Klantenbeoordelingen van CBDOO

Vertrouwenscertificaat
9,6 /10
Algemene beoordeling: 9,6 van 10
Gebaseerd op 2 110 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

CBDOO levert consistente kwaliteit en snelle levering, met producten die als uitstekend en van hoge kwaliteit worden beschreven en leveren binnen korte termijn, zelfs naar België. Klanten waarderen de vriendelijke en professionele klantenservice, attente opvolging, en extraatjes zoals cadeaus bij bestelling, wat bijdraagt aan een betrouwbare en serieuze winkelervaring. Er is herhaaldelijk sprake van duidelijke productbeschrijvingen, ruime keuze en regelmatig aanbiedingen, waardoor klanten tevreden blijven en terugkomen. De levering is betrouwbaar, met beschrijvingen zoals snelle levering, levering binnen 24 uur en afhaalpuntbezorging, wat bijdraagt aan een naadloze bestelervaring.

Beoordelingen 1, 3 en 4 sterren

Filters opnieuw instellen
M
Mathias L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 17/08/2025
De bloemen zijn van goede kwaliteit. Manicure, drogen en uitharden worden zorgvuldig uitgevoerd. Het team is luisterend en heeft een goede reactietijd.
Vertaalde beoordelingen
W
Wesley V.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 11/08/2025
Goed verpakt , smaak is goed . Juist levering kreeg geen melding
J
Julien A.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/08/2025
Enkele bestellingen geplaatst op deze site en elke keer, ondanks enkele vrij kwalitatieve referenties, (voornamelijk de hydro bloemen, maar die blijven de duurste) zijn de andere indoor bloemen, voor sommige helemaal niet slecht, maar de kwaliteitsnorm is niet altijd hetzelfde.. Wat erg jammer is.. Helaas voor andere referenties, ondanks de zeer aantrekkelijke prijzen, zijn de bloemen van vrij slechte kwaliteit. Kijk voor een in het bijzonder, gewoon aan de kant gelegd, onmogelijk om te roken. Maar over het algemeen, interessante site wat betreft de brede keuze die wordt aangeboden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Julien,
Hartelijk dank voor uw opmerking,
Het is normaal dat met tientallen verschillende varitten in onze winkel, de voorkeuren qua smaak van de ene gebruiker naar de andere verschillen.

Wij maken een strenge selectie van onze bloemen en harsen en bieden alleen de beste partijen te koop aan (qua kwaliteit en prijs). Het is deze onvermoeibare inspanning die ons in staat stelt om over het algemeen uitstekende feedback te ontvangen.

Echter, we begrijpen dat bij het bestellen van enkele varitten, deze niet voor iedereen geschikt kunnen zijn, aangezien de smaken en voorkeuren van iedereen verschillend zijn. We voegen ook toe dat onze producten niet om te roken zijn, maar om te infuseren.

Daarom hebben we geprobeerd contact met u op te nemen om een oplossing te vinden. Onze prioriteit is de tevredenheid van onze klanten, we nodigen u uit om direct contact met ons op te nemen via chat, telefoon, sms, e-mail of op sociale media. We zouden u graag een commerciële geste aanbieden en zijn ervan overtuigd dat we een oplossing kunnen vinden die u bevalt.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
A
Alfredo R.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 05/08/2025
G13 een beetje te sterke smaak maar over het geheel goed
Vertaalde beoordelingen
E
Ernesto G.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/07/2025
Top van de top
Vertaalde beoordelingen
S
Sylvain P.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 29/07/2025
Ondanks een gebrek aan consistentie in termen van kwaliteit ben ik tevreden...
Vertaalde beoordelingen
S
Sebastien S.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 23/07/2025
Goed!
Vertaalde beoordelingen
R
Rebholz J.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 16/07/2025
Inhoud
Vertaalde beoordelingen
L
Liliane S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/07/2025
Snel ontvangen, redelijke prijs maar nog niet geproefd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo mevrouw Sassi,

Bedankt voor uw bestellingen. Aarzel niet om ons feedback te geven nadat u het heeft geproefd :)

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
P
Patrick M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/07/2025
Het pakketje kwam snel aan en keurig verpakt. De CBD was wel een teleurstelling. Zeer donkere bruine toppen en weinig smaak.
Antwoord van CBDOO
Geachte Patrick,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente ervaring met CBDOO. We zijn blij te horen dat de levering snel en netjes was, maar het spijt ons dat de kwaliteit van de CBD niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen uw opmerkingen intern bespreken om onze producten verder te verbeteren.
V
Virginia G.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 10/05/2025
Goed product voor de juiste prijs. Ik vond het leuk
Vertaalde beoordelingen
N
Natacha D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 10/07/2025
Geweldig, of het nu gaat om de levering of de kwaliteit, bijna alles is heel goed!
Vertaalde beoordelingen
M
Maud Q.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 08/07/2025
Ik heb een ster afgetrokken vanwege de vertraging in de levering, maar ik ben tevreden
Vertaalde beoordelingen
C
Charly C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/06/2025
Goede kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
S
Sylvain P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/07/2025
Behalve 2 harsen die correct zijn, heeft de rest geen waarde qua geur, parfum en smaak... Mijn laatste bestelling is gemengd omdat de crème ver onder de gebruikelijke kwaliteit ligt en zelfs een vreselijk bittere smaak in de mond achterlaat... Moeilijk om trouw te testen onder deze omstandigheden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Sylvain,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gevoelens te delen. Het spijt ons oprecht dat onze producten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Echter, om eerlijk tegen u te zijn, zijn we verrast door uw mening. De Crème die u op 2 juli heeft ontvangen, maakt deel uit van dezelfde partij als bij uw bestellingen van 13 en 23 mei, het was precies hetzelfde product. Als een product u in de toekomst niet bevalt, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen zodat we een oplossing kunnen vinden die u direct aanspreekt.

We zijn ook verrast door de opmerking "Behalve 2 harsen die correct zijn, heeft de rest geen waarde qua geur, parfum en smaak...". U heeft dit jaar al vele bestellingen geplaatst en we danken u daar zeer voor, maar u heeft meerdere keren meer dan 2 verschillende harsen aanbevolen (Ice O Lator Hash, Supreme 50%, Original Afghan, Malana Cream). We begrijpen dat wanneer u meerdere harsen bestelt, deze niet voor iedereen geschikt kunnen zijn, aangezien de smaken en voorkeuren van iedereen verschillend zijn, daarom bieden we bijna 20 verschillende aan.

Ter informatie, we hebben geprobeerd contact met u op te nemen om een oplossing te vinden. Onze prioriteit is de tevredenheid van onze klanten, daarom nodigen we u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen, via chat, telefoon, SMS, e-mail of op sociale media. We zouden u graag een commerciële geste aanbieden en zijn ervan overtuigd dat we een oplossing kunnen vinden die u aanspreekt.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
A
Angela D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/06/2025
Op tijd aangekomen. Maar slecht gras, vol met zaden en erg vochtig
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Angela,

Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je ervaring niet volledig bevredigend was.

Bij CBDOO selecteren en plaatsen we handmatig onze bloemen van verschillende partnerboeren, met meer dan 100 variëteiten beschikbaar op onze site.

Elke partij is zorgvuldig afgewerkt om een optimale kwaliteit te garanderen, zonder zaden of overmatige vochtigheid. Onze producten worden onder gecontroleerde omstandigheden bewaard om precies dit soort problemen te voorkomen. Wat je beschrijft komt niet overeen met onze kwaliteitsnormen en dat interesseert ons. Ten slotte vinden we het jammer dat je een zo negatieve beoordeling hebt achtergelaten zonder eerst contact met ons op te nemen. We zijn altijd beschikbaar om onze klanten te ondersteunen, hen te adviseren of zelfs een oplossing te vinden in geval van ontevredenheid.

Onze prioriteit is klanttevredenheid. Daarom nodigen we je uit om opnieuw contact met ons op te nemen via e-mail, telefoon, chat of sociale media, we helpen je graag met een commerciële geste en wijzen je naar een variëteit die beter aan je verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Het CBDOO-team
L
Liséa L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 11/06/2025
Bestelling snel ontvangen!
Vertaalde beoordelingen
S
Saïd H.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 10/06/2025
Snelle levering, kwaliteitsproduct, niets op aan te merken
Vertaalde beoordelingen
N
Nathalie S.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 09/06/2025
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
D
David C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 05/06/2025
Zeer correct
Vertaalde beoordelingen
M
Mickael M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/06/2025
Echt geen goede smaak, ik heb verschillende variëteiten geprobeerd, geen enkele om de andere in te halen, ga verder.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Mickael,
Bedankt voor uw reactie. We zijn oprecht sorry dat onze producten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar we zijn ook zeer verrast.

Inderdaad, we maken een drastische selectie van onze bloemen en harsen en we bieden alleen de beste partijen te koop aan (qua prijs-kwaliteitverhouding en alleen qua kwaliteit). Het is juist dit harde werk dat ons in staat stelt om uitstekende feedback te ontvangen (zie gegarandeerde beoordelingen). Het is dus vreemd dat u niets leuk vindt. Om nog maar te zwijgen van het feit dat de producten die u heeft besteld van verschillende kwekers komen en dat er enorm veel bestsellers zijn die nooit of bijna nooit negatieve beoordelingen hebben ontvangen.

We begrijpen dat smaken kunnen verschillen, maar in dit specifieke geval lijkt het probleem niet te liggen bij de kwaliteit van onze producten, maar eerder bij een kwestie van persoonlijke voorkeur. Als u geen legaal cannabis leuk vindt, is het normaal dat u onze producten niet leuk vindt en in dat geval is uw opmerking volledig bevooroordeeld.

Waarom heeft u ons trouwens niet gecontacteerd en alle contactpogingen afgewezen om een oplossing te vinden (terugbetaling van de bestelling of het opnieuw verzenden van een monster)?

Onze prioriteit is de tevredenheid van onze klanten, daarom nodigen we u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen, via chat, telefoon, sms, e-mail of op sociale media. We zouden u graag een commerciële geste aanbieden en zijn ervan overtuigd dat we een oplossing kunnen vinden die u bevalt met betrekking tot uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
E
Emilio A.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 02/06/2025
Ok
Vertaalde beoordelingen
Y
Yannis R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/06/2025
Goede chemische rotzooi, zeer teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Yannis,
Bedankt voor uw beoordeling,

Het spijt ons dat de ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. De smaakbeleving kan per persoon verschillen, maar we willen benadrukken dat onze CBD-producten geen aroma's of chemische additieven bevatten. Ze bestaan uitsluitend uit zorgvuldig geselecteerde natuurlijke ingrediënten. Bovendien willen we toevoegen dat u alleen de Warzone en de White Widow V3 heeft geproefd; onze winkel heeft bijna 80 verschillende variëteiten, en we zijn ervan overtuigd dat u verschillende producten zou kunnen vinden die bij u passen. We begrijpen echter volledig dat smaken en voorkeuren kunnen variëren, en dat een variëteit minder geschikt kan zijn dan andere.

Ter informatie, we hebben geprobeerd contact met u op te nemen om een oplossing te vinden (terugbetaling van de bestelling of verzending van een premium monster), en we vinden het jammer om een winkel te beoordelen na het proeven van slechts twee producten in totaal.

Onze prioriteit is de tevredenheid van onze klanten, daarom nodigen we u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via chat, telefoon, sms, e-mail of op sociale media. We willen u graag een commercieel gebaar aanbieden en zijn ervan overtuigd dat we een oplossing kunnen vinden die u aanspreekt met betrekking tot uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
H
Henry S.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/05/2025
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
F
Filippo B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/05/2025
Ik heb beter geprobeerd maar ook slechter.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Geachte Filippo,

Wij danken u voor uw feedback. We zijn blij te horen dat u enkele aspecten van onze producten waardeert, hoewel het ons spijt dat uw ervaring niet volledig bevredigend was. Ons doel is om voortdurend te verbeteren en uw mening is waardevol voor ons. We hopen u in de toekomst positief te verrassen.

Met vriendelijke groet,
Het team van CBDOO
G
Guillaume V.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 23/05/2025
Product van gemiddelde kwaliteit, zeer goed verpakt, discreet en klein cadeau.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Guillaume,
Bedankt voor uw reactie. We zijn oprecht sorry dat onze producten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar we zijn ook zeer verrast.

Inderdaad, we maken een strenge selectie van onze bloemen en harsen en we bieden alleen de beste partijen te koop aan (qua prijs-kwaliteitverhouding en alleen kwaliteit). Het is deze onvermoeibare inspanning die ons in staat stelt om uitstekende feedback te ontvangen. We begrijpen dat het bestellen van enkele variëteiten niet voor iedereen geschikt kan zijn, aangezien de smaken en voorkeuren van iedereen verschillend zijn. We zijn er echter van overtuigd dat u met bijna 80 verschillende variëteiten in onze winkel verschillende producten had kunnen vinden die bij u passen.

Ter informatie, we hebben geprobeerd contact met u op te nemen om een oplossing te vinden (terugbetaling van de bestelling of verzending van een premium monster).

Onze prioriteit is de tevredenheid van onze klanten, daarom nodigen we u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen, via chat, telefoon, sms, e-mail of op sociale media. We zouden u graag een commerciële geste aanbieden en zijn ervan overtuigd dat we een oplossing kunnen vinden die u aanspreekt met betrekking tot uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
M
Manson D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/05/2025
Slechte ervaring.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Manson,
Bedankt voor uw mening,

Kunt u ons alstublieft vertellen waarom u een slechte ervaring heeft gehad? We proberen alle feedback van elke klant te begrijpen.

We hebben geprobeerd u meerdere keren te bereiken om te begrijpen wat u niet overtuigend vond. Aarzel niet om contact met ons op te nemen: we staan tot uw beschikking om u te adviseren en een passende oplossing te vinden. Ons nummer 1 doel is om al onze klanten tevreden te stellen.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
R
Rafael L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/05/2025
Het product dat ik bestelde, heeft geen geur en smaakt naar niets
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Rafael,

Het spijt ons dat uw ervaring met ons product niet bevredigend was. Bij CBDOO streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden en uw welzijn is onze prioriteit. We waarderen
A
Alessio C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/05/2025
De kwaliteit is naar mijn mening onder de standaard van de Italiaanse sites waar ik meestal koop.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Alessio,
Bedankt voor uw reactie. We zijn oprecht sorry dat onze producten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar we zijn ook zeer verrast.

Inderdaad, we maken een strenge selectie van onze bloemen en harsen en we bieden alleen de beste partijen te koop aan (qua prijs-kwaliteitverhouding en alleen kwaliteit). Het is deze onvermoeibare inspanning die ons in staat stelt om uitstekende feedback te ontvangen. We begrijpen dat bij het bestellen van een variëteit, deze niet voor iedereen geschikt kan zijn, aangezien de smaken en voorkeuren van iedereen verschillend zijn. We zijn er echter van overtuigd dat u met bijna 80 verschillende variëteiten in onze winkel verschillende producten had kunnen vinden die bij u passen.

Ter informatie, we hebben geprobeerd contact met u op te nemen om een oplossing te vinden (terugbetaling van de bestelling of verzending van een premium monster), en we vinden het jammer om een winkel te beoordelen na slechts twee producten te hebben geprobeerd.

Onze prioriteit is de tevredenheid van onze klanten, daarom nodigen we u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen, via chat, telefoon, sms, e-mail of op sociale media. We willen u graag een commerciële geste aanbieden en zijn ervan overtuigd dat we een oplossing kunnen vinden die u aanspreekt met betrekking tot uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
L
Laurent H.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/05/2025
Bestelling goed aangekomen, niet noodzakelijk binnen de aangekondigde termijnen, product komt overeen met de beschrijving... de prijzen zouden lager kunnen zijn, zoals bij alle verkopers, de "echte" wiet is vaak veel goedkoper
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Laurent,
Hartelijk dank voor uw reactie.

We willen graag enkele verduidelijkingen aanbrengen: u heeft op 13 mei om 18:36 uur besteld, deze is op 14 mei verzonden en op 15 mei geleverd. De door Chronopost aangegeven levertijden geven inderdaad aan dat de levering 1 werkdag na verzending plaatsvindt, en bestellingen die voor 14:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Al deze informatie is zichtbaar vóór de bevestiging van de bestelling en op onze pagina Levering: https://cbdoo.fr/livraison/.

Dank u voor uw feedback over de prijzen en we begrijpen deze volledig. We willen toevoegen dat we ons best doen om concurrerende tarieven aan te bieden met regelmatige kortingen. Verschillende van onze kwaliteitsbloemen zijn beschikbaar voor minder dan 2€ per gram, exclusief de kortingscodes en cadeaus die de uiteindelijke prijs verder verlagen.

We streven er altijd naar om 100% van onze klanten tevreden te stellen. Het is dan ook om deze reden dat we meerdere keren hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken om een oplossing te vinden en u een commerciële geste aan te bieden.
Onze prioriteit is de tevredenheid van onze klanten. Aarzel niet om ons opnieuw te contacteren via chat, telefoon, SMS, e-mail of via onze sociale media, we staan volledig tot uw beschikking.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
M
Mario D.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 12/05/2025
Ik heb het goed gehad. De wachttijden zijn echter een beetje te lang, maar dat kan wel, gezien het feit dat ze uit Frankrijk komen.
Vertaalde beoordelingen
F
Fabrice C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/05/2025
Ik ben niet super blij, omdat ik 20g van bheu heb besteld voor 90€ en de klantenservice me contacteerde om te zeggen dat het er niet meer was en dat ze me 20g in dezelfde lijn zouden geven, tot nu toe gaat alles goed. Eenmaal het pakket ontvangen, merk ik dat de 20g die ik heb ontvangen 70€ kost, voor een product in dezelfde lijn, 20€ is toch een groot verschil. Ik ben daar een beetje teleurgesteld over.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Fabrice,
Bedankt voor het delen van uw mening,

Wij willen uw mening graag rectificeren, u had 20 gram Space Monkey besteld die in de aanbieding was omdat het een einde van de partij betrof, het product bestond uitsluitend uit trim. We hebben u een product van een hogere kwaliteit gestuurd, bestaande uit big buds (Lemon OG Candy). De Lemon OG Candy had een zeer grote korting op de prijs omdat deze in uitzonderlijke uitverkoop was, dit doet echter niets af aan het feit dat het een kwaliteitsproduct was, superieur aan de Space Monkey.

Onze oprechte excuses voor de fout en we nemen uw mening ter harte, we hadden u een grotere hoeveelheid Lemon OG Candy moeten sturen, om rekening te houden met het prijsverschil.

We streven er altijd naar om 100% van onze klanten tevreden te stellen.
Onze prioriteit is de tevredenheid van onze klanten. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen via chat, telefoon, sms, e-mail of via onze sociale media, we staan volledig tot uw beschikking.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
M
Mickael H.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/04/2025
Geen effect .....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo Mickael,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. De effecten van de moleculen variëren van persoon tot persoon. Wat voor sommigen heel goed werkt, kan voor anderen subtieler zijn. Sommige mensen ervaren krachtige effecten, terwijl anderen zwakkere effecten waarnemen.

Het is mogelijk dat uw lichaam, met name de B1- en B2-receptoren, gewend is geraakt aan dit soort producten. Dit kan gebeuren na het gebruik van veel sterkere producten in het verleden, met als gevolg dat de effecten verminderd kunnen zijn. Van onze kant bevestigen we dat de bestelde producten (Reactor, Super Polm, AK49) tot onze bestsellers behoren en enorm veel positieve beoordelingen ontvangen, wat niet het geval kan zijn als de producten geen effect zouden hebben.

We hebben geprobeerd u meerdere keren te bereiken om u extra monsters aan te bieden van onze bestsellers, die beter aan uw verwachtingen zouden kunnen voldoen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen: we staan tot uw beschikking om u te adviseren en een passende oplossing te vinden. Ons nummer 1 doel is om al onze klanten tevreden te stellen.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
H
Helbecque C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/05/2025
De kracht van bepaalde bloemen is nooit hetzelfde, het is echt jammer want ik heb een variëteit gekozen die me altijd beviel. En mijn laatste bestelling, geen kracht.... Teleurgesteld!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CBDOO
Hallo meneer Helbecque

Bedankt voor uw reactie.

We zijn verrast door uw opmerking. U vermeldt een totale afwezigheid van kracht bij een product dat u al meerdere keren met tevredenheid heeft besteld, wat niet overeenkomt met de gebruikelijke feedback over deze referentie (Lemon OG Candy) noch met onze kwaliteitscontroles. Het is dezelfde partij Lemon OG Candy sinds we het online hebben gezet en dit is de eerste en enige terugkoppeling van dit type die we hebben, we controleren zelf regelmatig de kwaliteit en effecten van de producten.

Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat een dergelijke afwijking in gevoel van het product zelf komt. Zoals aangegeven op onze website, kunnen de effecten variëren afhankelijk van vele factoren (receptoren, individuele tolerantie, consumptiecontext, enz.). Het is mogelijk dat u een tolerantie voor dit product heeft ontwikkeld.

We hebben geprobeerd u meerdere keren te bereiken om een oplossing te vinden. Onze prioriteit is klanttevredenheid. We nodigen u dan ook uit om opnieuw contact met ons op te nemen via e-mail, telefoon, chat of sociale media, we zouden blij zijn u een commerciële geste aan te bieden en u te begeleiden naar een variëteit die beter aansluit bij uw verwachtingen.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO-team
R
Ruben V.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/04/2025
The flowers are good, but the delivery is just plain bad, you pay for 1-2, day delivery and i received mine 9days later, wich is just too long tbh
Antwoord van CBDOO
Beste Ruben,

Bedankt voor uw feedback over onze service. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de bloemen, maar het spijt ons dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en zullen dit intern bespreken om onze leveringsdienst te verbeteren. We waarderen uw mening en hopen u in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,
Het CBDOO Team
A
Alexis F.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 01/05/2025
Zeer tevreden met deze bestelling
Vertaalde beoordelingen
A
Alfredo R.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 01/05/2025
Uitstekend product en prijs
Vertaalde beoordelingen
G
Giancarlo C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/04/2025
Alles goed, bedankt
Vertaalde beoordelingen
P
Peter V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/04/2025
Slecht. Niet ontvangen wat ik heb besteld geen reactie op mijn email. In de plaats van bestelde olie krijg ik groot papier om joint te rollen en een doosje voor wiet.
Antwoord van CBDOO
Hallo Peter,

We zijn oprecht verrast door uw bericht, dat niet de realiteit van uw bestelling weerspiegelt.U heeft inderdaad twee oliën besteld, maar vanwege een tijdelijke voorraadbreuk is er slechts één onmiddellijk verzonden.

We hebben u meerdere keren per e-mail benaderd om te vragen of u:. een terugbetaling voor de tweede olie wenst, of. wilt wachten op de aanvulling voor een tweede verzending.

Tot op heden hebben we geen reactie van u ontvangen, ondanks onze herinneringen.De accessoires die u heeft ontvangen, worden bij elke bestelling aangeboden.

Ons team staat tot uw beschikking als u deze situatie wilt oplossen.

Aarzel niet om ons per e-mail te antwoorden om dit dossier af te ronden.

Met vriendelijke groet,Het CBDOO-team
É
Émilie L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 22/04/2025
Super site! Enorm veel keuze aan verschillende smaken en texturen om te proeven. De warzone is veruit degene die me het meest verraste, zowel qua smaak, effecten als textuur. Enige minpunt is dat ik bij de tweede bestelling niet het gevoel had hetzelfde product te ontvangen; de textuur was veel stoffiger en het effect was sterk verminderd. Ik zal het opnieuw proberen.. Bedankt voor al deze smaken om te proeven. Goed werk.
Vertaalde beoordelingen