De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Kwaliteitsproduct, heel mooi en zoals geadverteerd. Wat het transport betreft was ik niet erg tevreden, waarschijnlijk vanwege het transportbedrijf. Het afleveradres was niet compleet, waardoor de levering niet thuis kon plaatsvinden en ik het pakket op een afhaalpunt moest ophalen.
Vertaalde beoordelingen
D
Djera
Opmerking: 4 van 5
De persoon aan de telefoon is zeer vriendelijk en heeft goed rekening gehouden met mijn verzoeken. Snelle verzending. De website zou echter verbeterd moeten worden op het gebied van klantbestellingen, vooral om een cadeau naar een ander adres te sturen. Ik kan niets zeggen over de kwaliteit omdat het voor Kerstmis is en naar een ander adres gestuurd wordt....
Vertaalde beoordelingen
J
Jean R.
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering. Redskin donsjack komt overeen en is van goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Teleurgesteld over de kwaliteit van het leer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw feedback over de bestelling van een paar boots van het merk Mayura goed ontvangen. Bestelling geplaatst op 5/11 in de avond en verzonden op 12/11. Dit product is een vlaggenschip van de collectie en we hebben geen terugmeldingen over kwaliteitsproblemen. Mocht u echter niet volledig tevreden zijn, aarzel dan niet om het pakket naar ons terug te sturen voor een omruiling of terugbetaling (als ze nieuw en ongebruikt zijn, uiteraard). Fijne dag, ETS GUIGNARD
M
Micheline F.
Opmerking: 4 van 5
Zeer tevreden over de kwaliteit van het leer, voor een eerste aankoop. Echter, de verzendtijd was een beetje lang in vergelijking met de reclame. Te laat voor het cadeau!!!!
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Bestelling conform ontvangen binnen de gestelde termijn... ik ben tevreden, ik beveel Cuirs-Guignard aan.
Vertaalde beoordelingen
H
Herve F.
Opmerking: 1 van 5
Te groot. Kleur komt niet overeen met die op de site, meer rood dan bruin.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we hebben uw mening goed genoteerd, maar als het product niet aan u voldoet in maat en kleur, waarom retourneert u het dan niet voor een terugbetaling. We hebben geen retour- of terugbetalingsverzoek van uw kant ontvangen. Ter verduidelijking, dit leren jack uit de Daytona-collectie is een van de vlaggenschipproducten, u heeft het besteld in de kleur rood, dus het is inderdaad goed rood en helemaal niet bruin zoals de foto op de site!!! Met vriendelijke groet
G
Guillet C.
Opmerking: 3 van 5
Hoge verzendkosten voor bijna 2 weken voor ontvangst. De kwaliteit is zeer goed, de pasvorm mooi, ik beveel het merk aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen. We zijn blij dat het product u bevalt. We willen een verduidelijking geven, u heeft een jas gekocht die wordt aangegeven als verzonden binnen 10 werkdagen, exclusief web. We hebben dus de aangegeven termijn gerespecteerd. We bieden de mogelijkheid van verzending naar huis voor 12 € of naar een afhaalpunt voor 10 €, alle pakketten zijn verzekerd en worden tegen handtekening afgeleverd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Cliente
Opmerking: 1 van 5
Nog steeds geen nieuws over mijn bestelling, het is al drie weken geleden of meer, geen nieuws, ik heb berichten gestuurd op Instagram, geen reactie, ik heb ze al een week gebeld, men vertelde me dat het binnenkort zou vertrekken en tot op heden geen terugkoppeling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed ontvangen. U heeft op onze site een paar cowboylaarzen besteld op zaterdag 4/10, met een levering aangegeven binnen 15 dagen / 3 weken. De bestelling is gevalideerd en in behandeling genomen op maandag 6/10. De verzending is gepland voor vandaag of morgen, we zullen u per e-mail de verzendinformatie van Colissimo sturen. We willen ons verontschuldigen voor deze lichte vertraging van een of twee dagen. We blijven tot uw beschikking per e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet.
F
Frédéric S.
Opmerking: 4 van 5
Snelle verzending, leer van goede kwaliteit, correcte verpakking
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
Leveringstijd vrij lang, maar de jas lijkt van goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw bericht goed ontvangen. Het spijt ons als u de levertijd lang vond, we geven een levertijd van 7 werkdagen aan. U heeft uw bestelling geplaatst op donderdag 09/10 en uw pakket is op maandag 13/10 verzonden. We doen ons best, maar kunnen niet concurreren met grote platforms die dezelfde dag verzenden of zelfs met bezorgers die op zaterdag en zondag werken. We hopen echter dat u de behandeling van uw bestelling en de kwaliteit van de jas heeft gewaardeerd. Met vriendelijke groet
J
Jean-Louis H.
Opmerking: 1 van 5
Kwaliteit en prijs interessant, maar geen grote maten !!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben echter een assortiment van grote maten, wat erg moeilijk te vinden is in leren kleding. We hebben producten tot maat 56/58 voor dames, zoals bijvoorbeeld degene die u heeft besteld. We hopen dat deze u past in maat, kleur, vorm, want we hebben geen retourverzoek ontvangen. Met vriendelijke groet
V
Valdo T.
Opmerking: 3 van 5
Perfecte wachttijd, ik heb wat moeite om mijn laarzen aan te trekken, ik denk dat het leer later zal rekken.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Bedankt voor uw reactie, inderdaad, de laarzen zullen zich naar uw voet vormen en soepeler worden. Als u echt denkt dat het te krap is, aarzel dan niet om de laarzen naar ons terug te sturen voor een ruil. Met vriendelijke groet
M
Marco C.
Opmerking: 4 van 5
Ik heb een leren jas van hen gekocht voor ongeveer 220€ (plus verzendkosten, dus in totaal 240€), nadat ik de zeer positieve recensies hier op Trust Pilot had gezien. Waarschijnlijk had ik gewoon pech, maar op de bestelpagina werd gegarandeerd dat de bestelling binnen 7 dagen zou worden verwerkt; ik heb ze per e-mail gecontacteerd om te begrijpen wanneer het artikel zou worden verzonden, en ze zeiden eerst dat ze het de volgende dag zouden verzenden, daarna (nadat ik hen had aangespoord, aangezien er al een week was verstreken sinds de bestelling) beweerden ze dat als het artikel niet op voorraad is - en dit werd me niet verteld op het moment van aankoop - het tot 10 dagen kan duren. Aangezien ik met PayPal heb betaald, zal ik echter nog een paar dagen wachten en dan een verzoek om aankoopbescherming indienen. 20/10/2025 aangezien je niet kunt reageren op het antwoord van de verkoper, nodig ik hem uit om de pagina van het artikel dat ik heb besteld beter te controleren, waar rechtsonder staat dat de benodigde dagen voor de verwerking van de bestelling 7 zijn (en niet tien). Helaas is er hier geen mogelijkheid om een screenshot te plaatsen om het te bewijzen, maar wie mijn recensie leest, moet weten dat ik al twintig jaar op het web koop bij verschillende sites en het gebeurt dat zelfs de meest betrouwbare verkoper fouten maakt, om dan te zeggen dat het de klant was die een beetje dom was... 24/10/2025 Vandaag heb ik het gekochte kledingstuk ontvangen en, om eerlijk te zijn, heb ik de beoordeling van 1 naar 4 sterren gewijzigd, omdat de kwaliteit van het artikel uitstekend is (ook hun catalogus is over het algemeen uitstekend). Voor onze ruzie heb ik via PayPal een gedeeltelijke terugbetaling van de kosten ontvangen en ik heb gezien dat ze op de pagina van het artikel de correctie hebben aangebracht, van 7 naar 10 dagen, met betrekking tot de verzending.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op onze site besteld op vrijdag 10/10 om 20:46, dus de bestelling is pas op zaterdag 11/10 in behandeling genomen. Zoals vermeld op de site, wordt dit artikel binnen 10 werkdagen verzonden, het pakket is vandaag in voorbereiding voor verzending, we zijn dus goed binnen de aangegeven tijd op de site. We hopen dat het product u zal bevallen, fijne dag. Ets Guignard 20/10/2025 We hebben geen opmerkingen van deze aard gemaakt, we hebben u zelfs geantwoord dat we een fout hebben gemaakt op deze productpagina omdat deze onder 7 werkdagen stond in plaats van 10 dagen zoals aangegeven op hetzelfde product in zwart en bruin, het is een fout van onze kant die we u per e-mail hebben uitgelegd en we hebben u een commerciële korting gegeven om ons te verontschuldigen. Als u dat liever heeft, kunnen we uw bestelling onmiddellijk annuleren en u terugbetalen, als u geen vertrouwen in ons heeft. Fijne dag
E
Eugénie D.
Opmerking: 4 van 5
Het is jammer dat bij het plaatsen van de bestelling een mogelijke levertijd van drie weken wordt aangegeven, terwijl het bestelde product binnen 3 dagen is aangekomen! Het is jammer voor hen, want ik had bijna niet besteld vanwege deze levertijd. Dus snelle levering, product komt overeen en van goede kwaliteit, en goed verpakt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We nemen uw opmerking goed in overweging, die trouwens een goede opmerking is, maar wat betreft de santiags veranderen de voorraden zo snel en de levertijd is een beetje lang, dus willen we niet aangeven dat de levering binnen enkele dagen zal zijn en dat ze ondertussen niet meer op voorraad zijn en dat u ze binnen 15 dagen / 3 weken ontvangt. Met vriendelijke groet
E
Eric J.
Opmerking: 4 van 5
Zeer snelle verzending, product van goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
C
Cristina G.
Opmerking: 3 van 5
Mijn aankoop was niet goed. De kwaliteit van het leer van de broek is uitzonderlijk, heel zacht. Maar ik bestelde maat 36 en het zat me te strak in de taille en het kruis. Ik vond de silhouet die het me gaf niet leuk, daarom heb ik het geretourneerd. Ondanks dat ik dol ben op leer, passen broeken me nooit goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Bedankt voor uw feedback, we zijn oprecht bedroefd dat de broek u niet beviel qua snit, maar zoals u opmerkte, was u niet teleurgesteld over de kwaliteit, misschien de volgende keer.... Met vriendelijke groet
M
Maud C.
Opmerking: 2 van 5
Ik kan deze paar niet aan, wat jammer, ze zijn echt mooi. En de kleur komt niet overeen met de afbeelding op de site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw feedback goed ontvangen. Wat de kleur betreft, het is een verouderd en gepatineerd leer, dus het is normaal om verschillen in tinten en schaduwen te hebben. De foto's zijn in de studio genomen en verzonden door onze leverancier. Wat de maat betreft, als u een probleem had ondervonden, had u contact met ons moeten opnemen zodat we een aanpasbare oplossing konden vinden (ruil, advies voor het aantrekken van de laars (plastic, terugbetaling...). We staan altijd klaar voor onze klanten en passen ons aan wanneer we kunnen om onze klanten tevreden te stellen. Met vriendelijke groet.
C
Courouble P.
Opmerking: 3 van 5
Hallo, inderdaad, we hebben uw bestelling geannuleerd, een fout in de voorraad op de site, we hadden de maat eronder en erboven maar niet de juiste! We zijn sorry voor dit voorval en proberen onze voorraden zo goed mogelijk up-to-date te houden. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Inderdaad, we hebben uw bestelling geannuleerd, een voorraadfout op de site, we hadden de maat eronder en erboven maar niet de juiste! We verontschuldigen ons voor dit voorval en proberen onze voorraden zo goed mogelijk up-to-date te houden. Met vriendelijke groet
J
Jean L.
Opmerking: 4 van 5
Uitstekende producten, tegen zeer redelijke prijzen.
Vertaalde beoordelingen
D
Denis
Opmerking: 4 van 5
Ik twijfel nog om het terug te sturen omdat de bombardier in 2XL een beetje krap is.
Vertaalde beoordelingen
O
Odile B.
Opmerking: 4 van 5
mooie lamsleren jas. De jas is van lamsleer en niet van volwassen schapenleer zoals aangegeven op de site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, U heeft een leren schapenleren jas met een wollen binnenvoering en leren buitenkant besteld zoals aangegeven op de site, de wol is zo kort mogelijk geschoren voor meer comfort en soepelheid. Met vriendelijke groet
E
Eric
Opmerking: 3 van 5
Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben! Ik heb deze cowboylaarzen besteld omdat de binnenkant huidskleurig was (dus niet afgeeft bij transpiratie). Het model lijkt op ref. 219, dus met een zwarte binnenkant!! Echter, de schoenmaker die de zolen heeft aangebracht, verzekerde me dat het van goede kwaliteit was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw mening goed ontvangen. We willen u informeren dat het model "116" en "219" 2 verschillende modellen zijn als u goed kijkt op de site. De stiksels zijn verschillend (verhoogd op model "219"). Wat betreft de binnenkant, het is waar dat afhankelijk van de levering, de binnenkant anders kan zijn, maar het materiaal blijft hetzelfde. Het lijkt me dat u ons telefonisch heeft gecontacteerd om ons naar het verschil te vragen en we hebben precies op uw vragen geantwoord. Als de paar niet aan uw verwachtingen voldeed, had u ons kunnen contacteren, want we staan altijd klaar voor onze klanten om een oplossing te vinden (ruil of terugbetaling of andere verzoeken). Weet dat we tot uw beschikking blijven voor meer informatie indien nodig. Met vriendelijke groet.
V
Vincent
Opmerking: 4 van 5
Mijn eerste tevredenheid, en niet de minste, is het ontvangen van het pakket. De keuze van het product bevalt me, wat betreft de vintage cowboylaarzen.
Vertaalde beoordelingen
A
Ads
Opmerking: 4 van 5
De kwaliteit is onbetwistbaar, ik denk dat het jasje lang meegaat. Geen onaangename verrassingen met de maat. Het jasje komt overeen met de foto, de kleur is zeer mooi. We zijn zeer tevreden. Ik vond de levertijd een beetje lang, daarom heb ik een ster afgetrokken, maar dat heeft niets te maken met de goederen waar een 5 sterren beoordeling op zijn plaats is. Bedankt, ik zal zonder aarzelen een ander artikel kopen.
Vertaalde beoordelingen
C
Cliente
Opmerking: 3 van 5
De ervaring was goed, helaas hebben de schoenen veel defecten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen en zijn verrast, waarom heeft u ons daar niet per e-mail, bericht of telefoontje over geïnformeerd? We zouden een ruil of terugbetaling hebben gedaan volgens uw wens? We werken al vele jaren samen met het merk Mayura, de cowboylaarzen zijn van zeer goede kwaliteit, handgemaakt, Goodyear-afwerkingen, volledig gestikt en niet gelijmd, keuze van leer, enz. Het kan voorkomen dat een model een klein defect of probleem heeft, maar in dat geval behandelen we de aanvraag om onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen door deze terug te sturen naar onze leverancier. Met vriendelijke groet
L
Lucky D.
Opmerking: 4 van 5
Serieuze instelling.
Vertaalde beoordelingen
D
Dias
Opmerking: 4 van 5
Ik ben erg blij met de jas die ik net heb gekocht, bedankt Jose.
Vertaalde beoordelingen
V
Vincent
Opmerking: 4 van 5
Ik heb geen bijzondere gedachten. Mijn belangrijkste doel is dat ik kan worden geleverd en niet het slachtoffer ben van diefstal tijdens het transport. De cowboylaarzen die ik momenteel bestel bevallen me, de vintage stijl.
Vertaalde beoordelingen
T
Tran
Opmerking: 4 van 5
Online kopen is handig, maar je ziet het artikel niet echt.
Vertaalde beoordelingen
E
Edouard H.
Opmerking: 4 van 5
Snelheid. Kwaliteit. Zeer goed.
Vertaalde beoordelingen
E
Eric D.
Opmerking: 4 van 5
Goed product, later zien we wel hoe het zich houdt.
Vertaalde beoordelingen
C
Customer I.
Opmerking: 4 van 5
Huur een ander bezorgbedrijf voor Kroatië. DPD, DHL of GLS
Vertaalde beoordelingen
F
Franck H.
Opmerking: 4 van 5
Perfect. Levering op tijd en jas van goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
V
Vincent
Opmerking: 4 van 5
De levering is professioneel uitgevoerd en mijn artikel is in zeer goede staat.
Vertaalde beoordelingen
S
Stéphanie R.
Opmerking: 4 van 5
Zeer goed! De tas is zoals ik het wilde. Dank je.
Vertaalde beoordelingen
P
Pierre D.
Opmerking: 4 van 5
Alles verliep soepel, geweldige kwaliteit en klantenservice ??
Vertaalde beoordelingen
J
Julien C.
Opmerking: 3 van 5
De jas is mooi, het leer is van goede kwaliteit, de stiksels lijken correct. Een klein defect aan de rits, ik hoop dat het blijft zitten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Bedankt voor uw mening over uw aankoop, we zijn blij dat het product u bevalt in snit, leer uitstraling ... Als er echter een probleem is met de sluiting, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en een ruil of wijziging van de sluiting te regelen. Met vriendelijke groet
Y
Yves J.
Opmerking: 4 van 5
Bestelling zeer snel ontvangen en jas zeer goed verpakt. Leer zoals ik wilde, enige minpunt is dat in de beschrijving van het artikel niet staat dat het geen Guignard jas is maar een ander merk!
Vertaalde beoordelingen
F
Fran?Oise R.
Opmerking: 4 van 5
Snelle verzending ..artikel komt overeen met de beschrijving ..enige minpuntje is dat ik dacht dat het leer iets dunner zou zijn! Toch blijft deze eerste aankoop voor mij een mooie ervaring!! Ik raad het aan ..
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.