wordt door de post geïnformeerd over de aankomst. U kunt ook de verzending van uw bestelling volgen met het trackingnummer dat bij de verzending is gegeven. Als u problemen of andere vragen heeft, kunt u ook contact met ons opnemen via telefoon of e-mail naar de winkel in Mauléon, een team staat altijd voor u klaar om u te informeren. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Zeer mooi huis maar teleurgesteld over mijn laatste bestelling, doos half open gelukkig was het jasje nog binnen en ik was teleurgesteld dat ik de hanger niet meer had, maar blij dat ze mooie leren hebben
Vertaalde beoordelingen
A
Ambre
Opmerking: 1 van 5
Het artikel dat ik had gekocht was niet meer beschikbaar. Ik had een maand gewacht om te beslissen. Gelukkig heb ik via PayPal betaald, want hun berichten kwamen in de spam. Ik werd dus geïnformeerd door PayPal. Ik vond dezelfde jas op een andere site, 50 € goedkoper.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening goed ontvangen, we zijn oprecht sorry, dit product is inderdaad stopgezet en van de collectie van vorig jaar, dus er is geen herbevoorrading mogelijk. Daarom heeft u deze jas op een andere site in de uitverkoop gevonden. Wat betreft de berichten, daar kunnen we helaas niets aan doen, we hebben u geïnformeerd zoals het hoort, we kunnen niet voorzien dat uw mailbox de e-mails als spam beschouwt, we hebben het volledige bedrag op uw PayPal-account terugbetaald. We zijn sorry voor het verloop van deze bestelling en voor uw mening. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
A
Aline
Opmerking: 3 van 5
Zeer goede kwaliteit van het product. Snelheid van verzending. Jammer dat de maten van de tassen niet vermeld zijn, moeilijk om alleen een mening te hebben op basis van een afbeelding.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, wij danken u voor uw beoordeling. Het spijt ons dat de Phoenix rugzak u niet beviel. Wat betreft de afmetingen, deze zijn goed aangegeven op de productpagina, lengte, hoogte, diepte om u zo goed mogelijk te begeleiden. Fijne dag, ETS GUIGNARD
B
Ben
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn schoenen nog steeds niet ontvangen!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw beoordeling net in overweging genomen. We hebben u vanmiddag gecontacteerd om u te informeren dat uw pakket tegen handtekening aan uw portier is overhandigd. Er zijn meldingen naar u verzonden om u te informeren over de verzending van uw bestelling en de goede ontvangst van het pakket (handtekening + berichten ter ondersteuning). Voor alle verzoeken kunt u contact met ons opnemen in de winkel van Mauléon op 05.49.81.46.94. We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 2 van 5
Simpelweg niet wat ik verwachtte, niet naar mijn smaak.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft ons inderdaad gecontacteerd om ons te informeren dat de handtas u niet beviel, we hebben u terugbetaald zodra we uw retourpakket ontvingen. We denken dat de beoordeling van 2 meer voor de tas is dan voor de behandeling van uw bestelling en uw terugbetaling. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
S
Shaila B.
Opmerking: 3 van 5
De klantenservice is goed, maar ze spreken geen talen zoals Spaans.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, bedankt voor je bericht. We zijn inderdaad Fransen, maar we hebben een van onze collega's die Spaans of Engels kan spreken indien nodig. Fijne dag verder ETS GUIGNARD
C
Clément
Opmerking: 1 van 5
Ik vraag om terugbetaling van mijn aankoop omdat mij was verzekerd dat er een maat zou worden geleverd na bezoek en retour van het product in de winkel in Mauléon, die ik blijkbaar niet voor september kan krijgen. Ik heb een procedure ingediend bij een consumentenvereniging.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we begrijpen uw bericht niet en zijn meer dan verrast. We hebben u inderdaad geïnformeerd dat we het product niet meer op voorraad hadden en dat we het voor de rentrée in september zouden hebben. We hebben u voorgesteld om de bestelling onmiddellijk te annuleren en u terug te betalen en u heeft geweigerd en gezegd dat u zou wachten. En nu noteert u dat we u niet willen terugbetalen????? en dat u een klacht wilt indienen bij een vereniging, we begrijpen uw reactie helemaal niet en waarom u dat noteert... We annuleren onmiddellijk uw bestelling en betalen u terug, dat heeft onze voorkeur. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
D
Delphine N.
Opmerking: 3 van 5
Bestelling geplaatst op 25 april 2024. Mijn betaling is dezelfde dag geaccepteerd en sindsdien heb ik geen nieuwe informatie. Ik weet niet of en wanneer mijn pakket is vertrokken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft inderdaad een bestelling geplaatst in de avond van 25/04 voor een artikel dat een verzendtijd van 10 dagen aangeeft. De bestelling is op 26/04 gevalideerd en van uw rekening afgeschreven, dat is normaal en logisch met betalingen per creditcard. U heeft de bevestiging van de bestelling ontvangen en gisteren een e-mail om u te informeren over de voorbereiding, de levering is gepland voor het einde van de week of begin volgende week uiterlijk. U zult per e-mail worden geïnformeerd over de verzending met de colissimo-link. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
G
Gilles H.
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds het product van mijn bestelling niet ontvangen!!!!! Na de e-mail van de POSTE COLISSIMO SINDS MEER DAN EEN WEEK. Ik ben zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op 16/04/2024 besteld, uw pakket is op 17/04/2024 verzonden, het pakket is in distributie bij het afhaalpunt dat u heeft gekozen. Helaas zijn we afhankelijk van de post en hebben we het pakket zonder fouten binnen de gestelde tijd verzonden. Daarna heeft u meldingen ontvangen over de levering van uw pakket. Helaas kunnen we niets doen aan de levering en de termijn die door de post is vastgesteld. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
De broek is in 501 snit gepresenteerd. Let op, ik heb een 501 jeans in maat 44 die me iets te groot is en nu heb ik maat 46 voor de leren broek moeten nemen. Dit gezegd hebbende, goede kwaliteit, mooie snit en zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
J
Jumel C.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn bestelling van 11/04 nog steeds niet ontvangen, ondanks een herinnering aan de klantenservice die me verzekerde dat het pakket uiterlijk op 20/04 zou worden geleverd. Ik zal niet meer op deze site bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening in overweging genomen. Helaas zijn we afhankelijk van de post en hebben we het pakket op tijd verzonden zoals u kunt zien (het pakket is op 18 april verzonden en op 22 april beschikbaar in het door u gekozen afhaalpunt). We zijn sorry voor dit ongewilde voorval van onze kant. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Gemiddeld, ik heb een jas geretourneerd om deze te ruilen, het is nu een week geleden en nog steeds geen retour....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn zeer verrast door uw bericht, we hebben uw retourpakket vanmorgen ontvangen. Het is afgelopen donderdag geleverd, we weten niet op welke dag u het heeft afgegeven voor retour, maar we verzekeren u voor 100% dat het geen week geleden is. Het pakket is vanmorgen geleverd en we hebben dezelfde dag de ruil verwerkt. Inderdaad, we hebben u vanmorgen een e-mail gestuurd met het volgnummer van uw ruil. Met vriendelijke groet.
M
Malingrey S.
Opmerking: 3 van 5
De producten komen niet overeen met de producten, vooral wat betreft de kleuren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw mening over de rode Ziya-jack en de groene Vienna-tas ter kennis. Het spijt ons echt als u vindt dat de kleuren niet overeenkomen, het is waar dat afhankelijk van de schermresoluties en de bewerkte foto's er een lichte kleurafwijking kan zijn. Als dat niet naar uw zin is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil of terugbetaling. Fijne dag, ETS GUIGNARD
V
Vitor M.
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een bestelling op 4 april geplaatst en heb geen nieuws. De laatste informatie was op 7 april.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad op onze site besteld op donderdag 4 april, we hebben deze goed ontvangen. Het is een bestelling voor een tas die binnen 10 werkdagen wordt verzonden, het pakket is vandaag in voorbereiding voor verzending. U ontvangt vandaag alle informatie per e-mail (voorbereiding, trackingnummer, link, enz.). We wensen u een goede ontvangst en een fijne dag. ETS GUIGNARD
C
Client V.
Opmerking: 3 van 5
Over het algemeen tevreden over de communicatie van de verkoper met mij en de kwaliteit van het aangekochte artikel (Schott). Maar voordat ik bestelde, heb ik de moeite genomen om de verkoper al mijn maatwaarden door te geven die hij vroeg, met daarnaast, uit eigen initiatief, het schema (voorzijde-achterkant-mouw) van een jas die me qua maat heel goed paste met de zeer precieze afmetingen. Hij heeft me naar een XL geleid... Vertrouwend op hem heb ik deze aanbevolen maat besteld die uiteindelijk te klein voor me was... Dus retour op mijn kosten: ruil voor de grotere maat...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw opmerkingen goed genoteerd, we hebben inderdaad geprobeerd om de maat die bij u paste zo goed mogelijk te beoordelen en volgens alle informatie was de XL voldoende, helaas zit u er niet comfortabel in, het spijt ons echt. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden via telefoon, e-mail, enz., maar het kan zijn dat het niet goed is omdat sommige mensen het prettig vinden om zeer comfortabel in hun kleding te zitten, terwijl anderen juist een strakke pasvorm willen... Dus het kan zijn dat we ons vergissen, we zijn oprecht spijtig en hopen toch dat u tevreden bent met uw jas, met onze diensten, enz. Fijne dag.
C
Cliente S.
Opmerking: 1 van 5
Fout met het pakket.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw mening goed genoteerd en we zijn echt sorry. We hebben inderdaad na verzending gemerkt dat we twee bestellingen met dezelfde stof, kleur, maat maar niet referentie hebben verwisseld, we hebben u per e-mail geïnformeerd voor de levering. We hebben u een retourlabel gestuurd voor het terugsturen van het pakket op onze kosten en we wachten op uw retourpakket om u het juiste artikel terug te sturen! We zijn oprecht sorry en hebben geprobeerd zo snel mogelijk te reageren en onze fout te corrigeren, helaas kan dit iedereen overkomen het belangrijkste is om je excuses aan te bieden en te corrigeren. Fijne dag
R
Rene S.
Opmerking: 1 van 5
ABSOLUTE CATASTROFE, WANNEER EEN FRANS BEDRIJF ZO DILETTANTISCH PROBEERT KLEDING IN DUITSLAND TE VERKOPEN! DE 33 ALS VOORKEUR NUMMER IS AFWEZIG EN ZELFS ALS JE HET KIEST, KOMT "GEEN AANSLUITING..." E-MAIL WORDT AFGEWEZEN VANWEGE FOUTIEF FORMULAIR...JA, HET IS HET DUITSE FORMULAIR MET .DE OF .NET, ETC.! LAAT JE NIET BLENDEN DOOR DE GOEDKOPE PRIJZEN! BEWERTING: HET LIEFST 2 MINUS-STERREN, OMDAT HET MIJN TIJDVERSWENDING IS!!! Update 8.4.24: DIT IS HET TEL.-NR., DAT U OPGEGEVEN HEBT: Klantenservice (33) 0549814694 Wij doen het volgende: Iedereen die dit leest, kan dit Franse nummer bellen, WANT ER GEBEURT NIKS, BEHALVE DAT HET KLINKT "GEEN AANSLUITING ONDER DIT NR." IEDEREEN DIE DAT DAN HOORT, GEEFT EEN LIKE...DANK JE HET PROBLEEM: WANNEER JE HET DAN PER E-MAIL PROBEERT, WORDT HET E-MAIL-FORMULAIR AFGEWEZEN !!!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedemorgen, we hebben net om uw beoordeling gevraagd, omdat we onder deze naam geen klanten hebben. We verkopen in Frankrijk en vele andere landen, inclusief Duitsland, zonder zorgen. We communiceren per e-mail als we informatie of andere gegevens nodig hebben. We begrijpen uw mening helemaal niet!!!! Goedendag, wij denken echt dat dit een beoordeling is die onze naam schaadt, wij hebben geen klant met deze naam en deze uitspraken zijn onjuist, het telefoonnummer is goed en dat is al jaren zo, idem voor ons e-mailadres.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Serieus bedrijf. Product komt overeen met de beschrijving, snel verzonden. Echter, een groot minpunt betreft de RETOURKOSTEN van ongeveer 13 euro (afschrikkend voor een pasbeurt als het product niet geschikt is). Een deel van de concurrenten doet het beter door gratis retouren aan te bieden...
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Hallo, de jas is erg mooi, maar ik heb een L besteld en de maat is erg klein.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
We hebben uw mening en het maatprobleem goed genoteerd. We hadden echter geen maten (borstomtrek, tailleomtrek, uw lengte + gewicht) zoals aangegeven op de site tijdens uw bestelling om u beter te begeleiden bij het kiezen van uw maat. We staan altijd klaar voor vragen of andere zaken, hetzij per e-mail of telefonisch in de winkel van Mauléon op 05.49.81.46.94. We hadden ons kunnen aanpassen aan uw verzoek voor een eventuele ruil of andere zaken. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Vertraging in levering, 3 weken later en de bestelling is nog steeds niet geleverd... terwijl het 7 dagen na de bestelling verzonden moest worden... De service weigert de bestelling te annuleren of de levertijden te respecteren....slechte ervaring en zeer slechte communicatie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw bericht, we zijn sorry voor dit gebrek aan begrip. U heeft op zondag 14/01 een artikel besteld dat op maat is aangegeven, dus gestart in productie bij de bestelling. We geven dus een termijn van 15 dagen/3 weken op het betreffende productblad. Het pakket is voorbereid en op woensdag 31/01 bij het postkantoor afgegeven, we hebben dus de aangegeven termijn gerespecteerd. We hopen dat het product u zal bevallen en u weer vertrouwen in ons bedrijf zal geven. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cliente S.
Opmerking: 2 van 5
De kleur komt helemaal niet overeen met de foto! De broek is roodoranje en niet bruin.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry als de broek u niet bevalt qua kleur. Het is echter wel de whisky kleur die dus eerder roestkleurig is zoals op de foto en niet bruin. We nodigen u uit om deze naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet
C
Cathy B.
Opmerking: 3 van 5
Snelle verwerking van de bestelling, het leer is veel dikker dan op de foto, maar de jas is mooi.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, het spijt ons als u de bomber te dik vindt. Inderdaad, het schaap is zwaarder en warmer dan leer met een katoen- of polyester voering. Toch blijft het vrij aangenaam en niet stijf. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
E
Eric P.
Opmerking: 2 van 5
Ik ben teleurgesteld, ik heb onlangs een zwarte leren donsjack gekocht met een mooi effect en een niet minder mooie oranje voering, maar deze lijkt niet van goede kwaliteit en begint te slijten, want je ziet het onder de gesloten donsjack verschijnen!! Dit is echt niet het niveau dat je van zo'n huis verwacht!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry als het product niet aan uw verwachtingen voldoet en in dat geval moet u het niet aarzelen om het terug te sturen voor een terugbetaling. U heeft de DARYL donsjack in de aanbieding gekocht voor 269 € in plaats van 349 €, het heeft altijd deze iets sportieve voering gehad. Afhankelijk van de collecties, stijlen, zijn de voeringen verschillend maar van geen slechte kwaliteit en zoals u zegt, ze zijn niet zichtbaar. Met vriendelijke groet.
N
Nicole B.
Opmerking: 1 van 5
Toen ik de broek aantrok, kwam de riem los van de broek, een overschot van 20 centimeter, ik moest het aan mijn kleermaker geven om het te repareren en dat kostte me heel veel. Slechte fabricage
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening genoteerd, we zijn sorry voor dit voorval. In dergelijke gevallen moet u contact met ons opnemen in de winkel in Mauléon op 05.49.81.46.94 of per e-mail. We hadden u een retourticket kunnen sturen en het artikel gratis kunnen repareren of ruilen. We blijven beschikbaar voor onze klanten wanneer er een probleem of iets anders is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als dat nodig is. Met vriendelijke groet.
J
Judith
Opmerking: 2 van 5
Mooi product met een mooie esthetiek maar een beetje teleurgesteld over de kwaliteit. Eerste gebruik voor mijn bishop jack, helaas heb ik dit jack gedragen onder een bui nadat ik het had geïmpregneerd zoals aanbevolen. Echter, er zijn vlekken op de schouders verschenen na het drogen aan de lucht op een hanger... Ik had meer kwaliteit verwacht en maak me zorgen over de levensduur van mijn jack
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. We hebben u een retourbon gestuurd om het jack (gratis) terug te sturen zodat we het nodige kunnen doen en het op onze kosten naar u kunnen terugsturen. We blijven altijd luisteren naar de behoeften van onze klanten. U kunt contact met ons opnemen in de winkel in Mauléon op 05.49.81.46.94 of via onze e-mail: [email protected] Met vriendelijke groet
N
Nathalie C.
Opmerking: 1 van 5
We hebben maat L besteld en het is maat M die is geleverd, dus te klein. Maat L niet beschikbaar, dus 3 weken wachten! + de retourkosten zijn voor onze rekening. Dit is teleurstellend!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn behoorlijk verrast door uw bericht, u heeft de cockpit USA in maat L (40) besteld en dat is inderdaad de maat die u heeft ontvangen na uw bestelling. U heeft het pakket inderdaad teruggestuurd omdat het te klein was, de retourkosten zijn voor uw rekening zoals aangegeven in onze voorwaarden voor een ruil. We hebben de maat niet meer op voorraad, u bent geïnformeerd dat we deze in productie hadden, dus u moest een paar weken wachten als u dat wilde. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 2 van 5
Een van de 2 mouwen heeft de binnennaad bij de plooi, je ziet het bij de pols, is dat normaal? Ik geloof het niet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening in overweging genomen. We hebben een klantenservice voor defecten of andere problemen (u hoeft ons alleen maar te contacteren in de winkel van Mauléon) en we doen het nodige. We zien dat uw bestelling is terugbetaald zodra we uw artikel hebben ontvangen. U had ons moeten contacteren bij de ontvangst van uw bestelling, we zouden samen een oplossing voor dit probleem hebben gevonden. We blijven naar onze klanten luisteren, wat er ook gebeurt. Met vriendelijke groet.
N
Nr
Opmerking: 3 van 5
Het ontvangen model was niet helemaal wat ik had besteld... gelukkig was mevrouw desondanks blij met haar cadeau.
Vertaalde beoordelingen
S
Stephanie
Opmerking: 3 van 5
Hallo. Zeer mooie kwaliteit van het leer, maar een klein minpuntje van afwerking op het paar half santiags dat ik heb gekocht, een lichte helling op een van de hakken naar achteren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn blij dat het product u bevalt, echter, als u vindt dat de laars een probleem heeft met de hak, neem dan contact met ons op via telefoon op 05 46 41 43 99, onze specialist zal uw klacht in overweging nemen en aan uw verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.