9.6/10
★★★★★
op 1806 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Bestelling aangekondigd verzonden maar nooit vertrokken
Reviewer icon
Anne-marie E.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/11/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik plaatste een bestelling en het bedrag werd afgeschreven en 2 dagen later werd de bestelling geannuleerd. Gelukkig kreeg ik mijn geld terug
Reviewer icon
Christine F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/11/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, leveringsprobleem met mondial relais
Reviewer icon
Cécile H.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/11/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nee, en ik geef 1 ster omdat de bestelling nooit is geleverd. Op de dag van levering van mijn bestelling kreeg ik een melding dat mijn bestelling werd geannuleerd en ik zal mijn bedrag terugbetaald krijgen. Maar ik zou graag de reden van de annulering willen weten, zodat ik de volgende keer op de hoogte ben bij het plaatsen van de bestelling.
Reviewer icon
Gulshan A.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/09/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Geen e-mail om te zeggen dat ik mijn bestelling op het relaypunt heb ontvangen!
Reviewer icon
Jess K.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/07/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Dear customer,
We are sorry to hear that you have not been notified of the arrival of your parcel at the relay point. Mondial Relay usually sends an SMS and an e-mail to inform you of this step. We apologize for the inconvenience. Please note that sometimes e-mail notifications can end up in junk mail. We thank you for sharing your experience, and are working to prevent this from happening again. Your satisfaction is our priority.
Yours faithfully
Cosmé'Chic Customer Service
1/5
★☆☆☆☆
Levertijd niet nageleefd
Reviewer icon
Aude D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/07/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Thank you for sharing your experience with us. We understand your frustration with the late delivery. The delay was caused by the carrier, who encountered unforeseen logistical problems while processing the packages. We have been in contact with them to resolve the situation and ensure that such circumstances do not recur in the future. Please accept our sincerest apologies for this inconvenience. Your satisfaction is important to us, and we are doing everything we can to improve our delivery services. Thank you for your understanding.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld Ik bestel op de site Ik krijg een e-mail om me te vertellen dat mijn bestelling is verzonden en een paar dagen later krijg ik te horen dat ik mijn geld terug zal krijgen omdat mijn artikel niet meer op voorraad is Ik begrijp niet waarom ik in dit geval een e-mail kreeg waarin stond dat mijn bestelling was verzonden is onlogisch vooral als het niet meer op voorraad is Ik raad deze site niet aan.
Reviewer icon
Une Cavalière B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello Cavalière, we understand your disappointment with your shopping experience on our site. We sincerely apologize for the confusion caused by the e-mail indicating the shipment of your order, when the item was actually out of stock. We are actively working to improve our inventory management system and avoid such situations in the future. Your refund has been processed and we look forward to regaining your trust. Your satisfaction is our top priority.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst en verzonden op 2/11 met aangemaakt pakketnummer. Op 8/11 ontving ik een e-mail waarin stond dat mijn bestelling niet op voorraad was en daarom werd geannuleerd. Ik raad dit product niet aan.
Reviewer icon
Patacchini S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/10/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello Patacchini,
We are very sorry that your order had to be cancelled due to a stock shortage. We take this situation very seriously and will do our best to avoid it happening again in the future. We want to provide you with a positive experience and, for this reason, we hope you will give us a second chance.
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling beschadigd ontvangen, de schaduwen van mijn palet gebroken en toch pakahing goed sluiten, teleurgesteld
Reviewer icon
Anaïs N.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/06/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
We are sorry to hear that you have received your damaged order. We take this very seriously and understand your disappointment. We apologize for the inconvenience. We make every effort to pack products carefully, but occasionally damage can occur during transit. We will investigate this with our carrier to avoid this happening again in the future. Please contact us so that we can find a satisfactory solution for you.
1/5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld over mijn laatste twee bestellingen. In het bijzonder voor een waar ik een bericht met een foto op de app heb gestuurd omdat ik blushes had ontvangen die volledig waren ontploft! Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice !!!!! Echt teleurgesteld, ik denk niet dat ik hierdoor nog bij cosmé'chic zal bestellen, want ik ben producten kwijt omdat ze onbruikbaar zijn EN geld. 😡
Reviewer icon
Julie P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/05/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello Julie, We are sorry to hear that you have received your damaged order. We are also sorry that we did not respond to your message, this was unintentional. We apologize for the inconvenience. We do our best to pack products carefully, but sometimes damage can occur in transit. We will investigate this with our carrier to avoid this happening again in the future. Please contact us so that we can find a satisfactory solution for you.
Sincerely, Cosmé'Chic
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst die de volgende dag werd terugbetaald zonder me te vertellen waarom... Ik heb geen e-mail ontvangen en ik was erg teleurgesteld door deze annulering!!!!
Reviewer icon
- K.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hi, sorry you were disappointed. We do our best to provide our customers with an excellent experience and we are very sorry that we did not succeed this time. We will do our best to ensure that this does not happen again in the future. We sincerely apologize for any inconvenience caused.
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op iemand die terugbelt over mijn klacht. En ik krijg je niet aan de telefoon.
Reviewer icon
Chantal J.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Geachte mevrouw ******* , Hartelijk dank voor uw opmerking. We hopen dat we tot nu toe aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet