Klantenbeoordelingen van Cuirs Guignard

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 10 362 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.

Beoordelingen 1, 2, 3 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Product komt niet overeen met de beschrijving. Zeer teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn meer dan verrast door uw bericht, uw bestelling is van 10/03 verzonden op dezelfde dag, voor de aankoop van een Mistral bomberjack van het merk Redskins, u heeft het al meer dan een week ontvangen en we zijn niet geïnformeerd over een retour voor ruil of terugbetaling. We verkopen dit product al meerdere collecties, het is een van de vlaggenschipproducten van het merk Redskins, dus waar komt het niet mee overeen? En als u, zoals u opmerkt, teleurgesteld bent, waarom heeft u het dan niet teruggestuurd of ons per e-mail, telefoon geïnformeerd om dit op te lossen? Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Chantal D.
Opmerking: 4 van 5
Goede prijs-kwaliteitverhouding voor een leren herenportemonnee van Hexagona, cadeau gedaan op 16/03/2025 ter gelegenheid van een verjaardag. Later zien we wel hoe het zich houdt voor dagelijks gebruik?
Vertaalde beoordelingen
C
Carine E.
Opmerking: 3 van 5
Een beetje vroeg om te evalueren aangezien ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen. Het was gespecificeerd dat als het artikel niet op voorraad was, er een vertraging van een maand zou zijn, dus heb ik afgeleid dat het in productie was.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente G.
Opmerking: 4 van 5
Blij met deze aankoop, komt overeen met de catalogus. Bedankt
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Hoewel de bestelling is bevestigd en de betaling is ontvangen, is het onmogelijk om een leverdatum te krijgen, verrassende geschatte termijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. Zoals aangegeven op de productfiches, zijn de levertijden vermeld en blijven we tot uw beschikking per e-mail en/of telefoon indien nodig. De laarzen en riemen worden in Spanje vervaardigd, er is dus een geschatte vertraging door het transport die volkomen normaal is. De levertijden worden gerespecteerd, maar we zijn helaas afhankelijk van het transport en de levertijden. We informeren al onze klanten met het colissimo-nummer zodra de verzending plaatsvindt, zodat ze de verzending kunnen volgen en op de hoogte zijn van de positie van hun pakket op dat moment. We blijven tot uw beschikking en luisteren naar uw behoeften indien nodig. Met vriendelijke groet.
P
Philippe M.
Opmerking: 4 van 5
Super keuze
Vertaalde beoordelingen
G
Gabrielle
Opmerking: 4 van 5
Mooie warme en comfortabele jas. Het is echter echt jammer dat je de verzendkosten moet betalen wanneer een retour nodig is!
Vertaalde beoordelingen
C
Christian
Opmerking: 4 van 5
Veel keuze en snelheid
Vertaalde beoordelingen
J
Jean V.
Opmerking: 4 van 5
Reactieve klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
M
Mohamed
Opmerking: 4 van 5
levering conform en in goede staat. leren jas in uitstekende staat, conform het model gepresenteerd op de site Cuir Guignard.
Vertaalde beoordelingen
C
Christine
Opmerking: 1 van 5
Bedankt dat u me niet opnieuw vraagt om een beoordeling te geven, de klantenservice heeft al contact met me opgenomen en heeft geen concrete oplossing gezocht. Ik zal ergens anders gaan kopen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We verontschuldigen ons voor het verzenden van uw verzoek om feedback over uw aankoopervaring, maar dit is automatisch. U heeft een bestelling geplaatst op onze site zonder de betaling te bevestigen, dus logisch gezien is de bestelling niet verwerkt en dus geannuleerd. We hebben dit telefonisch uitgelegd, maar u heeft het niet begrepen. Wanneer een klant kiest voor een bestelling per bankoverschrijving, moet u ons vervolgens als nieuwe begunstigde toevoegen en de overschrijving uitvoeren. U heeft ons uitgelegd dat u dacht dat dit automatisch ging, dat wanneer u op overschrijving klikte, dit vanzelf ging, maar dat is niet het geval. We zijn oprecht verontschuldigd hiervoor, maar de beoordeling is niet gerechtvaardigd, u heeft geen bestelling geplaatst op onze site, geen goederen ontvangen om onze diensten, kwaliteit, enz. te beoordelen.... Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Capiaux
Opmerking: 1 van 5
Slechte indruk van het product.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw bericht in overweging en willen verduidelijken dat na uw telefoontje de visuals onmiddellijk zijn gewijzigd. U heeft een paar santiags referentie 2073 van het merk SENDRA gekocht, u heeft ons gebeld om ons te laten opmerken dat de hak niet afgeschuind is zoals op de foto. We hebben dit inderdaad vastgesteld en gevraagd om de visuals te laten aanpassen, wat is gedaan. We hebben u een voorafbetaald colissimo-label gestuurd voor de retourkosten en we wachten op de retour van de laarzen voor de volledige terugbetaling van de bestelling. We denken dat we ons best hebben gedaan en zijn dus toch verrast door de gegeven beoordeling. We hopen u weer op onze site te zien voor een volgende bestelling en een betere ervaring. Fijne dag ETS GUIGNARD
F
Fred
Opmerking: 4 van 5
De pasvorm van de laarzen is smal, er zou een rits moeten zijn voor meer comfort, jammer!
Vertaalde beoordelingen
S
Stéphane Q.
Opmerking: 3 van 5
Artikel conform, maar geleverd in een eenvoudig wit plastic verpakkingsmateriaal dat erg goedkoop aanvoelt. Verzendkosten exorbitant (12€), gratis verzending zou toch mogelijk moeten zijn voor een bestelling van meer dan 150 euro!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. We begrijpen het niet omdat we geen witte verpakking hebben. De artikelen worden in onze zwarte en grijze tassen met de naam van onze winkel en met een hanger geplaatst, en dit geldt voor alle bestellingen of retouren. We zijn er verdrietig over dat we uw mening niet begrijpen en we nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon om ons te informeren over deze onvrede. Met vriendelijke groet.
M
Malingrey S.
Opmerking: 4 van 5
De kleur van de jas is niet die van het model. Een beetje teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Zeer tevreden met mijn aankoop, maar de maten zijn klein…
Vertaalde beoordelingen
C
Customer
Opmerking: 4 van 5
Geweldig, goede schoen
Vertaalde beoordelingen
P
Perrier C.
Opmerking: 3 van 5
De kwaliteit is de afgelopen 20 jaar sterk gedaald.... Ik ben in het bezit van hetzelfde artikel sinds 23 jaar, gekocht tijdens een MOTOR bijeenkomst, ik draag deze riem dagelijks en hij is nog steeds intact! Zal die van vandaag ook zo lang meegaan? De dikte van het leer is aanzienlijk verminderd; het mist ongeveer 2 mm; de aanraking is dus niet hetzelfde, het lijkt een gewone riem.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed genoteerd. Alle Mayura-producten zijn met de hand gemaakt van A tot Z. Het kalfsleer is duurzaam en we hebben geen klachten ontvangen over dit type artikel of gelijkwaardig. Weet dat als u ooit een probleem of iets anders tegenkomt, u ons per e-mail of in de winkel in Mauléon kunt contacteren op 05.49.81.46.94. We hebben altijd een advies of een oplossing voor u, in tegenstelling tot exposanten die producten verkopen en waar de klantenservice niet bestaat. Met vriendelijke groet.
M
M. C.
Opmerking: 4 van 5
Goede prijs-kwaliteitverhouding - alleen de fringetas heeft een zeer sterke geur - moest deze meerdere dagen luchten. Snelle verwerking van de bestelling
Vertaalde beoordelingen
C
Crosnier D.
Opmerking: 2 van 5
Tot op heden wacht ik op mijn pakket dat eind januari is besteld. Ik was thuis en er was geen bezorger, pakket is teruggestuurd. Kunt u alstublieft het nodige doen om het naar een afhaalpunt in mijn stad te sturen? Dank, J.Crosnier
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed ontvangen. Na ons telefoontje vandaag om u te informeren over de retour van het pakket, hebben we u verschillende afhaalpunten voorgesteld die u zouden kunnen passen. We hebben samen uw afhaalpunt gevonden en we hebben vandaag en snel uw pakket verzonden. Helaas, als de persoon die verantwoordelijk is voor het overhandigen van het pakket niet professioneel is geweest, zijn wij daar op geen enkele manier verantwoordelijk voor. We blijven uiteraard tot uw beschikking als u verzoeken heeft. U kunt ons altijd per e-mail of telefoon contacteren, we zullen altijd uw vragen beantwoorden. Met vriendelijke groet
B
Bonnard J.
Opmerking: 4 van 5
De persoon van de klantenservice heeft me goed geïnformeerd over de maat van mijn jas. De levering was snel, nu moet ik alleen nog de kwaliteit van dit leer in de tijd evalueren.
Vertaalde beoordelingen
M
Madame C.
Opmerking: 4 van 5
Artikel te klein (maat te klein), gemakkelijke retour en onmiddellijke terugbetaling
Vertaalde beoordelingen
J
Jicé..
Opmerking: 4 van 5
Uitstekend artikel, maar de kleur is misleidend in vergelijking met de presentatie...
Vertaalde beoordelingen
F
Fleur
Opmerking: 4 van 5
Zeer goed, goede winkel in het algemeen. Behalve dat ik een klein defect op de jas heb ontvangen..
Vertaalde beoordelingen
Y
Yvette
Opmerking: 4 van 5
Veel keuze, goede kwaliteit, maar jammer dat je geen adres kunt opgeven voor de facturering en een ander voor de levering. Wanneer je een cadeau doet, is dat beter. Snelle levering en goed verpakt.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
De jas is echt heel goed... Ik geef geen 5 sterren omdat ik nog steeds op de waterdichte spray wacht. Met vriendelijke groet, Thierry Bourgeois
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw bericht ontvangen, had u de bom niet in het pakket? Als dat het geval is, zijn we oprecht sorry, het is een vergissing ... Heeft u de klantenservice ingelicht? Om zo snel mogelijk een verzending te doen? Met vriendelijke groet
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
De verzending is snel en zeer zorgvuldig. Het product komt overeen met de afbeeldingen. Zeer mooie schoenen.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 2 van 5
Ik heb een bestelling geplaatst en enkele dagen later werd me verteld dat het niet meer beschikbaar is. Ik ben terugbetaald.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft inderdaad op onze site besteld op 31/12 voor een kaki portemonnee, helaas is deze kleur niet meer op voorraad en volgens onze leverancier wordt de kleur niet opnieuw aangeboden. We hebben u per e-mail geïnformeerd en gevraagd naar uw wens om over te stappen naar een andere kleur, model of een terugbetaling, en u heeft gevraagd om de bestelling te annuleren. Dit hebben we gedaan zodra we uw antwoord ontvingen. We zijn oprecht sorry, maar het gebeurt en we hebben de situatie onmiddellijk aangepakt. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
I
Isabelle G.
Opmerking: 4 van 5
Mooie winkel, jammer dat de retouren betaald zijn.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Super kwaliteit en zeer snelle verzendtijd. Ik raad aan. Maar ik was teleurgesteld dat ik niet geadviseerd ben over de maat. Ik had mijn maten opgegeven en zat tussen twee maten in. Ik had gewild dat de klantenservice me zou contacteren om me beter te adviseren. Bij ontvangst kwam de maat niet overeen. Ik moest een retour op mijn kosten (17€) doen voor een bestelling van 350€. Jammer. Ik vind het een beetje te veel om zo'n bedrag te betalen en dat de retour niet door het bedrijf wordt vergoed.
Vertaalde beoordelingen
D
Daniel F.
Opmerking: 4 van 5
Interessante prijs, het product komt overeen met de beschrijving, snelle levering. Ik raad de site van dit merk aan.
Vertaalde beoordelingen
M
Mr M.
Opmerking: 3 van 5
Tijdig geleverd en jas goed aangekomen bij het afhaalpunt. Echter, ik heb niet de volledige bestelling ontvangen, de waterdichte spray was niet aanwezig in het pakket.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn oprecht sorry voor deze vergissing en we hebben het nodige gedaan zodra u ons hierover informeerde. We hopen dat u desondanks tevreden bent met het product en de reactietijd voor de verwerking van uw bestelling en de oplossing van het probleem. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
M
Mme G.
Opmerking: 4 van 5
Mooie kwaliteit maar eerder grijs dan blauw
Vertaalde beoordelingen
H
Herve T.
Opmerking: 1 van 5
Jas op het laatste moment besteld voor Kerstmis. Dacht dat ik met Paypal had betaald. 3 dagen na bestelling, verzoek om bankgegevens voor betaling? Ik bel, niet vriendelijk, vraagt om hulp bij het debuggen van de applicatie, aan het einde om te zeggen dat ik het pakket niet voor 10 dagen zou ontvangen, ze hebben opgehangen. Ik heb voor 190 € besteld bij milepau. Aangekomen in 2 dagen op 24/12 om 12 uur.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft inderdaad op onze site besteld op 18 december aan het einde van de dag en gekozen voor betaling per bankoverschrijving. We konden niet raden dat u niet voor de juiste betaalmethode had gekozen en al helemaal niet het pakket zonder betaling had verzonden!!! Het was gewoon nodig geweest om een nieuwe bestelling te plaatsen en de betaling via Paypal goed aan te vinken, dan was de bestelling dezelfde dag nog verwerkt en in behandeling genomen. We zijn sorry, maar we zijn niet gewend om op te hangen... Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooie jas
Vertaalde beoordelingen
C
Céline A.
Opmerking: 2 van 5
Om de bestelling te bevestigen en me 12€ verzendkosten te factureren ondanks de betaalde prijs, geen probleem. Maar om me een levering voor Kerstmis te bevestigen zoals voorzien bij de bestelling, dat wordt ook middelmatig. Communicatie met de klantenservice was koud en niet commercieel, want als ik annuleer terwijl de levertijd niet wordt gerespecteerd, moet ik de retourkosten betalen. Een schande, geen commerciële instelling!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij zijn oprecht sorry, we proberen op alle e-mails, telefoontjes, ... zo goed mogelijk te reageren, maar het komt voor dat klanten in deze periode iets ongeduldiger zijn en niet altijd op de levertijd letten, enz. U heeft op onze site op zondag 15 december een leren jas besteld met referentie PGG voor 239,80 die aangegeven is met een levertijd van 10 werkdagen. We hadden inderdaad een zin op de site gezet dat voor artikelen op voorraad in de winkel, men voor 16 december moest bestellen voor een levering voor Kerstmis, maar niet voor alle referenties.... We merken echter wel op dat uw pakket op 24/12 is geleverd, u heeft het dus op tijd ontvangen, we hopen dat het cadeau u beviel. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
R
Rodolphe
Opmerking: 4 van 5
Navigatie op de site is eenvoudig, maar het oakwood product is van middelmatige kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
K
Kund
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering en afhandeling. Het enige minpunt is dat ik geen levering naar een afhaalpunt kon kiezen, alleen levering aan mijn deur, wat een villa is. Gelukkig was ik thuis om het pakket te ontvangen, anders had het uren buiten gestaan, blootgesteld aan voorbijgangers.
Vertaalde beoordelingen
A
Alex
Opmerking: 4 van 5
Ik ben tevreden met de jas, ik heb geen 5 sterren gegeven omdat de kleur van de jas iets anders is dan op de foto. Ik vond het minder donker. Anders is de snit van de jas leuk en goed aangepast.
Vertaalde beoordelingen
M
Mmeserein I.
Opmerking: 1 van 5
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen en ik moet ver van huis vertrekken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We nemen kennis van dit leveringsprobleem via uw beoordeling omdat we er niet van op de hoogte zijn gesteld. We hebben zojuist een procedure gestart zodat het pakket zo snel mogelijk wordt geleverd. U heeft op onze site besteld op 30/11, het is op 07/12 bij het postkantoor afgegeven en het is op 11/12 aangegeven dat het onderweg is naar het gekozen afhaalpunt. Heeft u al bij het postkantoor gekeken? Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD