9.6/10
★★★★★
op 1884 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Zeer lange levertijd, maar mijn producten zijn van goede kwaliteit
Reviewer icon
Diaby C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Bedankt voor je beoordeling, Diaby! We zijn erg blij dat je de kwaliteit van onze producten goed vond. Het spijt ons erg voor de vertraging in de levering en we doen ons best om dit te verbeteren. We hopen je snel terug te zien op onze site!
3/5
★★★☆☆
Goed product, maar gaat niet zo lang mee.
Reviewer icon
Zahira B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/02/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een van de flessen lekte in het pakket
Reviewer icon
Corine C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/02/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Pakket ontvangen, maar niet op de aangegeven datum.
Reviewer icon
Prisca M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/02/2024 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Onberispelijke snelheid
Reviewer icon
Christine W. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Geweldige service! We zijn erg blij dat onze service snel en onberispelijk voor je was. Heel erg bedankt!
2/5
★★☆☆☆
Het pakket was slecht verpakt en je kon de producten binnenin zien zitten.
Reviewer icon
Laetitia L. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Het spijt ons te horen dat het pakket niet goed verpakt was en dat de producten zichtbaar waren. Onze excuses voor dit ongemak. We nemen uw feedback ter harte en zullen ervoor zorgen dat we ons verpakkingsproces verbeteren. Bedankt dat je het ons hebt laten weten. Als u zich nog ergens zorgen over maakt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
2/5
★★☆☆☆
Ik ontving het pakket halfopen. Zelfs de man die me het pakket gaf, zei dat ik contact moest opnemen met het bedrijf om ze te vertellen dat ze de pakketten beter moesten verpakken.
Reviewer icon
Euridyce L. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/08/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello Euridyce,
We're sorry to hear that your parcel was received half-opened. We will take immediate action to improve the packaging of our products. We sincerely thank you for alerting us and apologize for the inconvenience.
2/5
★★☆☆☆
Ik heb op 13 juli een bestelling geplaatst voor 2 artikelen, ik heb er maar 1 ontvangen, ze hadden me de 2e moeten sturen, maar vandaag de 21e heb ik nog steeds niets 😡😡
Reviewer icon
Sandrine G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/07/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Dear customer,

We regret that you have not received your order in full.
We have already shipped the second missing product and after a thorough investigation, we have concluded that the second package was delivered on 07/21/2023.
Once again, we sincerely apologize for any inconvenience caused. Your satisfaction is our priority and we hope to regain your trust despite this incident.

Yours sincerely
Cosmé'Chic
3/5
★★★☆☆
1 product ontbreekt maar is nog niet vergoed
Reviewer icon
Eric G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
We are sorry that you have encountered a problem with your order and that the missing product has not yet been refunded. We will immediately check the status of your refund and take the necessary steps to resolve it quickly. Thank you for your patience and understanding.
3/5
★★★☆☆
Zeer goed
Reviewer icon
Fatima O. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Thank you very much for your review, Fatima! We're glad you enjoyed the site.
3/5
★★★☆☆
Inconsistentie in de leveringsdatum en het adres met GLS. Het pakket kwam daardoor veel later aan. Voor de rest waren de bestelde producten bevredigend.
Reviewer icon
Marie-claude M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
We are sorry that your delivery experience has been affected. We take note of your feedback and are working hard to improve delivery processes. Thank you for sharing your experience with us and for choosing Cosmé'Chic.
3/5
★★★☆☆
Pakket onvolledig. Ik mis een product. Ik heb u geschreven, maar u heeft nog geen antwoord gegeven.
Reviewer icon
Noemie M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/04/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello Noemie! We sincerely apologize for the shipping error that resulted in a missing product in your package. We also apologize for the lack of response to your message. Please contact us so that we can find a satisfactory solution for you. We will take steps to resolve this issue and provide you with full support. Your satisfaction is our priority.
3/5
★★★☆☆
Ik had 2 producten besteld. Ik heb er maar één ontvangen. Maar de 2 producten werden in rekening gebracht en afgeschreven zonder uitleg? Ook al was de tweede niet meer op voorraad? Dus moest ik een claim indienen om dit product terugbetaald te krijgen, wat niet erg is! Jammer, want de producten zijn van goede kwaliteit. Ik zou ze opnieuw kunnen aanbevelen, op voorwaarde dat zo'n fout niet meer gebeurt.
Reviewer icon
Danielle A. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/02/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
I understand your dissatisfaction and sincerely apologize. We will do our utmost to ensure that this error does not happen again.
3/5
★★★☆☆
Het pakket werd goed ontvangen, maar de levering duurde lang: besteld op de 16e en ontvangen op de 27e.
Reviewer icon
Claire K. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
We are sorry that your order was not delivered on time. We are aware of the importance of a fast delivery and we do our utmost to ensure that this does not happen again. Thank you for your confidence in Cosmé'Chic.
3/5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen maar een product ontbrak hoewel het beschikbaar was toen ik mijn bestelling plaatste... Ik bestelde omdat het was wat ik nodig had, dus als ik het had geweten had ik de bestelling nu niet geplaatst...
Reviewer icon
Marie-laure P. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Thank you for taking the time to share your review. We apologize for the missing product. We have put measures in place to prevent this from happening again in the future.
3/5
★★★☆☆
Snelle levering maar teleurgesteld in het product
Reviewer icon
- C. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze opmerking achter te laten. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice nadat je het product in kwestie hebt ontvangen? Zo niet, doe dat dan, dan helpen we je graag verder! Tot snel!
2/5
★★☆☆☆
Bestelling nog steeds niet ontvangen (besteld op 27/12 we zijn op 8/01) ondanks herinneringen
Reviewer icon
Patricia J. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello Patricia, we are sorry that your order has not been received by this date. We are very sorry. We invite you to contact our customer service department so that we can compensate you for this long wait, at [email protected]. We would like to rectify this situation and offer you a positive experience.
3/5
★★★☆☆
Hoe te bestellen
Reviewer icon
Sybil M. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Dank u voor uw vriendelijke commentaar. Tot snel!
3/5
★★★☆☆
Goed gepresenteerde site, interessante prijzen en artikelen, maar de keuze is niet zo ruim. Ik had een leveringsprobleem met mondial relay.
Reviewer icon
Brachet H. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Bedankt voor uw aangename commentaar! Het spijt ons dat u een probleem heeft ondervonden met Mondial Relay. Helaas, wanneer een relaispunt gesloten of overboekt is, kan Mondial Relay het relaispunt van bestemming wijzigen. We hopen u in de toekomst tevreden te kunnen stellen.
3/5
★★★☆☆
Deze site is erg goed mijn eerste bestelling ging erg goed en mijn tweede bestelling was een beetje anders want ik had 1 product waar ik voor betaald had en ik had niet de roll-on deodorant en ik had ook de deodorant voor het toilet die had ik maar helemaal ingedeukt half leeg en die werkt helemaal niet zelfs niet met de hand. Voor de rest zijn de prijzen erg goed en de levering snel.
Reviewer icon
Virginie L. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Thank you very much for your comment, Virginie. We are very sorry to hear that you did not receive your products correctly. We take this very seriously and invite you to contact our customer service department so that they can offer you compensation.
3/5
★★★☆☆
Korte leverings- en voorbereidingstijden, de verkoper reageerde snel. Slechts 2 van de 4 producten waren volledig verpakt, wat er niet erg professioneel uitziet en vragen oproept over de integriteit van het product, aangezien het niet meer verpakt is. Ik weet niet of ik deze site zou aanbevelen.
Reviewer icon
Jean-philippe G. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Thank you for your review Jean-Philippe. We are sorry that your experience with Cosmé'Chic did not live up to your expectations. We are committed to maintaining the highest level of quality and packaging all our products correctly. We appreciate your feedback and are working hard to constantly improve our products and services.
2/5
★★☆☆☆
Zeer lange levering en nog steeds niet ontvangen, zeer teleurgesteld wachtend op deze .
Reviewer icon
Laura G. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello Laura,
We're sorry your delivery is taking so long. Occasionally we experience delays due to carriers and we apologize for this. We will do our best to deliver as quickly as possible. Please do not hesitate to contact us if you have any questions. Thank you for your understanding.
2/5
★★☆☆☆
Ik heb bepaalde producten niet ontvangen en niemand heeft gereageerd op mijn klacht hierover.
Reviewer icon
Pauline P. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Beste klant, Na controle hebben we geen klacht van uw kant gevonden. Misschien is er een technisch probleem opgetreden tijdens de verzending? Aan de andere kant hebben we u op 23/07 een e-mail gestuurd met de mededeling dat de MISS COP borstel niet op voorraad was en zou worden terugbetaald. Ik kan bevestigen dat uw geld inderdaad op 25/07 is teruggestort. We hopen dat u ons uw vertrouwen blijft schenken.
3/5
★★★☆☆
Correcte reactie en levertijd. Toen ik mijn pakje opende, lag er echter overal zwart poeder, en het blijkt dat de donkerste kleur van het palet overal is verspreid en niet meer bruikbaar is. Ik heb echter alles bewaard.
Reviewer icon
- B. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten 🙂 Zoals aangegeven per e-mail, is het product in kwestie aan u geretourneerd. We verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen uw vertrouwen te behouden.
3/5
★★★☆☆
Product niet beschikbaar op de gevalideerde bestelling hoewel het beschikbaar was toen de bestelling werd geplaatst.
Reviewer icon
Elisabeth B. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello, thank you for your comment. We are sorry that your product is no longer available. We take this very seriously and invite you to contact our customer service department so that they can offer you compensation.
2/5
★★☆☆☆
Bestelling voldeed niet aan mijn verzoek omdat de maybelline gemey blush niet in mijn pakket zat
Reviewer icon
Brigitte C. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Beste klant, Wij willen u bedanken voor uw opmerking over het probleem met de levering van uw bestelling. Heeft u onze klantenservice al gebeld om dit probleem op te lossen en een commercieel gebaar te maken? Wij luisteren naar u en helpen u graag! Met vriendelijke groeten,
3/5
★★★☆☆
Ik heb een product ontvangen dat niet overeenkomt met het product dat ik had besteld.
Reviewer icon
Sabrina C. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Beste klant, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons zeer van het probleem met de levering van uw bestelling. Heb je onze klantenservice al gebeld om dit probleem op te lossen en een commercieel gebaar te krijgen? We helpen u graag verder! Tot ziens!
3/5
★★★☆☆
Teleurgesteld omdat het al 2 keer is geweest dat ik bestel op deze site die ik zeer aantrekkelijk herken in vergelijking met de aangeboden producten en de lage prijzen, maar de bestellingen worden niet respéctées de 1e fout op de kleur van een mascara en de 2e bestelling miste 1 product, hoewel de prijzen niet erg hoog zijn is het niet gerechtvaardigd om bestellingen van klanten niet te behandelen zoals het hoort. Wat meer is, de klantenservice is niet erg responsief ondanks mijn berichten, geen antwoord van hen, kortom ik vind dit alles echt jammer!
Reviewer icon
Gaelle T. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
We are sorry that you were not satisfied with your experience with us. We strive to respond to all of our customers as quickly as possible and to treat every order with care and attention. We will work hard to improve your experience the next time you order. Please do not hesitate to contact us again if you have any questions.
3/5
★★★☆☆
Ik heb niet dezelfde twee tubes foundation ontvangen die ik had besteld, maar de bestelling was op tijd binnen.
Reviewer icon
- I. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven. We hopen u de volgende keer nog meer tevreden te kunnen stellen.
3/5
★★★☆☆
De site is gemakkelijk te gebruiken. Ik begrijp echter niet waarom het mogelijk is om producten te selecteren en te betalen die niet op voorraad/leverbaar zijn.
Reviewer icon
Camille S. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Thank you for taking the time to leave us your feedback, Camille. We make sure that all our products are always available: we're sorry you had such a difficult time. If you have a problem with a specific product, please do not hesitate to contact us and we will do our best to help you find a solution.
3/5
★★★☆☆
Goed, maar gebrek aan uitleg over de producten
Reviewer icon
Lemaitre N. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Thank you for your feedback. We will work to improve our content and provide more information and explanations on the product sheets. We hope you enjoy your next visit.
2/5
★★☆☆☆
Klantenservice ontvankelijk Terugbetaling van porto snel Door nadelen levering via Mondial Relay, een ramp ... 12 dagen om mijn pakket te krijgen, een aberratie ... Ik zou aanraden, maar door een andere leveringsdienst ... algemeen teleurgesteld
Reviewer icon
Nathalie D. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Beste klant, Het spijt ons zeer voor het ongemak veroorzaakt door Mondial Relay. We hopen dat u de volgende keer tevreden zult zijn. Met vriendelijke groet, Cosmé'Chic
3/5
★★★☆☆
Ik had de aloë vera olie besteld en nu krijg ik de wortelolie - pas op voor bestelfouten!
Reviewer icon
Esther D. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Beste klant, Het spijt ons van deze fout. Stuur ons een e-mail met een foto van het product dat je hebt ontvangen. We sturen je het bestelde product terug en je mag de wortelolie houden. Nog een fijne dag 🙂
2/5
★★☆☆☆
Een pallet volledig kapot ontvangen....
Reviewer icon
Elodie G. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Geachte klant, Kunt u alstublieft bevestigen dat u uw terugbetaling heeft ontvangen als compensatie voor het breken van deze pallet? Hoogachtend
3/5
★★★☆☆
Bestelling op tijd ontvangen. producten conform. kleine teleurstelling over de klantenservice die nooit antwoordde. Gebrek aan loyaliteit ondanks mijn talrijke bestellingen.
Reviewer icon
Anonymous A. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
We apologize for the lack of response from our customer service department. We appreciate your loyalty and would be delighted to hear from you if you have any questions. Please do not hesitate to contact us.
3/5
★★★☆☆
De site is erg goed, de levering was meer dan snel tot mijn verrassing. De facturen zijn duidelijk. Maar het grote probleem is met de lippenstiften... we hebben niet genoeg informatie over de kleuren, het effect op de lippen, de textuur, vooral het gebrek aan foto's. De naam van de kleur vertelt ons niet wat de echte kleur van de lippenstift is en vooral niet hoe hij staat op de lippen. De naam van de kleur vertelt ons niet de echte kleur van de lippenstift en vooral niet hoe hij eruitziet op de lippen.
Reviewer icon
Anonymous A. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Thank you for your feedback! We take care to constantly check and improve our products and our website, and we work to provide as much information as possible about our lipsticks. We'll try to include more photos in the product descriptions.
3/5
★★★☆☆
Fantastisch! Afgezien van het feit dat mijn oogschaduw helemaal kapot was, slecht verpakt in simpel roze papier.
Reviewer icon
Anonymous A. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Thank you very much for taking the time to leave a review on our site. We apologize for the inconvenience and will do our utmost to improve packaging and product quality for your next order.
2/5
★★☆☆☆
Niet veel keuze voor relais en porto te duur anders echte besparing. Jammer!!!
Reviewer icon
Anonymous A. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello,
We are sorry to hear that you were not satisfied with your experience with us. We do our best to provide customers with the best offers and the most enjoyable experience possible. We would be happy to discuss your comments with you and see how we can improve our services. Thank you very much.
2/5
★★☆☆☆
Goede presentatie van de site, maar helaas komen de producten niet overeen met de beschrijving
Reviewer icon
Anonymous A. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello Anonymous, thank you for taking the time to share your review and we sincerely apologize if the products did not meet your expectations. We apologize for the inconvenience. We appreciate your support and hope that you will give us another chance to provide you with quality service and products.
3/5
★★★☆☆
De producten zijn te vinden in verschillende tabbladen, maar verder is het een leuke site. Jammer dat sommige producten niet meer verkrijgbaar zijn.
Reviewer icon
Anonymous A. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Thank you for your review of our site. We try to offer a wide variety of products to satisfy our customers. We are sorry that some products are no longer available and we are constantly working to improve our offer.
2/5
★★☆☆☆
Veel producten en goede prijzen, maar niet genoeg verschillende tinten in elk assortiment, bijvoorbeeld ( gemey contouring palette ( 1 tint beschikbaar ) ). Ik denk niet dat ik ...
Reviewer icon
Anonymous A. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello !
We're really sorry that we can't offer more product variety, but we do our best to try to provide the best products at great prices. We work tirelessly to ensure that our customers are completely satisfied. We hope you'll give us another chance to improve your experience with us. Thank you for sharing your opinion!