Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1, 2, 3 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
S
Shaila B.
Opmerking: 3 van 5
De klantenservice is goed, maar ze spreken geen talen zoals Spaans.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, bedankt voor je bericht. We zijn inderdaad Fransen, maar we hebben een van onze collega's die Spaans of Engels kan spreken indien nodig. Fijne dag verder ETS GUIGNARD
L
Lestiennes
Opmerking: 4 van 5
Levertijd en kwaliteit van het product
Vertaalde beoordelingen
P
Pascal C.
Opmerking: 4 van 5
Aangezien ik onlangs een leren jasje heb gekocht, let op de maat ondanks de maattabel. Na het meten van mijn borstomtrek die overeenkomt met XL, besloot ik 2XL te bestellen voor meer comfort. Na ontvangst van het jasje en na het passen, voelde ik me niet op mijn gemak in mijn bewegingen, vooral omdat je in de winter een extra trui kunt dragen. Ik heb om ruil gevraagd voor 3XL, de transactie via telefoon verliep goed en de verzending was snel. Nu voel ik me op mijn gemak in dit jasje.
Vertaalde beoordelingen
C
Clément
Opmerking: 1 van 5
Ik vraag om terugbetaling van mijn aankoop omdat mij was verzekerd dat er een maat zou worden geleverd na bezoek en retour van het product in de winkel in Mauléon, die ik blijkbaar niet voor september kan krijgen. Ik heb een procedure ingediend bij een consumentenvereniging.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we begrijpen uw bericht niet en zijn meer dan verrast. We hebben u inderdaad geïnformeerd dat we het product niet meer op voorraad hadden en dat we het voor de rentrée in september zouden hebben. We hebben u voorgesteld om de bestelling onmiddellijk te annuleren en u terug te betalen en u heeft geweigerd en gezegd dat u zou wachten. En nu noteert u dat we u niet willen terugbetalen????? en dat u een klacht wilt indienen bij een vereniging, we begrijpen uw reactie helemaal niet en waarom u dat noteert... We annuleren onmiddellijk uw bestelling en betalen u terug, dat heeft onze voorkeur. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
O
Olivier D.
Opmerking: 4 van 5
Niets te zeggen, zeer professioneel en snel! Let op voor de Zwitsers, de douanekosten zijn exorbitant!!
Vertaalde beoordelingen
D
Delphine N.
Opmerking: 3 van 5
Bestelling geplaatst op 25 april 2024. Mijn betaling is dezelfde dag geaccepteerd en sindsdien heb ik geen nieuwe informatie. Ik weet niet of en wanneer mijn pakket is vertrokken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft inderdaad een bestelling geplaatst in de avond van 25/04 voor een artikel dat een verzendtijd van 10 dagen aangeeft. De bestelling is op 26/04 gevalideerd en van uw rekening afgeschreven, dat is normaal en logisch met betalingen per creditcard. U heeft de bevestiging van de bestelling ontvangen en gisteren een e-mail om u te informeren over de voorbereiding, de levering is gepland voor het einde van de week of begin volgende week uiterlijk. U zult per e-mail worden geïnformeerd over de verzending met de colissimo-link. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
G
Gilles H.
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds het product van mijn bestelling niet ontvangen!!!!! Na de e-mail van de POSTE COLISSIMO SINDS MEER DAN EEN WEEK. Ik ben zeer teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op 16/04/2024 besteld, uw pakket is op 17/04/2024 verzonden, het pakket is in distributie bij het afhaalpunt dat u heeft gekozen. Helaas zijn we afhankelijk van de post en hebben we het pakket zonder fouten binnen de gestelde tijd verzonden. Daarna heeft u meldingen ontvangen over de levering van uw pakket. Helaas kunnen we niets doen aan de levering en de termijn die door de post is vastgesteld. Met vriendelijke groet.
C
Client
Opmerking: 3 van 5
De broek is in 501 snit gepresenteerd. Let op, ik heb een 501 jeans in maat 44 die me iets te groot is en nu heb ik maat 46 voor de leren broek moeten nemen. Dit gezegd hebbende, goede kwaliteit, mooie snit en zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
M
Malingrey S.
Opmerking: 4 van 5
Over het algemeen ben ik vrij tevreden. Verbeter de foto's zodat de kleuren zo nauwkeurig mogelijk zijn.
Vertaalde beoordelingen
J
Jumel C.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn bestelling van 11/04 nog steeds niet ontvangen, ondanks een herinnering aan de klantenservice die me verzekerde dat het pakket uiterlijk op 20/04 zou worden geleverd. Ik zal niet meer op deze site bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening in overweging genomen. Helaas zijn we afhankelijk van de post en hebben we het pakket op tijd verzonden zoals u kunt zien (het pakket is op 18 april verzonden en op 22 april beschikbaar in het door u gekozen afhaalpunt). We zijn sorry voor dit ongewilde voorval van onze kant. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Gemiddeld, ik heb een jas geretourneerd om deze te ruilen, het is nu een week geleden en nog steeds geen retour....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn zeer verrast door uw bericht, we hebben uw retourpakket vanmorgen ontvangen. Het is afgelopen donderdag geleverd, we weten niet op welke dag u het heeft afgegeven voor retour, maar we verzekeren u voor 100% dat het geen week geleden is. Het pakket is vanmorgen geleverd en we hebben dezelfde dag de ruil verwerkt. Inderdaad, we hebben u vanmorgen een e-mail gestuurd met het volgnummer van uw ruil. Met vriendelijke groet.
M
Malingrey S.
Opmerking: 3 van 5
De producten komen niet overeen met de producten, vooral wat betreft de kleuren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw mening over de rode Ziya-jack en de groene Vienna-tas ter kennis. Het spijt ons echt als u vindt dat de kleuren niet overeenkomen, het is waar dat afhankelijk van de schermresoluties en de bewerkte foto's er een lichte kleurafwijking kan zijn. Als dat niet naar uw zin is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een ruil of terugbetaling. Fijne dag, ETS GUIGNARD
M
Mlle M.
Opmerking: 4 van 5
Ik heb een lavendel kleurige perfecto besteld. Bij ontvangst kwamen de kleur en maat niet overeen, ik heb het teruggestuurd en werd onmiddellijk terugbetaald. Voor mij is het enige minpunt dat de kleur 'in het echt' donkerder was dan de kleur op de site, maar verder is het voor de maat niet de schuld van de verkoper maar van mijzelf voor 100%. Voor mij is het een betrouwbare site.
Vertaalde beoordelingen
V
Vitor M.
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een bestelling op 4 april geplaatst en heb geen nieuws. De laatste informatie was op 7 april.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad op onze site besteld op donderdag 4 april, we hebben deze goed ontvangen. Het is een bestelling voor een tas die binnen 10 werkdagen wordt verzonden, het pakket is vandaag in voorbereiding voor verzending. U ontvangt vandaag alle informatie per e-mail (voorbereiding, trackingnummer, link, enz.). We wensen u een goede ontvangst en een fijne dag. ETS GUIGNARD
P
Paps
Opmerking: 4 van 5
Efficiënt, snel, conform.
Vertaalde beoordelingen
C
Client V.
Opmerking: 3 van 5
Over het algemeen tevreden over de communicatie van de verkoper met mij en de kwaliteit van het aangekochte artikel (Schott). Maar voordat ik bestelde, heb ik de moeite genomen om de verkoper al mijn maatwaarden door te geven die hij vroeg, met daarnaast, uit eigen initiatief, het schema (voorzijde-achterkant-mouw) van een jas die me qua maat heel goed paste met de zeer precieze afmetingen. Hij heeft me naar een XL geleid... Vertrouwend op hem heb ik deze aanbevolen maat besteld die uiteindelijk te klein voor me was... Dus retour op mijn kosten: ruil voor de grotere maat...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw opmerkingen goed genoteerd, we hebben inderdaad geprobeerd om de maat die bij u paste zo goed mogelijk te beoordelen en volgens alle informatie was de XL voldoende, helaas zit u er niet comfortabel in, het spijt ons echt. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden via telefoon, e-mail, enz., maar het kan zijn dat het niet goed is omdat sommige mensen het prettig vinden om zeer comfortabel in hun kleding te zitten, terwijl anderen juist een strakke pasvorm willen... Dus het kan zijn dat we ons vergissen, we zijn oprecht spijtig en hopen toch dat u tevreden bent met uw jas, met onze diensten, enz. Fijne dag.
M
Mr R.
Opmerking: 4 van 5
Gemakkelijke bestelling, snelle levertijd. Helaas moesten we het artikel retourneren omdat de maat niet geschikt was.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente S.
Opmerking: 1 van 5
Fout met het pakket.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw mening goed genoteerd en we zijn echt sorry. We hebben inderdaad na verzending gemerkt dat we twee bestellingen met dezelfde stof, kleur, maat maar niet referentie hebben verwisseld, we hebben u per e-mail geïnformeerd voor de levering. We hebben u een retourlabel gestuurd voor het terugsturen van het pakket op onze kosten en we wachten op uw retourpakket om u het juiste artikel terug te sturen! We zijn oprecht sorry en hebben geprobeerd zo snel mogelijk te reageren en onze fout te corrigeren, helaas kan dit iedereen overkomen het belangrijkste is om je excuses aan te bieden en te corrigeren. Fijne dag
R
Rene S.
Opmerking: 1 van 5
ABSOLUTE CATASTROFE, WANNEER EEN FRANS BEDRIJF ZO DILETTANTISCH PROBEERT KLEDING IN DUITSLAND TE VERKOPEN! DE 33 ALS VOORKEUR NUMMER IS AFWEZIG EN ZELFS ALS JE HET KIEST, KOMT "GEEN AANSLUITING..." E-MAIL WORDT AFGEWEZEN VANWEGE FOUTIEF FORMULAIR...JA, HET IS HET DUITSE FORMULAIR MET .DE OF .NET, ETC.! LAAT JE NIET BLENDEN DOOR DE GOEDKOPE PRIJZEN! BEWERTING: HET LIEFST 2 MINUS-STERREN, OMDAT HET MIJN TIJDVERSWENDING IS!!! Update 8.4.24: DIT IS HET TEL.-NR., DAT U OPGEGEVEN HEBT: Klantenservice (33) 0549814694 Wij doen het volgende: Iedereen die dit leest, kan dit Franse nummer bellen, WANT ER GEBEURT NIKS, BEHALVE DAT HET KLINKT "GEEN AANSLUITING ONDER DIT NR." IEDEREEN DIE DAT DAN HOORT, GEEFT EEN LIKE...DANK JE HET PROBLEEM: WANNEER JE HET DAN PER E-MAIL PROBEERT, WORDT HET E-MAIL-FORMULAIR AFGEWEZEN !!!!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Goedemorgen, we hebben net om uw beoordeling gevraagd, omdat we onder deze naam geen klanten hebben. We verkopen in Frankrijk en vele andere landen, inclusief Duitsland, zonder zorgen. We communiceren per e-mail als we informatie of andere gegevens nodig hebben. We begrijpen uw mening helemaal niet!!!! Goedendag, wij denken echt dat dit een beoordeling is die onze naam schaadt, wij hebben geen klant met deze naam en deze uitspraken zijn onjuist, het telefoonnummer is goed en dat is al jaren zo, idem voor ons e-mailadres.
C
Client
Opmerking: 4 van 5
De Milano tas is van zeer goede kwaliteit en de bevestigingen zijn stevig. Deze levering was een beetje lang, dat is het enige bezwaar dat ik heb.
Vertaalde beoordelingen
M
Marie-Odile
Opmerking: 4 van 5
Tevreden over het uiterlijk en de kwaliteit van de tas die snel is geleverd.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Serieus bedrijf. Product komt overeen met de beschrijving, snel verzonden. Echter, een groot minpunt betreft de RETOURKOSTEN van ongeveer 13 euro (afschrikkend voor een pasbeurt als het product niet geschikt is). Een deel van de concurrenten doet het beter door gratis retouren aan te bieden...
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Hallo, de jas is erg mooi, maar ik heb een L besteld en de maat is erg klein.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
We hebben uw mening en het maatprobleem goed genoteerd. We hadden echter geen maten (borstomtrek, tailleomtrek, uw lengte + gewicht) zoals aangegeven op de site tijdens uw bestelling om u beter te begeleiden bij het kiezen van uw maat. We staan altijd klaar voor vragen of andere zaken, hetzij per e-mail of telefonisch in de winkel van Mauléon op 05.49.81.46.94. We hadden ons kunnen aanpassen aan uw verzoek voor een eventuele ruil of andere zaken. Met vriendelijke groet.
J
Jean-Louis S.
Opmerking: 4 van 5
Jammer dat we voor de DOM extra belastingen moeten betalen.
Vertaalde beoordelingen
R
Ruzboutou
Opmerking: 4 van 5
Enige Franse verkoper met deze referentie van jas. Ik ben blij met deze aankoop ondanks een iets hoge prijs, en het risico om retourkosten te moeten betalen in geval van een slechte pasvorm. Ik heb dit probleem niet gehad, maar ik geef toe dat ik een beetje bang was. Het is bijzonder ingewikkeld als het gaat om leren jassen om zeker te zijn van de juiste maat. Dus verwacht om 2 keer verzendkosten te betalen als je een beetje buiten de standaarden valt.
Vertaalde beoordelingen
C
Cecile
Opmerking: 4 van 5
Product lijkt van zeer goede kwaliteit, maar ik ben een beetje teleurgesteld over de kleur (niet levendig genoeg) en de vorm.
Vertaalde beoordelingen
S
Sebastien
Opmerking: 4 van 5
Perfecte klantenservice, maar de maat van de jas is kleiner dan verwacht.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
zeer commercieel
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Vertraging in levering, 3 weken later en de bestelling is nog steeds niet geleverd... terwijl het 7 dagen na de bestelling verzonden moest worden... De service weigert de bestelling te annuleren of de levertijden te respecteren....slechte ervaring en zeer slechte communicatie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen kennis van uw bericht, we zijn sorry voor dit gebrek aan begrip. U heeft op zondag 14/01 een artikel besteld dat op maat is aangegeven, dus gestart in productie bij de bestelling. We geven dus een termijn van 15 dagen/3 weken op het betreffende productblad. Het pakket is voorbereid en op woensdag 31/01 bij het postkantoor afgegeven, we hebben dus de aangegeven termijn gerespecteerd. We hopen dat het product u zal bevallen en u weer vertrouwen in ons bedrijf zal geven. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cliente S.
Opmerking: 2 van 5
De kleur komt helemaal niet overeen met de foto! De broek is roodoranje en niet bruin.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry als de broek u niet bevalt qua kleur. Het is echter wel de whisky kleur die dus eerder roestkleurig is zoals op de foto en niet bruin. We nodigen u uit om deze naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet
M
Morgan J.
Opmerking: 4 van 5
Super aanbieding, product komt overeen met de verwachtingen, snelle levering.
Vertaalde beoordelingen
E
Eric
Opmerking: 4 van 5
super mooie en kwalitatieve laarzen, goede maat, alleen moeilijkheden om de voet in de laarzen te krijgen.
Vertaalde beoordelingen
B
Boquet
Opmerking: 4 van 5
Helemaal tevreden met het product. Enige minpunt is dat de tas een binnenvoering zou moeten hebben.
Vertaalde beoordelingen
C
Cathy B.
Opmerking: 3 van 5
Snelle verwerking van de bestelling, het leer is veel dikker dan op de foto, maar de jas is mooi.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, het spijt ons als u de bomber te dik vindt. Inderdaad, het schaap is zwaarder en warmer dan leer met een katoen- of polyester voering. Toch blijft het vrij aangenaam en niet stijf. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
G
Genoveva
Opmerking: 4 van 5
De jas is prachtig en de kwaliteit goed, maar het bezorgbedrijf is een ramp. Ik heb betaald voor een thuisbezorging, en ze kwamen het eerder afleveren dan het tijdstip dat ze me hadden verteld. Omdat ik op dat moment niet thuis was, hebben ze het rechtstreeks naar een afhaalpunt gebracht. Kortom, als ze blijven werken met SEUR, zal ik niet opnieuw in deze winkel kopen.
Vertaalde beoordelingen
E
Eric P.
Opmerking: 2 van 5
Ik ben teleurgesteld, ik heb onlangs een zwarte leren donsjack gekocht met een mooi effect en een niet minder mooie oranje voering, maar deze lijkt niet van goede kwaliteit en begint te slijten, want je ziet het onder de gesloten donsjack verschijnen!! Dit is echt niet het niveau dat je van zo'n huis verwacht!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry als het product niet aan uw verwachtingen voldoet en in dat geval moet u het niet aarzelen om het terug te sturen voor een terugbetaling. U heeft de DARYL donsjack in de aanbieding gekocht voor 269 € in plaats van 349 €, het heeft altijd deze iets sportieve voering gehad. Afhankelijk van de collecties, stijlen, zijn de voeringen verschillend maar van geen slechte kwaliteit en zoals u zegt, ze zijn niet zichtbaar. Met vriendelijke groet.
N
Nicole B.
Opmerking: 1 van 5
Toen ik de broek aantrok, kwam de riem los van de broek, een overschot van 20 centimeter, ik moest het aan mijn kleermaker geven om het te repareren en dat kostte me heel veel. Slechte fabricage
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening genoteerd, we zijn sorry voor dit voorval. In dergelijke gevallen moet u contact met ons opnemen in de winkel in Mauléon op 05.49.81.46.94 of per e-mail. We hadden u een retourticket kunnen sturen en het artikel gratis kunnen repareren of ruilen. We blijven beschikbaar voor onze klanten wanneer er een probleem of iets anders is. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als dat nodig is. Met vriendelijke groet.
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Levering Taal voor tien euro aan kosten Het pakket was beschadigd Het artikel was gekreukt Maar goed, de snit van het product, de kleur, ik hou ervan
Vertaalde beoordelingen
C
Clientebeaubatie
Opmerking: 4 van 5
professioneel duidelijkheid termijnen
Vertaalde beoordelingen
M
Mazieres T.
Opmerking: 4 van 5
Producten die zichtbaar van kwaliteit zijn, maar jammer dat de levertijden een beetje lang zijn voor artikelen op voorraad in Frankrijk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, bedankt voor uw mening. We verduidelijken op onze site dat de santiags niet allemaal op voorraad zijn, onze fabrikant, leverancier is in Spanje. De gemiddelde termijn is dus 15 dagen / 3 weken. U heeft op 01/01 besteld en uw pakket is op 11/01 verzonden. We hopen dat u tevreden zult zijn met uw aankoop. Met vriendelijke groet.