Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1, 2, 3 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
L
Laurent M.
Opmerking: 4 van 5
besteld op maandag en geleverd op donderdag met een telefoontje ter bevestiging van de maat. zeer tevreden, ik raad aan
Vertaalde beoordelingen
J
Jps
Opmerking: 4 van 5
Conform aan de bestelling, zeer mooie laarzen. 4 sterren vanwege de levertijd, een beetje lang.
Vertaalde beoordelingen
D
Daniel D.
Opmerking: 4 van 5
Hallo, Al klant van het huis. Helemaal tevreden!! Uitstekende leersoorten, goede afwerking. Klein spijtje! dat de leersoorten en artikelen voor veel! niet van oorsprong en fabricage, Frans zijn.. (etiket ter ondersteuning) Jammer...D.D.
Vertaalde beoordelingen
N
Nouvelle C.
Opmerking: 4 van 5
Keuze van de perfecte maat, dankzij de maat-maat correspondentie Conformiteit product/beschrijving Tevredenheid over de kwaliteit van het product Levering conform wat is voorzien
Vertaalde beoordelingen
M
Morbihan
Opmerking: 2 van 5
Schoenen van hoge kwaliteit, maar hoewel ik een maat groter heb genomen dan mijn gebruikelijke maat, kon ik mijn voeten niet in de laarzen krijgen. Let op: retourkosten (20 euro): niet correct! De retour zou gratis moeten zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Bedankt voor uw bericht, onze laarzen zijn inderdaad van kwaliteit, het spijt ons echt. Het komt voor dat de voet te breed is en dat het moeilijk is om in de laarzen te komen, we raden aan om de pasvorm met een plastic zak te proberen om de maat te bepalen. Wat betreft de retour, we vermelden duidelijk op onze site dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn, de retour wordt gedaan met een eenvoudige colissimo en afhankelijk van het gewicht dus gemiddeld tussen de 10 en 15 euro. Maar u heeft in uw beoordeling vergeten te vermelden dat we de 12 € verzendkosten op uw bankrekening hebben terugbetaald! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Moïse D.
Opmerking: 4 van 5
Zeer goede ervaring, de producten zijn van zeer goede kwaliteit en alles was perfect. Bedankt.
Vertaalde beoordelingen
M
Michel C.
Opmerking: 4 van 5
Na een fout bij de levering van het product, kreeg ik een commerciële geste die het probleem waardig was om deze geschil op te lossen. Ik heb nu een paar Mayura laarzen in echt python in camel kleur (lichtgeel), die voldoen aan de beschrijving, van zeer goede kwaliteit en goede afwerking, voor een correcte prijs.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Kleur en uiterlijk komen redelijk overeen met de foto. Zorgvuldig afgehandelde bestelling!
Vertaalde beoordelingen
C
Carette
Opmerking: 4 van 5
Snel en laarzen heel goed
Vertaalde beoordelingen
M
Myreille
Opmerking: 4 van 5
Mijn aankoop betreft een handtas. Ik vond de foto's van de artikelen zeer goed gemaakt. Je ziet het artikel echt goed tot binnenin de tas. De levering was echt zeer snel. De tas komt volledig overeen met de foto's, geen teleurstelling. Ik raad deze site ten zeerste aan
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Goede opvolging na verkoop. De kleur van de bestelde jas kwam niet overeen. Ik heb het pakket teruggestuurd en werd snel terugbetaald.
Vertaalde beoordelingen
C
Christophe B.
Opmerking: 4 van 5
Goede contact en goede ontvangst op tijd.
Vertaalde beoordelingen
M
M. R.
Opmerking: 4 van 5
De termijnen zijn gerespecteerd. Teleurgesteld over het product bij ontvangst, niet vanwege de kwaliteit maar vanwege het visuele aspect dat me niet beviel. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, ik had een zeer professionele gesprekspartner met wie ik de ruilmodaliteiten van het product heb geregeld. Snelheid, efficiëntie, vriendelijkheid en professionaliteit waren aanwezig. Ik denk dat ik opnieuw via Guignard leathers zal bestellen.
Vertaalde beoordelingen
H
H.scharlau
Opmerking: 4 van 5
Het artikel is zoals verwacht zeer goed. Helaas heeft het meer dan een week geduurd voordat het artikel überhaupt werd verzonden. Daarom één ster aftrek.
Vertaalde beoordelingen
H
Hugo V.
Opmerking: 4 van 5
Zeer goed voor de bestelling van de leren jas Daytona, zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
A
Aimée-Brigitte G.
Opmerking: 4 van 5
Ik waardeerde de snelle levertijd, de kwaliteit van het product en de retour- en terugbetalingsprocedure. Helaas moest ik het product terugsturen omdat het niet paste. Mijn klacht is dat ondanks de maten die bij de bestelling worden gevraagd, niemand me heeft verteld dat mijn gebruikelijke maat die ik had besteld niet zou passen. Ik denk dat de kleding groot valt en voor mij was er geen kleinere maat. Jammer! Behalve dat, een serieus bedrijf dat ik aanbeveel.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Goed ontvangen, bedankt.
Vertaalde beoordelingen
L
Lydiab
Opmerking: 4 van 5
Ik vond het geweldig, ook al is de kleur niet helemaal zoals verwacht, maar de nieuwe maat is perfect, ik heb een halve maat groter genomen zodat ik er comfortabel in zit.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Het bestelde artikel voldeed niet, maar de retour werd zeer snel in behandeling genomen, de terugbetaling werd onmiddellijk gedaan
Vertaalde beoordelingen
I
Ismail
Opmerking: 4 van 5
Voor mij was het heel snel, maar het zou goed zijn om het gedeelte te veranderen waar je het pakket ontvangt. Het zou gewoon goed zijn om een bevestigingsmail te sturen zodat men zich geen zorgen hoeft te maken.
Vertaalde beoordelingen
M
Marie-Line P.
Opmerking: 4 van 5
Belangrijke keuze. Perfecte levering. De mogelijkheid om tassen van grotere maat te kiezen zou gewaardeerd worden.
Vertaalde beoordelingen
C
Clienteorsini E.
Opmerking: 4 van 5
Ik heb meerdere stukken besteld bij Cuirs Guignard, altijd tevreden, behalve wat betreft de maten, dat is jammer
Vertaalde beoordelingen
A
Abderrahmane A.
Opmerking: 4 van 5
Bestelling snel ontvangen met een echte opvolging, product dat kwaliteit uitstraalt.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Zeer goede kwaliteit. Gewoon een te groot kleurverschil vergeleken met het bestelde model. Maar dat viel me nog mee.
Vertaalde beoordelingen
T
Touchet
Opmerking: 4 van 5
Voor de eerste keer besteld, ik ben niet teleurgesteld. Snelle levering, artikel komt overeen met mijn verwachtingen. Verjaardagscadeau voor mijn man, we wachten op 1 december voor zijn mening.
Vertaalde beoordelingen
M
Mainoldi
Opmerking: 2 van 5
Teleurgesteld over de kwaliteit en het uiterlijk. Verouderd leer is niet top, jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, bedankt voor uw beoordeling, u heeft de leren jas redskins fray besteld, deze komt goed overeen met de foto's die op de site zijn gepresenteerd. We houden juist van de verweerde uitstraling van het leer, als dit niet aan uw verwachtingen voldoet, moet u het terugsturen voor een terugbetaling, we hebben geen verzoeken van uw kant ontvangen? Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
A
Alain M.
Opmerking: 4 van 5
Zeer tevreden over de klantenservice
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Zeer goede kwaliteit en prijs komt overeen
Vertaalde beoordelingen
T
Theret V.
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooie boots, mooi materiaal, de kwaliteit lijkt perfect, behalve misschien de buitenzool die erg glad is, jammer dat er geen extra dikte is zoals op de hak, goed product
Vertaalde beoordelingen
J
Jean-Luc D.
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooi product, het zou uitstekend zijn als er een beschermende zool op de leren zool zat om de naden te beschermen en te beschermen tegen vocht. Met vriendelijke groet!
Vertaalde beoordelingen
M
Marie B.
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een eerste bestelling geplaatst, broek te klein. Perfecte adviezen, snelle ruil. Blij dat ik een rok wilde kopen. Evenzo, te klein, komt absoluut niet overeen met wat ik verwachtte. Ik concludeer dus dat de artikelen echt klein vallen. Daarom heb ik het teruggestuurd, ik wacht op een terugbetaling. Ik overweeg niet meer om bij Cuirs Guignard te bestellen. Jammer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Bedankt voor deze terugkoppeling, het spijt ons echt dat de rok niet past, we hebben de retour op vrijdag ontvangen en de terugbetaling is dezelfde dag verwerkt. Voor de bestelling van de broek, naar aanleiding van onze e-mailuitwisselingen, hebben we een ruil gedaan en was je blij met deze aankoop, daarom heb je een nieuwe bestelling geplaatst! Elk product is anders afhankelijk van de snit, inderdaad, leer valt klein, we geven dit aan en proberen zo goed mogelijk te helpen als we de juiste informatie hebben, fijne dag ETS GUIGNARD
B
Bruno R.
Opmerking: 4 van 5
Bestelling conform, termijn gerespecteerd. Leren jack van mooie kwaliteit, jammer dat er niets over de oorsprong en de plaats van fabricage is aangegeven. Perfecte maat en snit volgens de aanwijzingen en adviezen.
Vertaalde beoordelingen
A
Ait A.
Opmerking: 1 van 5
Goedenavond, mijn colin is niet persoonlijk overhandigd, uw pakket is aan de deur van Sonné afgeleverd en heeft gevraagd. Ik kom van de 8e verdieping om mijn ketting op te halen en normaal bellen andere bezorgers op de intercom en komen naar boven om het pakket af te geven en geven de code. Ik ben een zeer goede klant bij jullie, maar als dit zich herhaalt, ga ik ergens anders. Dank u.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw opmerking over de levering van uw pakket. Al onze pakketten worden per post geleverd via colissimo, zoals u heeft opgemerkt bij uw eerdere bestellingen. Het spijt ons als de bezorger niet de 8 verdiepingen wilde oplopen om het aan u af te geven, we weten niet hoe de bezorgers in uw gebied werken, het enige dat gevraagd wordt is een persoonlijke overhandiging en u geeft duidelijk aan dat de bezorger heeft aangebeld en u heeft gevraagd om het pakket beneden in het gebouw op te halen, dus voor een persoonlijke overhandiging. Het spijt ons echt als de levering u niet volledig tevreden heeft gesteld, fijne dag. ETS GUIGNARD
R
Richard D.
Opmerking: 4 van 5
Goede kwaliteit. Let op, maat is zeer (te) groot. Jammer dat de verzending niet in de prijs van het artikel is inbegrepen.
Vertaalde beoordelingen
C
Customer
Opmerking: 3 van 5
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, dus dit is geen opmerking over uw producten. Ik ben blij om een productrecensie te doen zodra ik mijn bestelling ontvang. Mijn besteldatum is 31 augustus. Mijn bestelling was pas op 9 september voorbereid. En vandaag, een week nadat het was voorbereid en 16 dagen na mijn besteldatum, is mijn bestelling verzonden. Ik heb sinds ik mijn bestelling heb geplaatst 2 beoordelingsverzoeken ontvangen, dus ik geef de feedback. Nog steeds erg enthousiast over mijn bestelling. Maar verzending 16 dagen na mijn besteldatum is erg lang. En ik weet nog steeds niet wanneer de levering wordt verwacht, hopend dat de leverdatum binnenkort ook beschikbaar zal zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Inderdaad, uw bestelling is geplaatst op 31/08 voor drie artikelen een tas verzonden binnen 10 dagen een jas verzonden binnen 2 dagen en een paar laarzen verzonden binnen 15 dagen / 3 weken. Uw afleveradres is in de Verenigde Staten, dus we hebben u per e-mail gewaarschuwd dat we de 3 artikelen groeperen, uw pakket is daarom in zijn geheel verzonden op vrijdag 16 september, uw pakket wordt momenteel afgeleverd, dus we wachten nu op uw mening over de producten. Dank u ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
lang om voor te bereiden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking in overweging, u heeft een bestelling geplaatst op onze site voor een leren hexagona tas, we gaven een verzendtijd van 10 werkdagen aan, uw pakket is binnen 6 dagen verzonden, we hebben dus onze verplichtingen ruim nagekomen. Sorry dat u deze termijn te lang vindt, we hopen dat het product u bevalt en dat we u binnenkort weer op onze site zien voor een andere aankoop, fijne dag ETS GUIGNARD
N
Norm S.
Opmerking: 3 van 5
De service van Cuirs Guignard was oké, hoewel ze me aanvankelijk het verkeerde trackingnummer gaven. Het item duurde ongeveer twee weken van het plaatsen van de bestelling tot het ontvangen hier in Australië, wat oké was. Helaas hadden de Sendra Boots die ik bestelde een fout. Niet volgens de gebruikelijke standaard van Sendra. Erg teleurstellend, maar niet de moeite waard om het hier in Australië terug te sturen. Ze hadden door Cuirs Guingnard gecontroleerd moeten worden voordat ze naar mij werden verzonden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, het spijt ons zeer als het product niet geschikt is, Sendra-producten zijn van zeer goede kwaliteit en afwerking, wat is er aan de hand? We hebben geen e-mails ontvangen om ons te laten weten, we zouden hebben gekeken naar een ruil of een terugbetaling. Wat betreft het trackingnummer bij verzending per e-mail, er was inderdaad een fout van één cijfer, na uw bericht hebben we het onmiddellijk gecorrigeerd, met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
D
De G.
Opmerking: 4 van 5
Hallo Vraag over de levertijd en het opnemen van de bestelling is super. Mijn enige probleem is dat ik niet de mannequinmaat heb en voor maat 64 zijn de mouwen echt 5 cm te lang, wat te doen vandaag, ambachtslieden die leer aanpassen, zelfs in Annecy, zijn zeldzaam. Maar van uw kant zijn er niet echt oplossingen. Quasimodo blijft Quasimodo. Anders mooi kledingstuk. Met vriendelijke groet, Gilles
Vertaalde beoordelingen
M
Mouly A.
Opmerking: 3 van 5
Ik heb het jasje ontvangen, het is te klein ondanks de opgegeven maten die overeenkwamen. Bij mijn verzoek om retour en terugbetaling was er geen voorstel voor een ruil in een grotere maat.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry dat het product niet in de juiste maat is. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te adviseren met de informatie die u ons kunt geven, maar een fout is mogelijk. In dit geval is het inderdaad mogelijk om de jas terug te sturen, hetzij voor een omruiling, hetzij voor een terugbetaling. Voor uw bestelling heeft u ons een retourverzoek voor terugbetaling gestuurd, we hebben uw verzoek gevolgd, anders zouden we u een omruiling hebben aangeboden. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Ik heb mijn pakket goed ontvangen, maar het is besteld op 13 augustus en geleverd op 3 september! Verder een zeer goed product.
Vertaalde beoordelingen