De klantenwaardeert vooral de hoge kwaliteit van producten, met herhaalde meldingen van uitstekende materialen, pasvorm en duurzaamheid, zoals mooie snit, comfortabele pasvorm en lange levensduur. Levering gebeurt snel en zorgvuldig: snelle verzending, goed verpakt en vaak precies zoals verwacht of beter. De klantenservice en begeleiding worden geprezen als professioneel en attent, met persoonlijke, gerichte adviezen en beschikbaarheid aan de telefoon. Verder zijn er herhaalde positieve opmerkingen over de betrouwbaarheid en de consistentie van de afhandeling, met duidelijke overeenstemming met de bestelling en tevredenheid over de gehele aankoopervaring.
Hallo allemaal. Ik heb een paar Mayura boots model sadale 206 besteld die ik erg mooi vond op de site. De levering vond plaats binnen de afgesproken tijd zonder problemen. Echter, ik was in eerste instantie erg teleurgesteld bij het openen van het pakket door de kleur en het uiterlijk van het leer. Ik verwachtte laarzen in suède kleur zoals op de foto en ze zijn chocolade kleur. Het leer is gemarkeerd met niet zo mooie vlekken. Na deze eerste teleurstelling besloot ik, op advies van mijn vrouw, ze te houden. Ik heb ze de volgende dag een uur in de stad gedragen en dat was genoeg om de Mayura-inscripties onder de zolen te vervagen en deze zo te slijten dat ik me afvroeg of de stiksels in de tijd zouden blijven zitten. Voor de zekerheid ga ik ze bij een schoenmaker laten opnieuw zolen voordat het te laat is. Over het geheel genomen teleurstellend voor schoenen in deze prijsklasse.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw bericht ontvangen, het spijt ons dat de kleur niet geschikt is, maar zoals op de foto zijn het verouderde bruintinten en geen suede zoals u opmerkt! Het leer is niet geverfd, er zullen zeker vlekken en sporen zijn, maar dat verandert niets aan de kwaliteit van de laarzen. Wat betreft de zool onderaan, deze is volledig van leer, je moet ze twee of drie keer dragen en dan laten zolen, dat is verplicht, zodat je de laarzen en de onderliggende stiksels niet beschadigt, dit punt is duidelijk vermeld op onze website en geldt voor alle leren cowboylaarzen van goede kwaliteit. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Niets te zeggen over de kwaliteit van het product, maar de levertijden zijn belachelijk!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij nemen uw mening ter kennis, u heeft een bestelling geplaatst op onze site voor een paar cowboylaarzen. We benadrukken dat de levertijd 15 dagen / 3 weken is, de laarzen worden in Spanje gemaakt, tijd voor productie, transport, levering. Het spijt ons echt dat u dit punt niet opmerkte voordat u uw bestelling bevestigde. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
P
Philippe C.
Opmerking: 4 van 5
Zeer goed, respect voor de termijnen, productkwaliteit
Vertaalde beoordelingen
D
Did
Opmerking: 3 van 5
De verzendkosten zijn niet gratis, zelfs niet boven een bepaald bedrag, bijvoorbeeld vanaf 50,00 € of 100,00 €. Bovendien zijn de terugbetalingen traag, je moet een week wachten om terugbetaald te worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, De verzendkosten zijn inderdaad niet gratis, dat is ons beleid en staat duidelijk op de site vermeld. Wat betreft de terugbetalingstermijn, zijn we het er niet mee eens, we doen nooit een week over het uitvoeren van een terugbetaling, we wachten altijd op het retourpakket en de terugbetaling wordt op dezelfde dag gedaan! Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client G.
Opmerking: 4 van 5
Tevreden met deze aankoop, het leer is soepel en van goede kwaliteit. De jas is prettig om te dragen. Ik geef geen 5 sterren omdat de levering bij deze prijs gratis zou moeten zijn.
Vertaalde beoordelingen
C
Clientcalafiore
Opmerking: 4 van 5
Snelle reactie, bedankt
Vertaalde beoordelingen
M
Marigolpacomsa C.
Opmerking: 1 van 5
De naad van de tas aan de onderkant is niet goed gedaan en er zijn ook twee krasjes op dezelfde kant. Mijn schouderband heeft zelfs een stuk leer minder en de gespen zijn al een beetje geoxideerd. Ik ben teleurgesteld voor de prijs, ik had een hogere kwaliteit verwacht. Ik heb één ster gegeven voor de soepelheid van het leer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo Wij zijn echt sorry als er zoveel problemen zijn met de tas, dat is niet normaal. We zullen u een retourlabel sturen naar uw e-mail en een ruil regelen, onze excuses. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
M
M. G.
Opmerking: 4 van 5
De verwerking van mijn bestelling is snel gedaan en ik ontving het voor Kerstmis. Echter, de maat die ik heb besteld was niet de juiste en ik moest de verzendkosten betalen om het terug te sturen.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 1 van 5
Ontvangen in de verkeerde maat en ik heb geen zin om de verzendkosten te betalen voor een ruil zonder te weten of de volgende maat de juiste zal zijn...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw maatprobleem goed genoteerd, het is inderdaad niet altijd gemakkelijk om geen fouten te maken. We hebben de gewenste maat verzonden, als u echter een ruil wilt doen, hebben we een retourlabel aan uw e-mail toegevoegd. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 4 van 5
snelle levering, goed product
Vertaalde beoordelingen
S
S.c
Opmerking: 3 van 5
Mooie tas die goed overeenkomt met de presentatie op de foto en dus met wat ik verwachtte. De teleurstelling komt van de geur die aanhoudt, zelfs nadat hij een week buiten en onder een afdak is geplaatst: is het leer slecht gelooid? Hoe dan ook, dit defect is bijzonder vervelend wanneer er geen oplossing in zicht is!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn echt sorry als de geur echt zo storend is. Het is een tas van het merk Hexagona waar we al een tijdje mee werken, het is een van de vlaggenschipproducten en we hebben geen opmerkingen ontvangen. U kunt het gerust naar ons terugsturen voor een omruiling of een terugbetaling. Na verloop van tijd heeft leer altijd een geur, u zult het veel minder ruiken dan wanneer het product nieuw is, maar het is geen onaangename geur. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Snelle levering. Zeer goede adviezen, ik beveel aan.
Vertaalde beoordelingen
N
Nadia F.
Opmerking: 4 van 5
Snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding
Vertaalde beoordelingen
P
Palussiere B.
Opmerking: 4 van 5
Eenvoudige en goed geleide bestelling. Levering operationeel en snel. Gewenst product zoals verwacht. Zeer tevreden ..... Heel erg bedankt voor de kwaliteitsservice.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Ik ben 56 jaar... Ik loop al 44 jaar in 'laarzen'.... Dus ik wilde een paar laarzen van het merk Amarillo proberen... En het is de eerste keer dat ik een paar laarzen van de goede maat heb, waarin het onmogelijk is om te komen, het ontwerp van de schacht is zo smal dat het onmogelijk is om de voet erin te krijgen! Ik heb de ervaring met een andere persoon geprobeerd... Conclusie, ook voor hem is het onmogelijk om in een laars te komen... Ik stop dus onmiddellijk met de ervaring... Jammer, ik ben dus niet in staat om
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We hebben uw beoordeling goed ontvangen, u heeft een paar laarzen van het merk Mayura besteld op onze site. We zijn niet geïnformeerd over eventuele problemen met de maat of andere zaken. Mocht het product u echter niet bevallen, aarzel dan niet om het naar ons terug te sturen voor een omruiling of terugbetaling. Met vriendelijke groet, ets guignard
P
Philippe C.
Opmerking: 4 van 5
Hallo, we hebben uw beoordeling goed ontvangen, u heeft een paar boots van het merk Mayura besteld op onze site. We zijn niet geïnformeerd over een eventueel probleem met de maat of andere zaken. Als het product u niet bevalt, aarzel dan niet om het naar ons terug te sturen voor een ruil of terugbetaling. Met vriendelijke groet, ets guignard
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, We zijn inderdaad sorry omdat het product ondanks de ruil nog steeds niet geschikt was, we hebben je de jas en de verzendkosten terugbetaald. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
L
Lionel
Opmerking: 4 van 5
We hebben niet bij cuirs guignard kunnen kopen, maar we hebben het professionalisme en de commerciële eerlijkheid van de teams gewaardeerd die ons op een defect hebben gewezen bij de aankoop die we wilden doen. Deze informatie heeft ons helaas doen besluiten onze aankoop te annuleren. Lionel GARRIGUE
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 3 van 5
Gebrek aan communicatie over de pakketstatus.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we nemen uw opmerking ter kennis, we sturen alleen de belangrijke informatie, bevestiging van de bestelling, voorbereiding, verzendnummer, misschien moeten we iets meer informatie geven... Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
X
Xavier
Opmerking: 4 van 5
Snelle verzending en zeer goed verpakt. Product van zeer goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Bestelling nog steeds niet ontvangen! Colissimo aangekondigd voor 29 december, dus na kerst...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, u heeft op onze site besteld op 11/12 in de avond voor een paar boots. Zoals vermeld op de site, moet je rekening houden met 15 dagen / 3 weken, dus het is al erg kort om het op 24 december te hebben. We hebben ons best gedaan en uw pakket vandaag in colissimo verzonden, afgeleverd tegen handtekening, geleverd binnen 48 uur in Frankrijk, er is iets meer vertraging voor Corsica, maar we weten niet waarom colissimo levering op 29 aangeeft, wat ons vrij lang lijkt. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Maten van de artikelen niet logisch, een jas van hetzelfde merk in dezelfde maat en snit moet in 2 maten kleiner worden genomen (een in XXL, de andere in L) met bovendien 16,50 euro retourkosten voor mijn rekening. Op geen enkele andere site heb ik dit gezien!!! Ik koop voor 500 euro aan jassen en moet de retourkosten betalen terwijl het voor een ruil is en niet voor een terugbetaling!! Absoluut niet klantvriendelijk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, we zijn echt sorry, maar we hebben normaal gesproken geen maatproblemen met hetzelfde merk, vooral niet dat de ene in XXL en de andere in L is. We benadrukken dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn, we zijn sorry. Neem contact met ons op via e-mail, we zullen een commerciële regeling treffen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Snelle levering en zeer mooie tas, bedankt
Vertaalde beoordelingen
B
Bruno
Opmerking: 4 van 5
Goed product maar maat niet beschikbaar
Vertaalde beoordelingen
S
Sylvie
Opmerking: 4 van 5
Zeer mooi leer, mooie vorm voor deze jas, wachtend op de feestdagen om hem gedragen te zien.
Vertaalde beoordelingen
B
Brice
Opmerking: 4 van 5
Super jas, klein minpuntje, je moet niet op de maat vergissen want de retourkosten zijn voor de klant. Voor mij kostte het 16€. Verder niets te zeggen, verkoper is reactief, verzending zeer snel.
Vertaalde beoordelingen
V
Virginie
Opmerking: 4 van 5
Het leer is zeer soepel en de jas is zeer mooi. Snit en afwerking zijn perfect. Een minpuntje op de site, er zouden meer gedetailleerde foto's van de binnenkant moeten zijn om informatie te geven over de voering. De iets technische namen in de beschrijving zeggen ons niet altijd iets als we niet uit het vak komen. Jas geruild voor een andere die warmer en beter gevoerd is.
Vertaalde beoordelingen
E
Eric S.
Opmerking: 4 van 5
De website is zeer leesbaar, de adviezen om de juiste maat te bestellen zijn betrouwbaar, wat essentieel is voor een online bestelling. We hebben de jas zeer snel ontvangen, goed verpakt en met een leuke attentie, een hanger. De kwaliteit en afwerking zijn aanwezig. Klein minpuntje, de verzendkosten zijn voor onze rekening, voor een bestelling van deze prijs is dat jammer, wat mijn 4 sterren verklaart.
Vertaalde beoordelingen
M
Martinez J.
Opmerking: 4 van 5
Klantenservice is top, kwaliteitsproducten, enige minpunt is dat de ordertracking niet geweldig is. Ik raad deze verkoper ten zeerste aan.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 2 van 5
Te klein, helemaal niet praktisch.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo We hebben uw feedback over uw aankoop van een portemonnee goed ontvangen, de afmetingen staan op de site. Als deze niet geschikt is, moet u deze naar ons terugsturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
C
Client B.
Opmerking: 3 van 5
Bij het uitpakken van mijn jas viel een metalen onderdeel uit zijn plaats...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo, Wij zijn niet op de hoogte van deze ongemakken, kunt u contact met ons opnemen om ons uit te leggen wat er aan de hand is. We zullen een ruil of een terugbetaling met een vergoeding regelen. Met vriendelijke groet, ETS GUIGNARD
V
Valégant
Opmerking: 4 van 5
Zeer goede kwaliteit. Zeer mooie snit en zeer goed passend. Ik hou niet van de nep-kraag. Maar ik hou van het jasje dat een cadeau is voor mijn verjaardag.
Vertaalde beoordelingen
B
Bruno
Opmerking: 2 van 5
Ondanks dat ik mijn maten heb doorgegeven, ben ik niet gecontacteerd om me te waarschuwen dat het teddy-jasje te klein was, ik heb het uiteindelijk gehouden en aan mijn zoon gegeven. Maar verder een super jasje.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Goed, ik kom terug.
Vertaalde beoordelingen
T
Thierry A.
Opmerking: 3 van 5
Dank u voor uw antwoord.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Cuirs Guignard
Hallo U heeft op onze site besteld op 27/11 voor een op maat gemaakt product, dus een levertijd van 15 dagen tot 3 weken. We hebben de producten meteen in productie genomen en hebben in week 49 een e-mail gestuurd waarin we u informeerden dat de kleding klaar zou zijn, we hadden dus veel vooruitgang geboekt ten opzichte van de op de site aangegeven termijn. Helaas hebben we zoals vaak in deze periode een beetje vertraging opgelopen, we hebben u geïnformeerd dat u het pakket volgende week zult ontvangen. We houden ons dus aan de aangegeven termijn, maar we hebben u misleid in onze e-mail. Met vriendelijke groet ETS GUIGNARD
J
Jean-Pierre
Opmerking: 4 van 5
Dit jasje is voor een cadeau, ik heb het aangetrokken om te zien en persoonlijk verwachtte ik een warmer stuk, we zullen zien hoe het in gebruik is, anders blijft het een mooie afwerking.
Vertaalde beoordelingen
S
Sarah R.
Opmerking: 4 van 5
Zeer tevreden met de bestelde laarzen bij Cuir Guignard. Zorgvuldige verzending en ontvangen binnen de gestelde termijn.
Vertaalde beoordelingen
M
Mumu
Opmerking: 4 van 5
Helemaal blij met mijn aankoop, super kwaliteit, komt overeen met de foto, maar dat is meer mijn fout, ik had een maat groter moeten nemen. Ik zal voor mijn volgende aankoop de maat groter proberen omdat ik het te leuk vind, ik ga dit jasje opnieuw kopen maar dan in het zwart. Zeer serieus bedrijf, ik raad het aan.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Gewoon een beetje teleurgesteld door de vertraging (het product moest opnieuw worden besteld) maar niets ernstigs, ik ben opnieuw gecontacteerd en alles is goed verlopen.
Vertaalde beoordelingen
M
Mensi
Opmerking: 4 van 5
Snelle verzending. Kwaliteitsleer.
Vertaalde beoordelingen
C
Client
Opmerking: 4 van 5
Op het eerste gezicht, mooi product.
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.