★★★★★
op 4944 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Hallo Ik kan niet de hoeveelheid bestellen die ik wil, ik moet jullie vaker aanbevelen en extra portokosten betalen.
Ik heb een nozzle en naaldenkit ontvangen in plaats van een snelontluchtingsventiel met drukregeling, en ondanks dat ik een e-mail heb gestuurd, heb ik niets gehoord van de DISCOUNT airbrush. Aangezien mijn eerste bestelling goed verliep, hoop ik dat deze kleine vergissingen gewoon te wijten zijn aan de kerstdrukte en dat we snel een oplossing vinden voor mijn probleem zodat ik een positievere recensie kan schrijven.
Fout bij levering en niet op voorraad voor 1 nabesteld product Alle e-mails over de levering kwamen in de spammap terecht
Vanwege het probleem met de vernis kan ik niemand aan de telefoon krijgen om dit recht te zetten, dus ik zal niet opnieuw bij jullie bestellen.
Ik heb het pistool maar niet de compressor, wat een beetje teleurstellend is voor een bestelling van €400...
De interface moet worden herzien, in ieder geval voor de compressor + aerograafpakketten. Een overzicht van producteigenschappen zou welkom zijn (enkele/dubbele actie, verwisselbaar mondstuk, weerstand tegen oplosmiddelen, enz.)
Ik ben nu al een tijdje klant en ik vind dat de service niet meer is wat het geweest is. Het heeft geen zin om levertijden op te geven als je je er niet aan houdt. De verpakking moet worden herzien en er is geen respons van de klant....
Het enige nadeel is de noodzaak van intracommunautaire facturering. Zelfs handmatige facturering binnen de EU zou je in overeenstemming brengen met de Europese normen. Wanneer een antwoord wordt beloofd ... sy houden.
Ik was altijd tevreden, maar met deze fout van het product na de fout is menselijk en ik zou blijven bestellen bij u, maar ik hoop dat alles goed zal zijn vanaf nu.